NFL

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Re: NFL

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 04.02.2013 20:31

ToNy-MaN kirjoitti:yleensähän nää on aika selkeitä.
Täh? Ainakin itse muistelen, että Super Bowl -finaalit ovat yleensä erittäin tasaväkisiä. SkullCrushingFinale täsmentäkööt/korjatkoot, jos olen väärässä.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ma 04.02.2013 21:13

DeadManWalking kirjoitti:
Täh? Ainakin itse muistelen, että Super Bowl -finaalit ovat yleensä erittäin tasaväkisiä. SkullCrushingFinale täsmentäkööt/korjatkoot, jos olen väärässä.
Oon innostunut tölläämään ehkä 3-4 SuperBowlia ja ainakin ne on olleet vähintään 2-3 touchdownin erolla päätyneet...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

bookert

Viesti Kirjoittaja bookert » Ma 04.02.2013 21:31

ToNy-MaN kirjoitti:
Oon innostunut tölläämään ehkä 3-4 SuperBowlia ja ainakin ne on olleet vähintään 2-3 touchdownin erolla päätyneet...
Yleensä aika tasaisia ovat kyllä olleet nimenomaan 2000-luvulla kun taas historian saatossa aikaisemmin on ollut paljon niitä isompiakin eroja. Viime vuonna Giants pätki Patriotsin 21-17 ja suht tasaista ollut melkein kaikkina viime vuosina. Näin muistin ja kävin tarkistamassa vielä:

2004 New England Patriots 32–29 Carolina Panthers
2005 New England Patriots 24–21 Philadelphia Eagles
2006 Pittsburgh Steelers 21–10 Seattle Seahawks
2007 Indianapolis Colts 29–17 Chicago Bears
2008 New York Giants 17–14 New England Patriots
2009 Pittsburgh Steelers 27–23 Arizona Cardinals
2010 New Orleans Saints 31–17 Indianapolis Colts
2011 Green Bay Packers 31–25 Pittsburgh Steelers
2012 New York Giants 21–17 New England Patriots
2013 Baltimore Ravens 34–31 San Francisco 49ers
Big Things Poppin, Little Things Stoppin

SkullCrushingFinale

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Ke 06.02.2013 16:54

Hyvä matsi, rakastan tätä tasaisten loppuotteluiden trendiä! En olisi ikinä uskonut tuossa 28-6 tilanteessa, että Ninersilla on saumoja. Ja kuka tietää, mikäli Ravensilla ei olisi Lewisin ja Reedin kaltaisia johtajia, olisiko joukkueen henkinen kantti hävinnyt kokonaan (klassinen Suomi-Ruotsi-efekti) Ninersin lyötyä 17 pistettä putkeen taululle... :?

Mitä mahtaa käydä Colin Kaepernickille? Phil Simms totesi matsin loppuun, että SF tulee ensi kaudella olemaan vielä tappavampi, kun Kaep saa koko kesän aikaa valmistautua kauteen, mutta itse uskon efektin olevan hiukan toisenlainen. Nythän Ninersin ase oli nimenomaan siinä, ettei kukaan tuntunut pystyvän puolustamaan Kaepernickia vastaan. Nyt kuitenkin muilla joukkueilla on koko off-season aikaa opetella herran temput ulkoa - ainakin ne mitä näissä 10 ottelussa nähtiin.

Ninersin 4th & Goal matsin lopussa oli kyllä erittäin kiistanalainen. Toisaalta Crabtreetä pidettiin kiinni ja mikäli tuomari olisi sen viheltänyt...1st & Goal, käytännössä maaliviivalta. 1:50 jäljellä. You do the math. Toisaalta taas Crabtree myös töni Ravensin herraa (nimi unohtui) aika rajusti, joten edes offensive pass interference ei olisi ollut suuri vääryys. Loppujen lopuksi, ihan hyvä no-call. Aina kun jotain jonkun hyväksi vihellät, saat paskaa niskaan toisesta suunnasta.

Seuraavaksi sitten odotellaan draftia. Niin hyviä pelinrakentajia ei ole mukana, että haluaisin ketään yhdeksännellä vuorolla vielä, mutta...

"With the 41st pick in the 2013 NFL Draft, the New York Jets select, from Florida State, the quarterback, EJ Manuel" [-o<

DeadManWalking

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 03.02.2014 01:17

On täällä ihan oikea ketjukin...

Kai tätä Super Bowlia voisi vähän aikaa yrittää tsiigailla. Olin tosin unohtanut sen, että kun lähetys alkaa niin siinä menee silti puoli tuntia ennen kuin itse peli alkaa. Törkeän hieno show'han tuo on, ja varmasti lajinakin todella hieno jos pelistä itsessään jotain ymmärtää.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)

Dorian

Viesti Kirjoittaja Dorian » Ma 03.02.2014 02:05

Let's go seahawks! Varmaa junnaamista hyökkäyksessä. Helppoa rahaa tällä menolla 8)

Toki Broncosin hyökkäys on vielä näkemättä, koska pupellus.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:

SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]

Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]

Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]

Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]

Dorian

Viesti Kirjoittaja Dorian » Ma 03.02.2014 02:24

Löysät pois kuleksimasta 8) Broncosin hyökkäys ollut pelkkä p**ka vitsi tähän mennessä ja Seahawksilla onnistuu kaikki :tu: Toki vielä pitkä matka jäljellä, mutta luotto on kova.

Dorian

Viesti Kirjoittaja Dorian » Ma 03.02.2014 03:34

v***u Broncos on p****estä :lol:

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ma 03.02.2014 03:36

Toho viimisimpään touchdown juoksuun olis kyllä sopinu Benny hill-tunnari taustalle. Jätkä juoksee kentän halku ja Denveriläiset vaan kaatuilee ympärillä.

Dorian

Viesti Kirjoittaja Dorian » Ma 03.02.2014 04:03

Ei v***u et repeilen tääl yksinään :D :D :D Kun kaikki onnistuu :mrgreen:

Ahma

Viesti Kirjoittaja Ahma » Ma 03.02.2014 04:08

Melkonen perseraiskaus kyllä. Suurin jännityshän tässä on enää, että jääkö Broncos nollille. Villisti veikattuna voisi sanoa että jää. Varsinkin noilla hyökkäyksillä.

EDIT: No sieltähän se sitten heti tuli.
It's clobberin' time

Dorian

Viesti Kirjoittaja Dorian » Ma 03.02.2014 04:11

Ahma kirjoitti:Melkonen perseraiskaus kyllä. Suurin jännityshän tässä on enää, että jääkö Broncos nollille. Villisti veikattuna voisi sanoa että jää. Varsinkin noilla hyökkäyksillä.
Liigan kovin hyökkäys hei :lol:

TD:n saivat p****le. Aikasempi alin pistemäärä oli Miami Dolphinsilla 3, eli alle ei jääty :(

Dorian

Viesti Kirjoittaja Dorian » Ma 03.02.2014 04:25

Vähän harmittaa ettei tullut lyötyä isommalla tasotuksella, mutta toisaalta onhan tässä ollut tuuriakin matkassa Broncosin pupellusten muodossa. Ja -2,5 oli kuitenkin ihan mietitty ja perusteltu field goal marginaali. Tyydytään näihin ja netotaan huntti tästä pelistä 8)

Ahma

Viesti Kirjoittaja Ahma » Ma 03.02.2014 04:27

Toiset voittaa, toiset ei. Ei tainnu Mayweatherin pojalla ihan osua. Tosin tommonen kymppimilli taitaa tolle kaverille olla pikkuraha.
It's clobberin' time

DeadManWalking

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 03.02.2014 11:23

Katselin ensimmäisen neljänneksen Super Bowlia. Oli jo silloin sellaista anaaliin poraamista Broncosia kohtaan, että onneksi menin nukkumaan jo puoli kolmelta. Tosin Broncos porasi itse itseään ihan hyvin hanuriin, koska eivät saaneet aikaiseksi yhtään mitään.

EDIT:

Kertoohan se varmaan jostain, että koko illan kohokohta oli siinä kun ennen ottelua Kurt Russell luennoi ja taustalla soi Metallican Sad But True.

DeadManWalking

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Su 23.11.2014 21:45

Olen tässä ruennut seurailemaan NFL:ää aina välillä sunnuntaisin. Nelonen Prolla tulee aina prime time -matsi klo 20.00 alkaen, joten ihan mukavaa viihdettä tämä on. Lajista en niin kamalasti edelleenkään ymmärrä, mutta tämän suomenkielisen selostuksen avulla pääsee kyllä hyvin mukaan.

nixu-

Viesti Kirjoittaja nixu- » Su 23.11.2014 22:03

Pitää varmaanalkaa itsekin seuraamaan kun tuo ruutu+pro nyt kerran on käytössä. Josko siitä urheilusta saisi jotain irtikin, kun en ole koskaan kattonut saatikka ymmärtänyt. Hyvä jos selostajat osaavat ymmärtävästi kertoa hieman sääntöjäkin samalla, niin helpottaa varmasti.

NBAtakin voisi ihmetellä joku pv, siinä myös toinen laji jota en ole seurannut koskaan. Ja tähän ei varmaan lueta nba 2000 peliä :D
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Su 23.11.2014 22:09

Joskus tuli Prolta katsottua darrassa NFL:ää useamminkin. Nyt tulee katsottua harvemmin. Eilen tosin baarissa näyttivät jotain matsia.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

DeadManWalking

Re:

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Su 23.11.2014 22:17

nixu- kirjoitti:Hyvä jos selostajat osaavat ymmärtävästi kertoa hieman sääntöjäkin samalla, niin helpottaa varmasti.
Mun mielestä käyvät ainakin tosi hyvin peliä itsessään läpi tässä lähetysten aikana. Mukava seurata tällaisen tyypin joka ei lajista itsessään niin ymmärrä. Todella hyvää työtä, mutta voihan se olla että sellaiset jotka tietävät lajista enemmän eivät saa sitten tästä mitään irti. :D

nixu-

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja nixu- » Su 23.11.2014 23:24

nixu- kirjoitti:Hyvä jos selostajat osaavat ymmärtävästi kertoa hieman sääntöjäkin samalla, niin helpottaa varmasti.
Mun mielestä käyvät ainakin tosi hyvin peliä itsessään läpi tässä lähetysten aikana. Mukava seurata tällaisen tyypin joka ei lajista itsessään niin ymmärrä. Todella hyvää työtä, mutta voihan se olla että sellaiset jotka tietävät lajista enemmän eivät saa sitten tästä mitään irti. :D
No, pitänee katsastaa joku päivä kun tulee joku ottelu. Tänäänkin livenä taisi muutama peli tulla?

Joo en tiedä myös, kuinka paljon lajista jotain tietävät jaksavat kuunnella kertauksia säännöistä joka kerta. Tosin uskon lajin suosion olevan hyvin marginaalista Suomessa, joten ehkä ihan hyvä jos käyvät pelin tuoksinnassa jotain perussääntöjä myös läpi niin uudet katsojat pääsevät peliin sisälle helpommin. (Kuten minä).
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005

DeadManWalking

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » La 22.08.2015 10:33

Ei nyt ihan NFL:ää, mutta tänään on Suomen kakkosdivarin finaaliottelu aka Rautamalja Kuopion Vänärillä. Vastakkain Kuopio Steelers ja Mikkeli Bouncers, eli samalla ratkotaan myös Savon herruus. Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua.

Let's go Steelers!

DeadManWalking

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » La 22.08.2015 19:21

Rautamalja on kotona. 8)

Vastaa Viestiin