Viesti
Kirjoittaja Darien Fawks » Ma 26.12.2011 17:09
Samoilla linjoilla Kenityksen kanssa. Ja ViiZei, en seuraa Big Bang Theorya.
Tämä wrestlingin seuraaminen on siitä jännä harrastus, että asiasta ei ylipäätään voi tai kehtaa ihan hirveästi puhella tämän foorumin ulkopuolella. Näin ollen tällaisen pellepainiteemaisen matkan hehkuttaminenkin on melko vaikeaa missään muualla. Henkilökohtaisesti en kuulu kenellä onni on, se onnen kätkeköön -ihmisiin, vaan otan kyllä elämästäni irti silloin kuin vain suinkin voin. En siis koe, että minun pitäisi täälläkään ketjussa olla hissunkissun asiasta, johon suhtaudun intohimolla ja johon olen kaatamassa reippaan ~1500 euroa tienaamaani rahaa. Samalla tavoin kehotan muita ihmisiä nauttimaan elämästään. Mikäli toisten onni aiheuttaa harmaita hiuksia, tulee omaan elämään yrittää saada muutosta. Näin tämä toimii. Eli pois vain elämän vaihtopenkiltä ja touchdownia tekemään. Tuolla tavoin tällaisiin asioihin kannattaa suhteutua – näin ainakin itse yleensä yritän.
Ymmärrän tuon ViiZein argumentoinnin jokseenkin siinä yhteydessä, kun olen muissa ketjuissa maininnut meneväni Wrestlemania 28:aa katsomaan, mutta tuolloinkin se on mielestäni ollut aina sikäli perusteltua, että asia totisesti vaikuttaa omiin WWE-asenteihini tällä hetkellä. Ylibookkaus ja filleriottelut eivät esimerkiksi taatusti särähtäisi yhtä paljon silmään, jos olisin itse ollut vaikka TLC:tä katsomassa. Tuolloin olisin tuskin harmistunut siitä, että pääsin näkemään Sheamuksen ja Swaggerin livenä, joskin varmasti paikan päälläkin tuollaista impromptu-otteluluontia olisi tullut harmiteltua, kun asiaa olisi voinut pohjustaa paremminkin.
Osittain nämä hehkutukset täällä laudalla kohdistuvat myös Mania-porukkaamme. Otetaan nyt kuitenkin huomioon, että olen lähdössä viiden vieraan miehen kanssa USA:an yli viikoksi, vaikka en ole siellä hyvän kaverinkaan kanssa käynyt kuin kääntymässä Buffalossa silloin Toronto-reissullani. Matkan sujuminen ja hyvyys tulee pitkälti riippumaan siitä, kuinka hyvin tulemme joukkiomme kanssa toimeen ja kuinka yhtenäinen possemme tulee olemaan. Tähän koko projektiin tulee kuitenkin yhteensä kulumaan noin 10 000 euroa fyrkkaa, joten parempi tehdä kaikkensa, että yhteishenki on maaliskuussa kohdillaan.