No jep, itse en voi sietää Angleakaan, mutta odotan silti kieli pitkällä, koska Angle top-10 listalla nousee kärkeen ja haastaa mestarin. AJ:kaan ei ole huono vaihtoehto, mutta Kazarian olisi kamalaa. Samoin Jay Lethal.Nickeldeon kirjoitti:Olen melkein samaa mieltä, mutta koska Hardy oli myös mukana ottelussa, jätin koko Main Eventin katsomatta. TNA'n Main Event vaan nyt koostuu niin tylsistä tapauksista. Van Dam, Abyss, Hardy, Anderson... Vaikkakin olen tyytyväinen että AJ, Angle ja Sting ovat siirtyneet mestaruuskuvioista edes hetkeksi pois niin nyt toivon todella että Angle tulee ja vie vyön helvettiin RVD'n vyötäröltä. Eikä Anderson, Hardy TAI Abyss tule saamaan minkäänlaista mestaruusmatsia vähään aikaan.Panu5 kirjoitti:En tiedä mistä johtuu, mutta kelausnappi kuluu erityisen helposti Mr. Andersonin otteluiden aikana. Sama toistuu Rob Van Damin ja Abyssin otteluiden aikana. Ei taida olla yhtään PPV-ottelua, minkä olisin katsonut kokonaan, jos siinä on jokin näistä. Painajainen oli Victory Roadissa, kun kaikki kolme olivat samassa ottelussa. Onneksi edes Hardy oli ottelussa se, jota jaksoi katsella. iMPACTin otteluita tulee muuten harvemmin kelattua, kun silloin pituudet ovat juuri sopivia eikä tylsäänkään painijaan tule tuskastuttua.
RVD, Abyss ja Anderson siis pois vyökuvioista ja tilalle ainakin Angle ja vaikka Wolfekin, vaikka mies on kustu tapaus. AJ:täkin ehdottelisin, mutta tuli juuri mieleen, että mies voittikin Rob Terryn Global-mestaruuden perjantaina, joten nyt varmaan jumittaa Terryä vastaan jonkin aikaa.