Melkein sukua julkkikselle
- The HighFlySky
- Jack 'The Party' Ass
- myrkkymara
Itse asiassa Sam Yaffa oli Hanoin basisti 80-luvulla kitaristina tuolloin toimi Andy McCoy luonnollisesti ja Nasty Suicide ja tässä uudessa kokoonpanossa kitaristina Andyn lisäksi toimi Costello Hautamäki ja nyt en tuota uusinta kitaristia muista.myrkkymara kirjoitti:Noh, Äitini pikkuserkku on Sam Yaffa. Eli Hanoi Rocksin kitaristi tai joku sellainen.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Thunderstruck
Andy McCoy ja Conny Bloom ovat Hanoin tämän hetkiset kitaristit.The Man kirjoitti:Itse asiassa Sam Yaffa oli Hanoin basisti 80-luvulla kitaristina tuolloin toimi Andy McCoy luonnollisesti ja Nasty Suicide ja tässä uudessa kokoonpanossa kitaristina Andyn lisäksi toimi Costello Hautamäki ja nyt en tuota uusinta kitaristia muista.myrkkymara kirjoitti:Noh, Äitini pikkuserkku on Sam Yaffa. Eli Hanoi Rocksin kitaristi tai joku sellainen.
Minun paikkakunnalta on kotoisin herra nimeltä Esko Aho, joka tuli toiseksi vuoden 2000 presidentinvaaleissa. Piru periköön Halosen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Blõg
Blõg
Kyllä hän taitaa olla, tai ainakin sen näköinen. No offense.Trollhammaren kirjoitti:Muutes eikös Roosan oikea nimi ole Sanna Sepponen?Tuli mieleen. Eikös hän ole aito kehitysvammainen? Nimittäin Salkkareissa hän ainakin oli kehityisvammainen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Blõg
Blõg
- The Blasterpiece
Wallu Valpio oli bussissa veljeni kanssa samaa aikaa ja Valpio kävi pimeässä vessassa (Valot eivät toimineet) ja tuli heti takaisin. Hän sanoi jotain, että: "Valot ei toimi!". Veli sanoi: "Kannattaa sitten varoa kun ite just kävin siel kusel, nii saattaa reunat olla kusessa." Valpio nauroi räkäisellä äänellään.The Champion kirjoitti:Wallu Valpio änki ohitsemme kun olimme kavereiden kanssa tukkineet mäkkärin ovensuun. Näin Salkkareiden "Roosan" samaisessa mäkkärisä Helsingin luokkaretkellämme.
Iskä jutteli lentokentällä kerran The Rasmus-yhtyeen jäsenien kanssa.
Kaveri oli Sri Lankassa Tsunami-hyökkäysten aikana, mutta onneksi ei kuollut. Siellä hän lenkkeili Ellen Jokikunnaksen kanssa. Tai noh, Ellen juoksi ehkä 100 metriä ja sanoi menevänsä röökille.
En tiedä olenko tätä sanonut, mutta jos olette nähneet elokuvan 'Aita', niin olette saattaneet nähdä Legendan aka minut siellä pikku-ukkona. Meidän futisjoukkue oli siinä futiskohtauksessa takana, meitä oltiin pyydetty tuommoiseen rooliin. Tämä leffahan voitti muutaman Venlankin.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
Jos taas olette nähneet elokuvan Joki (tuli ykkösellä pari kuukautta sitten, siskoni entilen koulu"kaveri" näyttelee siinä jotain homoa jolla on päähenkilön(?) kanssa salainen suhde. Tulette luultavasti kuulemaan hänestä vielä enemmänkin, tulevaisuuden varma oscar-voittaja.BlasterMaster kirjoitti:En tiedä olenko tätä sanonut, mutta jos olette nähneet elokuvan 'Aita', niin olette saattaneet nähdä Legendan aka minut siellä pikku-ukkona. Meidän futisjoukkue oli siinä futiskohtauksessa takana, meitä oltiin pyydetty tuommoiseen rooliin. Tämä leffahan voitti muutaman Venlankin.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Lotta Onttonen?! <3 <3Hyrkanos kirjoitti:Lotta Onttonen (kuka muistaa???) tuli vastaan joskus Lahen sokoksessa. Se oli sitä aikaa kun sen naama oli vielä tunnettu TV:stä
huoh, ollapa taas 14.
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
Nyt heruu rispektiä.
Eilen ollessani Ähtärin Club-B52:ssa kohutangokuningas Kari Hirvonen luuli minua veljensä kaveriksi ja huomatessaan erehtyneensä hän kätteli minua ja toivotti hyvät illanjatkot.
EDIT: Ai niin, ja näinpä vielä yhden tyypin joka on kilpaillut Far Outissa. Nimeä en muista mutta ihan sama!
Eilen ollessani Ähtärin Club-B52:ssa kohutangokuningas Kari Hirvonen luuli minua veljensä kaveriksi ja huomatessaan erehtyneensä hän kätteli minua ja toivotti hyvät illanjatkot.
EDIT: Ai niin, ja näinpä vielä yhden tyypin joka on kilpaillut Far Outissa. Nimeä en muista mutta ihan sama!
Rotta.