Pienet uutiset & huhut

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
Avatar
Krizski
Viestit: 1226
Liittynyt: Ma 24.10.2011 18:58
Paikkakunta: Koskenkorva/Savonlinna

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Krizski » Ti 15.10.2013 10:52

Kun täällä on puhuttu eläköitymisestä niin:
- Independent wrestler Low Ki, known as Senshi in TNA and Kaval in WWE, announced his retirement on Twitter this evening:

“Due to @alljapan_pw not honoring their contractual obligations of medical care after being injured in AJPW, I’m retiring from Pro Wrestling”
34-vuotias Low Ki näyttää eläköityvän. Nyt ne Indyfanit voisivat kertoa, että minkälaisia saavutuksia hän on niittänyt.
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä

Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422

Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 15.10.2013 13:22

Krizski kirjoitti:Kun täällä on puhuttu eläköitymisestä niin:
- Independent wrestler Low Ki, known as Senshi in TNA and Kaval in WWE, announced his retirement on Twitter this evening:

“Due to @alljapan_pw not honoring their contractual obligations of medical care after being injured in AJPW, I’m retiring from Pro Wrestling”
34-vuotias Low Ki näyttää eläköityvän. Nyt ne Indyfanit voisivat kertoa, että minkälaisia saavutuksia hän on niittänyt.
Todellinen harmi. Miehen saavutuksista saa jonkinlaisen kuvan katsastamalla wikipedian mestaruudet ja saavutukset osion. Son hyvin pitkä lista. Näin lyhyesti sanottuna mies on ollut tärkeä tekijä indyissä esimerkiksi ROH:ssa ja mainitaan nyt erityisesti DGUSA ja Evolve. PWG:ssä herra on myös ollut mestari ja siten ilmeisesti merkittävä tekijä myös siellä. TNA:n alkuaikoina ehdottomasti yksi X-Divisioonan ensimmäisiä tähtiä ja kuuluu siihen listaan miehiä, jotka määrittelivät kyseisen divisioonan. Japanissa ollut melko aktiivinen ja kantanut IWGP Junior Heavyweight mestaruutta kolmesti, joka taitanee olla melkoinen saavutus amerikkalaiselta painijalta. Pakkohan se on mainita, että on yksi näistä internet darlingeista, joka pääsi myös WWE:hen ja joka lähti omasta tahdostaan, koska WWE ei miestä osannut käyttää.

Pitkä urahan miehellä sinänsä ollut, sillä aloittanut jo vuonna 1998. Ehdottomasti iso menetys pro wrestlingille ja ei todellakaan sellainen tyyppi, jonka itse odotin eläköityvän ja oli iso yllätys, kun miehen eläköitymishuhuista kuulin. Toisaalta painityyli ja ikä huomioonottaen ei niin suuri yllätys. Toisaalta itsellä on kaverista fiilis, että tullaan varmaan näkemään vielä eläköitymisen jälkeen jossain vaiheessa oli se sitten yksittäisessä matsissa tai pidemmässä paluussa. Tai sitten ei.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
Mr.Perfekt
Viestit: 794
Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
Paikkakunta: Lahti

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Ti 22.10.2013 19:13

CM Punk and AJ Lee are now dating, according to Mexican wrestling legend and former WCW Superstar Konnan.

Last month, "The Straight Edge Superstar" and the WWE Divas Champion were shown seated together at Wrigley Field during WGN's broadcast of a Chicago Cubs versus Pittsburgh Pirates game. This naturally jump-started rumors online, especially on social media—some fans on Twitter have stated that they were blocked by Punk for mentioning Lee to him in messages.

Konnan learned of this tidbit from his source within the sports-entertainment organization. While addressing WWE happenings on the MLW Radio podcast, he stated, "I would also like to say that I found that AJ Lee is dating CM Punk, I don't know if that's public knowledge."

Punk had been romantically linked to former WWE talent Amy "Lita" Dumas as recently as last spring. Co-host Court Bauer asked Konnan, "He's done with Lita?" He responded, "Yep."

Konnan continued to dish on Punk, stating that some people in the company feel he has a "huge head." Furthermore, the former Max Moon reveals that Punk once "hated" fellow top star John Cena for similar behavior.

"To me, it's like, alright, you waited all this time to become a big star, and all those guys that had a big head, that you hated, like Cena," said Konnan. "And now you have a big head. You need to bring your s**t down back to ground."

He reiterated further, "I was told by my source in WWE that CM Punk has a big head and he's conceited."

This new episode of MLW Radio is available for free at MLW.com and on iTunes (search: MLW Radio), along with episodes featuring Chris Jericho, The Ultimate Warrior, Billy Corgan, Konnan, Carlito, Teddy Hart, Sean Waltman and many others—a new episode drops every Sunday.
Konnanin mukaan Punk on kuulemma vaihtanut Litan AJ Lee'hen.

In other news, Sunnyn syöpä on sitten mennyt uusiutumaan.

kossi5
Viestit: 637
Liittynyt: La 16.06.2007 21:01
Paikkakunta: Helsingin Herra

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Ti 22.10.2013 19:35

Nuorempi parempi. Kyllähän punkki muistaakseni on esiiintynyt kuvissa ahkerasti AJ:n kanssa.
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

Avatar
Krizski
Viestit: 1226
Liittynyt: Ma 24.10.2011 18:58
Paikkakunta: Koskenkorva/Savonlinna

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Krizski » Ke 23.10.2013 22:23

Kuva

TLC:n posteri vuosimallia 2013!
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä

Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422

Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!

Avatar
pz0001
Viestit: 179
Liittynyt: Ma 08.10.2007 19:40
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja pz0001 » To 24.10.2013 00:51

Simppeli ja toimiva juliste, täytyy myöntää. Ehkä ne on viimein WWE:ssä tajunneet, että pelkkä ihmishahmo sopivan taustan päällä ei ole loppupeleissä kovin muistettava tai omaperäinen ratkaisu. Milloin on edellisen kerran ollut juliste, jossa ei esiinny yhtään painijaa? Ei taida ihan hetkeen olla sellaista nähty.
"Kirjallisuutta, taidetta, tiedettä. Sä et tarvii niitä, mä tiedän oikotien!"

Youtube
Last.fm

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » To 24.10.2013 08:32

pz0001 kirjoitti:Milloin on edellisen kerran ollut juliste, jossa ei esiinny yhtään painijaa?
Vähän aikaa sitten oli sellainen juliste, missä oli joku Ryback.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja BustUout » To 24.10.2013 08:47

Hyvä WWE, erilaisuus kunniaan.

Tänä vuonna on ollut muutama hienompikin poster, mutta tyyli on raikas. Ilman painijan kuvaa olevia postereita voisi olla enemmänkin.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Avatar
ToNy-MaN
Viestit: 1755
Liittynyt: Pe 06.01.2006 03:03
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » To 24.10.2013 19:35

DeadManWalking kirjoitti:
pz0001 kirjoitti:Milloin on edellisen kerran ollut juliste, jossa ei esiinny yhtään painijaa?
Vähän aikaa sitten oli sellainen juliste, missä oli joku Ryback.
Touche.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Avatar
Krizski
Viestit: 1226
Liittynyt: Ma 24.10.2011 18:58
Paikkakunta: Koskenkorva/Savonlinna

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Krizski » Pe 25.10.2013 16:13

- If you’re wondering about all the recent incidents where it appears TNA will do something on their TV program and then WWE will immediately turn around and do the same thing on their program the next week, it’s not a coincidence. As much as Vince McMahon claims he doesn’t think anything about TNA and doesn’t consider them competition, that’s not the case at all, and creative on both sides watch the other side’s programming.

- With the 2014 WWE pay-per-view dates recently being released, it appears WWE will be dropping either Battleground or Hell In a Cell in 2014. They will run 13 pay-per-views however they are going to add a second pay-per-view to June, bringing back The Bash at The Beach. There is also talk that next year’s October pay-per-view may feature a War Games match, something fans have been wanting for a long time. The only potential hang-up is that Survivor Series usually features four-on-four matches and it would be odd to do a four-on-four in October and in November.

Source: F4Wonline.com
Ehkä tuo ensimmäinen uutinen selittää jotain.. Katsokaapa vaikka tämän viikon Impact Wrestling.
Tuohon toiseen uutiseen niin ihan kiva, että WWE on ottamassa ohjelmistoonsa vanhan ajan WCW:n PPV:n kalenteriinsa. Todellakin toivon, että tuo Hell In a Cell on se PPV, joka tulee katoamaan ohjelmistosta.

EDIT:
- TNA will be facing some stiff competition when Impact tapings return to Orlando on November 21st as WWE’s next set of NXT tapings will take place on the same night from Full Sail University, which is just a 15 minute drive from downtown Orlando.
Pientä kilpailun poikasta myös nähtävissä, kun kerran samaan aikaan on nauhoitukset molemmilla.
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä

Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422

Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!

Avatar
Kenitys
Moderaattori
Viestit: 1873
Liittynyt: To 04.11.2004 20:11
Paikkakunta: Tsadi
Viesti:

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Kenitys » Pe 25.10.2013 16:51

Tuo ensimmäinen pätkä on kyllä varsinainen vuosisadan uutinen. A) Kilpailevien promootioiden tyypitkö oikeasti katsovat toistensa ohjelmia? En usko. B) Ei vaan uskon sittenkin, koska "uutisessa" esitetyt todisteet ovat niin huippuluokkaa.

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja BustUout » Pe 25.10.2013 19:11

Tuohon uutiseen liittyen Jim Rossin kommentti twitteristä:
- Jim Ross says he’s out of touch with pro wrestling. He tweeted the following last night:

“I’m ready to admit that I don’t understand sports entertainment OR pro wrestling any more. #OutofTouch”
Ymmärrän turhautumisen.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Sliditanko
Viestit: 100
Liittynyt: Su 21.05.2006 22:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Sliditanko » Pe 25.10.2013 21:47

Ei varsinaisesti huhu mutta tässä se taas näkyy, että jos käsissä on jotain erittäin pätevää joka vieläpä kerää kehuja työskentelystään niin tulee iso paha Vinnie Mac ja avaa sanaisen arkkunsa:
Wrestling Observer Newsletter kirjoitti:- WWE officials think NXT star Sami Zayn is really good but they want him to stop climbing to the ropes so much and appealing to the crowd because Vince McMahon reportedly hates when people do that.
Viimeksi muokannut Sliditanko, Pe 25.10.2013 23:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sliditanko laskeutui taas jälleen kerran rankaisemaan kaikkia tympeillä puheillaan.

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 25.10.2013 21:54

Sliditanko kirjoitti:Ei varsinaisesti huhu mutta tässä se taas näkyy, että jos käsissä on jotain erittäin pätevää joka vieläpä kerää kehuja työskentelystään niin tulee iso paha Vinnie Mac ja avaa sanaisen arkkunsa:
Wrestling Observer Newsletter kirjoitti:- WWE officials think NXT star Sami Zayn is really good but they want him to stop climbing to the ropes so much and appealing to the crowd because Vince McMahon reportedly hates when people do that.
No eikö miestä aikapitkälti tuossa kehuta, mutta yhteen asiaan puututaan ja eikös mies ole sen vuoksi NXT:ssä, että hänet hiotaan heidän tykkäävään muottiin. Se on sitten eriasia onko se sellainen muotti, mitä me katselijat haluamme ja onko joissain asioissa mitään järkeä. Itse tykkään yleensäottaen enemmän springboard liikkeistä kuin yläköydelle kiikkumisesta, koska no tuo yläköydelle kiikkuminen on joskus vähän typerän näköistä. Toimii silloin, kun se tehdään oikeasti nopeasti ja sulavasti. Itse tosin en ole ajatellut Zaynin kiikkuvan niin paljoa yläköydelle, että siitä pitäisi sanoa, joka hieman hämmentää. Pääpointti mielestäni uutisessa on, että WWE tykkäilee Genericosta tällä hetkellä paljon.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja BustUout » Pe 25.10.2013 21:59

Sliditanko kirjoitti:Ei varsinaisesti huhu mutta tässä se taas näkyy, että jos käsissä on jotain erittäin pätevää joka vieläpä kerää kehuja työskentelystään niin tulee iso paha Vinnie Mac ja avaa sanaisen arkkunsa:
Wrestling Observer Newsletter kirjoitti:- WWE officials think NXT star Sami Zayn is really good but they want him to stop climbing to the ropes so much and appealing to the crowd because Vince McMahon reportedly hates when people do that.
Tämä on hyvä merkki Zaynin kannalta, sillä tuota "syntiä" on helppo vähentää. Jokainen WWE:hen pyrkivä haluaa kuulla sanat "very good" omassa yhteydessään.

Onko muuten Zayn ollut vielä RAW:n tai smackdownin dark matcheissa?
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Japeet
Viestit: 1514
Liittynyt: Pe 29.12.2006 16:00

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Japeet » Pe 25.10.2013 22:44

MR.Off Topic kirjoitti: Itse tosin en ole ajatellut Zaynin kiikkuvan niin paljoa yläköydelle, että siitä pitäisi sanoa, joka hieman hämmentää.
Ite ajattelin tuon niin että Vince ei tykkää siitä että painija nousee yläköydelle, ja jää sinne patsastelemaan, katselemaan ympärilleen ja vaikka kohottamaan toisen kätensä kalastellakseen reaktioita. Vähän sellaista The Rockin sisääntulon tolppapelleilyn tyyppistä meininkiä kesken ottelun. Tämä siis tuon "and appealing to the crowd" -kohdan takia, varsinaisessa tolppa-apinan leikkimisessä ei siis olisi mitään väärää.

E: Niin ja omaan silmään nimenomaan se tuulettelu yläköydellä on se juttu mikä siitä tekee niin hölmön näköistä. Jos painijalla on aikaa kavuta tolpan päälle, pysähtyä katselemaan maisemia ja vielä alkaa vääntää ylimääräistä elehdintää, niin sehän tarkoittaa että vihollinen on pysynyt kanveesissa ainakin sen kolme viiva viisi sekuntia joiden aikana voiton olisi saanut kotiin ennen kuin varsinainen liike on edes aloitettu.

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 25.10.2013 22:57

Japeet kirjoitti:E: Niin ja omaan silmään nimenomaan se tuulettelu yläköydellä on se juttu mikä siitä tekee niin hölmön näköistä. Jos painijalla on aikaa kavuta tolpan päälle, pysähtyä katselemaan maisemia ja vielä alkaa vääntää ylimääräistä elehdintää, niin sehän tarkoittaa että vihollinen on pysynyt kanveesissa ainakin sen kolme viiva viisi sekuntia joiden aikana voiton olisi saanut kotiin ennen kuin varsinainen liike on edes aloitettu.
CM Punkhan osoittaa sormet taivaaseen Savagen kunniaksi aina ennen Elbow Droppiaan ja itse ainakin tuosta tykkään. Tämäkin vähän riippuu liikkeestä. Yleisestiottaen joo, mutta toisaalta liittyy myös showpainiin ja jos liike on dropkick tai muu vastaava pystössä olevalle vastustajalle tehtävä voi niin sanottu odottelu olla hyvästä. Esimerkiksi vastustajan kääntymistä odotellessa joku tuulettelu, mutta yleisesti ottaen olet oikeassa.

Itselle tuli myös mieleen, että voiskohan se Vincen ongelma olla sitä Zaynin tapaa kiikkua yläköydelle vastaan? Mieshän tekee semmoista nykivää liikettä ennen kuin nousee köysien päälle. Tässä myös samalla ottaa sitä yleisöä mukaan. Itse kuitenkin näen sen yleisön mukaanottamisen ihan hyvänä asiana. Hämmentäviä asioita, kun uutisessa kerrotaan noin epätarkasti. Paha sanoa ja ei ole kyllä ratkaiseva tekijä Zayn uran kannalta.

Bustarille sanottakoon, että en tiiä pimmeistä matseista, mutta SD:n house showssa on Zayn esiintynyt Bo Dallaksen kanssa. Olivat esimerkiksi ottaneet voiton Real Americanseista yhdessä tuollaisessa.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
Stefa
Viestit: 1142
Liittynyt: Su 26.06.2005 00:29
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Stefa » La 26.10.2013 02:44

Savae o p´homo

Japeet
Viestit: 1514
Liittynyt: Pe 29.12.2006 16:00

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Japeet » La 26.10.2013 11:46

Myönnettäköön että intertekstuaalisuutta rakastavan ihmisenä itsekin nautin siitä kun painissa ottelijat joko promoissa tai matseissa viittaavat historiaansa tai legendoihin matkimalla näiden maneereita tai tyylejä. Ja onhan se totta että moniin liikkeisiin kuuluu se yleisön sytyttäminen ihan maantasalla ja sitten siellä yläköydelläkin. Hainkin tuossa sellaista ylimääräistä ja toistuvaa meininkiä joka vain näyttää typerältä. Quotet on homojen hommaa.

Avatar
Stefa
Viestit: 1142
Liittynyt: Su 26.06.2005 00:29
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Stefa » La 26.10.2013 15:10

Stefa kirjoitti:Savae o p´homo
Mitä v**tua nyt taas minä.

kossi5
Viestit: 637
Liittynyt: La 16.06.2007 21:01
Paikkakunta: Helsingin Herra

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja kossi5 » La 26.10.2013 16:55

Mulla on semmonen kutina perseessä mikä ei liity mitenkään tähän. Mut toinen kutina kannikassa, että Hogan palaa jossaki roolissa WWE:hen, tai ainakin tekee satunnaisia esiintymisiä. Hogan taannoin ainakin retweettaili WWE aiheisia juttuja ja;

http://nodq.com/wwe/384800757.shtml
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja BustUout » La 26.10.2013 19:27

Ei hyviä uutisia Rybackin kannalta. Räikkösmäinen käytös lehdistötilaisuuksissa ei kelpaa WWE:lle.
- There has been lots of internal talk about the future of Ryback lately. He has heat on him for several different things.

For one, officials feel he hasn’t really developed well in the ring like they were hoping. There’s a feeling that Ryback has actually regressed in the ring. He also has heat on him for roughing up several different talents, most recently CM Punk.

Officials also feel that Ryback doesn’t present himself well when making appearances for the company. WWE has gotten feedback on several appearances he’s made over the past few months where people said he didn’t look happy to be there, and this began before they turned him heel. One source described it as Ryback seeming to be annoyed by making public appearances.

It’s said the “bloom is off the rose” with Ryback unless he turns things around. Vince McMahon has lost so much faith in Ryback that he may remove Paul Heyman from him so Heyman can move forward.

Source: PWInsider
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Su 27.10.2013 14:01

Henry pudottanut painoa ja kiusotellu paluullaan

Kuva

Sporttaa myös uutta lookkia hiuksissaan. Varsin positiivisia uutisia ja en nyt ihan millään suurimmalla ilolla miestä takaisin odota, mutta onhan mies loppujen lopuksi varsin karismaattinen esiintyjä. Tulisiko mies nyt Shown avuksi? Terveyden kannalta varmaan ihan jees, että paino on hiukan pudonnut.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
Krizski
Viestit: 1226
Liittynyt: Ma 24.10.2011 18:58
Paikkakunta: Koskenkorva/Savonlinna

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Krizski » Su 27.10.2013 22:45

Tuohon Hoganiin viitaten:
Kuva
Hulk Hogan remains a free agent following the expiration of his contract with TNA Wrestling last month and the two parties being unable to reach a new agreement. This afternoon on Facebook, the legendary grappler teased a possible return to WWE by publishing a photo of himself clutching a replica copy of the WWE Championship. His caption reads, “Thinkin, thinkin, thinkin. HH.”

It was reported last week by PWInsider.com that the 60-year-old has been “training like a mad man” in hopes of wrestling again for WWE.

Hogan returning to the promotion could hinge on Triple H, who is leaving the door open for his return to the sports-entertainment organization. The six-time WWE Champion told the Associated Press earlier this month that he was warmly received by Vince McMahon’s son-in-law at a recent charity function.

“He just welcomed me with open arms. He said if ever I decide I get the itch to come back home,” the door’s open,” Hogan stated.

Kyllä meikä pystyisi Hogania näkemään WWE:ssä satunnaisilla visiiteillä. Se päivä, kun Real American lähtee soimaan kajareista WWE:n tapahtumassa Hoganin poseeratessa rampilla niin areenan katto lähtee ilmaan.
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä

Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422

Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!

Avatar
eCiuj
Viestit: 2210
Liittynyt: Ti 04.10.2011 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Su 27.10.2013 23:58

Mitä ikinä tapahtuukin niin hyvänen aika ei Hogania kehään ottelemaan.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Vastaa Viestiin