Joulu

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Velocity
Viesti:

Joulu

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 25.12.2015 18:40

Joulu oli ja taas meni, vaikkakin lapsuudenkodissa nyt pari päivää vielä joulufiilistelläkseni majailenkin. On muuten jännää kuinka Joulu toimii sellaisena kiinnekohtana vuodesta, jolloin aina huomaa kuinka nopeasti se vuosi on taas mennyt. Tämä vauhti tuntuu ainakin omalla kohdallani vaan kiihtyvän.

Joulupukkikeikat tuli taas vedettyä, 15 taloutta ja pari tuttujen porukkaa tuli kierrettyä. Hauskaa oli + aina plussaa kun siitä vielä maksettiinkin. Harvoja asioita joista vielä tulee sellainen aito joulufiilis. Parasta vielä kun pääsee vieraiden perheiden lisäksi viihdyttämään ihan tuttuja, niistä tulee aina hyvä olo.

Jouluperinteeseen kuuluu omalla kohdalla myös Alertiin kirjoittaminen, ja hyvin monena vuotena tänne on tullut rustattua lahjalista. Tänä vuonna lahjat olivat vaan niin epämateriaalisia, joten jätän moisen litanian rustaamatta. Selailinkin nostalgiapäissäni vanhoja jouluviestejä vanhalta foorumilta ja tuli pieni velvollisuudentuntu ainakin tulla jotain tänne hölisemään. (P.S. tän foorumin rekisteröitymiset pitää oikeasti avata, muuten yhteisö vain hiljaa kuolee alta pois).

Mites oma Joulunne, minkälainen merkitys juhalpyhillä on teille nykyään? Itselläni se on muuttunut hiukan siitä "jeeee vitusti tavaraa ja gadgetteja"-linjasta siihen, että saa vaan olla perheen kanssa vielä kun kaikki tärkeimmät on hengissä. Joka vuodesta tulee jotenkin haikeampi. En tiedä onko minulla vaan tällainen asennevamma, mutta väkisinkin alkaa kaipailemaan niitä lapsuuden jouluja ja toivoo että ajan voisi pysäyttää.

Menipä angstiseksi. Jatkakaa.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Re: Joulu

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » La 26.12.2015 13:52

Olin kännissä aattona kun istuttiin iltaa veljen luona, olin kännissä eilen kun istuttiin iltaa serkun luona. Olen kännissä tänään kun yksi parhaista kavereista täyttää 25 ja kaveriporukalla vähän juhlistetaan.

Jotain lahjojakin tuli, esimerkkinä viskipullo ja Jari Litmasen elämäkerta. Parit sukat kanssa, siinäpä ne tärkeimmät. Eipä nuo lahjat ole varmaan 10 vuoteen olleet mikään kovin merkittävä juttu. Pääasia on hyvä ruoka ja juoma, ja jos jotain lahjoja nyt sattuu joskus saamaan niin se on lähinnä plussaa.

Joulufiilistä toki vähän laskee se, että Pieksämäen korkeudella ei ole senttiäkään lunta.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Vastaa Viestiin