Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
-
Goner
- Viestit: 426
- Liittynyt: To 20.11.2003 16:03
Viesti
Kirjoittaja Goner » Ma 27.05.2013 21:46
But it was for his televised bouts with Jackie Pallo, which were seen by millions, that he was best known.
"By millions" tuntuu jotenkin kovin vaatimattomalta hehkutukselta hänen ansioihinsa nähden. Tarkoista lukemista ei toki monesti nykyään yritetäkään puhua, koska tuon ajan britti-tv:n katsojalukuihin ei kai oikein luoteta. Mutta maan kokoon nähden katsojaluvut olivat ihan huimia verrattuna vaikka Yhdysvaltoihin.
Viime syksynä McManus valittiin Wrestling Observerin Hall of Fameen saaden 78% kannatuksen äänestäjiltä, mikä oli valituista eniten. Enemmän kuin Meksikon selostajalegenda Dr. Alfonso Moralesilla, John Cenalla, 50- ja 60-lukujen heel-tähti Hans Schmidtillä ja Lou Albanolla.
f4wonline.com kirjoitti:Hector Garza passes away from lung cancer at 43
Hector Garza, one of Mexico's top pro wrestlers over the past two decades, passed away Sunday after a battle with lung cancer. Garza was 43.
Garza's career ended in October when he was diagnosed with the cancer. He had wrestled all over the world during his career, including as a headliner for both CMLL and AAA for years.
He also worked for WCW, and was headed for a major push in TNA before being arrested on a steroid violation and not allowed back in the country. He had worked in Japan and was even on the 1997 WWF Royal Rumble show.
In recent years, he was the No. 2 man behind Perro Aguayo Jr. in Los Perros Del Mal, during the last big heyday of CMLL, where he frequently headlined major shows all over the country. Eventually the entire group left CMLL and was working with AAA, and he had split from the group when he got ill.

-
Krizski
- Viestit: 1226
- Liittynyt: Ma 24.10.2011 18:58
- Paikkakunta: Koskenkorva/Savonlinna
Viesti
Kirjoittaja Krizski » Ke 29.05.2013 21:56
Kofi Kingston menee leikkaukseen.
Eli Kofi Kingston joutuu leikkauspöydälle kyynärpäästä ja on täten hetken aikaa sivussa WWE:n kehästä. Viimeinen ähetys, jossa Kingston tulee esiintymään on tuleva Smackdown. Nyt olisi sitten paikka hieman virkistää Kofin hahmoa, kun kerran mies joutuu sairaslomalle. Kauan se on mennyt tuolla samalla gimmickillä, joten olisi todella toivottavaa saada hahmoon jotain uutta, kun mies tekee paluunsa kehään.
-
Panu5
- Viestit: 1059
- Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Panu5 » Ke 29.05.2013 22:21
Seems legit.

Kuulostaa aika vahvasti kayfabelta ja tällä samaan aikaan estetään Kofin hyödytön ajelehtiminen jobbauksesta toiseen muutamaksi viikoksi ja tehdään Rybackista vaarallisempi.
-
The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja The Rocker » Ke 29.05.2013 23:33
Panu5 kirjoitti:Seems legit.

Kuulostaa aika vahvasti kayfabelta ja tällä samaan aikaan estetään Kofin hyödytön ajelehtiminen jobbauksesta toiseen muutamaksi viikoksi ja tehdään Rybackista vaarallisempi.
Tämä tyypiltä joka nieli Cenalta akillesjänne rikki uutisen kokonaisuudessaan.
Eiköhän Kofilla jotain häikkää kyynerpäässä ole jos leikkaukseen menossa. Ja kun WWE vielä ilmoittaa asiasta suoraan. Muutenhan tuo olisi voitu hoitaa niin että Shield pieksee Kofin ---> Kofi "loukkaantuu" joksikin aikaa vaikka oikeasti istuu kotona ja polttelee pilveä, juo bisseä ja syö Vicodinia kuin hedelmäpastilleja (eikö tämä ole painijoiden yleisin vapaa-ajan vietto tapa?)
Eli sounds legit.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
-
ToNy-MaN
- Viestit: 1755
- Liittynyt: Pe 06.01.2006 03:03
- Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti
Kirjoittaja ToNy-MaN » To 30.05.2013 00:07
Tuosta Kofin leikkaukseen menostahan CM Punkkikin päivitteli.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
-
Mr.Perfekt
- Viestit: 794
- Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
- Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja Mr.Perfekt » To 30.05.2013 01:52
The Rocker kirjoitti:Panu5 kirjoitti:Seems legit.

Kuulostaa aika vahvasti kayfabelta ja tällä samaan aikaan estetään Kofin hyödytön ajelehtiminen jobbauksesta toiseen muutamaksi viikoksi ja tehdään Rybackista vaarallisempi.
Tämä tyypiltä joka nieli Cenalta akillesjänne rikki uutisen kokonaisuudessaan.
Eiköhän Kofilla jotain häikkää kyynerpäässä ole jos leikkaukseen menossa. Ja kun WWE vielä ilmoittaa asiasta suoraan. Muutenhan tuo olisi voitu hoitaa niin että Shield pieksee Kofin ---> Kofi "loukkaantuu" joksikin aikaa vaikka oikeasti istuu kotona ja polttelee pilveä, juo bisseä ja syö Vicodinia kuin hedelmäpastilleja
samalla kun hoitelee uutta vauvaansa. (eikö tämä ole painijoiden yleisin vapaa-ajan vietto tapa?)
Eli sounds legit.
*Fixasin.
Kofi on muuten viiden vuoden aikana pysynyt hyvin loukkaantumatta sen pahemmin. En ainakaan muista että olisi sivussa kovin kauaa ollut.
-
Mr.Perfekt
- Viestit: 794
- Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
- Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja Mr.Perfekt » To 30.05.2013 13:21
Internetsissä liikkuu taas todella pelottavaa huhua:
Nyt huhut kertoilevat että CZW'n Matt Tremontilla olisi Hepatiitti C. Huhun johdosta InterSpecies Wrestling on vetänyt Tremontin pois seuraavasta tapahtumastaan ja CZW on tehnyt samoin ja vetänyt tyypin kesäkuisesta Tournament of Deathista. Samalla CZW on puhunt jostain "isosta ilmoituksesta"
Jos tyypillä tosiaan on Hep.C. niin on ura ohi ja nopeasti niin myös Tremontilta kuin ehkä monelta muultakin jotka Tremontia vastaan ovat viimeaikoina otelleet. Itsellä on meinaan sellainen teoria että Tremont olisi tämän Hepatiitin saanut Abdullah Kobayashilta (A. Butcherin oppilas joten mahdollista) viime vuoden TOD'ssa.
Aika näyttää onko totta vai jonkun sairasta läpändeerusta.
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Viesti
Kirjoittaja Show_Stopper » To 30.05.2013 20:06
Hepatiittitartuntoja takapihan verenvuodatusbileissä. PUSKISTA.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
-
Dorian
- Viestit: 2163
- Liittynyt: To 10.02.2011 15:43
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Dorian » Pe 31.05.2013 06:53
Tuli ensimäisenä mieleen (ei siihen pölynimuriin).
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
-
Mr.Perfekt
- Viestit: 794
- Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
- Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja Mr.Perfekt » Pe 31.05.2013 22:15
Well I was going to try and let this story pass until more information was released, but I cannot do that now.
Please keep in mind that rumors are just rumors until the true facts are released!
To be blunt, it is being reported that Abdullah Kobayashi has been pulled from all upcoming shows in BJW due to the “suspicion” that he has “Hepatitis C”. During a recent examination at a hospital in Yokohama, Japan, Kobayashi early blood work showed that he might be suffering from the disease. BJW then pulled him from all upcoming shows.
This news should come to very upsetting to a lot of fans and fellow wrestlers as there is always a chance that the disease could be easily transmitted because of all the deathmatches that Kobayashi has taken part in the last year specifically. Hep C can easily be transmitted from blood to blood contact, and since Kobayashi is known as one of the more physically afflicted in deathmatches… the chances of him passing the disease is far too likely.
Sadly, there has a been a strong suspicion that Kobayashi has had this illness for quite sometime now and all wrestlers affiliated with BJW and who were recently in contact with him will undergo a thorough examination. The interesting aspect to why they suspect it occured sooner is that when Kobayashi lost the deathmatch belt earlier this year he announced that he would not be taking a break from deathmatches.
Tokyo Sports is reporting this news as well, so they are not holding back on the BJW assault, so this will be a trying time for BJW… if they didn’t need anything to hurt their fan drawing power to shows. I also should note that TS gave Kobayashi the fighting spirit award last year, so no telling what they think about that part now.
If Kobayashi’s test come back positive it will indeed mean the end of his career, and anyone else who may have ended up with illness as well.
Todella toivon että opimme tästä nyt jotakin. Eli testatkaa niitä painijoitanne j******ta.
Kobayashi kun on yksi niistä tyypeistä joita vastaan varmaan kaikki deathmatch tyypit japanista ja USA'sta on jossain vaiheessa otellut niin onkin sitten paskempi homma.
-
Krizski
- Viestit: 1226
- Liittynyt: Ma 24.10.2011 18:58
- Paikkakunta: Koskenkorva/Savonlinna
Viesti
Kirjoittaja Krizski » Pe 31.05.2013 22:34
"RUMPUJEN PÄRINÄÄÄÄ"
Tälläistä posteria nyt olisi tarjolla Money In The Bankiin!
Miksi minulla on sellainen tunne, että nyt on jonkinlainen suvantovaihe postereissa? Ei tämä rumakaan ole, mutta olen nähnyt komeampia postereita. Voittaa tämä kuitenkin mennen tullen viime vuoden MitB posterin, jossa muistaakseni se Alberto Del Rio komeili.
-
Merovingi
- Viestit: 2898
- Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Merovingi » Pe 31.05.2013 22:48
Eikö tuo Kobayashin Hep-C positiivisuus ole jo aika vanha juttu? Siitähän on jo puhuttu monta vuotta, niin miten hemmetissä kenellekään ei ole tullut mieleen testata asiaa tai jättää painimatta häntä vastaan?
hevosen k**pä
-
Coca
- Viestit: 907
- Liittynyt: La 18.08.2007 09:55
- Paikkakunta: Kotka
Viesti
Kirjoittaja Coca » Pe 31.05.2013 23:04
Et viitsisi olla noin hep-c-negatiivinen
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
-
Mr.Perfekt
- Viestit: 794
- Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
- Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja Mr.Perfekt » Pe 31.05.2013 23:17
Merovingi kirjoitti:Eikö tuo Kobayashin Hep-C positiivisuus ole jo aika vanha juttu? Siitähän on jo puhuttu monta vuotta, niin miten hemmetissä kenellekään ei ole tullut mieleen testata asiaa tai jättää painimatta häntä vastaan?
En itse ole ainakaan Kobayashin Hep.C'stä kuullut puhuttavan ennen, ellet sitten sekoita Abdullah The Butcheriin, toiseen Hepatiitti C'tä kantavaan herraan. Saattaa tosin olla että mennyt tuo uutinen ohi itseltä.
Coca kirjoitti:Et viitsisi olla noin hep-c-negatiivinen
Myönnän, naurahdin.
On muuten ruma tuo Money in the Bankin posteria. Kaipaisi jonkinlaisen taustan edes. Panostaisivat nyt edes noihin.
-
Japeet
- Viestit: 1514
- Liittynyt: Pe 29.12.2006 16:00
Viesti
Kirjoittaja Japeet » Pe 31.05.2013 23:51
Miksi minulla on sellainen tunne, että nyt on jonkinlainen suvantovaihe postereissa? Ei tämä rumakaan ole, mutta olen nähnyt komeampia postereita.
Totta. Eikö tuota samaa valkoista taustaa ole muutenkin käytetty lähivuosina? Ainakin yhdessä tai kahdessa Rumblessa mielestäni ollut hyvin samankaltainen posteri, ja muistelisin nähneeni vastaavan jossa Rey Mysterio puuhaili jotain.
Voittaa tämä kuitenkin mennen tullen viime vuoden MitB posterin, jossa muistaakseni se Alberto Del Rio komeili
Oikeasti? Jos puhut siitä joka oli malliltaan ikäänkuin lehden kansi niin en voi kuin olla eri mieltä. Yksi parhaista postereista vähään aikaan ja kiva piristysruiske parin viime vuoden tusinaposterin seassa. Siinä oli sentään joku idea. Muita hienoja ei taidettu viime vuonna nähdäkkään, lukuunottamatta sitä kaikkein komeinta, eli AJ:n ja Daniel Bryanin No Way Out -viritelmää.
-
Merovingi
- Viestit: 2898
- Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti
Kirjoittaja Merovingi » La 01.06.2013 00:25
Mr.Perfekt kirjoitti:Merovingi kirjoitti:Eikö tuo Kobayashin Hep-C positiivisuus ole jo aika vanha juttu? Siitähän on jo puhuttu monta vuotta, niin miten hemmetissä kenellekään ei ole tullut mieleen testata asiaa tai jättää painimatta häntä vastaan?
En itse ole ainakaan Kobayashin Hep.C'stä kuullut puhuttavan ennen, ellet sitten sekoita Abdullah The Butcheriin, toiseen Hepatiitti C'tä kantavaan herraan. Saattaa tosin olla että mennyt tuo uutinen ohi itseltä.
Joo, tuli sekoitettua nämä kaksi herraa keskenään. Kiitos tarkennuksesta.
hevosen k**pä
-
Krizski
- Viestit: 1226
- Liittynyt: Ma 24.10.2011 18:58
- Paikkakunta: Koskenkorva/Savonlinna
Viesti
Kirjoittaja Krizski » La 01.06.2013 09:12
Japeet kirjoitti:
Miksi minulla on sellainen tunne, että nyt on jonkinlainen suvantovaihe postereissa? Ei tämä rumakaan ole, mutta olen nähnyt komeampia postereita.
Totta. Eikö tuota samaa valkoista taustaa ole muutenkin käytetty lähivuosina? Ainakin yhdessä tai kahdessa Rumblessa mielestäni ollut hyvin samankaltainen posteri, ja muistelisin nähneeni vastaavan jossa Rey Mysterio puuhaili jotain.
Voittaa tämä kuitenkin mennen tullen viime vuoden MitB posterin, jossa muistaakseni se Alberto Del Rio komeili
Oikeasti? Jos puhut siitä joka oli malliltaan ikäänkuin lehden kansi niin en voi kuin olla eri mieltä. Yksi parhaista postereista vähään aikaan ja kiva piristysruiske parin viime vuoden tusinaposterin seassa. Siinä oli sentään joku idea. Muita hienoja ei taidettu viime vuonna nähdäkkään, lukuunottamatta sitä kaikkein komeinta, eli AJ:n ja Daniel Bryanin No Way Out -viritelmää.
Oikeasti..
Minuun se ei iskenyt jostain syystä ollenkaan. En ehkä sellaista finanssialan lehden kantea halua showpainin posteriksi. Voi olla, että en ymmärtänyt sen komeutta ja hienoa ideaa. Eli ymärrän eriävän mielipiteen
Jos siellä ne samat tyypit väsää postereita vuodesta toiseen, ymmärrän hyvin ideoiden loppuun kulumisen. On nimittäin ollut aika väsynyttä touhua. Tuli tuosta taustasta mieleen joku vanha night of champions posteri, jossa seisoivat Cena, Edge ja Bobby Lashley. Siinäkin taisi olla tuo tausta.
-
Panu5
- Viestit: 1059
- Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Panu5 » Su 02.06.2013 16:47
The Rocker kirjoitti:Panu5 kirjoitti:Seems legit.

Kuulostaa aika vahvasti kayfabelta ja tällä samaan aikaan estetään Kofin hyödytön ajelehtiminen jobbauksesta toiseen muutamaksi viikoksi ja tehdään Rybackista vaarallisempi.
Tämä tyypiltä joka nieli Cenalta akillesjänne rikki uutisen kokonaisuudessaan.
Enpähän niellyt. Tarkista faktat aina ennen kuin esität väitteitäsi, jotka tuppaavat olemaan perättömiä.
Mutta joo, kyllä se nyt tarkempien todisteiden valossa alkaa näyttämään aidolta. Olisi kyllä storylinenakin mennyt ihan hyvin läpi, mutta nyt tuosta oikeasta loukkaantumisestakin saadaan aika hyvää momentumia vaaralliselle Rybackille.
-
The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja The Rocker » Su 02.06.2013 17:43
Panu5 kirjoitti:The Rocker kirjoitti:Panu5 kirjoitti:Seems legit.

Kuulostaa aika vahvasti kayfabelta ja tällä samaan aikaan estetään Kofin hyödytön ajelehtiminen jobbauksesta toiseen muutamaksi viikoksi ja tehdään Rybackista vaarallisempi.
Tämä tyypiltä joka nieli Cenalta akillesjänne rikki uutisen kokonaisuudessaan.
Enpähän niellyt. Tarkista faktat aina ennen kuin esität väitteitäsi, jotka tuppaavat olemaan perättömiä.
Mutta joo, kyllä se nyt tarkempien todisteiden valossa alkaa näyttämään aidolta. Olisi kyllä storylinenakin mennyt ihan hyvin läpi, mutta nyt tuosta oikeasta loukkaantumisestakin saadaan aika hyvää momentumia vaaralliselle Rybackille.
Väitätkö että väitteeni ovat yleensä perättömiä? Milloin viimeksi? Mitkä faktat tässä oli tarkistettavissa?
Panu5 kirjoitti:Edge oli kuulemma samankaltaisen vamman vuoksi sellaiset seitsemän kuukautta pois, että voi olla pitkä tie parantumiseen Cenalla. Haistelen tosin jo yllätyspalaamista Summerslamissa.

Täta kun muistelin niin tulin sellaiseen päätelmään että nielit koko homman. Sitten oli vielä Extreme Rules topicissa olleet epämääräiset spekulaatiosi Cenan loukkaantumisen varalle (4/6 kohtaa keskittyivät siihen mahdollisuuteen että Cena ei pysty ottelemaan).
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
-
Panu5
- Viestit: 1059
- Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Panu5 » Su 02.06.2013 17:55
The Rocker kirjoitti:Panu5 kirjoitti:Edge oli kuulemma samankaltaisen vamman vuoksi sellaiset seitsemän kuukautta pois, että voi olla pitkä tie parantumiseen Cenalla. Haistelen tosin jo yllätyspalaamista Summerslamissa.

Täta kun muistelin niin tulin sellaiseen päätelmään että nielit koko homman. Sitten oli vielä Extreme Rules topicissa olleet epämääräiset spekulaatiosi Cenan loukkaantumisen varalle (4/6 kohtaa keskittyivät siihen mahdollisuuteen että Cena ei pysty ottelemaan).
Tuo taisi olla juuri samana päivänä kun kyseinen uutinen tuli julki ja tuolloin en ollut asiasta saanut selvyyttä läheskään niin hyvin kuin myöhemmin. Se ei tarkoita asian nielemistä, jos tuoreeltaan hieman spekuloi eri vaihtoehdoilla. Kyllähän Cenan työmotivaatio on maailmankuulu, joten melkein häneltä pitäisi jalka amputoida, että ymmärtäisi pysyä poissa kehästä.
Täytyy kyllä antaa kaverille krediitit siitä, että näkee vaivaa ja kaivelee yli kuukaudenkin vanhoja postauksia arkistojen syövereistä. Se, miten minä näin tuon Kofi-uutisen on täysin eri asia kuin se, miten minä Cena-uutisen näin. Kofin loukkaantumisen ajattelin automaattisesti olevan vain feikkiä, koska Ryback ja hänen ME-push. Cenan loukkaantuessa ajattelin monen uutislähteen tsekattuani, että kyllä on täytynyt miehen saada kipeää ja akillesjänne nyt on sellainen, että katketessaan se vie heti pitkäksi aikaa hyllylle.
-
DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Viesti
Kirjoittaja DeadManWalking » Su 02.06.2013 18:19
Helpompaa olisi myöntää olleensa väärässä.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.

Four passes break any defense
-
eCiuj
- Viestit: 2210
- Liittynyt: Ti 04.10.2011 00:00
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja eCiuj » Su 02.06.2013 19:17
Panu5 kirjoitti:The Rocker kirjoitti:Panu5 kirjoitti:Seems legit.

Kuulostaa aika vahvasti kayfabelta ja tällä samaan aikaan estetään Kofin hyödytön ajelehtiminen jobbauksesta toiseen muutamaksi viikoksi ja tehdään Rybackista vaarallisempi.
Tämä tyypiltä joka nieli Cenalta akillesjänne rikki uutisen kokonaisuudessaan.
Enpähän niellyt. Tarkista faktat aina ennen kuin esität väitteitäsi, jotka tuppaavat olemaan perättömiä.
Mutta joo, kyllä se nyt tarkempien todisteiden valossa alkaa näyttämään aidolta. Olisi kyllä storylinenakin mennyt ihan hyvin läpi, mutta nyt tuosta oikeasta loukkaantumisestakin saadaan aika hyvää momentumia vaaralliselle Rybackille.
Jos olisi ollut storyline, uskon ettei asiasta oltaisi ilmoitettu ennen SmackDownin tuloa televisiosta (juonenkäänne olisi mennyt pilalle). Asia tuotiin uutisena julki, jottei ihmiset house show'issa ihmettelisi Kofin poissaoloa. Minun teoriani.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
-
Ravenwood
- Viestit: 2276
- Liittynyt: La 09.01.2010 20:11
Viesti
Kirjoittaja Ravenwood » Su 02.06.2013 19:32
Ketä oikeasti kiinnostaa onko joku Kofi Kingston loukkaantunut vai ei? v***u.
-
Panu5
- Viestit: 1059
- Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Panu5 » Su 02.06.2013 19:41
eCiuj kirjoitti:
Jos olisi ollut storyline, uskon ettei asiasta oltaisi ilmoitettu ennen SmackDownin tuloa televisiosta (juonenkäänne olisi mennyt pilalle). Asia tuotiin uutisena julki, jottei ihmiset house show'issa ihmettelisi Kofin poissaoloa. Minun teoriani.
No tämä kuulostaa ihan teorialta, jonka minäkin voin virallisesti niellä. Luit oikein, The Rocker, nielin tämän. Ehkä tuli hieman liikaa melua tyhjästä, mutta WWE:llä nyt on ollut vaikka minkälaisia keksittyjä loukkaantumisia jne, joten itse ajattelin uutisen olevan vain yhtiön keksimä vetävä lööppi. Asia selvä, olin tietenkin väärässä, kun epäilin loukkaantumisen aitoutta, mutta virheitä sattuu ihan jokaiselle.
-
Show_Stopper
- Viestit: 1353
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46
Viesti
Kirjoittaja Show_Stopper » Su 02.06.2013 23:30
Ravenwood kirjoitti:Ketä oikeasti kiinnostaa onko joku Kofi Kingston loukkaantunut vai ei? v***u.
Minua.
Hyvä että on loukkaantunut.

JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..