No nytten sitten on näköjään oma avatarini hävinnyt. En muista tekijää, mutta kiitän sitä kuka olikaan. Ja sitten olisi pyyntö eli voisiko joku tehdä minulla avan jossa Benoit on WHC-vyön kanssa. Samantyylinen, joka minulla oli viimeksikin (jos joku nyt muistaa
).
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
Real's Prison

Voisiko joku kiltti kuvanmuokkaaja tehdä minulle tuosta kuvasta 120 x 120 avan? (eikös 120x120 ole suurin sallittu koko?). Siis jotenkin, että tuo WHC-vyö näkyisi kokonaan. Jos joku tuon viitsisi tehdä niin olisin todella kiitollinen.
Real's Prison
Real's Prison
Kiitoksia todella paljon, otin tuon 

Real's Prison
Real's Prison
Tämä avatar minulla on lähes joka foorumissa, missä sellaisia on mahdollisuus käyttää. Insinööriopiskelijana minulla on tavoitteena saada tuo haalarimerkki ja avatarena se muistuttaa koko ajan tavoitteesta, jota en ole vielä saavuttanut.
Allekirjotuksen lauseet Elämä on ja Tai jotain, ovat sellaisia joita toistan mielestäni ehkä vähän turhankin usein. Tuo loppu sitten taas kertoo jonkin verran minusta, jätetään se sitten arvailujen varaan, kuinka paljon.
Allekirjotuksen lauseet Elämä on ja Tai jotain, ovat sellaisia joita toistan mielestäni ehkä vähän turhankin usein. Tuo loppu sitten taas kertoo jonkin verran minusta, jätetään se sitten arvailujen varaan, kuinka paljon.
Kyllä painifanikin lukee kirjoja.
Lähti avatar vaihtoon. Tuli tänään kiva paita postissa ja sen teksti on kyllä niin ihana. Edustakoon se minua myös täällä.

Vaihtui munkin ava (taas). Kissaihmisenä kissan kuva on aika selviö. Mulla kaiken lisäksi sattuu olemaan sama ava melkein joka palstalla, helppoa.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Nyt vaihtui minun ava. UT on ja pysyy, kiitokset hienosta avasta Manimalille. 
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Tein Laventelilla avan kun hän pyysi, mutta herra on häipynyt johonkin. Well, jos joku muu tämän haluaa, niin nyt se on vapaata riistaa. Nopein saa

http://koti.mbnet.fi/manimal/Kuvat/sabu.png

http://koti.mbnet.fi/manimal/Kuvat/sabu.png
- The Goldberg
Ketään ei tietenkään kiinnosta toisten avatarien vaihto, mutta ilmoitanpa nyt kuitenkin että Syd Barrettin hyvin harmillisen poismenon vuoksi minulla on nyt kyseinen herra tuossa avaratissani.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Tiedän, että kaikkia kiinnostaa, niin olen tuohon allekirjoitukseen lisännyt tuon "Glory Glory Man United" -tekstin. Sitä seuraa minä kannatan ikuisesti.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Mahti Ankka
- Viesti:
No voi jeesus, ei sitä nyt kaikkien tarvitse ilmoittaa, ettei ketään kuitenkaan kiinnosta (vaikka se yleensä totta onkin). Kurrella nyt sentään oli aiheellinen ja ajankohtainen tuo ilmoitus.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!