Natumania kirjoitti:Itse lotraan etikkaa niin perunalastuihin, ranskalaisiin kuin uuniperunoihinkin, tuli Kanarialla englantilaisten suosimassa paikassa aikoinaan opeteltua tuo etikan käyttö ranskalaisten kanssa ja paluuta ei ole ollut.
Itse teen vähän vastaavaa, joskin soijan kanssa. Australiassa eräässä thaimaalaisessa ravintolassa innostuin kokeilemaan soijan roiskimista ruokaani ja se oli niin jumalaisen hyvää, että vieläkin valuu kuola ja tulee nälkä kun miettiin sen ruoan makua...
Ja mitä Coca Cola - Pepsi -vastakkainasetteluun tulee, niin kokis vie mennen tullen. Itse henkilökohtaisesti kyllä maistan niiden eron selvästi; kokis on kirpeämpää ja raikkaampaa, Pepsi on lähinnä sellaista imelää sokerimössöä. Olutmerkkien eroa en nuorena poikasena maistanut, mutta nykyään niissäkin huomaa jonkin verran eroavaisuuksia, joskaan ei niin suuria kuin näiden colajuomien kesken.
Mutta kun puhutaan maailman parhaasta ruoasta (maun perusteella), niin minun suosikkini on ehdottomasti iso ählämipizza jauhelihalla, katkaravuilla, herkkusienillä ja tuplajuustolla. Siihen päälle kunnon kerros oreganoa ja salaattipöydästä mukaan muhkeimmat, mehukkaimmat jalopenot, jotka löytyy. Sitten vain ahmimaan isoja paloja pizzasta ja kyytipojaksi imetään jalopenosta mehut ja Avot.
Rotta.