TV-ohjelmat
- Genghis Khan
Uudet sarjat on ollu ihmeen hyviä viime aikoina! Esim. Shield on loistava, ja näkijä yllättävän hyvä (vaikkei nyt mikään mestariteos olekaan).
Ainoot mast jutut telkassa mulle on Mad TV, Kukkulan Kunkku, Eurolta Fight Club paitsi jos siinä on nyrkkeilyä tai kick boxingia ja Sumo sekä vielä Bernie Mac joka valitettavasti tulee yleensä Fight clubin aikaan
Ainoot mast jutut telkassa mulle on Mad TV, Kukkulan Kunkku, Eurolta Fight Club paitsi jos siinä on nyrkkeilyä tai kick boxingia ja Sumo sekä vielä Bernie Mac joka valitettavasti tulee yleensä Fight clubin aikaan
- Power Of Lesnar
- Viesti:
Näitä tulee katsottua:
MTV3
O.C - Jokakerta kun tulee.
24 - Jos O.C :n jälkeen jumittuu TV:n ääreen..
Tilt.tv - Aina kun muistaa.
Lauantai Action - Jos leffa tippaakaan kiinnostaa.
Nelonen
Play - Jos muistaa.
Viva la Bam, Jackass, Dirty Sanchez & Wildboyz - Sillon kun tuli, kai saa vielä joskus jatkoa.
Buusteri - Kun kouluun lähtee, tai muuten vain illalla sattuu kattomaan TV:tä.
SubTv
SmackDown - Aina kun mahdollista.
RAW - Aina kun mahdollista.
Fastline - Tämän katsominen alkaa heti huomisen SmackDownin jälkeen!
VoiceTv:tä tulee seurattua aika paljon.
MTV3
O.C - Jokakerta kun tulee.
24 - Jos O.C :n jälkeen jumittuu TV:n ääreen..
Tilt.tv - Aina kun muistaa.
Lauantai Action - Jos leffa tippaakaan kiinnostaa.
Nelonen
Play - Jos muistaa.
Viva la Bam, Jackass, Dirty Sanchez & Wildboyz - Sillon kun tuli, kai saa vielä joskus jatkoa.
Buusteri - Kun kouluun lähtee, tai muuten vain illalla sattuu kattomaan TV:tä.
SubTv
SmackDown - Aina kun mahdollista.
RAW - Aina kun mahdollista.
Fastline - Tämän katsominen alkaa heti huomisen SmackDownin jälkeen!
VoiceTv:tä tulee seurattua aika paljon.
Olen aivan koukussa ohjelmaan nimeltä Kadoksissa. Tämähän on siis Summerissa pyörivä ohjelma, joka kertoo kuudesta brittinuoresta, jotka matkustavat Australiaan. Sarja on niin erikoinen ja jännityksen yllä pitävä, joten sen katsomista ei voi jättää kesken.
Katsooko kukaan muu?YLE kirjoitti:Ufojen metsästys jatkuu uusissa jaksoissa! Jännittävä tieteisseikkailu Kadoksissa (Jeopardy) on saanut pauloihinsa niin nuoret kuin vähän vanhemmatkin. Kaikki alkoi, kun kahdeksan yliluonnollisista ilmiöistä kiinnostunutta brittinuorta lähti opettajansa kanssa Australiaan tutkimaan seutua, jolla eräs pariskunta väitti kohdanneensa ufoja. Kukin nuorista sai mukaansa videokameran, jolla he kuvasivat näkemäänsä ja kokemaansa. Matka osoittautui aivan joksikin muuksi kuin löhöilylomaksi, ja seurue sai kokea niin fyysisiä kuin henkisiäkin paineita ja useita piinaavia hetkiä.
Sarjan kolmas tuotantokausi jatkuu siitä, mihin edellinen päättyi. Ryhmä on ihailemassa auringonpimennystä, kun taivaalta säkenöivien kirkkaiden valojen lomasta ilmestyy näkyviin kaksi tuttua hahmoa - ufojen kaappaamat Sarah ja David palaavat maan pinnalle. Mutta kun muut yrittävät päästä heidän luokseen, näkymätön kenttä ilmestyy estämään jälleennäkemisen….
Sarjan 14 uutta jaksoa nähdään Kakkosella arkisin osana Summeria.
Pääosissa Steven Vidler (Gerry), Stanley Smith (Leon), Gordon McCorkell (David), Shelley O´Neill (Shona), Samantha Bowie (Lucy), James Pearson (Simon), Charli Wilson (Chrissie), Kari Corbett (Sarah) ja Craig Moncur (Harry).
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
the car is on fire
- The Blasterpiece
Olen muutaman kerran vähän vilkaissut ja ihmettelen sekä naureskelen ohjelmalle. Erittäin huono ohjelma minusta. Näyttelijät huonoja, tapahtumat huonoja, juoni huono ja en pysty käsittämään, että miksi he kuvaavat kokoajan niillä kameroilla.
Minä en ainaskaan kokoajan videokameralla kuvaisi, jos olisi tuommoinen "hätä" kuten heillä.
Minä en ainaskaan kokoajan videokameralla kuvaisi, jos olisi tuommoinen "hätä" kuten heillä.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
Nojoo, pakko sanoa, että ne kamerat häiritsevät kun ne heiluvat niin paljon. Ja alussahan heille annettiin kamerat ja sanottiin että kuvatkaa kaikki. Ihmettelen tosin sitä nauhojen ja akkujen määrää...BlasterMaster kirjoitti:Olen muutaman kerran vähän vilkaissut ja ihmettelen sekä naureskelen ohjelmalle. Erittäin huono ohjelma minusta. Näyttelijät huonoja, tapahtumat huonoja, juoni huono ja en pysty käsittämään, että miksi he kuvaavat kokoajan niillä kameroilla.
the car is on fire
the car is on fire
Reilukerho kokoontuu taas. Suomen paras ohjelma Sillä silmällä jäi sitten tauolle ja ihmiselo järkkyi sen vuoksi. Onneksi kuitenkin on lohdutusta luvassa, sillä keskiviikosta lähtien saamme nauttia Sinkkuelämää-sarjasta 4 kertaa viikossa ihan vanhoista jaksoista lähtien. Hip hip hurraa o/
...
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia
Tulee kyllä katsottua tuota Kadoksissa-sarjaa, kun on katsonut ekan jakson, niin siihen jäi koukkuun. Videokamerat...eikös ne kuvaa kaikki sen takia, koska jos tapahtuu jostain merkillistä niin se on sitten nauhalla. Ja ne kamerat ovat aika ison kokoisia, verrattuna tavalliseen. Kun katsoo akkua, sehän on paljon isompi kuin "tavallisen" kameran, kun katsoi eilisen (kellohan onkin jo yli kaksitoista) niin siinä kun ne Lucy ja Harry katto siellä järvellä mitä Harry oli nähny, niin siinä näytti olevan yli 1000 minuuttia akussa jäljellä... 
Klaani oli todellakin paras. Sitten Radioaalloilla (vai mikä lie sitten onkaan), ja Kadoksissa sarjasta en oikein piittaa. Radioaalloilla (vai mikä lie taas onkaan) yllätti minut positiivisessä mielessä. Mutta silti Klaani oli paras. Klaani takaisin uusilla jaksoilla.. Tosin se saattaa olla vähän vaikeeta.
- myrkkymara
Oikeastaan sanoisin että Klaani oli lähinnä masentava. Siinä ei kylläkään paljon iloisia hetkiä ollut. Niitä uusia jaksojahan on tullut nyt esim. viime vuonna joka viikko lauantaisin. Mutta nyt se koko ahdistava teinitähti- sarja on lopullisesti finaalissa eikä uusia jaksoja tule. Muistaakseni se ei saanut kunnon päätöstä vaan se jäi _auki_.
Goner on oikeasti mukava tyyppi, ja kaiken lisäksi hauska!
Kyllä, Matlock on mahtava, mutta Klaani on outo. Itse en koskaan koukkuuntunut siihen, vaikka kaverin painostuksesta yritinkin. Oliko se sitten liian masentava tai jotain, koska minua se ei kiinnostanut.Mr. Socko kirjoitti:Klaani tosiaan oli paras mitä on ikinä Summerissa näytetty! Ja se Radioaalloilla roiskuu oli myös todella hyvä, jatkuisipa se taas... Ja kannattaa myös katsoa Matlockkia, se se vasta hyvä ohjelma onkin.
the car is on fire
the car is on fire
Veikkausliigaa neloselta joka launatai. Uefa Champions Leagueta aina kun sitä tulee (seuraavan kerran syksyllä) ja Suomen jalkapallo A-maaotteluita. Muussa tapauksessa tv on minulle turha asia koska sieltä tulee vain roskaa, eli kaikkia paskasarjoja kuten salkkarit tai o.c. Okei Smackdownin katson välillä. Rawin todella harvoin.
- The Blasterpiece
Olen vakavasti sitä mieltä, että Late Night with Conan O'brien on paras ohjelma tällä hetkellä. Conanin vitsit ovat hauskoja, erilaiset osiot hauskoja, eri hahmot hauskoja ja se olennaisin.. WALKER! Voiko maailmassa olla mitään muuta niin hyvää kuin Walker-vipu, jota käyttämällä näkee ilmaisiksi Walker-pätkiä?
Conan tulee lähes aina katottua.
Conan tulee lähes aina katottua.
Conan nyt kannattaa katsoa, vaikka olisikin itselleen tuntemattomia vieraita. Yleensä jaksot ovat hauskoja vaikka siellä pyörisikin joku Abdul Hiwczhenko josta ei ole koskaan kuullutkaan. Tuntemattommatkin vieraat ovat yleensä hyviä.
Uutena vahvana sarjana minun seuraamini sarjoihin tuli X-Files. Tämän sarjan mystisyys ja yliluonnollisuus iskee minuun. Todella hyvä sarja.
Seurasin myös Sillä Silmällä sarjaa silloin, kun se tuli.
Uutena vahvana sarjana minun seuraamini sarjoihin tuli X-Files. Tämän sarjan mystisyys ja yliluonnollisuus iskee minuun. Todella hyvä sarja.
Seurasin myös Sillä Silmällä sarjaa silloin, kun se tuli.
"Motherfucker do that to me, he better paralyze my ass, 'cause I'd kill'a motherfucker", Jules
Aika urheilu painnotteista on meikäläisen tv:n katselu. Kaikki suuret arvokisat tulee seurailtua aika tiiviisti. Formuloita olen pitkästä aikaa jaksanut seurailla, kun Ferrari ei enään ole täysin ylivoimainen. Jääkiekko on kuitenkin ollut aina mulle se ykköslaji. Seuraankin sekä NHL (canal+), että SM-Liigaa (canal+ ensi kaudella). Myös jalkapallon Mestareiden liigaa ja valioliigaa seuraan satunnaisesti.
...
- The Blasterpiece
Ööh.. Hä?Trollhammaren kirjoitti:Itse en ole pitkään aikaan Conania katsonut, kun nuo vieraat eivät oikeen innosta. Olisi jotain, joita tuntisin, niin katsoisin enemmän. Kaikki on olleet sellaisia, mistä en ole ikinä kuullutkaan. Conan on kyllä muuten yksi lempiohjelmistani, ja katson sen aina, kun on joitain hyviä vieraita.
Eli toisinsanoen et katso silloin kun siellä ei ole jotain smäkdaun-painijaa tai jotan kuuluista näyttelijää, joka näyttelee jossain tunnetussa leffassa tai Suomessa näkyvässä ohjelmassa?
Olen Fachan kannoilla, että nämä vähän tuntemattomat ovat yleensä hyviä.
No saatinpa selville suuntautumisesi..Fazaa kirjoitti:Seurasin myös Sillä Silmällä sarjaa silloin, kun se tuli.
Minäkin seuraan Mestareiden liigaa, mutta olenko ainut jonka mielestä matsit ovat yleensä tylsiä (poikkeuksia toki on)`? Mitä nyt maaotteluita ja sellaisia katselen, niin enemmän viihdettä niistä löytyy.poko kirjoitti:Myös jalkapallon Mestareiden liigaa ja valioliigaa seuraan satunnaisesti.
-
Worst Technical Wrestler
Myrkkymaran kuolettavan suloinen avatar toi mieleeni vanhat muistot hulvattomasta sarjasta Alf. Se oli ehkä ensimmäinen vakinainen komediasarja mitä katsoin ja vaikka en yksittäisiä jaksoja juuri muistakaan, sarjasta on pelkkiä lämpimiä tuntemuksia.
Alfin tarina oli hirveän surullinen (kotiplaneetta siis räjähti silpuiksi) ja oli ihmeellistä miten se osasi aina nauraa kaikelle. Sillä otuksella oli positiivista asennetta. Nautin aina Tannerien tuskaisesta ilmeestä, kun heidän piti ponnistaa luovuutensa äärimmilleen pitääkseen suurisuisen melmacilaisen piilossa.
Ai niin, yksi jakso on kyllä jäänyt unohtumattomasti mieleeni. Alf oli suututtanut Lynnin paljastamalla tämän salaisuuden. Lynn oli hirvittävän vihainen. Ensin Alf pukeutui pikkolon asuun ja toi Lynnin ovelle anteeksipyyntösähkeen. Suomennos meni näin:
Olin siinä yhdeksän tai kymmenen vanha kun sain itselleni suloisen Alf-pehmolelun. Se on todella hyvässä kunnossa ja tallella edelleen, vaikka nyt olenkin lahjoittanut sen äidilleni.
Sarjasta on siis lämpimät muistot. Vain yksi asia ihmetyttää. Viimeinen jakso jää siihen kohtaan, missä viranomaiset ovat saartaneet Alfin ja aikovat luultavasti vangita hänet, ennen kuin häntä tullaan hakemaan. Alf-sivustojen mukaan tuo jakso on todellakin viimeinen mitä tehtiin. Miksi en koskaan saanut tietää, pääsikö Alf pakoon Maan ilkeitä vangitsijoita?

Alfin tarina oli hirveän surullinen (kotiplaneetta siis räjähti silpuiksi) ja oli ihmeellistä miten se osasi aina nauraa kaikelle. Sillä otuksella oli positiivista asennetta. Nautin aina Tannerien tuskaisesta ilmeestä, kun heidän piti ponnistaa luovuutensa äärimmilleen pitääkseen suurisuisen melmacilaisen piilossa.
Ai niin, yksi jakso on kyllä jäänyt unohtumattomasti mieleeni. Alf oli suututtanut Lynnin paljastamalla tämän salaisuuden. Lynn oli hirvittävän vihainen. Ensin Alf pukeutui pikkolon asuun ja toi Lynnin ovelle anteeksipyyntösähkeen. Suomennos meni näin:
Kun se ei tehonnut (ei tullut tippiä), Alf meni Lynnin ikkunan alle laulamaan Speedy Gonzales-tyylillä:Vaikka Lynn niin luuli,
en ole lörppöhuuli.
Älä siis vihaa ystävää,
se vain lipsahti... suusta.
Lopulta, kun Alf tuli niin surulliseksi, että aikoi korjata avaruusaluksensa ja lähteä pois, Lynn antoi hänelle anteeksi.I'm under your window, with my guitar,
singing a-song, a-doo-lyy,
please do not hate me - anymoo-ree,
or I'll say to you how are you pretty.
Ai-yai-jai-jaa, I'm really sorry...
Olin siinä yhdeksän tai kymmenen vanha kun sain itselleni suloisen Alf-pehmolelun. Se on todella hyvässä kunnossa ja tallella edelleen, vaikka nyt olenkin lahjoittanut sen äidilleni.
Sarjasta on siis lämpimät muistot. Vain yksi asia ihmetyttää. Viimeinen jakso jää siihen kohtaan, missä viranomaiset ovat saartaneet Alfin ja aikovat luultavasti vangita hänet, ennen kuin häntä tullaan hakemaan. Alf-sivustojen mukaan tuo jakso on todellakin viimeinen mitä tehtiin. Miksi en koskaan saanut tietää, pääsikö Alf pakoon Maan ilkeitä vangitsijoita?
-
Worst Technical Wrestler
Tämä olisi sopinut linkkeihinkin mutta koska teki mieli samalla lausua muutama sana Dallasista, laitan tänne.
http://www.jumptheshark.com/
Yllä oleva osoite on hieno kokoelma erilaisista TV-sarjoista, jossa ihmiset voivat listata mielipiteitään siitä, koska jonkin TV-sarjan alamäki alkoi (eli englanniksi "jumped the Shark").
Luettuani niitä viestejä, jotka koskettivat erästä kaikkien aikojen suosikkiani Dallasta, huomasin oman näkemykseni olevan vallalla myös muilla: Dallasin alamäki alkoi, kun Bobby palasi takaisin. Kuudennen tuotantokauden Cliffhanger (järkyttävä lopetus) oli siis se, kun Bobby kuoli auto-onnettomuudessa. Seitsemännen tuotantokauden alussa Bobby haudattiin ja Pamela ja JR jatkoivat kiistelyä Ewing Oilista.
Vaikka minusta sarja toimi hyvin ilman Bobbyakin ja Dallas sai erään karismaattisimman hahmonsa Angelica Neron (Barbara Carrera), Dallas alkoi hävitä katsojaluvussa Dynastialle. (Teille junioreille tiedoksi, että nyt puhutaan siis vuosista 1985-86, vaikka itse näin nämä jaksot vasta myöhemmin Ruotsin kanavalta).
JR:ää esittävä Larry Hagman keksi hienon idean kiristää tuottaja pois sarjasta ja tuoda Bobby takaisin. Mutta Bobbyhan oli kuollut, niinhän? Eipä hätää, Hagman mietti - ja siitä se hätä todella alkoi ja Dallas "jumped the Shark". Ratkaisuksi tekijät laativat sen skenaarion, että koko Dallasin seitsemäs tuontantokausi oli ollut ainoastaan Bobbyn vaimon Pamelan unta!! <-- Huomatkaa kaksi huutomerkkiä jota en ole koskaan tällä boardilla käyttänyt. Tuloksena Dallas joutui naurunalaiseksi eikä koskaan saanut entistä suosiotaan takaisin.
Bobbyn takaisin tuominen yhdessä sen kanssa, että Hagman sai määräysvaltaa sarjan teossa, tuhosi Dallasin. Minäkään en enää pitänyt tulevista tuotantokausista läheskään yhtä paljon kuin kahdeksanteen saakka. Ainoastaan myöhemmin JR:n uuden ja nuoren Cally-vaimon myötä sarja sai hieman kiinnostustaan takaisin mutta sitäkään ei kauan kestänyt.
Aloitin aikanaan Dallasin katsomisen äitini innostamana. Olin silloin 11- tai 12-vuotias ja Dallas oli ensimmäisiä sarjoja, jonka juonikuvioihin jäin koukkuun. Olin kauhean vihainen äidille yhtenä iltana kun nukahdin ja nukuin koko Dallasin ohi, koska hän ei ollut herättänyt minua. Kun minulla oli myöhemmin mahdollisuus katsoa koko sarja alusta Ruotsin kanavalta, ryhdyin kunnioittamaan sitä yhtenä kaikkien aikojen parhaana. Sääli että 90-luvulla tehdyt kaksi Dallas TV-filmiä ovat suorastaan monumentaalisen surkeita. Kyllä ne vuodet 1978-1986 olivat rautaa.
JumpTheShark.com on todella mielenkiintoinen sivusto. Jos pidätte Dallasista, kannattaa lukea sen kohdalla olevat kommentit, vaikka siihen meneekin aika kauan aikaa. Ne ovat todella hauskoja. Kunniamaininta tälle 90-luvun rappiokautta edustavalle:
http://www.jumptheshark.com/
Yllä oleva osoite on hieno kokoelma erilaisista TV-sarjoista, jossa ihmiset voivat listata mielipiteitään siitä, koska jonkin TV-sarjan alamäki alkoi (eli englanniksi "jumped the Shark").
Luettuani niitä viestejä, jotka koskettivat erästä kaikkien aikojen suosikkiani Dallasta, huomasin oman näkemykseni olevan vallalla myös muilla: Dallasin alamäki alkoi, kun Bobby palasi takaisin. Kuudennen tuotantokauden Cliffhanger (järkyttävä lopetus) oli siis se, kun Bobby kuoli auto-onnettomuudessa. Seitsemännen tuotantokauden alussa Bobby haudattiin ja Pamela ja JR jatkoivat kiistelyä Ewing Oilista.
Vaikka minusta sarja toimi hyvin ilman Bobbyakin ja Dallas sai erään karismaattisimman hahmonsa Angelica Neron (Barbara Carrera), Dallas alkoi hävitä katsojaluvussa Dynastialle. (Teille junioreille tiedoksi, että nyt puhutaan siis vuosista 1985-86, vaikka itse näin nämä jaksot vasta myöhemmin Ruotsin kanavalta).
JR:ää esittävä Larry Hagman keksi hienon idean kiristää tuottaja pois sarjasta ja tuoda Bobby takaisin. Mutta Bobbyhan oli kuollut, niinhän? Eipä hätää, Hagman mietti - ja siitä se hätä todella alkoi ja Dallas "jumped the Shark". Ratkaisuksi tekijät laativat sen skenaarion, että koko Dallasin seitsemäs tuontantokausi oli ollut ainoastaan Bobbyn vaimon Pamelan unta!! <-- Huomatkaa kaksi huutomerkkiä jota en ole koskaan tällä boardilla käyttänyt. Tuloksena Dallas joutui naurunalaiseksi eikä koskaan saanut entistä suosiotaan takaisin.
Bobbyn takaisin tuominen yhdessä sen kanssa, että Hagman sai määräysvaltaa sarjan teossa, tuhosi Dallasin. Minäkään en enää pitänyt tulevista tuotantokausista läheskään yhtä paljon kuin kahdeksanteen saakka. Ainoastaan myöhemmin JR:n uuden ja nuoren Cally-vaimon myötä sarja sai hieman kiinnostustaan takaisin mutta sitäkään ei kauan kestänyt.
Aloitin aikanaan Dallasin katsomisen äitini innostamana. Olin silloin 11- tai 12-vuotias ja Dallas oli ensimmäisiä sarjoja, jonka juonikuvioihin jäin koukkuun. Olin kauhean vihainen äidille yhtenä iltana kun nukahdin ja nukuin koko Dallasin ohi, koska hän ei ollut herättänyt minua. Kun minulla oli myöhemmin mahdollisuus katsoa koko sarja alusta Ruotsin kanavalta, ryhdyin kunnioittamaan sitä yhtenä kaikkien aikojen parhaana. Sääli että 90-luvulla tehdyt kaksi Dallas TV-filmiä ovat suorastaan monumentaalisen surkeita. Kyllä ne vuodet 1978-1986 olivat rautaa.
JumpTheShark.com on todella mielenkiintoinen sivusto. Jos pidätte Dallasista, kannattaa lukea sen kohdalla olevat kommentit, vaikka siihen meneekin aika kauan aikaa. Ne ovat todella hauskoja. Kunniamaininta tälle 90-luvun rappiokautta edustavalle:
Dallas jumped the shark with the death of Jock Ewing. An honorable mention goes out to the 1990s, when you started seeing J.R.'s old a$$ sleeping with women born during the run of the series...