TV-ohjelmat

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Static

Re: TV-ohjelmat

Viesti Kirjoittaja Static » To 19.01.2012 13:08

takaovi kirjoitti:Katsoiko kukaan eilen tätä uutta Hyvät ja huonot uutiset -ohjelmaa neloselta? Oli mielestäni yllättävänkin hauskaa settiä ja ihan kelpo porukan ovat kasanneet mukaan. Hirviniemi oli vielä loistava vieraileva tähti. Vähän Uutisvuoto tyyppinenhän tämä on, mutta toimi ainakin omalla kohdalla.
Katsastin. Tuomas Kyrön letkautukset osu ja uppos meikäläiseen. Hieno mies. Oli se Hirviniemikin ihan oivassa iskussa. Taidanpa laittaa puhelimen kalenteriin muistutuksen ensi keskiviikoksi kun ei tuota muuten muista katsoa.

Saimou
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Saimou » To 19.01.2012 18:19

takaovi kirjoitti:Katsoiko kukaan eilen tätä uutta Hyvät ja huonot uutiset -ohjelmaa neloselta? Oli mielestäni yllättävänkin hauskaa settiä ja ihan kelpo porukan ovat kasanneet mukaan. Hirviniemi oli vielä loistava vieraileva tähti. Vähän Uutisvuoto tyyppinenhän tämä on, mutta toimi ainakin omalla kohdalla.
Katsoin ja olin hitusen pettynyt. Kova rummutus ja kovat nimet (lähinnä Kyrö ja Nousiainen joiden kirjoista olen pitänyt) saivat minut odottamaan melko paljon, ja lopulta fiilis oli "huonompi kuin Tabermann-ajan Uutisvuoto". Eipä sillä, että niistä käsitellyistä aiheista olisi välttämättä nonstop-tykitystä saanutkaan aikaiseksi, mutta silti... Lisämainintana vielä etten tajunnut yhtään kuinka se pistehomma toimi, tai pikemminkin miksi se edes oli olemassa. Hirviniemen puujalkavitsit olivat osaksi melkoisen halpoja, mutta toisaalta hän vastasi myös illan parhaista jutuista. Saatan katsoa ensi kerralla.

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » To 19.01.2012 19:00

Saimou kirjoitti:
Katsoin ja olin hitusen pettynyt. Kova rummutus ja kovat nimet (lähinnä Kyrö ja Nousiainen joiden kirjoista olen pitänyt) saivat minut odottamaan melko paljon, ja lopulta fiilis oli "huonompi kuin Tabermann-ajan Uutisvuoto". Eipä sillä, että niistä käsitellyistä aiheista olisi välttämättä nonstop-tykitystä saanutkaan aikaiseksi, mutta silti... Lisämainintana vielä etten tajunnut yhtään kuinka se pistehomma toimi, tai pikemminkin miksi se edes oli olemassa. Hirviniemen puujalkavitsit olivat osaksi melkoisen halpoja, mutta toisaalta hän vastasi myös illan parhaista jutuista. Saatan katsoa ensi kerralla.
Eikös se mennyt niin, että kun henkilö oli samalla kannalla kuin kyselyyn vastanneet henkilöt (ilmeisesti tavalliset kadun tallaajat) sai hän "pisteen" tai mitä ne nyt olikaan. Ja voittaja oli se, joka oli prosentuaalisesti useimmin valinnut saman kannan kuin kyselyyn vastanneet matti meikäläiset. Oli kyllä aika sekavaa touhua, enkä tiedä olenko itsekin ihan kuutamolla. Sivuseikkahan tuo on.

Ja yhdyn mielipiteeseesi siinä, että eihän tämä nyt vielä ollut ihan nappisuoritus, eikä voida vertailla Uutisvuodon kulta-aikoihin. Mutta potentiaalihan tässä on vaikka kuinka.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Pe 20.01.2012 23:35

Katselinpas tuossa ensimmäisen jakson sarjasta nimeltään American Horror Story. Vaikutti kyllä tuon ensimmäisen jakson perusteella ihan katselemisen arvoiselta tapaukselta. Mukavan sekopäistä menoa.

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Ti 24.01.2012 01:15

Rupesin fiilistelemään yläaste-aikoja jokin aika sitten alottamalla Friday Night Lightsin uudelleenkatsomisen. Aikoinaan tuli ensimmäinen tuotantokausi katsottua, sekä elokuva, mutta kun Sub tuon sarjan esityksen samantien lopetti (tuli nimellä Unelmien Kentät), niin jäi se sitten meikäläiselläkin. Nyt kuitenkin tuli ykköskauden season finale (State) katsottua ja heti perään S2E1 (Last Days of Summer). Oli ihan mielenkiintoinen avausjakso, vaikkei ykköskauden pilotille pärjääkään - S1E1 on edelleen varmasti yksi kaikkien aikojen kovimpia pilotteja.

Ei tarvitse olla valmiiksi jenkkifutisfani sarjasta nauttiakseen, suosittelen noin ylipäätään aika pitkälti kaikille.

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Pe 27.01.2012 19:58

Tätä odotellen. Pitäisi tulla Yle Teemalta joskus huhti-toukokuun taitteessa.

Captain Charisma

Viesti Kirjoittaja Captain Charisma » La 28.01.2012 13:18

SkullCrushingFinale kirjoitti:Rupesin fiilistelemään yläaste-aikoja jokin aika sitten alottamalla Friday Night Lightsin uudelleenkatsomisen. Aikoinaan tuli ensimmäinen tuotantokausi katsottua, sekä elokuva, mutta kun Sub tuon sarjan esityksen samantien lopetti (tuli nimellä Unelmien Kentät), niin jäi se sitten meikäläiselläkin. Nyt kuitenkin tuli ykköskauden season finale (State) katsottua ja heti perään S2E1 (Last Days of Summer). Oli ihan mielenkiintoinen avausjakso, vaikkei ykköskauden pilotille pärjääkään - S1E1 on edelleen varmasti yksi kaikkien aikojen kovimpia pilotteja.

Ei tarvitse olla valmiiksi jenkkifutisfani sarjasta nauttiakseen, suosittelen noin ylipäätään aika pitkälti kaikille.
Hieno elokuva ja vielä hienompi sarja. Olisi ansainnut paljon enemmän huomiota osakseen, mutta onneksi sentään Coach Tayloria näyttelevä Kyle Chandler sai viime vuonna "Outstanding Lead Actor in a Drama Series" Emmyn.

Clear Eyes, Full Hearts, Can't Lose!

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » Ma 30.01.2012 13:14

Ihan parhautta on tällä hetkellä An Idiot Abroad, suosittelen. (Vähän myöhässä tosin tähänkin heräsin, eli moni varmaan on tätä jo vilkaissutkin?) En ole matkaohjelmien ystävä missään määrin, mutta hei, kuka nyt ei Karl Pilkingtonia rakastaisi.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 12.02.2012 13:41

Big Bang Theoryn kakkoskausi on kyllä loistava näin "uusintanakin". Harmi, että tämäkin joskus niin loistava sarja on nykyään niin lässähtänyt.

Olen myös katsellut täälläkin paljon kehuttua Breaking Badia, ja koukuttava sarjahan se.
WE BACK YA'LL?!

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Su 12.02.2012 18:59

Sons Of Anarchyn toisen tuotantokauden päätösjakso on yksi kaikkienaikojen kovimmista kauden päätöksistä missään sarjassa, ikinä. Katselin juuri tuon kyseisen jakson kolmatta kertaa ja jokaisella kerralla se jaksaa olla yhtä mielenräjäyttävää tunteiden vuoristorataa. Ikävää että kolmannella kaudella meininki hieman lässähti, mutta ihan kelpo viihdettä sekin kuitenkin oli. Neljättä kautta en ole vielä katsonut, mutta eiköhän sekin asia tässä pian korjaannu.

Myös tuosta Jackin mainitsemasta Breaking Badistä olis neloskausi katsomatta. Kolme ensimmäistä kautta oli puhdasta timanttia, joten toivottavasti jatkossa se on sitä samaa.

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » La 18.02.2012 19:11

SkullCrushingFinale kirjoitti:Rupesin fiilistelemään yläaste-aikoja jokin aika sitten alottamalla Friday Night Lightsin uudelleenkatsomisen. Aikoinaan tuli ensimmäinen tuotantokausi katsottua, sekä elokuva, mutta kun Sub tuon sarjan esityksen samantien lopetti (tuli nimellä Unelmien Kentät), niin jäi se sitten meikäläiselläkin. Nyt kuitenkin tuli ykköskauden season finale (State) katsottua ja heti perään S2E1 (Last Days of Summer). Oli ihan mielenkiintoinen avausjakso, vaikkei ykköskauden pilotille pärjääkään - S1E1 on edelleen varmasti yksi kaikkien aikojen kovimpia pilotteja.

Olipas aikamoista eeppisyyttä kolmannen kauden toiseksi viimeinen jakso. Päätösjaksoa katsomaan nyt seuraavaksi, mutta huhhuh. Tuohon olisi melkein voinut jo koko kauden päättää. Ykköskauden 23 jaksoa joutuivat aika h**vetin koville, verrattuna ihan vain kolmoskauden 12 ensimmäiseen jaksoon - season finale on siis 13. jakso. Tämä olisi ollut jotain niin taivaallista jos vielä olisi tosiaan jätetty tämän jakson loppuottelu viimeiseen jaksoon ja rakennettu se yksi jakso tässä välierän ja osavaltiomestaruusottelun välillä, jolloin hypeä olisi vielä saatu kasvatettua ja kuva, jossa
Spoiler: näytä
Tim Riggins jättää pukuhuoneen viimeisenä, kolme sekuntia ennen päätöstä kahdella pisteellä tappioksi ratkenneen 30-28-finaalin jälkeen, asettaen pelikenkänsä maalialueelle viimeisen Panthers-ottelunsa jälkeen
olisi jäänyt kauden viimeiseksi...voisinpa melkein sanoa, että nostaisin häikäisevän kolmoskauden peräti korkeammalle kuin jumalaisen ykköskauden.

Kakkoskausi oli hiukan väliinputoaja, joskin sekin kouluasteikolla vähintään 8½. Ykköskausi on mielestäni 10-. No bones about it. Kolmoskausi tähän mennessä erittäin lähellä täydellistä, tosiaan season finale kertoo, onko tässä täyden kympin kausi. Tähän mennessä edellytykset siihen voivat hyvinkin olla olemassa.

Ja perhana, onhan tätä mahtavuutta vielä neljäs ja viides tuotantokausi katsomatta kokonaan! Ilmeisesti kuudetta ei ole tulossa, joskaan NBC:n isoherrat eivät ilmeisesti kuitenkaan ole suostuneet lukittua vastausta antamaan. Jos joku ei ole sarjaa nähnyt, niin edelleen sanon, ettette tiedä mitä menetätte.

http://www.imdb.com/title/tt0758745/

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ke 14.03.2012 15:45

Katselin tuossa Leijonan luola UK:ta ja no periaatteessa keskeltä esitystä aloin katsomaan, kun kaksi naista esitteli jotain heidän kehittelemiään rullaluistinteriä tai vastaavaa. Vasta loppupuolelta esitystä aloin katsomaan, mutta ilmeisesti nuo terät laitetaan hokkareiden tai kaunareiden pohjiin kiinni tai jotain. En ole ihan varma. Kuitenkin heidän mukaan niillä pystyy tekemään enemmän kuin normaaleilla rullaluistimilla, johon ei paljoa tarvita, joten uskon sen. Mutta mikä minua ihmetytti, oli noiden sijoittajien ja esittelijöiden typeryys. He puhuvat Britanian markkinoista läpäläpälää ja toteavat niiden olevan pienet. Missään vaiheessa tyypit eivät puhuneet maista, missä luistelu on iso juttu. Luulisi noilla olevan esimerkiksi pohjoismaissa ihan hyvä menekki. Ei voi ymmärtää, mutta kai se heidän maailma pyörii Brittien ympärillä. Mikä ei ole siellä iso juttu ei ole missään muuallakaan tai jotain.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ke 14.03.2012 17:40

Loistava Community palaa töllöön tällä viikolla. =D>
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Ke 14.03.2012 17:41

MR.Off Topic kirjoitti:Katselin tuossa Leijonan luola UK:ta ja no periaatteessa keskeltä esitystä aloin katsomaan, kun kaksi naista esitteli jotain heidän kehittelemiään rullaluistinteriä tai vastaavaa. Vasta loppupuolelta esitystä aloin katsomaan, mutta ilmeisesti nuo terät laitetaan hokkareiden tai kaunareiden pohjiin kiinni tai jotain. En ole ihan varma. Kuitenkin heidän mukaan niillä pystyy tekemään enemmän kuin normaaleilla rullaluistimilla, johon ei paljoa tarvita, joten uskon sen. Mutta mikä minua ihmetytti, oli noiden sijoittajien ja esittelijöiden typeryys. He puhuvat Britanian markkinoista läpäläpälää ja toteavat niiden olevan pienet. Missään vaiheessa tyypit eivät puhuneet maista, missä luistelu on iso juttu. Luulisi noilla olevan esimerkiksi pohjoismaissa ihan hyvä menekki. Ei voi ymmärtää, mutta kai se heidän maailma pyörii Brittien ympärillä. Mikä ei ole siellä iso juttu ei ole missään muuallakaan tai jotain.
Huikea show, koska Peter Jones.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 15.03.2012 21:16

Alotin tässä South Parkkien katselun näin samalla opetellen enkun yo-kokeeseen, luin mie ehkä vähän kielioppiaki, mutta suurimmaksi osaksi kattonu South Parkkia ja pari elokuvaa tänä päivänä. Täytyy myöntää, että en ole itseasiassa koskaan katsonut South Parkkeja mitenkään vakituisesti paitsi viime kesänä katsoin ekan kauden, mutta nyt jatkoin tässä aiemmin viikolla ja lähinä tänään. Ennen katsonut jotain random jaksoja plus joku leffa meillä oli pienenä, mutta muuten ihan ohi mennyt sarja. kakkos- ja kolmoskausi on ollu ihan hyviä, vielä ois muutama jakso kolmannesta kaudesta jäljellä. Katotaan, jos joskus pääsis nykyisiin jaksoihin.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » To 15.03.2012 21:20

^WMR-sportsistako oot kattellu? :wink: Itekkin alotin ihan ekasta kaudesta kattomaan niitä läpi ja oon nyt jossain kakkoskauden puolesvälis menossa. Vähän samalla tavalla itekkin oon aina sillontällön kattonu jaksoja kun niitä on joltain kanavalta tullut. Jospa sitä nyt sais katottua kaikki kaudet läpi. Ei mulla parempaakaan tekemistä ole ja onhan toi nyt välillä ihan hervottoman hauskaa katsottavaa.

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » To 15.03.2012 22:04

South Parkin ykköstasohan (imo) osui vastaan vasta siinä joskus 5-6-kausien kohdilla. Ykköskautta pitäisin peräti heikoimpana. Joka tapauksessa aivan mahtava sarja, tunnin päästä taas tv:ssä :)

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 15.03.2012 22:38

Ravenwood kirjoitti:^WMR-sportsistako oot kattellu? :wink: Itekkin alotin ihan ekasta kaudesta kattomaan niitä läpi ja oon nyt jossain kakkoskauden puolesvälis menossa. Vähän samalla tavalla itekkin oon aina sillontällön kattonu jaksoja kun niitä on joltain kanavalta tullut. Jospa sitä nyt sais katottua kaikki kaudet läpi. Ei mulla parempaakaan tekemistä ole ja onhan toi nyt välillä ihan hervottoman hauskaa katsottavaa.
Itseasiassa en. Muistin nimittäin, että WMR:ssä oli vain noita uusimpia kausia, mutta joo vois kattoa sieltä, jos ne vanhemmatkin löytyy. Itse olen kolmoskauden viimeisessä jaksossa tällä hetkellä.
SCF kirjoitti:South Parkin ykköstasohan (imo) osui vastaan vasta siinä joskus 5-6-kausien kohdilla. Ykköskautta pitäisin peräti heikoimpana. Joka tapauksessa aivan mahtava sarja, tunnin päästä taas tv:ssä
Jep, itse sanoisin, että ensimmäinen kausi on ollut huonoin näistä kolmesta kaudesta, jotka olen kaikki melkein itse nyt katsonut. Kolmoskaudella on ollut nyt aika monta hyvää jaksoa, mutta myös pari vähän heikompaa. Kakkoskaudelta on parhaiten jäänyt mieleen "Gnomes" jakso, jossa on tuo aika legendaarinen vitsi
Spoiler: näytä
"Phase one: Collect Underpants, Phase two: ?, Phase Three: Profit!"
Pistin spoilereihin, jos Ravenwood ei ole vielä nähnyt.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » To 15.03.2012 22:59

MR.Off Topic kirjoitti:Itseasiassa en. Muistin nimittäin, että WMR:ssä oli vain noita uusimpia kausia, mutta joo vois kattoa sieltä, jos ne vanhemmatkin löytyy. Itse olen kolmoskauden viimeisessä jaksossa tällä hetkellä..
Juu siis siellähän on käsittääkseni kaikki jaksot mitä tota sarjaa on tullut.

Kaikki Walking Deadin jaksot sieltä myös löytyy josta olen ollut erittäin iloinen. Ens sunnuntaina tuleekin kakkoskauden finaalijakso ja vaikka paljon valitusta tästä kakkoskaudesta olenkin kuullut niin itse olen kyllä pitänyt siitä. Eihän toi nyt ihan ykköskauden tasoista menoa ole ollut, mutta hyvää settiä kuitenkin.

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » Su 18.03.2012 10:47

South Parkista kun puhe oli, niin sarjan 16.tuotantokausihan pyörähti käyntiin tässä taannoin. Oli kyllä omaan mieleen ainakin melko heikko jakso paria semi hyvää juttua lukuunottamatta. Kyllähän taas taukoa pitivät sen verran kauan, että luulisi siellä jotain hyviä ideoita olevan jäljellä.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » To 29.03.2012 22:38

Ei sitten yhtään sytyttänyt tämän Vankikarkurien aloitusjakso. Tuollaista liian nopeaan tahtiin etenevää jännärin vaatteisiin puettua tilannekomiikkaa. En malttanut odottaa lopputekstejä. Pyhpah, nou moor tänks.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Siima

Viesti Kirjoittaja Siima » Pe 30.03.2012 02:19

Game of Thronesin 2. kausi pärähtää käyntiin 1.4 elikäs tänä sunnuntaina. Mielenkiinnolla odottelen kyllä kyseistä kautta. Tosin en ole vieläkään toipunut Sean Beanin kohtalosta ...

Button

Viesti Kirjoittaja Button » Ti 03.04.2012 01:15

Siima kirjoitti:Game of Thronesin 2. kausi pärähtää käyntiin 1.4 elikäs tänä sunnuntaina. Mielenkiinnolla odottelen kyllä kyseistä kautta. Tosin en ole vieläkään toipunut Sean Beanin kohtalosta ...
Ja eihän se petä, onse vaan niin kova.. =D>
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 03.04.2012 01:34

Onko muuten kukaan lukenut niitä kirjoja? Itse jaksoin lukea ekaa jonkin matkaa mutta sitten kyllästyin kun tajusin sen tulevan televisiostakin.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ti 03.04.2012 10:53

The Rocker kirjoitti:Onko muuten kukaan lukenut niitä kirjoja? Itse jaksoin lukea ekaa jonkin matkaa mutta sitten kyllästyin kun tajusin sen tulevan televisiostakin.
Kirjoista saa kyllä - yllätys yllätys - rutkasti enemmän irti. Eikä sarjan katsominen ensin ja juonkiemuroiden etukäteen tietäminen haittaa millään tapaa, Martinin kerronta kyllä pitää otteessaan. Eikä sitä nyt ainakaan suomeksi kannata lukea.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Vastaa Viestiin