Sama täällä, välillä ei meinaa saada auki ollenkaan. Saattaa tietenkin johtua myös tästä shaissesta koneesta.Kenitys kirjoitti:En nyt tiedä, minne tätä laittaa.. Koitetaan vaikka tänne. On jo useamman päivän ajan ainakin minulla (ja ilmeisesti muillakin, mitä nyt irkissä vähän kyselin) toiminut board aika hitaasti.. Tai no pidemmän aikaahan ainakin viestin lähetys on kestänyt aika tolkuttoman kauan, mutta nyt myös 'alert yleisesti lataa aika tuhottoman hitaasti.
Naapurilaudalla ainakin tilannetta on aina välillä korjattu sillä, että noita vanhempia aiheita on poisteltu.. Voitaisiinko kokeilla täälläkin samaa, kun alkaa tuo käytettävyys tosiaan kärsiä aika paljon?
Parannuksia WrestlingAlertiin?
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Ja sitä seuraa avoin, säännöt & ohjeet ja lopulta arkisto.Jack DiBiase kirjoitti:Käy. Ensimmäisen poistan koko diary osaston.Kenitys kirjoitti:Naapurilaudalla ainakin tilannetta on aina välillä korjattu sillä, että noita vanhempia aiheita on poisteltu.. Voitaisiinko kokeilla täälläkin samaa, kun alkaa tuo käytettävyys tosiaan kärsiä aika paljon?
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
"Heh". Niinpä niin. Jotenkin osasin odottaa tämmöistä vastausta :D Anteeksi, että edes ehdotin mitään järkevää.Jack DiBiase kirjoitti:Käy. Ensimmäisen poistan koko diary osaston.Kenitys kirjoitti:Naapurilaudalla ainakin tilannetta on aina välillä korjattu sillä, että noita vanhempia aiheita on poisteltu.. Voitaisiinko kokeilla täälläkin samaa, kun alkaa tuo käytettävyys tosiaan kärsiä aika paljon?
Ja voihan sieltä diaryosastoltakin varmaan niitä diaryja, joita ei ole pitkään aikaan päivitetty poistaa.. Olen saanut käsityksen, että joskus muinoin niin on tehtykin?
E: Niin ja kyseessä ei ole mikään insideirkkivalitus, vaan kyselin vain sieltä, kun siellä nyt helposti saavuttaa muita fooruminkäyttäjiä, jo etukäteen etten ole ainut jolla on ongelma :E
Viimeksi muokannut Kenitys, Ti 18.09.2007 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä. Diaryt-osiosta löytyy hirveästi diaryja jotka on lopetettu. (Minun kaikki diaryt mm. Oli pakko myöntääKenitys kirjoitti:"Heh". Niinpä niin. Jotenkin osasin odottaa tämmöistä vastaustaJack DiBiase kirjoitti:Käy. Ensimmäisen poistan koko diary osaston.Kenitys kirjoitti:Naapurilaudalla ainakin tilannetta on aina välillä korjattu sillä, että noita vanhempia aiheita on poisteltu.. Voitaisiinko kokeilla täälläkin samaa, kun alkaa tuo käytettävyys tosiaan kärsiä aika paljon?Anteeksi, että edes ehdotin mitään järkevää.
Ja voihan sieltä diaryosastoltakin varmaan niitä diaryja, joita ei ole pitkään aikaan päivitetty poistaa.. Olen saanut käsityksen, että joskus muinoin niin on tehtykin?
On se niin hienoa, kun modet antavat hyvää esimerkkiä käyttäjille vittuilemalla ja trollaamalla, kun ollaan heitetty asiallinen parannusehdotus. 
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
20LEGEND 1996-2011
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Voi herrajestas mitä tekopyhyyttä. Mitä te oikein luulette, että täällä tehdään, muuta kuin siivotaan teidän suoltamaa paskaanne kaikki päivät, oli se sitten uutta tai vanhaa. Kyllä sitä nyt saa hyvällä omatunnolla "vittuilla ja trollailla" takaisin kun kerran tuollaisia väitteitä esitetään. Ja mitä tuohon hyvänä esimerkkinä olemiseen tulee, sanon sen mitä olen aikaisemminkin sanonut, älkää tehkö miten minä teen, vaan tehkää kuten minä sanon.
WE BACK YA'LL?!
- Mahti Ankka
- Viesti:
Uuh, hard one DiBiase, a real hard one!
Juu on täälläkin päin tänään hiukan tökkinyt tämä foorumi, mutta kyse voi toki olla väliaikaisesta ongelmasta, ainakin näin uskon. Ei meinaan eilen näin tökkinyt, ja nytkin toimii taas ihan moitteetta.
Juu on täälläkin päin tänään hiukan tökkinyt tämä foorumi, mutta kyse voi toki olla väliaikaisesta ongelmasta, ainakin näin uskon. Ei meinaan eilen näin tökkinyt, ja nytkin toimii taas ihan moitteetta.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
-
PapaShango
Hidastumisen syynä on liiallinen paskan puhuminen, johon jokainen tämän foorumin käyttäjä on sortunut jossakin elämän tilanteessa. Foorumi on nyt täynnä niin paljon paskaa, että se haisee jo näyttöruudusta ulos. Suurin osa idiooteista pois ja rekisteröinti lukkoon. Sillä säästytään paskalta ja sitäkautta hidastumisesta.
Mihin ryhmään minä kuulun? No siihen, jonka tunnus olisi pitänyt bannia jo aikoja sitten. Nöyryys ihmisen tiellä pitää..
Mihin ryhmään minä kuulun? No siihen, jonka tunnus olisi pitänyt bannia jo aikoja sitten. Nöyryys ihmisen tiellä pitää..
Joo, tosiaan nyt taas toimii nopeammin taas, tuo tuntuu aina vähän vaihtelevan, vaikka varsinkin tuo viestin lähetyksen kestäminen on kyllä ollut jo pidempiaikainen ongelma.
Ja mitä ihmettä? Minä en mielestäni missään vaiheessa kyseenalaistanut sitä etteivätkö modet täällä tekisi töitään ja esimerkiksi poistaisi turhia viestejä sun muuta paskaa. Olen varsin hyvin perillä siitä, että suuri osa modejen hommista ei näy sun muuta vastaavaa, ja varmaan te myös noita vanhoja aiheita, joissa ei ole moneen vuoteen ollut enää mitään keskustelua, poistelette sitten (noita aiheita oli vain aika paljon niin ajattelin sitten ehkä vähän huolimattomasti). Kunhan nyt huomasin, että foorumi on alkanut viime päivinä koko ajan tökkiä enemmän, ja kun täällä tämmöinen aihe on niin ihan vain ehdotin että kenties jotenkin tätä hitautta voitaisiin parantaa, esimerkiksi tuolla minun 'keksimälläni' tavalla, joka ei varmaan se ainoa edes ole. Tarkoitus ei ollut vittuilla modeille etteivät nämä tee työtään tai olla tekopyhä tai mitään. Tuli vain mieleen postata tänne, kun tosiaan ollut vähän hitaampi foorumi jo jonkun aikaa =)
E: Niin siis sillä, että "modejen työ ei näy" tarkoitin sitä ettei sitä välttämättä huomaa tuosta vain boardia vilkaisemalla, vaan se on nimenomaan enemmän tuota viestien siivoilua yms.
Ja mitä ihmettä? Minä en mielestäni missään vaiheessa kyseenalaistanut sitä etteivätkö modet täällä tekisi töitään ja esimerkiksi poistaisi turhia viestejä sun muuta paskaa. Olen varsin hyvin perillä siitä, että suuri osa modejen hommista ei näy sun muuta vastaavaa, ja varmaan te myös noita vanhoja aiheita, joissa ei ole moneen vuoteen ollut enää mitään keskustelua, poistelette sitten (noita aiheita oli vain aika paljon niin ajattelin sitten ehkä vähän huolimattomasti). Kunhan nyt huomasin, että foorumi on alkanut viime päivinä koko ajan tökkiä enemmän, ja kun täällä tämmöinen aihe on niin ihan vain ehdotin että kenties jotenkin tätä hitautta voitaisiin parantaa, esimerkiksi tuolla minun 'keksimälläni' tavalla, joka ei varmaan se ainoa edes ole. Tarkoitus ei ollut vittuilla modeille etteivät nämä tee työtään tai olla tekopyhä tai mitään. Tuli vain mieleen postata tänne, kun tosiaan ollut vähän hitaampi foorumi jo jonkun aikaa =)
E: Niin siis sillä, että "modejen työ ei näy" tarkoitin sitä ettei sitä välttämättä huomaa tuosta vain boardia vilkaisemalla, vaan se on nimenomaan enemmän tuota viestien siivoilua yms.
Viimeksi muokannut Kenitys, Ke 19.09.2007 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noniin. Riita poikki ja voita väliin tjsp.
Olen itse tehnyt empiiristä tutkimusta jo pidemmän aikaa foorumin hidastelusta - tämä ei nimittäin ole ensimmäinen kerta vaan sama juttu näyttää toistuvan aina tietyin väliajoin, ja yleensä ilmiö kestää muutamasta päivästä viikkoon. Olen tullut siihen tulokseen, että Nebulalla on ovela salaliitto sivustoa vastaan! (!!1) Aina kun uusimman laskun maksupäivä lähenee, sivusto alkaa tökkimään. Tulee vähän sellainen "joo joo, kyllä se lasku maksetaan ajallaan" -fiilis itselle. Hidastelu yleensä loppuu, kun rahat ovat saapuneet ylemmän tahon tilille/tietoihin. Sattumaako?
Olen itse tehnyt empiiristä tutkimusta jo pidemmän aikaa foorumin hidastelusta - tämä ei nimittäin ole ensimmäinen kerta vaan sama juttu näyttää toistuvan aina tietyin väliajoin, ja yleensä ilmiö kestää muutamasta päivästä viikkoon. Olen tullut siihen tulokseen, että Nebulalla on ovela salaliitto sivustoa vastaan! (!!1) Aina kun uusimman laskun maksupäivä lähenee, sivusto alkaa tökkimään. Tulee vähän sellainen "joo joo, kyllä se lasku maksetaan ajallaan" -fiilis itselle. Hidastelu yleensä loppuu, kun rahat ovat saapuneet ylemmän tahon tilille/tietoihin. Sattumaako?
Njoo, vastaus saatiin Trisulta, mutta ihmetytti kyllä se, että Jack alkoi juuri Kenitykselle pottuilemaan. Ymmärtäisin jos hän olisi jollekin, joka täällä sitä paskaa on suoltanut hänen siivottavakseen, kuten minulle, päättänyt vittuilla, mutta enpä muista Kenityksen kertaakaan spämmäävän tai trollaavan täällä. Mutta jees, kyllähän tätä foorumia sitten olisi hyvä puhdistella, mutta diary-aluetta ette poista, p****le! :P
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
20LEGEND 1996-2011
20LEGEND 1996-2011
-
PapaShango
Tämä olisi muuten hyvä idea, mutta sitten jäisivät mieleenpainuvat ja erityisen hyvät diaryt kirjoittamatta. Yhtenä tällaisena mainitsen 'The Revenge of Bret Hart'. Yksi ainoista diaryista jota jaksan lukea. Tosin turhia diaryitä tulee todella paljon, joten menköön puolestani. Ei se dairy-osaston siivoaminen paljoa tähän auttanut.Tebacka kirjoitti:Kyllä kannatetaanPapaShango kirjoitti:Diary-osio pois vaan ja niiden kirjoittajat samantien. Kannatetaanko? Hyvä.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
Omatoimisuutta. Ei ylläpidon hommaa ole luoda keskustelua. Itse vain kyhäät kelpo aloitusviestin niin voilàt.Coca kirjoitti:Olisiko mahdollista tehdä topiceja äänestyksille, jotka näkyvät sivusten etusivulla? Esimerkkinä tämän hetkinen kysymys: 'Ovatko brändittömät PPV:t hyvä asia?'
Käyttäjät voisivat itse perustella vastauksensa tjsp.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race
Jos tässä nyt parin päivän sisällä kerkeäisi.Supa kirjoitti:Omatoimisuutta. Ei ylläpidon hommaa ole luoda keskustelua. Itse vain kyhäät kelpo aloitusviestin niin voilàt.Coca kirjoitti:Olisiko mahdollista tehdä topiceja äänestyksille, jotka näkyvät sivusten etusivulla? Esimerkkinä tämän hetkinen kysymys: 'Ovatko brändittömät PPV:t hyvä asia?'
Käyttäjät voisivat itse perustella vastauksensa tjsp.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Noh, kysyn nyt täällä kun en keksinyt parempaa paikkaa.
¨
Onko muilla Wrestlingalertin käyttäjillä ollut ongelmia nähä hymiötä ja viesteissä olevia kuvia? Tänään aamulla kun katoin viestejä läpi niin huomasin, että ei näkynyt hymiöitä viesteissä eikä signatureissa. EIkä kuviakaan jota viesteissä oli.
¨
Onko muilla Wrestlingalertin käyttäjillä ollut ongelmia nähä hymiötä ja viesteissä olevia kuvia? Tänään aamulla kun katoin viestejä läpi niin huomasin, että ei näkynyt hymiöitä viesteissä eikä signatureissa. EIkä kuviakaan jota viesteissä oli.
Hieno mies