Videopelit

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Velocity
Viesti:

Re: Videopelit

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 30.04.2012 14:20

Migu.22 kirjoitti:Läppäri huollossa, joten piti puhaltaa pölyt pleikkarista, ja ostaa sille ensimmäinen kunnon peli känniänärin ohelle. Ja koska olen niin järkyttävän muotitietoinen, osui valinta Dark Souls - nimiseen tekeleeseen, kun kerran halvalla sen vielä sain.

Tietämättömille kerrottakoon, että kyseessä on siis kolmannesta persoonasta kuvattu roolipeli, joka tunnetaan lähinnä todella hyvin toteutetusta taistelumekaniikastaan, ja eritoten epäinhimillisestä vaikeustasostaan. Vaikeutta haetaan vaihtelevilla pomovastustajilla, parista osumasta seuraavalla kuolemalla, sekä olemattomalla pelaajan avustuksella. Peli ei kerro pelaajalle pelin näppäimiä, saati edes mitenkään järkevästi suuntaa johon pelaajan tulisi matkata. Itselläni on takana vasta öpaut puolet pelistä, mutta tunteja on tällä hahmolla jotain kolmen-neljänkymmenen välillä. Suurin osa tunneista on tosin tullut siitä, että pelaan usein tätä aivan liian sekaisin. Heti aloitusalueelta päästyäni harhailin väärään suuntaan, ja hakkasin päätäni seinään varmaan neljä tuntia, edeten ehkä kolmannelle NPC-laumalle asti parhaimmilla vedoilla. Vastaavia harharetkiä on ollut muutamia, kiitos olemattoman opastuksen. Varsinaisesti suunnilla ei ole edes niin väliä, mutta etenkin ensimmäisellä läpipeluulla on vain yksinkertaisesti liian huono pelaamaan, eivätkä statsit tai varusteet anna senkään vertaa armoa. Ainoa itseäni hämäävä asia on ollut pomotaisteluiden näennäinen helppous. Olen joutunut vain kerran yrittämään varsinaista pomoa enemmän kuin viidesti, kun muilla on voinut mennä monia monia kymmeniä kertoja. Tasoituksen vuoksi, olen kuollut ylimääräisissä pikkupomoissa tavallisissa mokkuloissa varmasti enemmän kuin viitisen vuoden wowitukseni aikana yhteensä. Ja se on paljon sanottu se. Muiden pelaajien invaasion kohteeksi olen päätynyt vissiinkin kahdesti, molemmilla kerroilla kuollen kuin pikkutyttö, saamatta varmaankaan yhtään osumaa läpi itse.

Suosittelen varauksetta kaikille, joilla riittää hermot juosta samaa kohtaa loputtomia kertoja uudelleen ja uudelleen. Toimii myös päihdevieroitukseen, sillä pää jäässä tämä alkaa ahdistamaan aivan liian paljon.
Alertissa on vaarallinen nisti
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » Ma 30.04.2012 15:02

Velocity kirjoitti:
Miksi minä olisin vaarallinen?
Tatamin ulkopuolella vissiin kerran lyönyt ketään oikeasti :(
\____0___/

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Ma 30.04.2012 17:05

Migu.22 kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
Tässä vinkki pelataan Dark Soulsia: http://www.youtube.com/watch?v=zeQbkYP5ejo
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » Ti 01.05.2012 16:12

eCiuj kirjoitti:
Migu.22 kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
Tässä vinkki pelataan Dark Soulsia: http://www.youtube.com/watch?v=zeQbkYP5ejo

Hauska video repesin pari kertaa. Itse omistan pelkästään Demon's Soulsin tuli ostettua se joskus käytettynä ja halvalla. En kyllä peliä ole pelannut senjälkee, kun kuolin ekaan loppariin /raqe quit.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ke 02.05.2012 18:59

Onko Witcher 2 hyvä? Kokemuksia?
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » Ke 02.05.2012 20:29

Darien Fawks kirjoitti:Onko Witcher 2 hyvä? Kokemuksia?
Helposti yksi parhaista ropelluksista tällä vuosituhannella. Suosittelen toki pelaamaan ensin ykkösosan ja/tai lukemaan kirjoja, mutta kyllä se kakkososa ihan omilla jaloillaankin on ehdottomasti kokemisen avoimen, jos yhtään tämäntyyliset pelit nappaa. Ja itselläni tosiaan kokemusta vain puuceen kanssa, mutta uskoisin, että konsoliporttauksetkin ovat taattua laatua. Ainoa huono puoli pelissä onkin se, että se loppuu :(
\____0___/

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » To 03.05.2012 18:37

Suddenly...

The Elder Scrolls Online

Kuva
The Elder Scrolls Online was just revealed to be ZeniMax Online's long-rumored MMO. Game Informer's next cover announced the game this morning, which says The Elder Scrolls Online will take place across the "entire land of Tamriel," approximately one thousand years before Skyrim's place in time. The story will focus on daedric prince Molag Bal as he attempts to control turn Tamriel "into his demonic realm." So, no dragons then?

The game's director is Matt Firor, who says, "It will be extremely rewarding finally to unveil what we have been developing the last several years." More will be revealed tomorrow in a "brief teaser trailer" of the game, GI says.
Odotan mielenkiinnolla.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » To 03.05.2012 20:20

:shock:

Aina kun on kyseessä The Elder Scrolls niin on syytä on tarkkana. Todella mielenkiintoista nähdä miten tulevat tuon toteuttamaan. Kädet ja jalat ristiin, että tämä onnistuu. Onhan kyseessä sentään varmaan kaikkien aikojen huikein pelisarja.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 04.05.2012 10:21

Call Of Duty: Black Ops 2
http://www.gametrailers.com/video/first ... -of/729837

............Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.

Wormmaster

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » La 05.05.2012 21:54

Dead Space 2 - 10,95€
Deus Ex: Human Revolution - 19,95€

Seuraavat pari viikkoa on nyt MM-lätkän lisäksi lyöty lukkoon.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 08.05.2012 17:23

Piti tulla kertomaan, että katsoin tuon uuden AC3 videon ja onpahan Connorilla siisti Hidden Blade. Tässä siis kyseinen video.

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... W2hw#t=30s
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 10.05.2012 17:44

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... iVJG_mrtFo

Tuossa sitten tuo "World Gameplay Premiere" Assassin's Creed 3 -pelistä. En tosin tiedä toimiiko tuo, koska tuossa luki jotain, että "Tämä on piilotettu video. Vain linkin saaneet näkevät tämän".

Eipä tuossa mitään aivan hirveän erikoista näkynyt, mitä nyt pari ihan coolia elementtiä, mutta yksi asia jäi videosta mieleen kaikkein parhaiten. Connor nimittäin yhdessä kohdassa hyppii kaupungissa ja menee talon suljetusta ikkunasta sisään ja kulkee rakennuksen läpi. En tiedä onko kaupungista vain joitakin rakennuksia mallinnettu sisuksia myöten tai onko vain pieniä osia rakennuksista mallinnettu vai onko kaikki mallinettu, mutta näytti kyllä siistiltä. Itse odotan tätä peliä kyllä innolla, koska koko hahmo ja aikakausi on kolahtanut minuun melko hyvin.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 10.05.2012 21:34

MR.Off Topic kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... iVJG_mrtFo

Tuossa sitten tuo "World Gameplay Premiere" Assassin's Creed 3 -pelistä. En tosin tiedä toimiiko tuo, koska tuossa luki jotain, että "Tämä on piilotettu video. Vain linkin saaneet näkevät tämän".

Eipä tuossa mitään aivan hirveän erikoista näkynyt, mitä nyt pari ihan coolia elementtiä, mutta yksi asia jäi videosta mieleen kaikkein parhaiten. Connor nimittäin yhdessä kohdassa hyppii kaupungissa ja menee talon suljetusta ikkunasta sisään ja kulkee rakennuksen läpi. En tiedä onko kaupungista vain joitakin rakennuksia mallinnettu sisuksia myöten tai onko vain pieniä osia rakennuksista mallinnettu vai onko kaikki mallinettu, mutta näytti kyllä siistiltä. Itse odotan tätä peliä kyllä innolla, koska koko hahmo ja aikakausi on kolahtanut minuun melko hyvin.
Olin itse kyllä todella skeptinen koko tuohon "HURR DURR AMURIKA FREEDUM"(Youtube-kommentti, loistava sellainen!)-konseptiin. Itselläkin on vielä Brotherhood tuossa muoveissa(Codex edition, muthafuckaas!), joka vain odottaa defloraatiotaan. Ja tuosta videosta tuli kyllä sellainen palava äkki-inspis repäistä se sellofaani pois sen collectors-laatikon päältä ja palata pelisarjan ääreen. Nämä on näitä hetkiä, jolloin toivoo syksyn 2010 tulevan takaisin(ei koulua, ei parisuhdetta, pelkkä työ, musiikki ja pelit!). No, nyt on 2012, ja se Brotherhoodikin on lapsuudenkodissa hyllyn päällä... world, you got me cornered again. :-|
XBKuvaX 360 - Jump In.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 10.05.2012 21:42

Velocity kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... iVJG_mrtFo

Olin itse kyllä todella skeptinen koko tuohon "HURR DURR AMURIKA FREEDUM"(Youtube-kommentti, loistava sellainen!)-konseptiin. Itselläkin on vielä Brotherhood tuossa muoveissa(Codex edition, muthafuckaas!), joka vain odottaa defloraatiotaan. Ja tuosta videosta tuli kyllä sellainen palava äkki-inspis repäistä se sellofaani pois sen collectors-laatikon päältä ja palata pelisarjan ääreen. Nämä on näitä hetkiä, jolloin toivoo syksyn 2010 tulevan takaisin(ei koulua, ei parisuhdetta, pelkkä työ, musiikki ja pelit!). No, nyt on 2012, ja se Brotherhoodikin on lapsuudenkodissa hyllyn päällä... world, you got me cornered again. :-|
Brotherhood on kyllä pelaamisen arvoinen tekele, vaikka juuri mitään ei kakkosesta muutukkaan ja koko Assassiino kavereiden kutsuminen on enemmänki "I win" nappula eikä mitään muuta, mutta jos tykkäsi kakkosesta niin onhan toi kiva lisäosa. Ei se oo niin lyhytkään, mitä jotku väittää, vika on siinä, että iso osa pelin pituudesta koostuu sivutehtävistä, joista ainakin itse tykkäsin. Revelations sitten oli täysi rahastuspeli. Itselle se olisi kelvannut hyvin, jos pääjuonta olisi pitkitetty jonkin verran ja lisätty kunnolla sivutehtäviä (sama määrä kuin Brotherhoodissa) ja olisin ollut tyytyväinen, koska en odottanut pelillisesti suuria uudistuksia. AC3 kuitenkin näyttää nyt siltä, että siihen on panostettu ja vähän pakkohan se on, kun viime osa floppas aika monen mielestä.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Pe 18.05.2012 20:43

Trials Evolutionissa meni viimenen Extreme-kenttä läpi! Oon parempi ku te! :heart:

PapaShango

Viesti Kirjoittaja PapaShango » Pe 18.05.2012 21:48

http://www.youtube.com/watch?v=ajIWqp-1 ... ure=shareK

Näin. Odotus taas alkaa, kun syksyllä tulee uusi NHL 13. Useiden parjaama, useiden kehuma. Kyllähän tuota tulee pelailtua päivittäin ja on oikeastaan ainoa peli joka tulee enää ostettua.

Luistelu siis parannetaan ja niin edespäin. Joka vuosi on menty eteenpäin, toki satunnaispelaajien näkökulmasta liian vähän. Kilpailija toki toisi uusia ulottuvuuksia tähänkin pelisarjaan, mutta kukaan ei halua kilpailla mestarin kanssa.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 18.05.2012 21:53

PapaShango kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=ajIWqp-1 ... ure=shareK

Näin. Odotus taas alkaa, kun syksyllä tulee uusi NHL 13. Useiden parjaama, useiden kehuma. Kyllähän tuota tulee pelailtua päivittäin ja on oikeastaan ainoa peli joka tulee enää ostettua.

Luistelu siis parannetaan ja niin edespäin. Joka vuosi on menty eteenpäin, toki satunnaispelaajien näkökulmasta liian vähän. Kilpailija toki toisi uusia ulottuvuuksia tähänkin pelisarjaan, mutta kukaan ei halua kilpailla mestarin kanssa.
2K sarja toi aikoinaan mukavan kilpailijan ja luulen, että kyseinen sarja aikanaan pakotti EA:n parantamaan peliään ja nyt ollaan viime vuodet menty hyvin eteepäin. Itsellä tosin alkaa olla aikalailla sääntönä, että kahden vuoden välein ostan, joten tämä jäänee väliin. Pärjään 12:sta 14:sta asti.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Pe 18.05.2012 22:03

2K oli ylivoimaisesti parempaa lätkää, vaikkakin uudella sukupolvella ero tasoittuikin. "Mutta siinä ei ole SM-liigaa = p**ka peli!". Ei EA:n NHL kehity yhtään. Vähän fiksaavat luistelua sekä animaatioita, ja siksi se on yli 50€ arvoinen? Ainoa fiksaus jota olen toivonut ikuisuuksia on kunnollinen managerimoodi, mutta ei. Mielummin laittavat maalivahdit pyörimään 360 astetta ympäri ym. epärealistista sontaa. Jos "muutokset" ovat noin pieniä kuin tuossa pätkässä lukee, taitaa jäädä NHL taas ostamatta.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

vendicta

Viesti Kirjoittaja vendicta » Pe 18.05.2012 22:05

MR.Off Topic kirjoitti:Itsellä tosin alkaa olla aikalailla sääntönä, että kahden vuoden välein ostan, joten tämä jäänee väliin. Pärjään 12:sta 14:sta asti.
Kappas, en olekaan ainoa joka tekee tätä. Tosin mulla ne välit on 3 vuotta. 2007 -> 2010 -> 2013 :)

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Pe 18.05.2012 23:08

2K vs. EA:n änäri-kiistaan en oikeastaan sotkeudu kun 2k-sarjasta ei ole mitään erikoisempia kokemuksia. Varmasti ihan jees pelisarja on kyseessä.
eCiuj kirjoitti:Ei EA:n NHL kehity yhtään. Vähän fiksaavat luistelua sekä animaatioita, ja siksi se on yli 50€ arvoinen?
Eipä siinä sinun ylistämässä WWE '12:ssakaan ollut juuri mitään erikoisempaa vanhoihin verrattuna. Uudet kontrollit ja pari muuta pikkujuttua. Siksi se on yli 50€ arvoinen? Onneksi ostin omani 30e hintaan minkä vielä kehtasi maksaa.
Ainoa fiksaus jota olen toivonut ikuisuuksia on kunnollinen managerimoodi, mutta ei. Mielummin laittavat maalivahdit pyörimään 360 astetta ympäri ym. epärealistista sontaa.
Suoraan sanottuna olen sitä mieltä että kaikenlaiset manageroinnit voivat pysyä täysin omina peleinä, koska yleisesi ottaen kaiken maailman managerilisät peleihin on auttamatta huonoja. Esimerkkinä juurikin SvR-sarjan manageripeli joka oli loppupeleissä aika tylsä. Lyön vetoa että se olisi ihan juostenkustu moodi jossain änärissä. Jos ihan tosissaan haluaa jotain managerointia, siirtyisi suoraan PC:n puolelle. Painille on EWR ja TEW, futikselle on oma manageripelinsä ja sama firma teki myös erittäin hyvän lätkämanagerisarjan, joka tunnetaan paremmin nimellä Eastside Hockey Manager. Täydellisen kympin arvoinen sarja. EHM07 (viimeinen osa) on yhä edelleen ihan älyttömän kovassa pelattavuuden kohteena. Ja mikä parasta, yleisesti tällaiset manageripelit eivät vaadi koneelta juuri tehoja. :wink:

Änäreistä sen verran että itsellä on nyt purrut niin paha lätkäkärpänen, että suorastaan haluan uuden päivityksen änäripelaamiseeni. Viimeisin ostamani änäri on 09 ja kaipaisin suuresti jo uudistusta. Suunnitellut jo pidemmän aikaa ostavani 12-version. Ehdotuksia?

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Pe 18.05.2012 23:31

Stefa kirjoitti:
eCiuj kirjoitti:Ei EA:n NHL kehity yhtään. Vähän fiksaavat luistelua sekä animaatioita, ja siksi se on yli 50€ arvoinen?
Eipä siinä sinun ylistämässä WWE '12:ssakaan ollut juuri mitään erikoisempaa vanhoihin verrattuna. Uudet kontrollit ja pari muuta pikkujuttua. Siksi se on yli 50€ arvoinen? Onneksi ostin omani 30e hintaan minkä vielä kehtasi maksaa.
No oli mukana sentään täysin uudistetu fysiikkamoottori, joka itsessään toi täysin ennennäkemättömiä lisiä. Sekä pelimuotoja uusittiin roppakaupalla, kun taas NHL:än "Be a GM" sekä "Be a Pro" ovat olleet samaa vanhaa debyyteistään lähtien -- ollaan vähän fiksattu niitä. Isona tulee esiin EA:n sekä Yuke's:in/THQ:n työpanos: WWE '12 oli ilmestyessään todella ajankohtainen -- mukaan ehti jopa CM Punkin uusi titantron sekä kappale. NHL 12:ssa mm. Winnipeg Jets oli samanlainen kuin itse luotu joukkue -- uusien paitojenkin tulossa kesti monta kuukautta (eivätkä nekään olleet täysin autenttisia).
Stefa kirjoitti:
eCiuj kirjoitti:Ainoa fiksaus jota olen toivonut ikuisuuksia on kunnollinen managerimoodi, mutta ei. Mielummin laittavat maalivahdit pyörimään 360 astetta ympäri ym. epärealistista sontaa.
Suoraan sanottuna olen sitä mieltä että kaikenlaiset manageroinnit voivat pysyä täysin omina peleinä, koska yleisesi ottaen kaiken maailman managerilisät peleihin on auttamatta huonoja. Esimerkkinä juurikin SvR-sarjan manageripeli joka oli loppupeleissä aika tylsä. Lyön vetoa että se olisi ihan juostenkustu moodi jossain änärissä. Jos ihan tosissaan haluaa jotain managerointia, siirtyisi suoraan PC:n puolelle. Painille on EWR ja TEW, futikselle on oma manageripelinsä ja sama firma teki myös erittäin hyvän lätkämanagerisarjan, joka tunnetaan paremmin nimellä Eastside Hockey Manager. Täydellisen kympin arvoinen sarja. EHM07 (viimeinen osa) on yhä edelleen ihan älyttömän kovassa pelattavuuden kohteena. Ja mikä parasta, yleisesti tällaiset manageripelit eivät vaadi koneelta juuri tehoja. :wink:
Tiedän, ja olen pelaillut niitä vähän väliä. Mutta niihin kyllästyy todella pian, nimittäin haluan (pienen) manageroinnin lisäksi pelata otteluja. Ennen NHL-peleissä pystyi perus pelaajavaihtojen lisäksi käyttämään rahaa mm. joukkueen huoltajiin (kuinka äkkiä joukkue palautuu), vieraspelimatkojen kulkuvälineeseen (kuinka vähän/paljon kokonaisuus laskee pitkällä vierasmatkalla) sekä pelaajilla oli moraali. Nykyään NHL:än "Be a GM":ssä ei ole muuta kuin pelaajanvaihdot. Eli siis ominaisuuksia ollaan karsittu, aivan julmetusti. Haluan sekä pelata että manageroida.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 18.05.2012 23:36

En ota muuten kantaa tuohon keskusteluun NHL-peleistä, mutta yhteen kohtaan kommentoin.
eCiuj kirjoitti:NHL 12:ssa mm. Winnipeg Jets oli samanlainen kuin itse luotu joukkue -- uusien paitojenkin tulossa kesti monta kuukautta (eivätkä nekään olleet täysin autenttisia).
Saattoi johtua myös siitä, etteivät Jetsin paidat tulleet muutenkaan julkisuuteen kuin vasta heinäkuun loppupuolella. Tuosta oli n. puolitoista kuukautta itse pelin ilmestymiseen enää, joten ei sinänsä mikään ihmekään ettei niitä oikeita paitoja voitu enää saada alkuperäiseen versioon.

EDIT:

Niin ja mitä tulee noihin NHL-pelien managerimoodeihin, niin niitä ei tarvita. Miksi? Koska EHM. Jos ei tajua niiden pelien hienoutta, niin se on nyyh nyyh ja kyynel. Vaikka toki pieni miinus on annettava siitä, ettei vastuajajoukkueiden GM:illä ole minkäänlaista tekoälyä, eikä pienintäkään käsitystä joukkueiden roolituksesta. NHL:ssä toki tämä ei ole palkkakaton kanssa niin suuri ongelma, mutta esim. SM-Liigassa mestaruuden voittaminen on tehty naurettavan helpoksi, juurikin sen takia että pystyt kasaamaan roolituksen kautta täysin ylivertaisen joukkueen vastustajia ajatellen.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Pe 18.05.2012 23:45

En näe mitään järkeä siitä että voi olla samalla GM ja pelata otteluita. Eikö Manageri-moodien idea ole juuri se että ollaan manageri eikä pelaaja. Manageroinnin merkitys kuolee tuossa tilanteessa aika rankasti, sillä ihan sysipaskallakin joukkueella voisi tällöin voittaa kun voit itse kontrolloida ottelun kulkua. Manageripelien hienous on lähinnä siinä, että on oikeasti tehtävä jotain joukkueensa eteen.

Aloitin tuossa muuten viikko takaperin uuden saven EHM:ssä. Yritän nyt ekaa kertaa kunnolla NHL-managerointia kun olen nämä kaikki vuodet keskittynyt vain SM-liigaan. Phoenix Coyotesilla menee tällä hetkellä erittäin hyvin ja ykkösketjuni on pistepörssin johdossa (Wolski - Lang - Doan). Huonot uutiset: ykkösketjuni koki kolauksen kun Wolski loukkaantui kolmeksi viikoksi = tippui pistepörssinykkössijasta :(

eCiuj

Viesti Kirjoittaja eCiuj » La 19.05.2012 00:04

Itse vedän FIFA 12:ssa Manager-moodia ja nautin siitä suunnattomasti. Olen tällä hetkellä Fulhamin peräsimessä, ja pelaan Legendarylla (pelin hankalin vaikeusaste), joten itse pelin kulkuun vaikuttamien on hankalaa, nimittäin esim. Chelsean tai Manchester Unitedin voittaminen on todella hankalaa. Välillä tulee hävittyä helpommillekin joukkueille, mutta aika realistisesti minulla menee. FIFA:ssa on vaihtoikkuna auki talvella sekä kesällä, ja sillä välillä kun se on kiinni täytyy huolehtia joukkueen pelaajien kunnosta sekä moraalista. Samalla pitää skoutata junnuja sekä jos joku tähtipelaaja kiukuttelee täytyy olla valmis myymään hänet sekä ostamaan uusi. Eli en mene vain peli-peli-peli-peli tyylillä eteenpäin, vaan peli jälkeen luen uutisotsikot läpi (joissa 90% ajasta ei kylläkään ole mitään), katson pelaajien moraalit sekä kunnot, vilkaisen junnujen kehitystä, pelaajien arvoja, liigan tilanteen sekä tietysti tallennan. Sitten puhun pressille seuraavasta pelistä ja aloitan sen. Tuossa menee se 5-10 minuuttia, jota ei NHL:ssä saa ikinä menemään. Pikkunäperrystähän tuo on, mutta pidän siitä. Managerointipelit olisivat muuten kuin unelmaa minulle, mutta itse ottelut ovat tylsiä.
Stefa kirjoitti:En näe mitään järkeä siitä että voi olla samalla GM ja pelata otteluita. Eikö Manageri-moodien idea ole juuri se että ollaan manageri eikä pelaaja. Manageroinnin merkitys kuolee tuossa tilanteessa aika rankasti, sillä ihan sysipaskallakin joukkueella voisi tällöin voittaa kun voit itse kontrolloida ottelun kulkua. Manageripelien hienous on lähinnä siinä, että on oikeasti tehtävä jotain joukkueensa eteen.
Pelasin muuan FC Ingolstadilla Bundesligaa. Ensiksi minun piti saada joukkue nousemaan sinne, johon meni kaksi kautta (ensimmäisellä kaudella jäin juuri ulkopuolelle). Sitten itse Bundesligassa olin kaksi kautta, ja molemmilla juuri ja juuri säilyin liigassa. Ja pelasin kaikki pelit. Eli kun pelaa hankalalla vaikeusasteella, sysipaskalla joukkueella liigan voittaminen on kaltaisellani casual-pelaajalla mahdottomuus. Joukkueeni arvosana oli noin 3-4/5 tähteä.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Hamatti

Viesti Kirjoittaja Hamatti » La 19.05.2012 09:15

Ravenwood kirjoitti:Trials Evolutionissa meni viimenen Extreme-kenttä läpi! Oon parempi ku te! :heart:
Oli kyllä aivan valtava pettymys Trials Evolution verrattuna aiempiin. Ihan liikaa suoraviivaistettu ja tehty siitä sellaista kaasu pohjassa -motocrossia, ainoastaan muutama viimeisistä kentistä oli sellainen jossa piti oikeasti yrittääkin. En ymmärrä kaikkien (lehdistö, Internet) älytöntä kehumista.

Vastaa Viestiin