Voi hyvänen aika.

Kyllä tämän jakson aikana tuli sellainen fiilis, että miksi hitossa tätä paskaa enää edes seuraa. Tekisi melkein mieli pistää WWE boikottiin, mutta kun ei sillä olisi mitään merkitystä. Sen kyllä sanon, että loppui minulta noitten PPV-tapahtumien ostaminen oikealla rahalla. No, se nyt loppui jo sen Extreme Rulesin jälkeisen PPV-tapahtuman jälkeen, mutta nyt se loppui vielä enemmän.
Myönteistä:
+ Kanen ja CM Punkin matsi oli kaiketi aika lailla niin hyvä kuin kankealta Kanelta voi odottaa. AJ oli huippu niin bäkkärillä kuin kehäpuolellakin. Täydellistä näyttelemistä ja pitkästä aikaa raikkaan mielenkiintoinen ja kiinnostava kuvio. Tästä suurta plussaa kokonaisarvosanaa ajatellen.
+ Ziggler. Siinä meillä on hieno mies, mutta kyllä vähän harmitti, kun Poro syötettiin nosteessa olevalle Sheamukselle. Itse olisin bookannut Vickien sinne sähläämään ja tätä kautta laittanut Dolphin oikeasti yksilöuralle. Jos oikea sooloilu ei kohta ala, niin menee kyllä hermot tähän typeryyteen. Oikeastaan tässä oli siis paljon myös kielteistä tässä pointissa.
+ Cena näytti alkusegmentissä, kuinka hyvä ja karismaattinen hän osaa parhaimmillaan olla.
+ Cole näytteli alusta alkaen mainiosti. Hieno mies.
Kielteistä:
- CM Punk on mestari, mutta show keskittyy aina Cenaan. Kaiketi tällä tavalla pidetään yksittäiset katsojamäärät hyvinä, mutta ainakin minun näkökulmastani tämä on todella ärsyttävää vielä kun ajattelee, mikä Cenan rooli tässä jaksossa oli.
- Tensai on lähestulkoon unohdettu, vaikka hän on saanut isoja voittoja WWE:n kovimmista jätkistä. Nyt hänet kuitenkin tuodaan ensin hallitsemaan matsia Cenan kanssa ja sitten joutumaan Cenan legen-v***n-daarisen comebackin uhriksi.

Käsikirjoittajat ovat jälleen selkeästi olleet hereillä tämän hahmon kanssa. Idiootit.
- What on oikeassa Sin Carasta: meksikaanin matseissa ei ole mitään tunnetta, vaan ne ovat puhtaita tekniikkademoja. Suurin jännitys pyörii sen ympärillä, botchaako Cara jotain... ja välillä huomaan itseni toivovan, että botchaisi, niin saataisiin tämä päättömyys päättymään.
- Kofi Kingstonin ja Truthin tiimi on kerrassaan ankea. Joka kerta selostajat pääsevät huutamaan Kofin lennokkuudesta ja sitten näytetään sitä crossbodya hidastuksella. Samaa paskaa on nähty niin kauan kuin tuo WWE:n kulahtaneimmalla gimmickillä (naurava neekeri) varustettu ikuinen midcarder on lafkan kirjoilla ollut. Truth puolestaan on täysin taantunut heel-aikojensa hienoudesta lapselliseen littlejimmyilyyn ja rasittavista rasittavimpaan whatsuppeiluun.

"Things are really heating up in the WWE tag-team division", palkollinen Cole sanoo, kun Kofi ja Truth tekevät pakollisen kiintiöesiintymisensä ja päihittävät lupaavan nuoren tiimin...
- Ryback se vain jatkaa squashailua. Olen Nexus-ajoista asti nähnyt tässä Skipissä potentiaalia, mutta kyllähän tämä iänikuinen squashailu rupeaa tulemaan korvista, kun sitäkin tungetaan joka hiton show'hun ja PPV:hen. Samat kikat joka viikko... tunnen oloni tyhmäksi, kun katson joka ohjelman, kun selvästi tätäkin kuviota pyöritetään kasuaalikatsojia varten.
- Viimeinen ottelu yökötti minua. Tulin siitä suorastaan pahalla mielelle. Tuli huono olo, kun Colea rökitetään ja kiero maailma hurraa. Ymmärrän ajatuksen "paha saa palkkansa" -lausahduksen takana, mutta kyllä tämän katselu oli kuin koulukiusauksen katsomista. Cole teki kaikkensa vaikuttaakseen vmäiseltä tyypiltä, mutta en kyllä ymmärrä, että joku voi katsoa tällaista sillä mielellä, että mahtavaa, kun Colea nyt höykytettiin. Kyllä tällaiset nöyryytykset ja beatdownit pitäisi ehdottomasti jättää heeleille. Ei tämä tehnyt Cenasta millään tavalla särmikkäämpää hahmoa. Kuohittu se on edelleen, vaikka kuinka toistaisivat tätä jo kahdesti nähtyä kaavaa. Eturivissä ollut perheenäiti näytti kauhistunutta naamaa, ja luulen, että minulla oli katsoessa samanlainen. Ei tämä palvellut yhtään mitään.
---
Kaiken kaikkiaan tämä jakso tosiaan sai minut miettimään, olenko oikeasti enää tällaisen ohjelmiston ystävä vai olenko kasvanut tästä ylitse. Jakso oli tuon loppusegmentin vuoksi hirveimpiä, mitä olen kuunaan nähnyt. Käsikirjoittajatiimille pitäisi oikeasti antaa surutta potkut. Kuka tällaista viihdettä tahtoo katsoa? Ei tässä ollut mitään arvoa, ei mitään. Tuo loppu oli niin hirvittävä, että en voi sanoin kuvailla.