Ongelmat & Kysymykset | Tietotekniikka
- hamalainen
Missä Windowsin "käynnistä-valikko" sijaitsee kovalevyllä? Olen näet formatoimassa konettani ja se säästäisi paljon vaivaa jos voisi vain kopioida sen tiedoston ulkoiselle kovolle ja laittaa sitten formatoimisen jälkeen takaisin ja ohjelmat olisivat valikossa valmiina. Joten? 
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-C:\Documents and Settings\Käyttäjänimi\Käynnistä-valikko ainakin meitin koneella.Velocity kirjoitti:Missä Windowsin "käynnistä-valikko" sijaitsee kovalevyllä? Olen näet formatoimassa konettani ja se säästäisi paljon vaivaa jos voisi vain kopioida sen tiedoston ulkoiselle kovolle ja laittaa sitten formatoimisen jälkeen takaisin ja ohjelmat olisivat valikossa valmiina. Joten?
'Alertin #1 Ensiferum-fani!!!
Riding the Lightning...
Riding the Lightning...
Miksi Endorphin ei toimi? (Älkää vastatko, jos ette tiedä mikä se on) Aina kun aloitan simuloinnin, niin tulee ikkuna jossa lukee ''Endorhpin has performed an illegal operation'', vaikka en ole mitään dataa tai semmoista sotkenut. Lisäksi olen asentanut tuon uudestaan moneen kertaan, mutta aina sama juttu.
-
TheBraindead
Oletko tehnyt itse scenen? Siinä saattaa olla objektit sekaisin,toisissaan kiinni tai sitten niitä on niin paljon,että endorphin ei vain suostu simuloimaan. Itselläni on käynyt tuo sama monta kertaa,mutta kun on vaihtanut sceneä niin jo on alkanut toimimaan,ja muuten jos sinulla on 2.6 niin lataa 2.7.Tebacka kirjoitti:Miksi Endorphin ei toimi? (Älkää vastatko, jos ette tiedä mikä se on) Aina kun aloitan simuloinnin, niin tulee ikkuna jossa lukee ''Endorhpin has performed an illegal operation'', vaikka en ole mitään dataa tai semmoista sotkenut. Lisäksi olen asentanut tuon uudestaan moneen kertaan, mutta aina sama juttu.
Ei. Minulla on jo 2.7. Kun avaan Endorphinin niin siinä on pelkkä hahmo, silti kun simuloin, niin Endorphin kaatuu..TheBraindead kirjoitti:Oletko tehnyt itse scenen? Siinä saattaa olla objektit sekaisin,toisissaan kiinni tai sitten niitä on niin paljon,että endorphin ei vain suostu simuloimaan. Itselläni on käynyt tuo sama monta kertaa,mutta kun on vaihtanut sceneä niin jo on alkanut toimimaan,ja muuten jos sinulla on 2.6 niin lataa 2.7.
-
TheBraindead
Oletko koittanut ladata koko endorphinin uusiksi? Se on ainut ratkaisu mikä tässä tulee mieleen,jos ei muukaan auta.Tebacka kirjoitti:Ei. Minulla on jo 2.7. Kun avaan Endorphinin niin siinä on pelkkä hahmo, silti kun simuloin, niin Endorphin kaatuu..TheBraindead kirjoitti:Oletko tehnyt itse scenen? Siinä saattaa olla objektit sekaisin,toisissaan kiinni tai sitten niitä on niin paljon,että endorphin ei vain suostu simuloimaan. Itselläni on käynyt tuo sama monta kertaa,mutta kun on vaihtanut sceneä niin jo on alkanut toimimaan,ja muuten jos sinulla on 2.6 niin lataa 2.7.
Convertereilla. Pistä googlen hakuun " tiedostomuoto to tiedostomuoto converter". Eli esim. "MPEG to MP4 converter. Jos ei tuloksia tule, en osta PS3:sta.Tebacka kirjoitti:New Problem! Miten voin muuttaa jonkun videon tiedostomuotoa esim. MPG'stä MP4'ksi?
Vastailkaa pian!
Ja google sanooo........ *drums*.................POSITIVE!!!! Ylläri, miten kävikään näin:
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=MPE ... haku&meta=
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-Minulla on koneella kaverilta saatuja fontteja, mutta ihmettelen että miksi aina kun asennan ne, ne katoavat heti kun sammutan koneen/kirjaudun ulos. Asennan ne sillä oikealla tavalla (joko copypastella fontit kansioon, tai sitten ihan "asenna uusi fontti" -kohdasta), mutta silti ne eivät pysy siellä. Alkaa vähitellen potuttaa kun täytyy asentaa aina kun tulee koneelle -_-
Help, anyone?
Help, anyone?
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
Itse vain siirrän fontin siihen oikeaan kansioon, enkä käytä mitään copy - pastea , tai ''asenna uusi fontti''-juttua.Nodachi kirjoitti:Minulla on koneella kaverilta saatuja fontteja, mutta ihmettelen että miksi aina kun asennan ne, ne katoavat heti kun sammutan koneen/kirjaudun ulos. Asennan ne sillä oikealla tavalla (joko copypastella fontit kansioon, tai sitten ihan "asenna uusi fontti" -kohdasta), mutta silti ne eivät pysy siellä. Alkaa vähitellen potuttaa kun täytyy asentaa aina kun tulee koneelle -_-
Help, anyone?
-
THE_Phenomenal
- Viesti:
Noniin, olen tätä jo ainakin kerran aikaisemmin kysynyt blogissani, mutta koska kukaan ei joko tiedä vastausta, jaksa lukea niin pitkälle, tai ei viitsi vastata, niin kysytään täälläkin, eli siis:
Voiko CD-levyltä kopioida musiikkia koneelle, siten että kappaleiden nimet eivät muuttuisi. Ne nimittäin muuttuvat aina, että 'raita' ja että monesko kappale on kyseessä, eli 'raita 1', 'raita 2', jne... Eli voiko tuota millään estää?
Voiko CD-levyltä kopioida musiikkia koneelle, siten että kappaleiden nimet eivät muuttuisi. Ne nimittäin muuttuvat aina, että 'raita' ja että monesko kappale on kyseessä, eli 'raita 1', 'raita 2', jne... Eli voiko tuota millään estää?
<<<<<Wuhei!>>>>>
Voi ainakin Nero ohjelmalla.(itsellä Nero 7)THE_Phenomenal kirjoitti: Voiko CD-levyltä kopioida musiikkia koneelle, siten että kappaleiden nimet eivät muuttuisi. Ne nimittäin muuttuvat aina, että 'raita' ja että monesko kappale on kyseessä, eli 'raita 1', 'raita 2', jne... Eli voiko tuota millään estää?
Siinä se vielä erikseen kysyy että haluaako säilyttää kappaleiden alkuperäiset nimet. Eli suosittelen Neroa tuohon hommaan.
Katsoppas 8 postia taaksepäin...Gukumatz kirjoitti:Olisiko mahdollista muuttaa jo valmiina jonain muuna oleva tiedosto oikeaksi tiedostomuodoksi? Eli jos minulla on .avi tiedosto, voinko saada sen .mp3 tiedostoksi tai joksikin muuksi. Kyse on siis videoista.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-Et kai nyt CD-burnerilla voi DVD:lle polttaa. Ja katso kumpaa levytyyppiä asemasi polttaa, -R:ää vai +R:ää.Gukumatz kirjoitti:Koitan muuttaa videon tyyppiä, mutta kaikkia kokeiltuani RealPlayerin CD Burn ei vieläkään suostu polttamaan videota Maxellin DVD-RW -levylle.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-