Kyllä se jossain vaiheessa kumoutuu. IFK-fani Hjalliksestakin tuli puolivahingossa Jokeri, joten jossain vaiheessa pyörä kääntyy ympäri josain suunnassa. Etenkin kun tuo nyt on teidän perhessä noin vahvasti esillä, niin ei tässä ole muita vaihtoehtoja kuin...Dorian kirjoitti:Perin sen geenin faijalta, tapasin elämäni naisen sen kautta (joka myös peri sen omalta faijaltansa) ja saimme yhteisen lapsen, joka tulee myös olemaan Jokeri. KHL, Hjallis tai kukaan muukaan ei tule sitä muuttamaan.
Yleinen jääkiekkokeskustelu #2 (SM-Liiga, maajoukkue jne.)
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Re: Jääkiekkokausi 2013-14
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
En usko, että menee oikeusministeriön nimilautakunnasta läpi.Dorian kirjoitti:saimme yhteisen lapsen, joka tulee myös olemaan Jokeri.
WE BACK YA'LL?!
- DeadManWalking
Dorian kirjoitti:saimme yhteisen lapsen, joka tulee myös olemaan Jokeri.

Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Harry oli fiksu ja haistoi muovissa rahan. Oikeaa brändiä (lue IFK) ei kukaan koskaan pysty ostamaan, mutta Jokereissa ei ollut mitään ostettavaa, joten Hjalmari sai muovailtua oman pienen muovisen näköispatsaansa, minkä sitten myi eteenpäin ryssille. Jossain siinä välissä nämä "Jokeri-geeni" -tyypit ehtivät vetämään herneet nenään.DeadManWalking kirjoitti:Kyllä se jossain vaiheessa kumoutuu. IFK-fani Hjalliksestakin tuli puolivahingossa Jokeri, joten jossain vaiheessa pyörä kääntyy ympäri josain suunnassa. Etenkin kun tuo nyt on teidän perhessä noin vahvasti esillä, niin ei tässä ole muita vaihtoehtoja kuin...
WE BACK YA'LL?!

'Till I die. Haters gonna hate, and I don't give a fuck.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
- DeadManWalking
Sehän ei muuten ole mikään salaisuus, että Hjallis yritti ensin kaapata IFK:ta itselleen. IFK:n omistajat olivat kuitenkin riittävän fiksuja/tyhmiä (riippuu vähän miltä suunnalta asiaa katsoo) ja eivät myyneet seurasta isoa osuutta yhdelle liikemiehelle.Jack DiBiase kirjoitti:Harry oli fiksu ja haistoi muovissa rahan. Oikeaa brändiä (lue IFK) ei kukaan koskaan pysty ostamaan
Toisaalta tiedä sitten tuosta Hjalmarin fiksuudesta ja hyvästä bisnesvainusta, koska eihän miehellä tainnut olla viime kesänä jäljellä muuta kuin pelkkä tuulen huuhtoma p**se, ainakin mitä tähän kiekkotouhuun tulee. Eikai sitä hallia ja kohta koko seuraa olisi tarvinnut Igoreille muuten myydä, mutta oli pakko koska piti käydä kaupassakin.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Sitähän minä juuri tarkoitin. Kun se ei onnistunut, arpa osui johonkin toiseen Pääkaupunkiseudun joukkeeseen. Jos arpa olisi ollut toinen, tuossa ylläsi olevassa viestissä olisi lohen pyrstö "til' I die".DeadManWalking kirjoitti:Sehän ei muuten ole mikään salaisuus, että Hjallis yritti ensin kaapata IFK:ta itselleen. IFK:n omistajat olivat kuitenkin riittävän fiksuja/tyhmiä (riippuu vähän miltä suunnalta asiaa katsoo) ja eivät myyneet seurasta isoa osuutta yhdelle liikemiehelle.Jack DiBiase kirjoitti:Harry oli fiksu ja haistoi muovissa rahan. Oikeaa brändiä (lue IFK) ei kukaan koskaan pysty ostamaan
WE BACK YA'LL?!
- DeadManWalking
Kyllä joo.Jack DiBiase kirjoitti:Jos arpa olisi ollut toinen, tuossa ylläsi olevassa viestissä olisi lohen pyrstö "til' I die".
Piti muuten mainita vielä tuosta kun "fanit otti herneen nenään" tjsp. Jokerithan on alunperin duunarijoukkue. Ei siellä välttämättä mitään herneitä olla edes otettu, koska duunareilla vastoinkäymiset ei tunnu niin pahalta.
Uuh. Vedä käteen. Jos se Enska ei olis pannu sitä 14 vuotiasta, ja se valmentaja lääppiny niittä tyttöjä, niin ehkä TPS muistettas jostain muusta kun pedofiliasta.
E: lienee tässä kohti aiheellista huomauttaa, etten viittaa tämän forumin enskaan vaan ff2:n nimimerkkiin.
E: lienee tässä kohti aiheellista huomauttaa, etten viittaa tämän forumin enskaan vaan ff2:n nimimerkkiin.
Ai no mutta joo, ne v***n mestaruudethan tekeekin ihan aiheelliseksi vittuilla toisen seuran kannattajalle. Sanotaan nyt näin, että arvostan jokaista elinikäistä SaiPa-kannatajaan enemmän kun jotain pellepainiforumin moderaattoria, joka pari vuotta vanhempana tuntee olevansa pätevä kommentoimaan toisen, taikka kolmannen, polven joukkueex X kannattajia, koska on jostain sieltä TPS:n tuskan vuosista 1993 asti ollut pienseuran kannattaja ja vihannut nousukkaita.

Ihan rauha.
Kunhan heitin siinä mielessä, että mistä se TPS oikeasti muistetaan.. Ja joo, tähän voisi nyt alkaa luottelemaan kaikkea sitä, mikä siellä on parin viime vuoden aikana mennyt päin helvettiä. Sen jälkeen voisin sanoa, että vähemmän meillä on aikaa mestaruudesta, kun teillä. Sitten varmaan tuotaisiin esiin, että näistä kahdesta kuitenkin viimeisin mitalli on teillä ja paremmat runkosarjasijat. Sitten kohta tässä ei olisikaan mitään järkeä.
Joten, ei muuta.
Joten, ei muuta.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Dorian kirjoitti:Ai no mutta joo, ne v***n mestaruudethan tekeekin ihan aiheelliseksi vittuilla toisen seuran kannattajalle. Sanotaan nyt näin, että arvostan jokaista elinikäistä SaiPa-kannatajaan enemmän kun jotain pellepainiforumin moderaattoria, joka pari vuotta vanhempana tuntee olevansa pätevä kommentoimaan toisen, taikka kolmannen, polven joukkueex X kannattajia, koska on jostain sieltä TPS:n tuskan vuosista 1993 asti ollut pienseuran kannattaja ja vihannut nousukkaita.

WE BACK YA'LL?!
Eikä edes ole. TPS on mulle yksi hienoimmista seuroista (etenkin monilajiseuroista) Suomessa and no mean to disrespect. Mutta juuri siksi olettaisin jotain kunnioitusta ko. seuran kannattajilta (tämä ei ole sulle) toisten seurojen vannoontuneille faneille. Joidenkin kohdalla vissiin liikaa vaadittu.Griffin kirjoitti:Sen jälkeen voisin sanoa, että vähemmän meillä on aikaa mestaruudesta, kun teillä.
Mä en vihaa edes julleja niin paljon, että toivoisin niiltä vietävän seuran alta.

- Jack DiBiase
- Moderaattori
Näytä se kohta, jossa olen vittuillut seuran kannattajille.Dorian kirjoitti:Ai no mutta joo, ne v***n mestaruudethan tekeekin ihan aiheelliseksi vittuilla toisen seuran kannattajalle..
WE BACK YA'LL?!
Hehe, v***u sä oot hauska. Vieläkö se sun turpaan veto -haaste on voimassa, aletaan pikku hiljaa olemaan sillä rajoilla että katon sen bluffin?
Öö? 09-10 meillä, 01-02 teillä.Dorian kirjoitti:Eikä edes ole.Griffin kirjoitti:Sen jälkeen voisin sanoa, että vähemmän meillä on aikaa mestaruudesta, kun teillä.
Sori, luin just ristiinGriffin kirjoitti:Öö? 09-10 meillä, 01-02 teillä.Dorian kirjoitti:Eikä edes ole.Griffin kirjoitti:Sen jälkeen voisin sanoa, että vähemmän meillä on aikaa mestaruudesta, kun teillä.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Ja mistä luulet, että tämä kaikki kumpuaa. Meinaatko ettei minua die hard life long kannattajana vituta tämä koko p**ka niin suunnattomasti, ettei tässä voi enää mitään muuta kuin purkaa sitä kaikkiin muihin. Luulette olevanne niin s****nan marttyyreitä siellä, kun teidän organisaatioon lyödään miljoonittain ruplia pöytään ja viedään eteenpäin. Täällä istutaan kuin täit paskassa ja hallituksessa hierotaan hymistellen näppejä, kun taas saatiin positiivinen tulos, kun myytiin kaikki kelvolliset pelaajat pois kauden puolessa välissä, piittamatta faneista paskan vertaa. Tästä alkaa olla urheiluromantiikka niin h**vetin kaukana, että se koko käsite on muuttunut hataraksi muistikuvaksi lapsuuden ajoilta, plus yksi unenomainen onnenpotku siihen väliin. Kaksi suurta sieltä 90-luvulta, ajalta jolloin Liigaa olisi voinut pelata Itä-Saksan tyyliin kahdella joukkueella, vain toinen jatkaa Liigassa. Mutta molempien fanien keskuudessa vallitsee samanlainen epäluulon tilanne - mitä nyt? Mihin seura on menossa ja mitä näkyy tunnelin päässä? Toiseen panostetaan miljoonia, toinen on kuoleman partaalla terminaalivaiheessa vetämässä viimeisiä hengenvetojaan vailla parannuskeinoa. Kuka tässä vittuilee, miksi ja kenelle? En tiedä.
Nimimerkillä,
Urheiluromantiikka, missä pelaat?
Nimimerkillä,
WE BACK YA'LL?!
Ensinnäkin talteen.Jack DiBiase kirjoitti:Ja mistä luulet, että tämä kaikki kumpuaa. Meinaatko ettei minua die hard life long kannattajana vituta tämä koko p**ka niin suunnattomasti, ettei tässä voi enää mitään muuta kuin purkaa sitä kaikkiin muihin. Luulette olevanne niin s****nan marttyyreitä siellä, kun teidän organisaatioon lyödään miljoonittain ruplia pöytään ja viedään eteenpäin. Täällä istutaan kuin täit paskassa ja hallituksessa hierotaan hymistellen näppejä, kun taas saatiin positiivinen tulos, kun myytiin kaikki kelvolliset pelaajat pois kauden puolessa välissä. Tästä alkaa olla urheiluromantiikka niin h**vetin kaukana, että se koko käsite on muuttunut hataraksi muistikuvaksi lapsuuden ajoilta, plus yksi unenomainen onnenpotku siihen väliin. Kaksi suurta sieltä 90-luvulta, ajalta jolloin Liigaa olisi voinut pelata Itä-Saksan tyyliin kahdella joukkueella, vain toinen jatkaa Liigassa. Mutta molempien fanien keskuudessa vallitsee samanlainen epäluulon tilanne - mitä nyt? Mihin seura on menossa ja mitä näkyy tunnelin päässä? Toiseen panostetaan miljoonia, toinen on kuoleman partaalla terminaalivaiheessa vetämässä viimeisiä hengenvetojaan vailla parannuskeinoa. Kuka tässä vittuilee, miksi ja kenelle? En tiedä.
Nimimerkillä,
Toiseksi, mun mielestä teillä on paljon parempi tilanne. Kuten olen monesti todennut, ei se sarjataso vaan se seura. Mulla ei tällä hetkellä ole kumpaakaan, siis jääkiekossa. Futiksessa on 6. divari ja hyvä niin.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Ei meillä mitään seuraa enää ole, pelkää fasaadi. Tyhjä holvikirkko, jossa kaikuu menneiden aikojen äänet, mutta mitään muuta ei ole jäljellä kuin menneisyyden haamut, sieluttomat vaeltajat. Pian ei ole enää kirkkoakaan, vaan jäljelle ovat jääneet savuavat rauniot ja apokalyptinen taivas.Dorian kirjoitti:Ensinnäkin talteen.
Toiseksi, mun mielestä teillä on paljon parempi tilanne. Kuten olen monesti todennut, ei se sarjataso vaan se seura. Mulla ei tällä hetkellä ole kumpaakaan, siis jääkiekossa. Futiksessa on 6. divari ja hyvä niin.
WE BACK YA'LL?!
No se on sun näkemys. Mun käsittääkseni TPS:llä on yksi tämän maan vahvimmista kannattajayhteisöistä. Suosittelen astumaan hetkeksi ulos sieltä keskiluokkaisesta unelmasta ja liittymään heidän seuraansa. Maailma on erilainen kannattajan silmin (c) Veikkaus
- The Rocker
Kuka h****tti muka unelmoi keskiluokkaisuudesta kun voi unelmoida siitä että olisi seuraava Björn Wahlroos?Dorian kirjoitti:No se on sun näkemys. Mun käsittääkseni TPS:llä on yksi tämän maan vahvimmista kannattajayhteisöistä. Suosittelen astumaan hetkeksi ulos sieltä keskiluokkaisesta unelmasta ja liittymään heidän seuraansa. Maailma on erilainen kannattajan silmin (c) Veikkaus
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Olen nähnyt koko faniyhteisön nousun ja tuhon ja siitä futis-tepsin myötä alkaneen uuden nousun. Yhteisöllisyys ei kuitenkaan ole pelkästään sitä, että vedät väriä päälle ja menet heilumaan tiettyyn katsomonosaan. Yhteisöllisyys on sitä, että koko kaupunki on mukana ja kantaa seuraa yhteisvoimin kohti menestystä. Sitä on Helsingin kokoisessa kaupungissa vaikea ehkä ymmärtää, kun joudutte jakamaan niin monta eri seuraa, mutta pienemmissä kaupungeissa se todellinen kannattajakulttuuri on ne tavalliset kaduntallaajat. Ne, jotka eivät ehkä käy jokaisessa ottelussa, eikä omista seuran väreissä olevia kalsareita, mutta jotka rakentavat sen todellisen kannattajayhteisön selkärangan. Jääkiekkoseuran kannattaminen ei ole mitään futismatseista varastettuja kuorolauluja, eikä kaulaliinoja, se on identiteetti ja voimavara koko kaupungin ylpeydelle. Siksi tämä tilanne ja Palloseura päälle paskominen seurajohdon toimesta risookin niin uskomattoman paljon, koska siinä samalla paskotaan koko kaupungin päälle. Mitä muuta meillä täällä on, mistä voimme olla oikeasti ylpeitä kuin TPS? Silloin kultaisella 90-luvulla saattoi mennä mihin vain ylpeänä TPS-lippis päässä, mutta nyt se on vain pelkkä naurunaihe, siinä missä Matti ja Teppo tai Ressu ja Bogart Company. TPS on meille turkulaisille niin kiinteä on kansallista identiteettiämme, ettei sitä ulkopaikkakuntalaiset tule koskaan ymmärtämään.Dorian kirjoitti:No se on sun näkemys. Mun käsittääkseni TPS:llä on yksi tämän maan vahvimmista kannattajayhteisöistä. Suosittelen astumaan hetkeksi ulos sieltä keskiluokkaisesta unelmasta ja liittymään heidän seuraansa. Maailma on erilainen kannattajan silmin (c) Veikkaus
WE BACK YA'LL?!
- The Rocker
Reijo Mäki? Saa aina välillä Turun vaikuttamaan todella mukavalta kaupungilta. Olen jopa harkinnut siellä käymistä dokausmielessä. Ja hei aina on TuTo (en suostu kirjoittamaan sitä millään muulla tavalla).Jack DiBiase kirjoitti: Mitä muuta meillä täällä on, mistä voimme olla oikeasti ylpeitä kuin TPS?
"The only time success comes before work is in the dictionary."