Tässä näkyy juuri se, että Dufva on todellinen huippukoutsi. Let's face it, vaikka vihaan koko Dufvaa ja hänen olemustaan aivan vitusti, niin silti kyseessä on kaikesta huolimatta aivan eliittiluokan valmentaja ja yksi parhaita suomalaisia koutseja. Kyseessä on voittaja, joka tietää miten menestytään ja osaa käyttää kaikki keinot oikein lääkkeiden löytämiseksi.Edgefan100397 kirjoitti:Dufvalla ja Lukolla kesti yksi peli tajuta lääkkeet Jokereiden lyömiseen ja pelin täydelliseen pimentämiseen.
Dufva on myös koutsi, joka tykkää pyyhkiä näillä "Meidän peleillä" ja muilla vastaavilla pelikirjapelleilyillä p***että. Aikanaan JYPiin saapuessaan mies totesi pelaajille, että "minä tulin tänne voittamaan" ja mestaruus kilahti kaappiin toisella kaudella. Sitä ennen Mestiksessä Dufva penkitti Jukureiden puolustajan sen vuoksi, kun tämä oli antanut omalla alueella syötön taakse päin.
Pakko vähän ihmetellä, että mikä h****tti on ollut se logiikka siinä kun Tyrväistä on kaavailtu joukkueessa kakkossentteriksi? Ei tietenkään mitään Tyrväiseltä pois, mutta on tuo nyt omasta mielestäni vähintäänkin erikoista.Varsinkaan Tyrväisen kakkonen ei ole missään vaiheessa saanut minkäänlaista painostusta Lukon puolustusalueelle. Nyt niitä Eavesia ja Winchesteriä oikeasti tarvittaisiin.
Itse katsoin tänään Kolmannen erän ja jatkoajan tästä ottelusta, ja kyllä tuo Azevedo on pelaaja joka tuntuu tekevän ihan mitä huvittaa. Vehanen näytti miksi oli MM-kultaa voittaneen jengin ykkösveskari ja homma toimii. Pienet marginaalit ratkaisevat play offeissa hyvin paljon, ja tällä hetkellä valmennus, ykkössentteri ja ykkösmaalivahti ovat olleet selkeästi Lukon eduksi.Totta puhut myös tässä asiassa. Oon kattonut nää kaikki kolme peliä, ja kokoajan on ollut pelko perseessä kun Azevedo on ollut kentällä. Ja Vehaselta tänään pari oikeaa gamesaveria, ja muutenkin todella loistavaa pelaamista. Kilpeläistä nyt ei voi kokonaan Lukon maaleista syyttää, mutta kyllä sinne suht helppoja livahti.