Vapaaottelu/MMA

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Mr.Perfekt

Re: Vapaaottelu/MMA

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Su 29.12.2013 07:35

UFC 168 Main event spoiler:
Spoiler: näytä
Kuva

ai s****na. :shock: :shock: :shock:

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » Ma 30.12.2013 12:51

Mr.Perfekt kirjoitti:UFC 168 Main event spoiler:
Kuva

ai s****na. :shock: :shock: :shock:
Oli aika järkyttävä tapaus kyllä. Voi vaan kuvitella sitä fiilistä, kun kaveri tajuaa mitä kävi. Näytti ihan suhteellisen tuskaiselta. Itse matsissa hallitseva mestari oli kyllä johdossa ja sai muutamat aika kovat iskut perille Andersoniiin. Vaarallinen kaveri kyllä pystyssä ja voisi veikata miehelle pitkää mestaruuskautta.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Mr.Perfekt

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Su 27.04.2014 21:55

http://www.mmaviking.com/white-on-gusta ... m-rematch/

Jos tosiaan tapahtuu, niin ois kyllä aika pakko mennä, meinaan tämän tason main eventtiä tuskin vähään aikaan tulee näin lähelle meikäläisiä.

Borga

Viesti Kirjoittaja Borga » Su 25.05.2014 10:55

Upset of the century, ehkä mahdollisesti. Huhhuh!

Mr.Perfekt

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Su 06.07.2014 16:07

UFC 175 Spoiler:
Kuva
8)

Griffin

Viesti Kirjoittaja Griffin » Su 06.07.2014 22:40

Mr. Perfektin spoileri MTV Maxilta juuri NYT.

8)

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » Ma 07.07.2014 16:51

On se kova 8)
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Borga

Viesti Kirjoittaja Borga » Pe 21.11.2014 22:45

Kukaan muu harkinnut lähtevänsä stokikseen kattoo UFC:tä tammikuun lopussa? Alex Gustafsson vs. Rumble Johnson ja Hendo vs. Saffiedine ainakin varmistettu, tapahtuma järkätään Tele2 Areenalla, vetää n. 30 tuhatta katsojaa...

Muuten olisin 100% varmana menossa, mutta tapahtuma alkaa klo 23. Eli siis koko tapahtuma, ekat prelimatsit. Täten ME alkaa karkean arvion mukaan klo 4 aamulla........ v***u mitään järkeä. Ymmärrän, että halutaan pitää aloitusaika järkevänä myös jenkkien telkkarissa (tapahtuma siis UFC on FOX), mutta eikö nyt voisi hieman aiemmin? Luulisi, että toi velottaa katsojamäärää paikan päällä, harmi jossei ton takia tuu sold out.

Liput myyntiin viikon päästä, vielä ei tietoa hinnoista.

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » Ma 24.11.2014 13:40

Kovia matseja muuten näköpiirissä. UFC 183 Anderson Silva vs Nick Diaz ja UFC 184 Chris Weidman(c) vs Vitor Belfort sekä Ronda Rousey(c) vs Cat Zingado.

Onko Silvasta vielä nousemaan mestariksi? Syöstäänkö Weidman valtaistuimeltaan? Onko Zingadolla mitään saumaa Rouseyn käsittelyssä?

Mr.Perfekt

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Su 04.01.2015 17:48

Tältä se sitten varmaan tuntui katsella Alia silloin 70-luvulla. Pelottava juttu tässä on se että Jones on vasta 27-vuotias, joten jos hyvin käy ja pysyy terveenä niin ainakin sellaiset 10v vielä uraa edessä Jonesilla, ehkä enemmän, ehkä vähemmän.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 05.01.2015 00:23

Mr.Perfekt kirjoitti:Tältä se sitten varmaan tuntui katsella Alia silloin 70-luvulla. Pelottava juttu tässä on se että Jones on vasta 27-vuotias, joten jos hyvin käy ja pysyy terveenä niin ainakin sellaiset 10v vielä uraa edessä Jonesilla, ehkä enemmän, ehkä vähemmän.
Gustu hoitaa.
WE BACK YA'LL?!

Borga

Viesti Kirjoittaja Borga » Ke 07.01.2015 07:39

http://www.cagepotato.com/ho-lee-sht-jo ... t-program/
On kyllä taas niin paskaa UFC:ltä. Jotkut saa sakkoja/kilpailukieltoa (esim. Pat Healy, Nick Diaz) ja joku jopa potkut (Matt Riddle), kun vähän pössyttelee pilveä, mutta mestari vetää kokaiinia ja jää siitä kiinni alle kk ennen tittelipuolustusta, niin seuraukset on EI MITÄÄN. Jones oma-aloitteisesti menee vieroitukseen... Huh, mikä v***n vitsi.

Jätän tän vaan tähän:

Kuva

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Pe 24.04.2015 16:13

Onkos joku tulossa huomenna Turun Fight Nightiin?
WE BACK YA'LL?!

Griffin

Viesti Kirjoittaja Griffin » Pe 24.04.2015 18:30

Harkinnassa on..

Osaatko kertoa tuosta VIP-paketista?

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Pe 24.04.2015 18:42

Harkitsen myös. :tu:

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Pe 24.04.2015 19:01

Griffin kirjoitti:Harkinnassa on..

Osaatko kertoa tuosta VIP-paketista?
En tiiä. Menen itse tuonne ghetto-alueelle. (lue anniskelu/seisonta)
WE BACK YA'LL?!

Supermac

Viesti Kirjoittaja Supermac » La 25.04.2015 10:08

Joo, tulossa ollaan. Pitäähän sitä omia treenikavereita mennä kannustamaan. :) Itse olen A-katsomossa.

enska

Viesti Kirjoittaja enska » La 25.04.2015 11:43

Tulossa ollaan. Nappasin paikan F-katsomosta, koska pääsi tokalle riville. En sitten tiedä, onko tuo F-katsomo muuten mistään kotoisin. :D

Supermac

Viesti Kirjoittaja Supermac » La 25.04.2015 14:00

En tiedä kuinka tuttua suomalainen vapaaottelu on 'Alertin väelle, mutta tässä nyt kuitenkin hieman kommentteja ja tärppejä iltaa varten.

Pääottelussa otteleva Juho Valamaa on hurja mies. Tuntuu, että hän ei väsy koskaan. Puskee koko ajan päälle, oli sitten kyse ottelusta tai treeneistä. "Vehnäterrierin" piti ottaa muutama viikko sitten 20-minuuttinen lukkopainimatsi Johan Vänttistä vastaan, mutta matsi peruuntui Vänttisen loukkaantumisen vuoksi. Tuota matsia silmälläpitäen yritimme "väsyttää" Valamaata viime vuoden sinivöisten suomenmestarin kanssa. Juho paini koko kaksikymmentäminuuttisen ilman taukoja ja me kaksi vaihtelimme kahden minuutin välein, eli Valamaa sai siis aina parin minuutin välein tuoreen vastustajan. Tuo on sellainen treeni, jossa koko ajan painivan pitäisi oikeasti alkaa väsyä. Mutta eipä Valamaa väsynyt. Minä kyllä väsyin. :lol: Valamaa on todella monipuolinen vapaaottelija ja heikkouksia hänestä on todella vaikea löytää. Hän voi ratkaista matsin joko pystyssä tai matossa.

Voisin vaikka lyödä vetoa sen puolesta, että Teemu Packalén tulee olemaan UFC-ottelija parin vuoden sisällä. Hän on BJJ:n ruskeavyö (väri voi vaihtua mustaksi aivan lähiaikoina) ja lukkopainin suomenmestari viime vuodelta. Nämä meriitit eivät vielä kaikkien kohdalla tarkoita mitään, mutta Pacu osaa oikealla tavalla tuoda nämä mattopainitaitonsa myös vapaaottelun puolelle. Hän on aivan Euroopan parhaimmistoa "vaparijujutsussa". Teemu on lopettanut kaikki ammattilaismatsinsa viimeistään toisessa erässä. Ei tarvitse olla mikään meedio, että veikkaa Teemun vievän matsin mattoon ja nappaavan sieltä jonkinlaisen lukon tai kuristuksen.

Kolmas turkulainen ammattilaisten puolella on painijyrä Mika Kuronen. Kurosella on kovat meriitit painipuolelta ja hänen suuret vahvuutensa ovat sitä kautta ehdottomasti siellä puolella. Hän on kovasti yrittänyt kehittää pystyosaamistaan ja onkin mielenkiintoista nähdä miltä se tällä kertaa näyttää. Tämä on Mikan kolmas ammattilaismatsi ja rekordista löytyy yksi tappio ja yksi voitto. Vaikka Kuronen tosiaan pystyään on kovasti yrittänyt kehittää, niin varmasti alasvientien ja mattokontrollin kautta hän tätä matsia lähtee voittamaan.

Amatöörien puolelta löytyy tuore vapaaottelun suomenmestari Minna Grusander. Minnalla ei ole kovinkaan pitkää treenitaustaa, mutta hän treenaa hurjia määriä ja se näkyy myös kehityksessä. Hän kävi tosiaan viime viikonloppuna voittamassa amatöörien SM-kultaa. Todella sähäkkää pystyä ja väkevää mattopainia löytyy tämän naisen arsenaalista. Ei ole minunkaan helppoa painia hänen kanssaan, vaikka painoa löytyy viisikymmentä kiloa enemmän. Amatöörien puolella on myös Lassi Isometsä, joka on entinen turkulainen, vaikka nykyään Helsingin GB Gymiä edustaakin. Häntäkin pitää siis kannustaa!

Siinä siis illan turkulaiset. Muista voisi mainita, että Janne "Jamba" Elonen-Kulmala on todella kovan paikan edessä. Hän kohtaa nyt vastustajan, jonka oli alunperin tarkoitus kohdata illan pääottelussa Turun supertähti Timo-Juhani "Tipi" Hirvikangas. Tipi kuitenkin loukkasi itsensä ja Jamba otettiin hänen tilalleen. Elonen-Kulmala on varmasti yksi sympaattisimmista suomalaisista vapaottelijoista ja olisi hienoa nähdä hänen voittavan tämän matsin, mutta vastustaj on todella kova. Kortilta löytyy myös lonkerojalka Kennet Mattsson, jonka jalat ovat oikeasti varmaan viisi metriä pitkät. Itse kun painin hänen kanssaan, niin tuntui koko ajan siltä, että kohta ollaan trianglessa. Ja aika usein oltiinkin. Kenalla ei ole viime aikoina vapariura sujunut ihan onnellisten tähtien allan, mutta toivottavasti tänään sujuu hyvin!

Supermac

Viesti Kirjoittaja Supermac » La 25.04.2015 20:59

Mukavastihan se ilta meni, kun sekä Packalen että Valamaa jatkoivat vakuuttavasti voittojen tiellä.

Mukavaa oli myös se, että vihdoin noin vuosikymmenen nettituntemisen jälkeen pääsin vihdoin ihan livenä juttelemaan enskan kanssa. On kyllä mukava kaveri! Enskan seurassa meni ensimmäinen tauko ja toisen aikana bongasin pitkästä aikaa myös itse J. DiBiasen. 8) Enskalta olisi mukava saada tapahtumasta jonkinlainen kommentti näin kirjoitetussakin muodossa. Olikos muuten Griffin paikalla?

Griffin

Viesti Kirjoittaja Griffin » La 25.04.2015 21:39

Ei tullut lähdettyä. Vielä aamupäivällä olin tulossa mutta harjoitusmatsi venyi pitkäksi ja samalla iski päänsärky, joka pakotti sängyn pohjalle pariksi tunniksi. Ja huomenna taas matsi, joten ehkä ihan hyvä ettei korkki auennut.

Infotkaahan jatkossakin näistä. Joku kerta täytyy päästä paikalle! Ikinä kun en vielä ole ollut paikan päällä vapaaottelua seuraamassa vaikka laji onkin kauan jo kiinnostanut.

Btw, naurettavan helppo trivia, kenen mukaan nimimerkkini on tullut?

enska

Viesti Kirjoittaja enska » La 25.04.2015 21:40

Supermac kirjoitti:Mukavaa oli myös se, että vihdoin noin vuosikymmenen nettituntemisen jälkeen pääsin vihdoin ihan livenä juttelemaan enskan kanssa. On kyllä mukava kaveri!
Samat sanat sinne suuntaan! :salut:

Ajattelin juu kirjoittaa illasta reportaasin. Tuli napattua pari hyvää kuvaa ja videota. :)

P.S. Jack DiBiase, minä näin kun kävelit F-katsomon ohi ja vilkuilut alariveihin. Yritin heilutella kättäni, että olen ylempänä, mutta epätoivoiseksi yritykseksi jäi. :( Olin siis kiivennyt ylös paremman näkökentän vuoksi.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » La 25.04.2015 23:40

enska kirjoitti:P.S. Jack DiBiase, minä näin kun kävelit F-katsomon ohi ja vilkuilut alariveihin. Yritin heilutella kättäni, että olen ylempänä, mutta epätoivoiseksi yritykseksi jäi. :( Olin siis kiivennyt ylös paremman näkökentän vuoksi.
No p****le. Kyl mä sua yritin kattoa. Olisit (toisella) tauolla tullut sinne kalja-alueelle. Ei olis ollu kovin vaikeeta löytää meitä kahta tornia, kun s´permacin kanssa jutusteltiin.

PS. Summerslam @Turku, it's gonna happen
WE BACK YA'LL?!

enska

Viesti Kirjoittaja enska » Su 26.04.2015 21:05

No niin, reportaasi löytyy täältä!
Jack DiBiase kirjoitti:PS. Summerslam @Turku, it's gonna happen
Believe that! 8)

Dorian

Viesti Kirjoittaja Dorian » Su 26.04.2015 22:22

Oishan sitä aikasemminki mielellään miitannu, mutta tämä hjuva silti :tu:

Harmi että Borgalla tais olla jotku hääkinkerit sillo? Kimppakyytejä ja majotuksia saa ehdotella. Voin ajaa menomatkan :D
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:

SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]

Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]

Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]

Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]

Vastaa Viestiin