Lucid-unet ja muut unet

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.

Valvojat: Moderaattorit, Ylläpito

Vastaa Viestiin
enska

Re: Lucid-unet ja muut unet

Viesti Kirjoittaja enska » Ti 22.05.2012 00:34

Näin painajaista, jossa Lord Tensai sai oudon kohtauksen ja kuoli jalkojeni juuressa.

Kuva

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 22.05.2012 00:39

Näin muuten jonkun aikaa sitten unta jossa olin saarella. Tällä saarella eräs ihminen oli tappanut perheensä. Sitten hän oli tehnyt niistä nukkeja. Luolaan. Siellä oli kehtoja. Aamulla ahdisti kevyesti.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 22.05.2012 01:21

Näin unta, että olin painijana Japanissa. Olin vissiin WWE:ssä, kun Daniel Bryanin, CM Punkin ja Steve Corinon kanssa istuskeltiin ravintolassa (Ribera?) ja juteltiin siinä, että ollaan sitä aika pitkälle yhdessä päästy. Minäkin olin ROHista tullut niiden kanssa. Jossain vaiheessa olin kehässäkin, mutta yhtäkkiä tajusin, etten osaa mitään, ja menin paniikkiin. Melkein joka kerta unissa, kun pääsen painikehään, tajuan, että en hallitse edes painin perusjuttuja, ja pelkään yleisön nauravan minut pihalle. Sitten alan vaan vetää karismaattista luonnollista heelin rooliani ja taunttamaan yleisöä, ja toivon, ettei ne pääse jyvälle, etten osaa painia.
WE BACK YA'LL?!

What

Viesti Kirjoittaja What » Ti 22.05.2012 01:30

Jack DiBiase kirjoitti:Näin unta, että olin painijana Japanissa. Olin vissiin WWE:ssä, kun Daniel Bryanin, CM Punkin ja Steve Corinon kanssa istuskeltiin ravintolassa (Ribera?) ja yhdessä juteltiin, että ollaan sitä aika pitkälle päästy. Jossain vaiheessa olin kehässäkin, mutta yhtäkkiä tajusin, etten osaa mitään. Melkein joka kerta unissa, kun pääsen painikehään, tajuan, että en hallitse edes painin perusjuttuja, ja pelkään yleisön nauravan minut pihalle. Sitten alan vaan vetää karismaattista luonnollista heelin rooliani ja taunttamaan yleisöä, ja toivon, ettei ne pääse jyvälle, etten osaa painia.
Hyvinhän sä tuolla WWE:ssä pärjäisit. Joku Mike Mizaninkin nousi tuolla reseptillä aina WWE mestariksi saakka. 8)

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 22.05.2012 01:35

What kirjoitti:Hyvinhän sä tuolla WWE:ssä pärjäisit. Joku Mike Mizaninkin nousi tuolla reseptillä aina WWE mestariksi saakka. 8)
Totta. Mutta eihän jenkki-yleisö mikään ongelma olisi ollutkaan, mutta japskit suosivat edelleen puhdasta urheilua, joten siksi olin pulassa.
WE BACK YA'LL?!

RoadWarrior

Viesti Kirjoittaja RoadWarrior » Ti 22.05.2012 22:56

Minä näin eräänä yönä unen jossa olin Christian ja olin yhdessä Edgen kanssa ilmeisesti muuttamassa asuntoon joka oli noin 5 metriä leveä ja ainakin 20 metriä pitkä ja jossa ainoa ikkuna oli kylpyhuoneessa.

Sekä minulla että Edgellä oli unessa päällään samanlaiset painiasut joita Edge ja Christian käyttivät viime vuosikymmenen alussa kun heidän joukkueensa oli vielä kasassa ja erikoisinta unessani oli se, että keskustelin Edgen kanssa sujuvalla suomen kielellä, vaikka todellisuudessa tietääkseni Edgestä ja Christianista kumpikaan ei osaa suomea.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » To 24.05.2012 19:57

Näin unta, jossa pussailin jonkun typykän kanssa. Tuli vähän huono omatunto.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » To 24.05.2012 23:29

Darien Fawks kirjoitti:Näin unta, jossa pussailin jonkun typykän kanssa. Tuli vähän huono omatunto.
Miksi ihmeessä? :o
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » To 24.05.2012 23:38

Tirkka kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:Näin unta, jossa pussailin jonkun typykän kanssa. Tuli vähän huono omatunto.
Ihan selvä Marshall Eriksen-syndrooma. Ei voi miettiä muita naisia tappamatta ensin vaimoa samassa fantasiassa.

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » To 24.05.2012 23:48

SkullCrushingFinale kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:
Ihan selvä Marshall Eriksen-syndrooma. Ei voi miettiä muita naisia tappamatta ensin vaimoa samassa fantasiassa.
Onko Jouni *köh* ja Tuija menneet naimisiin? Onnea! :heart: ;)
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Pe 25.05.2012 01:21

Kihloihin. :)

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 02.06.2012 14:37

Näin unta, jossa Triple H oli minun ja joidenkin muiden kanssa baarissa. Näytin hänelle hauistani ja pyysin kokeilemaan, kuinka olen käynyt salilla. Kokeili ja piti näkemästään. Kysyi, tahdonko jonkin juoman tiskiltä. Hölmistyneenä sanoin, että jokin tulinen drinkki tai vaikka bisse, mutta että ei tarvitse tuoda. Sitten tajusin, että kyllähän Triple H:lla on varaa tarjota. :D

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » La 02.06.2012 15:39

Darien Fawks kirjoitti:Näin unta, jossa Triple H oli minun ja joidenkin muiden kanssa baarissa. Näytin hänelle hauistani ja pyysin kokeilemaan, kuinka olen käynyt salilla. Kokeili ja piti näkemästään. Kysyi, tahdonko jonkin juoman tiskiltä. Hölmistyneenä sanoin, että jokin tulinen drinkki tai vaikka bisse, mutta että ei tarvitse tuoda. Sitten tajusin, että kyllähän Triple H:lla on varaa tarjota. :D
Olit Evolutionin kanssa samassa baarissa?
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » La 02.06.2012 18:49

takaovi kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:Näin unta, jossa Triple H oli minun ja joidenkin muiden kanssa baarissa. Näytin hänelle hauistani ja pyysin kokeilemaan, kuinka olen käynyt salilla. Kokeili ja piti näkemästään. Kysyi, tahdonko jonkin juoman tiskiltä. Hölmistyneenä sanoin, että jokin tulinen drinkki tai vaikka bisse, mutta että ei tarvitse tuoda. Sitten tajusin, että kyllähän Triple H:lla on varaa tarjota. :D
Jaa miten niin?

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » La 02.06.2012 18:53

Darien Fawks kirjoitti:
takaovi kirjoitti:
Jaa miten niin?
Pzzzzzz... Darra ei luultavasti tiedä mikä Evolution on. tämä oli vitsi, viittasin darran tietämättömyyteen esin steineristä sun muista, väännän nyt asiaa rautalangasta tyhmille ku niit on täällä noi 95% porukasta
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » La 02.06.2012 18:59

Tuli heti vaan Triple H:sta ja joistakin muista mieleen kyseinen ryhmä.

Kuva
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » Su 03.06.2012 14:36

Näin tuossa viikolla unta, jossa driftattiin Demarin kanssa bemareilla jonkun huoltoaseman pihassa. Ja ei, en edes tiedä minkä näköinen herra oikeasti on, saati sitten muista tarkalleen millaisena hän unessani esiintyi, mutta selväksi se tuli että herra oli tosiaan DMW. Aikamme autoilla pelleiltyämme lähdettiin sisälle käymään saniteettitilojen puolella, jossa sitten kusimme jonkun huoneen kulmaan sammuneen resupekan päälle. Seikkailu jatkui kyllä vielä tovin verran pidempään, mutten enää muista miten homma tuosta jatkui...
\____0___/

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Su 03.06.2012 15:22

Migu.22 kirjoitti:Näin tuossa viikolla unta, jossa driftattiin Demarin kanssa bemareilla jonkun huoltoaseman pihassa.
Wau, olen ollut jo ainakin kahden Alertilaisen unissa mukana. Kova juttu.

Ai niin, Bemari? No hyi h****tti. [-(
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Pe 31.08.2012 10:06

Näin unta jossa Siwassa oli hyvä olutvalikoima. Olin juuri menossa ostamaan tätä ihmenestettä kun kuulin etäisesti puhelimeni soivan. Aivoni päättivät sitten tämän kunniaksi herättää minut.

Ai niin ja Lenny oli myös unessa. En tiedä miksi. Kuten myös Ronnie James Dio.

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » La 01.09.2012 03:30

Näin 2003 vuonna juuri Eddie Guerrerron kakkaruiskuttamisepisodin jälkeen unta jossa olin joko itse Eddie Guerrerro, tai joku Eddie Guerrerron kaveri. Unessa Big Show sai mut ahdistettua johonkin umpikujaan ja alko sitten rusikoimaan mua kostoks.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.

RoadWarrior

Viesti Kirjoittaja RoadWarrior » La 01.09.2012 23:35

Yhtenä yönä näin unen jossa olin mennyt vessaan, jonka ovi oli jostain syystä metrin verran oviaukkoa lyhyempi ja jonka lukkona oli salpa joka oli niin huono, että oven sai auki vetämällä vaikka se oli lukossa.

Katsoessani ovelle näin käytävässä Kevin Nashin, joka tuli vessaan sanoen jotain minulle.

Vessassa Nash jostain syystä kiipesi pöntön ja lavuaarin välissä olleen yli kaksi metriä korkean seinän päälle ja vaikka käskin hänen varoa polviaan hän hyppäsi alas seinän päältä, mutta vaikka olin varma siitä, että Nashin polvet eivät kestä niin korkealta tehdyn hypyn alastuloa, hänen polvensa kestivät erinomaisesti hypyn alastulon.

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 04.09.2012 14:06

Olipas taas ahdistava uni... kaulassani oli lukuisia neljän sentin mittaisia repimähaavoja. Molemmin puolin. Onko tällaisetkin unet nyt ihan pakko muistaa? Ei huvittaisi katsella sitä kuvaa päässä.

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Ti 04.09.2012 18:22

The Rocker kirjoitti:Olipas taas ahdistava uni... kaulassani oli lukuisia neljän sentin mittaisia repimähaavoja. Molemmin puolin. Onko tällaisetkin unet nyt ihan pakko muistaa? Ei huvittaisi katsella sitä kuvaa päässä.
Itse näin joku viikko-pari sitte sellasta unta, jossa herätessäni ylähuuli oli keskeltä ns. kahtia. Päättelin unessa että johtui nuuskasta jotenkin. Semisti helpotti kun heräsi ja tajusi uneksineensa tilanteen.

pz0001

Viesti Kirjoittaja pz0001 » La 08.09.2012 18:31

Näin viime yönä varmaan ensimmäistä kertaa painiin liittyvää unta. Unessa RVD haki minut jonkun maatilan pihalta jollain vanhalla pakettiautolla ja kertoi, että on perustanut uuden painipromootion ja minusta on määrä tulla sen isoin tähti. RVD valitteli rosterin kapeutta ja kertoi, että minun on oteltava kaikissa matseissa, tosin joka kerta eri asussa, koska yleisö ei saa huomata eroa. Sain kassillisen varusteita, joihin kuului mm. lucha-maskeja ja tekopartoja ja sovitin niitä päälleni samalla kun auto kulki pitkin metsäteitä.

Tapahtuman pääottelusta RVD:llä oli selvä kuva: minun pitää otella hänen kanssaan "vähintään 40-minuuttinen viiden tähden klassikko päämestaruudesta", jonka jälkeen Mr. Money in the Bank Colt Cabana lunastaa salkkunsa minuun ja tekee samalla historian suurimman heelturnin. Koko firmassa ei tosiaan vissiin ollut kuin RVD, Cabana ja minä, mutta se tuntui hyvältä idealta.
"Kirjallisuutta, taidetta, tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!"

Youtube
Last.fm

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » La 08.09.2012 18:43

pz0001 kirjoitti:Näin viime yönä varmaan ensimmäistä kertaa painiin liittyvää unta. Unessa RVD haki minut jonkun maatilan pihalta jollain vanhalla pakettiautolla ja kertoi, että on perustanut uuden painipromootion ja minusta on määrä tulla sen isoin tähti. RVD valitteli rosterin kapeutta ja kertoi, että minun on oteltava kaikissa matseissa, tosin joka kerta eri asussa, koska yleisö ei saa huomata eroa. Sain kassillisen varusteita, joihin kuului mm. lucha-maskeja ja tekopartoja ja sovitin niitä päälleni samalla kun auto kulki pitkin metsäteitä.

Tapahtuman pääottelusta RVD:llä oli selvä kuva: minun pitää otella hänen kanssaan "vähintään 40-minuuttinen viiden tähden klassikko päämestaruudesta", jonka jälkeen Mr. Money in the Bank Colt Cabana lunastaa salkkunsa minuun ja tekee samalla historian suurimman heelturnin. Koko firmassa ei tosiaan vissiin ollut kuin RVD, Cabana ja minä, mutta se tuntui hyvältä idealta.
Tuli semisti hajoiltua, näitä lisää! Kiitokset varmaan menee teikäläisen mielikuvitukselle illan piristyksestä :thumright:

Vastaa Viestiin