Showpainijat muissa medioissa
Re: Showpainijat muissa medioissa
Kai tähän threadiin sopii kaikki painiaiheinen tavallisten painishowien ja -julkaisujen ulkopuolella. Piti oikein haulla etsiä, koska oletin, että joku olisi jo laittanut linkkiä johonkin threadiin.
Brittiläinen Channel 4 näytti viikko sitten tv-dokumentin Knightien painiperheestä, johon kuuluu mm. farmisopimuksella WWE:ssä oleva Paige eli Britani Knight. Paige tulee olemaan jokaisen suosikkinaispainija viimeistään sitten kun debytoi Raw'ssa/Smackdownissa, joten suosittelen katsomaan tämän erityisesti häneen keskittyvän dokkarin jo nyt. Aika hyvä ja katsomisen arvoinen tämä on ihan painidokumenttinakin, vaikka ei Paige jostain syystä kiinnostaisikaan. Tässä keskitytään ennen kaikkea perheen nuorimpien WWE-tryouteihin ja Britani Knightin lähtöön kotimaasta WWE-farmiin Floridaan.
Katsokaa Youtubesta:
Brittiläinen Channel 4 näytti viikko sitten tv-dokumentin Knightien painiperheestä, johon kuuluu mm. farmisopimuksella WWE:ssä oleva Paige eli Britani Knight. Paige tulee olemaan jokaisen suosikkinaispainija viimeistään sitten kun debytoi Raw'ssa/Smackdownissa, joten suosittelen katsomaan tämän erityisesti häneen keskittyvän dokkarin jo nyt. Aika hyvä ja katsomisen arvoinen tämä on ihan painidokumenttinakin, vaikka ei Paige jostain syystä kiinnostaisikaan. Tässä keskitytään ennen kaikkea perheen nuorimpien WWE-tryouteihin ja Britani Knightin lähtöön kotimaasta WWE-farmiin Floridaan.
Katsokaa Youtubesta:
Tänään autoa ajellessa tuli radiosta biisi jossa jotain laulettiin Stone Cold Stevestä ja miehistä trikoissa. Pikainen googlaus paljasti biisin Reverend & The Makersin tuotannoksi ja nimeksi The Wrestler. Varmaan muitakin namedroppailuja ja viittauksia löytyy, en kuunnellut sen tarkemmin.
Kurt Angle (+ Rob Van Dam) "Funny or Die" episodissa! Päähenkilönä vielä saanen lisätä. Kurt Angle treenaa eri lajeja olympialaisia varten. Onhan tämä jo huiman viikon vanha video mutta linkki ei ole tietä tänne vielä löytänyt joten tässä se on: https://www.youtube.com/watch?v=3ii2gt0yJcE.
Ja vähän annan taustatietoa tietämättömille -- Kurt Angle yritti päästä Yhdysvaltain olympiajoukkueeseen painijana mutta loukkaantuminen vei sen mahdollisuuden. Nyt Kurt yritti jonkin muun lajin kautta.
Ja vähän annan taustatietoa tietämättömille -- Kurt Angle yritti päästä Yhdysvaltain olympiajoukkueeseen painijana mutta loukkaantuminen vei sen mahdollisuuden. Nyt Kurt yritti jonkin muun lajin kautta.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Saimou linkkasi tuon jo lauantaina 28 päivä.
Minne?Japeet kirjoitti:Saimou linkkasi tuon jo lauantaina 28 päivä.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
En jaksa lähteä metsästämään, mutta johonkin Angleen liittyvään topiciin/keskusteluun. Jos välttämättä haluat löytää sen niin tarkasta vaikka Anglen painijatopic, Impact Wrestlingin aihe ja vaikka Olympialaisten kisakeskustelu. Jos noista ei löydy niin uutisissa ja huhuissa.
Impact-ketjuun mutta hei, kuka jotain sitä muka lukeeJapeet kirjoitti:En jaksa lähteä metsästämään, mutta johonkin Angleen liittyvään topiciin/keskusteluun. Jos välttämättä haluat löytää sen niin tarkasta vaikka Anglen painijatopic, Impact Wrestlingin aihe ja vaikka Olympialaisten kisakeskustelu. Jos noista ei löydy niin uutisissa ja huhuissa.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Varmaankin ne jotka seuraavat pro wrestlingiä eikä sports entertainmentiä.eCiuj kirjoitti:Impact-ketjuun mutta hei, kuka jotain sitä muka lukee.
Ja mainittakoon että tuohon porukkaan taitaa kuulua tätä nykyä lähes saman verran jengia kuin WWE-puolelle. TNA-topicia on myös kiva seurata sillä turhia improprotumatseja ei ole nimeksikään, mestaruuksilla on arvoa eivätkä ne ole vain koristeita, taitavat promottajat promoavat ja painijat painivat, sekä juonikuvioita viedään loogisilla tavoilla eteenpäin, eivätkä feudit ole vain voittojen vaihtelua vailla mitään ideaa. Saippuaoopperaakin on kiitettävästi. Mutta tuskin Juissia tuollainen kiinnostaa.
- MR.Off Topic
Tähän lisätään vielä, että "Impact Wrestling" -topicissa vilisee oikeastaan vain ja ainoastaan taidokkaita postaajia.Japeet kirjoitti:Ja mainittakoon että tuohon porukkaan taitaa kuulua tätä nykyä lähes saman verran jengia kuin WWE-puolelle. TNA-topicia on myös kiva seurata sillä turhia improprotumatseja ei ole nimeksikään, mestaruuksilla on arvoa eivätkä ne ole vain koristeita, taitavat promottajat promoavat ja painijat painivat, sekä juonikuvioita viedään loogisilla tavoilla eteenpäin, eivätkä feudit ole vain voittojen vaihtelua vailla mitään ideaa. Saippuaoopperaakin on kiitettävästi. Mutta tuskin Juissia tuollainen kiinnostaa.
-
Show_Stopper
Ihan yhtä sports-entertainmentia ne molemmat ovat, mutta Impact vain yksinkertaisesti parempaa sellaista.Ravenwood kirjoitti:Varmaankin ne jotka seuraavat pro wrestlingiä eikä sports entertainmentiä.eCiuj kirjoitti:Impact-ketjuun mutta hei, kuka jotain sitä muka lukee.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
-
Sliditanko
Mehun kyllä kannattais tsekata TNA:n tuote ennenku laukoo tuollaisia.
Siellä taso on jotain aivan muuta ja korkeampaa kuin WWE:n too much like sports entertainmentin Miz ja kumppanit. Kuin myös pidän foorumin raportoinnin laadusta ko. puolella. 
Goutsekidäyt!
Goutsekidäyt!
Sliditanko laskeutui taas jälleen kerran rankaisemaan kaikkia tympeillä puheillaan.
TNA voisikin olla kelvollista (välillä jopa parempaakin kuin WWE) mutta rosteri näin WWE:tä koko ikänsä seuranneelle vaikuttaa hyvin huonolta. Kurt Angle hyvin yllättäen ainoa jota kaipaan. Mutta olen enemmän siihen entertainmentiin (eli promot ym.) kuin itse wrestlingiin niin minulle se on se ja sama kuinka hyviä matsit ovat. Miziä parempaa promottajaa ei TNA:sta löydy.Sliditanko kirjoitti:Mehun kyllä kannattais tsekata TNA:n tuote ennenku laukoo tuollaisia.Siellä taso on jotain aivan muuta ja korkeampaa kuin WWE:n too much like sports entertainmentin Miz ja kumppanit. Kuin myös pidän foorumin raportoinnin laadusta ko. puolella.
Goutsekidäyt!
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Hohoho. Huono rölli, yrittäisit edes. TNA:n rosterista pystyy vaikka lonkalta heittämään ainakin viisi Miziä parempaa promomiestä. Painimaailman ehkä tällä hetkellä kovin promottaja Bully Ray etunenässä, ja valovuosia Mizin yläpuolelle menevät Austin Aries, Kurt Angle, D'Angelo Dinero, Sting, Bobby Roode ja Mr.Anderson.
Olipa p**ka argumentti kun en varmaan tiedä rosterista kaikkia. Etpähän sinä WWE:stäkään varmaan tiennyt mitään kun sitä aloit seuraamaan. Sama pätee muihinkin promootioihineCiuj kirjoitti:TNA voisikin olla kelvollista (välillä jopa parempaakin kuin WWE) mutta rosteri näin WWE:tä koko ikänsä seuranneelle vaikuttaa hyvin huonolta. Kurt Angle hyvin yllättäen ainoa jota kaipaan. Mutta olen enemmän siihen entertainmentiin (eli promot ym.) kuin itse wrestlingiin niin minulle se on se ja sama kuinka hyviä matsit ovat. Miziä parempaa promottajaa ei TNA:sta löydy.Sliditanko kirjoitti:Mehun kyllä kannattais tsekata TNA:n tuote ennenku laukoo tuollaisia.Siellä taso on jotain aivan muuta ja korkeampaa kuin WWE:n too much like sports entertainmentin Miz ja kumppanit. Kuin myös pidän foorumin raportoinnin laadusta ko. puolella.
Goutsekidäyt!
Kun aloitin katsomisen en tiennyt mitään mistään joten kaikki promootiot olivat samassa pisteessä. Nyt kun WWE:tä on tullut katsottua lähes 10 vuotta niin tiedän WWE:n rosterin sen verran hyvin että sen ja TNA:n rosterin vertaaminen on epäreilua TNA:ta kohtaan -- WWE:n rosterihan on niin tuttu. Kasvoin nimien Randy Orton, John Cena, Chris Jericho, Triple H ym. seurassa joten Austin Ariesit ja Bobby Rooooooooooooooodet (kyllä, olen katsonut Botchamaniaa) ovat tuiki tuntemattomia ja on sellainen luulo ettei tuollaisiin voi millään tykästyä. Ei lempi rikossarjaakaan saa toiseen vaihdettua koska on kasvanut toisen parissa.Stefa kirjoitti:Olipa p**ka argumentti kun en varmaan tiedä rosterista kaikkia. Etpähän sinä WWE:stäkään varmaan tiennyt mitään kun sitä aloit seuraamaan. Sama pätee muihinkin promootioihineCiuj kirjoitti:TNA voisikin olla kelvollista (välillä jopa parempaakin kuin WWE) mutta rosteri näin WWE:tä koko ikänsä seuranneelle vaikuttaa hyvin huonolta. Kurt Angle hyvin yllättäen ainoa jota kaipaan. Mutta olen enemmän siihen entertainmentiin (eli promot ym.) kuin itse wrestlingiin niin minulle se on se ja sama kuinka hyviä matsit ovat. Miziä parempaa promottajaa ei TNA:sta löydy.Sliditanko kirjoitti:Mehun kyllä kannattais tsekata TNA:n tuote ennenku laukoo tuollaisia.Siellä taso on jotain aivan muuta ja korkeampaa kuin WWE:n too much like sports entertainmentin Miz ja kumppanit. Kuin myös pidän foorumin raportoinnin laadusta ko. puolella.
Goutsekidäyt!
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Tulin vähän surulliseksi tajutessani, että jotkut oikeasti ajattelevat noin.
You asked if I'd be anyone from history, fact or fiction, dead or alive:
I said "I'd be Tony Cascarino, circa 1995".
I said "I'd be Tony Cascarino, circa 1995".
Japeet kirjoitti:Hohoho. Huono rölli, yrittäisit edes.
Sinä näemmä yritit.Japeet kirjoitti:TNA:n rosterista pystyy vaikka lonkalta heittämään ainakin viisi Miziä parempaa promomiestä. Painimaailman ehkä tällä hetkellä kovin promottaja Bully Ray etunenässä, ja valovuosia Mizin yläpuolelle menevät Austin Aries, Kurt Angle, D'Angelo Dinero, Sting, Bobby Roode ja Mr.Anderson.
Nyt olen täysin pihalla. Tulet siis surulliseksi koska jotkut haluavat pysyä siinä lapsuudenajan lempiohjelmassaan josta itse pitää enemmän -- vaikkakin täysin omin perustein (esim. yhtenä omana perusteena voisin sanoa The Miz)? Koska pidän WWE:tä "tuttuna ja turvallisena" eli omasta mielestäni parempana se tuo sinut surulliseksi? Ja koska en usko että voisin noin vain hylätä lempipainijani WWE:stä ja alkaa fanittamaan Bobby Roooooooooooodea ja muita TNA:n "tähtiä" se tuo sinut surulliseksi? Oletpa emo.MutiM kirjoitti:Tulin vähän surulliseksi tajutessani, että jotkut oikeasti ajattelevat noin.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Toisinaan kannattaa kuitenkin tarkastuttaa, onko se "tuttu ja turvallinen" enää katsomisen arvoinen. Jos tuotoksesta löytyy jatkuvasti paljon moitittavaa, pakkopullaa ja kelaamisen arvoista settiä (jota ei kuitenkaan kelaa vaan katsoo väkisin läpi), niin kannattaa miettiä, olisiko jossain joku parempi vaihtoehto ;) Kyllä minäkin olen vaikkapa niiden rikossarjojen osalta vaihtanut lempisarjojani useamman kerran, kun vaikkapa CSI ei enää 7. tuotantokauden kohdalla ole tuntunut ollenkaan samalta kuin alussa katsottaessa.
Itse olin vielä viimevuonna tismalleen samanlainen kuin juissi. En millään voinut edes ajatella seuraavani TNA'ta. Pari kertaa olin aiemmin yrittänyt, mutta aina se "innostus" kesti kuitenkin vain parin Impactin verran. Aiemmin olin samaa mieltä että TNA'n rosteri olisi jotenkin huono verrattuna WWE:hen. Tän vuoden alussa annoin kuitenkin TNA'lle uuden tsäänssin ja ei ole tarvinut katua. TNA'n kehässä on niin paljon talenttia että pää räjähtää. Aries, Roode, Storm, Bully Ray, Daniels jne. jne. listaa voisi toki jatkaa vaikka kuinka paljon. Onhan noita taitavia painijoita ja mikkimiehiä WWE'ssäkin kuten CM Punk, Bryan ja kumppanit mutta ohjelman taso on muuten niin naurettavan lapsellista että suurimmaltaosin se ei jaksa kiinnostaa.
Onhan TNA'ssa toki niitä hassuttelu-tyyppejäki kuten Eric Young, mutta niitä ei työnnetä kurkusta alas väkisin tyyliin Brodus Clay ja Hornswoggle.
Onhan TNA'ssa toki niitä hassuttelu-tyyppejäki kuten Eric Young, mutta niitä ei työnnetä kurkusta alas väkisin tyyliin Brodus Clay ja Hornswoggle.
Kukaan ei ilmeisesti seuraa Ylen aamuohjelmia, joten laitetaanpa tämä tänne: http://areena.yle.fi/tv/1396191
Ohjelmassa muuan Jessica Love on haastateltavana transsukupuolisuudesta. Ihan mielenkiintoista tavaraa etenkin jutuskelu sukupuolen suhteesta showpainiin ja Japanin meno.
Ohjelmassa muuan Jessica Love on haastateltavana transsukupuolisuudesta. Ihan mielenkiintoista tavaraa etenkin jutuskelu sukupuolen suhteesta showpainiin ja Japanin meno.
This goes way beyond my spilled diet-soda.
-CM Punk
-CM Punk
Ei varsinaisesti showpainija, mutta vitoselta tulevassa Dead or Alive -leffassa yksi hahmoista näyttäisi perustuvan Hulk Hoganiin.
-
Show_Stopper
Eikös Big Daddya näyttele joku Kevin Nash?Japeet kirjoitti:Ei varsinaisesti showpainija, mutta vitoselta tulevassa Dead or Alive -leffassa yksi hahmoista näyttäisi perustuvan Hulk Hoganiin.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Joo, tunnistinkin melkein heti itsekin Nashiksi tuon Bassin.