Jack DiBiase kirjoitti:Tarkoitin nimenomaan seuraavia kisoja, eli vuoden 2011 skaboja. Nehän on ensi vuoden kisat, vaikka ovatkin kuluvan jääkiekkokauden päätteeksi. Ihan hyvä, että kerran vielä tulee Yleltä. Lukuunottamatta nyrkkeilyiltoja, maikkarin urheilulähetykset kun tuntuu joltain yläasteen valinnaiselta mediakurssilta. Kiitos vain, kun tiette Euro Hockey Tourista ja Kultaisesta (Timantti) Liigasta katsomiskelvottomia.
Itse olen kyllä antanut uuden mahdollisuuden Euro Hockey Tourille, varsinkin studio-osuus, eli isäntä Teemu Niikko, ja asiantuntijat Aravirta ja Wallinheimo menettelevät. Varsinkin Niikko nyt on yksi parhaita toimittajia varmaan Maikkarin historiassa. Selostuskin oli viime turnauksessa, eli Karjala-turnauksessa oli hyvää settiä, kun siellä oli Juha Taivainen ja Mika Kortelainen selostamossa.
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että Kultainen/Timanttiliiga on Maikkarilla ihan h**vetin p****estä. Jos Saukkonen ei tiedä jääkiekosta mitään, niin vielä vähemmän hän tietää yleisurheilusta. Ja sen huomaa myös selostuksesta.
En ikinä ole ymmärtänyt miksei sinne Mertsin koppiin ole saatu mitään asiantuntijaa, oli se sitten vaikka Tami. Onko Mertsin ego niin suuri, ettei kukaan muu mahdu hänen lähetykseensä. Voi sitä myötähäpeän määrä, kun Mertsi tekee ihan mitä vain observaatioita pelin kulusta.
Ainakin vähän tämäntapaista huhua on ollut liikkeellä jossain suunnassa, ja itse asiassa Matti Kyllösellä kävi tällä tavalla, kun Keke Rosberg aikanaan kyykytti tätä formulatietämyksessä ihan 100-0, ja sai Kyllösen näyttämään lähinnä meuhkaavalta idiootilta. Mitä hän toki myös onkin, mitä nyt formuloihin tulee. Muuten voi toki olla ihan hyvä äijä.
EDIT:
Ja itse asiassa, taisi olla viimeinen vuosi kun YLE näytti noita EHT:n pelejä, niin ainakin kerran Tami oli Mertarannan parina tuolla selostamossa,
tässä on siitä ihan YouTubeenkin eksynyt todiste.
Tarkemmin en muista, mutta olisikohan tosiaan Tamminen kyseenalaistanut Mertsin tietämystä tuossa ottelussa sen verran, ettei oikein Anteroa enää kiinnostanut tuonkaan jälkeen?