Meinasin äänestää Raw'ta vuoden ohjelmaksi, mutta jää kyllä tekemättä. Niin karmeeta kuraa oli vuoden kaks viimestä.
v***ttaa oikein.
7.1 - 29.4. Tuolla aikavälillä tullaan satavarmasti näkemään useita huippusegmenttejä ja ikimuistoisia hetkiä. Ajattelinpa ensi viikosta alkaen hypätä taasen junaan mukaan, josta hyppäsin pois tuossa lokakuun aikana.Dorian kirjoitti:Ja mitähän v**tua mä just taas katoin?
Meinasin äänestää Raw'ta vuoden ohjelmaksi, mutta jää kyllä tekemättä. Niin karmeeta kuraa oli vuoden kaks viimestä.![]()
v***ttaa oikein.

Kyllähän se promottaminen oli viime vuonna hyvää... Cenan puolelta. Rock oli ihan jäissä kokoajan, Cena taas veti semmosta settiä että huh huh.MutiM kirjoitti:Oli toi kyllä silti jo parempaa kuin vissiin mikään Rockin ja Cenan feudissa.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Mikä siinä, jos tällä tavalla saadaan joku uusi nimi överiksi. Jos tuollaisen kuusikymppisen papparaisen voittaminen nyt jonkun voisi edes nostaa uudelle tasolle.juzo-mysterio kirjoitti:Jossain tässä välissä Steamboattikin käväs ruudussa. Dragon maniaan ja ic-mestaruus vyötäisille viimeisen kerran.
Velocity kirjoitti:koko v***n huone on koluttu läpi, ja siinä makasin 10 minuuttia paikallani ja se vain KATOSI.
What kirjoitti:Miksi Cena ei saisi Wrestlemanian pääottelussa?
What kirjoitti:Sekin oli ihan uskomattoman hieno hetki, kun Porin torilla kaksi n.13-vuotiasta teinityttöä tuli pummimaan tupakkaa.
Ma luulen tietäväni, että tässä rakennellaan Steambotin poikasen debyyttiä. Ensin Barrett pieksee Lohikäärmeen sairaalakuntoon, sitten Richie (Rickyn lapsi) ilmestyy Raakaan kostamaan Wadelle. Tämä ilmestyminen laukaisee feudin, joka loppuu WrestleManiassa.Jesuli kirjoitti:Mikä siinä, jos tällä tavalla saadaan joku uusi nimi överiksi. Jos tuollaisen kuusikymppisen papparaisen voittaminen nyt jonkun voisi edes nostaa uudelle tasolle.juzo-mysterio kirjoitti:Jossain tässä välissä Steamboattikin käväs ruudussa. Dragon maniaan ja ic-mestaruus vyötäisille viimeisen kerran.
Vähän taas huvitti tämä Barretin "nyt kun tää vyö on mulla, niin se merkitsee taas jotain" -läppä. Ihan kuin joku muukin heel olisi sanonut samaa jo aiemminkin ja mikään ei ole muuttunut.
Ite pidin ihan hulluna siitä Cesaron tekemästä... no sanotaan springboard uppercutista, joka oli varmaan yksi tyylikkäimpiä uppercuteja mitä olen nähnyt. Ja juurikin oikea tapa tehdä se Cesaron huikeannäköinen european uppercut. Helmi kohtaus, ja onhan se Neutralizer upea kun sen tekee Khalille.eCiuj kirjoitti:Cesaron Neutralizer Khalille oli todella nätti
Darien Fawks kirjoitti: Etkö ymmärrä, että mielipiteesi on subjektiivinen?
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.

Darien Fawks kirjoitti: Etkö ymmärrä, että mielipiteesi on subjektiivinen?
Kaikille niille, jotka ovat mollanneet tuota segmenttiä, niin haluaisin esittää kollektiivisesti kysymyksen.DeadManWalking kirjoitti:Mielestäni The Rock tuntui aika pieneltä midcarderilta tuossa Punkin rinnalla.