Royal Rumble '15 @ Pakila (31.1.2015)
Re: Royal Rumble 2015 -saunailta
Ymmärsi kyllä. Vanha (Katajannokan?) paikka jossa on kympiltä hiljaisuuus olisi hotellin yläkerta. Uusi paikka joka on jossain taas sisälsi sen osallistujarajoittee (josta kyllä voinee tinkiä). Ja sanottakoon että itseäni ei kyllä oikeastaan se Ravin katsomatta jättäminen (illalla tai aamulla) edes haittaisi jos se siitä jää kiinni.
Ehkä sen Rawin voisi pitää vain sellaisena optiona. Tärkeintä on kumminkin Rumble ja rento meininki, itse en ainakaan pidä liiasta aikatauluttamisesta.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Enskan kanssa asiasta puhuin, ja sieltä tuli siis näin: "Haluamme taata jokaiselle asukkaallemme iltarauhan. HILJAISUUS ALKAA KLO 22.00. HILJAISUUSAIKAA ON EHDOTTOMASTI NOUDATETTAVA. Mikäli sääntöä rikotaan, on hotellilla oikeus päättää tilaisuus."
Eli kyllä tuo omasta mielestäni on nyt parasta unohtaa. Ellei sitten aloiteta tilaisuutta heti kahdelta ja lähdettäisi sitten kympiltä baariin..
Valitettavaa nyt on, että jostain meidän on tingittävä. Jos porukka olisi valmis tuon ~50e sijoittamaan, niin sillä saisimme aika hyvän paikan jo. Jos ei, niin voidaan luultavasti varautua siihen, että esim. videotykistä tai ajasta on tingittävä. Tai sitten se, että lähdetään baariin silloin kymmeneltä, jolloin rahan menoa ei voi estää.
Eli kyllä tuo omasta mielestäni on nyt parasta unohtaa. Ellei sitten aloiteta tilaisuutta heti kahdelta ja lähdettäisi sitten kympiltä baariin..
Valitettavaa nyt on, että jostain meidän on tingittävä. Jos porukka olisi valmis tuon ~50e sijoittamaan, niin sillä saisimme aika hyvän paikan jo. Jos ei, niin voidaan luultavasti varautua siihen, että esim. videotykistä tai ajasta on tingittävä. Tai sitten se, että lähdetään baariin silloin kymmeneltä, jolloin rahan menoa ei voi estää.
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
- Darien Fawks
Ajatuksena ilmeisesti on, että Rumble halutaan katsoa sen verran illalla (jotta porukka ehtii paikalle show'n alkuun), ettei katselua voisi vain aloittaa aiemmin? Jos näin on, niin yksi mahdollisuus voisi olla säästää Rumblea edeltävä Raw tuolle iltapäivälle. Tällöin myöhemmin paikalle tulevat voisivat halutessaan katsoa Raw'n jo ennakkoon ja olla täten missaamatta mitään, mitä yhdessä katsellaan. Näin saataisiin kuitenkin edes yksi Raw katsoa kimpassa.
Se 50€ on mun mielestä vielä ihan hyväksyttävä hinta per nuppi. T: Vartija vajailla tunneilla
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
- Darien Fawks
Itse en kyllä missään nimessä maksaisi noin paljon.kossi5 kirjoitti:Se 50€ on mun mielestä vielä ihan hyväksyttävä hinta per nuppi. T: Vartija vajailla tunneilla
Tässä vielä päivitettyä nimilistaa.ViiZei kirjoitti:Peukkua juicelle!
Julkaisen nyt tähän jo mukaan ilmottautuneet. Päivitän sitä mukaan, kun tulee uusia. Mainostan vielä täällä Paskanjauhantatopikkia, joka löytyy roskakorista. Eli sinne kaikki suunnittelu koskien kimppakyytejä yms. Tänne sitten julkaistaan kaikki tiedotukset ja infot. Tämä siis siksi, ettei tärkeät postit katoa teidän spermaviestien sekaan![]()
Pidemmittä puheitta (ei missään järjestyksessä):
Enska
Viizei
What
Darien
Yp
Borga
Kossi5
Ozzgary
Dorian
Rocker (the)
Saimou
Kenitys
Eciuj
Ekiraw
Tony-man
Rico
Pyyja
Migu.666
Reno-Hex
Nyt siis puuttuu vielä yli kymmenen, jos lasketaan äänestyksen mukaan. Rohkeasti loputkin mukaan! Ja muistakaa, jos haluatte varmistaa paikkanne, niin ilmoittautukaa ennen tämän viikon sunnuntaita (31.11.).
Viimeksi muokannut ViiZei, La 29.11.2014 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Big Show ja Kane
Itse haluaisin ilmoittautua mutta ongelma on juurikin tuo epävarmuus paikasta, majoituksesta, matkasta yms. Jos ensin pulitan 50€ paikasta ja sitten siellä ei voi yöpyäkään, joudun maksamaan 100€ hotellista, eikä matkustaminenkaan ole halpaa tai helposti järkättävää. Käsittämätöntä kyllä muutenkin tämä Suomen hintataso kun miettii, että itse vietin viime keväällä 4pv Amsterdamissa. Lennot + hotelli oli jotain 400€. Kuitenkin 150km meno-paluu Helsinkiin + majoitus maksaa luokkaa 170€ (mulla ei siis ole opiskelijakorttia). Mitä helvettiä? Yksi ilta Helsingissä on lähes puolet neljästä yöstä Amsterdamissa 
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
- Darien Fawks
Voin majoittaa sinut luonani, mikäli olet minulle ystävällinen tällä foorumilla.Dedu kirjoitti:Itse haluaisin ilmoittautua mutta ongelma on juurikin tuo epävarmuus paikasta, majoituksesta, matkasta yms. Jos ensin pulitan 50€ paikasta ja sitten siellä ei voi yöpyäkään, joudun maksamaan 100€ hotellista, eikä matkustaminenkaan ole halpaa tai helposti järkättävää. Käsittämätön kyllä muutenkin tämä Suomen hintataso kun miettii, että itse vietin viime keväällä 4pv Amsterdamissa. Lennot + hotelli oli jotain 400€. Kuitenkin 150km meno-paluu Helsinkiin + majoitus maksaa luokkaa 170€ (mulla ei siis ole opiskelijakorttia). Mitä helvettiä? Yksi ilta Helsingissä on lähes puolet neljästä yöstä Amsterdamissa
Jos nyt vaikka tingittäisi siitä saunasta, saunoa voi melkeinpä kenen tahansa kanssa koska tai missä vain. Painin katsominen porukalla onkin vähän harvinaisempaa.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Ja menetettäisiin tsäännssit mitata toistemme kalut salaa?!eCiuj kirjoitti:Jos nyt vaikka tingittäisi siitä saunasta, saunoa voi melkeinpä kenen tahansa kanssa koska tai missä vain. Painin katsominen porukalla onkin vähän harvinaisempaa.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
- Darien Fawks
No saunasta ei tasan tingitä. Parasta aktiviteettia tällaisessa porukassa oluen kanssa.eCiuj kirjoitti:Jos nyt vaikka tingittäisi siitä saunasta, saunoa voi melkeinpä kenen tahansa kanssa koska tai missä vain. Painin katsominen porukalla onkin vähän harvinaisempaa.
Dedu: Ei me mitään ennakkomaksuja kerätä. Sitten vasta aletaan ottamaan teiltä rahat pois, kun on jokin kohde johon ne käyttää. Luultavasti tilassa ei voi yöpyä, mutta aika moni on lupautunut majoittamaan kauempaa tulevia suihinottopalkalla. Sauna ei tosiaan ole se tärkein prioriteetti, mutta nuo paikat nyt vain sattuvat olemaan saunatiloja.
Big Show ja Kane
Jep eli otetaan eka jengin nimet ylös sekä max budjetit, tämän jälkeen nämä julkaistaan täällä, jonka jälkeen vasta aletaan virallisesti mitään varailemaan... eikö niin?
Muutenkin sitten maksuvaiheessa itse sitä mieltä, että ne rahat kannattaa jengiltä kerätä pois mahd. pian ettei tule sitten peruutuksia ja kustannusten nousua.
Voisin ehkä majoittaa yhden jantterin, tässä tapauksessa vaan pitäisi eka neuvotella hallituksen kanssa. Mutta sitä ehtii miettiä sitten lähempänä.
Ja saunaan p****le. Eikä kenenkään kannata odottaa, että paikassa olisi yöpymismahdollisuus, toi on toooodella harvinaista.
Muutenkin sitten maksuvaiheessa itse sitä mieltä, että ne rahat kannattaa jengiltä kerätä pois mahd. pian ettei tule sitten peruutuksia ja kustannusten nousua.
Voisin ehkä majoittaa yhden jantterin, tässä tapauksessa vaan pitäisi eka neuvotella hallituksen kanssa. Mutta sitä ehtii miettiä sitten lähempänä.
Ja saunaan p****le. Eikä kenenkään kannata odottaa, että paikassa olisi yöpymismahdollisuus, toi on toooodella harvinaista.
- Darien Fawks
Kyllä se ainakin minulle on se tärkein prioriteetti. Uskoisin, että aika monellekin.ViiZei kirjoitti:Dedu: Ei me mitään ennakkomaksuja kerätä. Sitten vasta aletaan ottamaan teiltä rahat pois, kun on jokin kohde johon ne käyttää. Luultavasti tilassa ei voi yöpyä, mutta aika moni on lupautunut majoittamaan kauempaa tulevia suihinottopalkalla. Sauna ei tosiaan ole se tärkein prioriteetti, mutta nuo paikat nyt vain sattuvat olemaan saunatiloja.
Mielipiteitä tästä?
Olisi vapaa ja sisältäisi tilavan saunan, mutta ongelmina valkokankaan ja istumapaikkojen (n. 15 kpl) puute. Telkkari näyttäisi olevan noin 50-tuumainen. Hinta suunnilleen 25 € / naama, jos saadaan vielä neljä tyyppiä messiin. Vuokra-aika 17.00–2.00.
P.S. Talkoisiin saa osallistua. Tavoitteena toki yhä löytää paikka, jossa olisi videotykki jne., mutta tietyistä ominaisuuksista on luovuttava, jotta tilan löydämme.
Olisi vapaa ja sisältäisi tilavan saunan, mutta ongelmina valkokankaan ja istumapaikkojen (n. 15 kpl) puute. Telkkari näyttäisi olevan noin 50-tuumainen. Hinta suunnilleen 25 € / naama, jos saadaan vielä neljä tyyppiä messiin. Vuokra-aika 17.00–2.00.
P.S. Talkoisiin saa osallistua. Tavoitteena toki yhä löytää paikka, jossa olisi videotykki jne., mutta tietyistä ominaisuuksista on luovuttava, jotta tilan löydämme.
^ Onhan tuo 60 tuumainen, kyllä tuollaisesta varmaan jo isommallakin porukalla painia katsoisi. Pitäkää hauskaa vaan. 
Paikan päälle en pääse mutta ihailen sen verran sitä intoa, jolla tietyt kaiffarit jaksavat tälläistä ahertaa, että lupaudun sponssaamaan muutaman kympin mikäli se mitään auttaa.
Hienoa työtä jätkät!
Hienoa työtä jätkät!
Laittelin tossa tylsyyttäni n. 8 mestaan kyselyä. Ei noihin saunaonline ym. varausmestoihin aina kannata sokeasti luottaa, ainakaan hintaa ajatellen. Noissa voi hyvin olla säätövaraa. Mut eniveis, katellaan mitä tulee vastauksia.
- Joonas
- Joonas
Mä taidan nyt mennä omaa kehotustani vastaan ja jättää leikin kesken. Viime aikoina foorumilla ollut omaan makuun vähän turhan kireä ja vihamielinen tunnelma ja omat fiilikset miittiä kohtaan tällä hetkellä aika pohjamudissa. Muutenkin tilanteeni olisi epävarma, joten teidänkin kannalta parempi jättää se meikäläisen parikymppiä laskuista niin ei tule sitten ikäviä yllätyksiä tammikuussa jos en kykenisikään tulemaan. Peace.
- The Rocker
Mikä vihamielinen ja kireä tunnelma?Japeet kirjoitti:Mä taidan nyt mennä omaa kehotustani vastaan ja jättää leikin kesken. Viime aikoina foorumilla ollut omaan makuun vähän turhan kireä ja vihamielinen tunnelma ja omat fiilikset miittiä kohtaan tällä hetkellä aika pohjamudissa. Muutenkin tilanteeni olisi epävarma, joten teidänkin kannalta parempi jättää se meikäläisen parikymppiä laskuista niin ei tule sitten ikäviä yllätyksiä tammikuussa jos en kykenisikään tulemaan. Peace.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Nyt v***u oikeesti. Kukaan ei peru mitään. Muutama tuoppi ja halailette kumminkin.
Mitä jengi ny selittää? Aivan sama onko ollut "vihamielinen" tunnelma foorumilla. Tää on vaan virtuaalista kikkelin kasvatusta koko homma p****le! Livenä kuitenkin juttu luistaa ja kaikilla varmasti h**vetin hauskaa yhdessä. Ei kukaan täältä muakaan tunne ja varmaan vetänyt herneet joistain mun jutuista tms, mut lupaan ettei kukaan lähe saunaillasta ajatellen, et olipa toi joonas idiootti. Tai ehkä vähän, en tiedä.
BTW, tuli vastaus yhdestä mestasta:
BTW, tuli vastaus yhdestä mestasta:
Eli vuokrasauna.fi, tsekatkaa toi mesta. Kiinnostaako? Ainakin h**vetin halpa, 450e olisi klo 17-03 tai vielä aikaisemmin! Se on joillekin vähän sivussa (Länsi-Pakila), mut stadista menee suoraan tohon eteen dösä noin 20min, eli ei paha. Voin tulla vaikka oppaaksi itse kaikille sitä tarvitseville.Hei,
Kumpikin tiloista olisi vielä vapaana. Pakilan tila soveltuisi ehkä paremmin teille.
Tiloista löytyy mm iso tv ja videotykkikin on erillisessä neuvotteluhuoneessa.
Tilat ovat käytössänne klo 24.00 saakka hintaan 350 eur ja lisäaika klo 03.00 saakka on 100 eur lisämaksu.
Tiloihin voitte tulla klo 17.00 tai jo aikaisemminkin.
Terv. Mika Hautala p. 050-2311
www.vuokrasauna.fi
Bilispöytä!? Thats the one. Eikun oikeesti, tosi hyvän näkönen toi Pakilan mesta ja HALPA.