Itsekin pidän juuri tuosta bookkaustavasta, jota vähään aikaan ei ole käytetty. Eli nuori ja tuntematon rookie saa Rumblespotin ja onnistuu siellä suututtamaan nimekkäämmän jampan, josta sitten syntyy feudia, mutta olisin insertoinut tuohon rooliin tosiaan niin paljon mielummin jonkun muun. Eli nimenomaan tuo pirteä bookkaus menee tavallaan vähän hukkaan kun Bo:sta en vain millään osaa nauttia. Ja luulin olevani harvojen joukossa ärsytykseni kanssa eli mistään trendistä ei ole kyse. Hän vain on minun mielestäni harvinaisen ärsyttävä ilmestys ja tässä tapauksessa ilmaisen ihan vain omaa mielipidettäni tuosta jantterista enkä edes yritä selostaa hänen kehätaidoista objektiivisesti shaibaa. Olen koko ajan pitänyt häntä todella ärsyttävän näköisenä ja harvinaisen vihreältä kaikessa mitä tekee, sitten vielä tuo järkyttävä maanantain promo siihen päälle niin paha tässä vaiheessa sanoa mitään hyvää tästä kaverista. Aika näyttää jos lookki muuttuu radikaalisti ja kehistystä näkyy ajoissa niin eiköhän se inho karise.enska kirjoitti:
Lähinnä siis ihmettelen sitä, miksi on niin kovin trendikästä haukkua Bo'ta rumin sanoin, vaikka vitsi ei ole erityisen hauska taikka Bo niin eriskummallinen otus, että häntä olisi syytä näin solvata.
RAW
Re: RAW
Big Things Poppin, Little Things Stoppin
Minä.bookert kirjoitti:Ja kuka Codya vihasi?
Onhan Cody nyt kehässä toki kehittynyt, mutta en näe siltikään hänessä mitään erikoislaatuista. Ihan ok micardin kaveri, mutta ei sen enempää. Promot kuulostavat vieläkin robottimaisilta, mutta viikset vähän korvaavat mikkitaitoja.
"Your arms are just too short to box with God!"
Harvinaista herkkua WWE:n toimesta: CM Punk vs. Chris Jericho viime Raw'sta kokonaisuudessaan ja sisältää myös mainoskatkon aikana nähdyn äksönin.
Tarviiko sitä Zigua nyt joka show:hun tunkea? Sillä on vain salkku ja häntä kannattaa mielellään säästellä, koska $$$ Vincen taskuihin. Loukkaantumisriskiä vältellen, tai sitten kaverille ei vaan keksitty käyttöä kun Cenat sun muut Main Event- jampat tukki koko ruutuajan. Raw recapitkin olisi voitu jättää pois suosiolla koska kuka nyt viimeviikkoisia enää muistelee? Aina niitä voi nähdä vaikka PPV:veissä pikamainoksina... Mutta kiusalla voisi kysyä: Missä Rock? Jos hänellä kerta on vyö, eikö mestaria kannattaisi sillon käyttää enemmän? Tuo sekin $$$$$ Iso Kiho McMahonille..Rockyn poissaolo olikin tiedossa, mutta tosiaan missä Ziggler?
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Dwayne Johnsonilla on parempaakin tekemistä, kuin liata itseään jossain saastaisessa (lol) painikehässä.Ace86 kirjoitti:Mutta kiusalla voisi kysyä: Missä Rock?
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Hyvin sanottu. Olen saanut eniten Codysta koskaan irti joulukuusta lähtien. Viiksistä johtuvan huumoriarvon vuoksi. Muuten mies on ollut minulle koko uransa ajan kuivakka keskikorttilainen.C2W kirjoitti:Minä.bookert kirjoitti:Ja kuka Codya vihasi?
Onhan Cody nyt kehässä toki kehittynyt, mutta en näe siltikään hänessä mitään erikoislaatuista. Ihan ok micardin kaveri, mutta ei sen enempää. Promot kuulostavat vieläkin robottimaisilta, mutta viikset vähän korvaavat mikkitaitoja.
Pitäisi varmaan käydä täällä foorumilla useammin, ku nyt joutuu turhaa kaivelee tätä vanhaa taas, menee ehkä offtopiciksi, mutta menkööt.The Rocker kirjoitti:Käytännössä kaikki tieto jonka saamme elämämme aikana on vähintäänkin toisen käden tietoa. Tässä(kin) tapauksessa voimme miettiä ovatko lähteemme luotettavia. Jos CM Punkista jää hieman kusipää kuva, niin voimmeko kutsua häntä kusipääksi? Väitän että kyllä voimme. Tietystikään emme voi olla täysin varmoja asiasta ellemme tapaa häntä ja totea häntä itse kusipääksi.Borga kirjoitti:Huvittaa aina, kun perussuomalaiset urpot alkavat puhua näyttelijöistä, muusikoista tai tässä tapauksessa painijoista siten, että ihankuin he tuntisivat ko. staran henkkoht. "Se CM Punk on kyllä kunnon kusipää oikeessa elämässä", aijaa, oletko tämän ihan itse todennut? Missä? Jaa lukenut netistä joltain keskustelufoorumilta? Niiiiiin... Huoh. Aikuiset ihmiset.
Tuolla logiikalla emme voi myöskään pitää ketään hienona miehenä. Jos olemme lukeneet siitä vain jostain netistä voiko se olla luotettava lähde? Sinä sanot että ei voi minä sanon että se voi.
Piti vaan semmosta lisätä tuohon, että nythän tosiaan puhutaan julkkiksista ym, ketä on todella helppo juurikin tuon toisen käden tiedon perusteella leimata minkälaiseksi tahansa. Mutta syy siihen, miksi ite inhoan sitä, on yksinkertaisesti verrata tilannetta omaan "normaaliin" elämääni. Jos esimerkiksi en ole ikinä tavannut jotakuta kaverin kaveria tms, kenestä olen pippurihyllyn kautta kierrettynä kuullut jotain negatiivista, niin en missään nimessä ikinä voisi kuvitellakaan puhuvani ko. ihmisestä pahaa, esim. kutsua häntä kusipääksi. Ehdottomasti haluaisin luoda kaverista oman mielipiteen ensiksi. Samanlaisia tilanteita on oikeasti jopa tullut eteeni vuosien varrella ja joskus vaan pitää todeta, että toiset tykkää muhkummasta jne. Kaikki ei aina tule muiden kanssa toimeen.
Jos nyt pointtini tajusit.
Omassa arvoasteikossani Rhodesit johtavat ylivoimaisesti kategoriaa "Yliarvostetuimmat wrestling-perheet", vaikka aluksi olikin toiveita että nuorin painos pelastaisi vähän suvun kasvoja. Kuitenkin Cody suurin kontribuutio wrestlingille tähän mennessä on se että hän on tehnyt viiksistä koomisen gimmickin.What kirjoitti:Hyvin sanottu. Olen saanut eniten Codysta koskaan irti joulukuusta lähtien. Viiksistä johtuvan huumoriarvon vuoksi. Muuten mies on ollut minulle koko uransa ajan kuivakka keskikorttilainen.C2W kirjoitti:Minä.bookert kirjoitti:Ja kuka Codya vihasi?
Unssi once slapped Bruce Banner.He was too scared to get mad.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Tarkoitatko yliarvostuksella nimenomaan tuota kontribuution määrää wrestlingille, vai jotain esiintymistaitoja? Jos aikaisemmasta puhutaan, niin olet hakoteillä, koska Dustyn panosta tälle bisneksellä sekä painijana, että bookkaajana ei voi kiistää. Dustinin panos oli rajoja rikkova gimmick, vaikka ei ollutkaan ensimmäisiä homo-gimmickejä tässä bisneksessä, mutta oli aiheena melkoisen tabu. Codyn suhteen tilalle on vielä auki. Nuorukainen on vasta 27-vuotias, eikä painikokemustakaan ole vasta kuin 6,5 vuotta, joten hänestä voi vielä tulla vaikka mitä. Jos yliarvostetuinta painiperhettä haetaan, niin oikea vastaus on Ortonit. Naurattaa vieläkin ne väitteet, että Randy sai tittelin, koska oli kuuluisan painiperheen vesa. Hänen isänsä kuuluisin saavutuksensa oli, ettei hänen käsivammansa koskaan parantunut kunnolla, eikä isoisän saavutuksillakaan juuri juhlita.unssi kirjoitti:Omassa arvoasteikossani Rhodesit johtavat ylivoimaisesti kategoriaa "Yliarvostetuimmat wrestling-perheet", vaikka aluksi olikin toiveita että nuorin painos pelastaisi vähän suvun kasvoja. Kuitenkin Cody suurin kontribuutio wrestlingille tähän mennessä on se että hän on tehnyt viiksistä koomisen gimmickin.
WE BACK YA'LL?!
- MR.Off Topic
Kattelin Raa'an ja tämänhän parissa viihtyi. Otetaan alkuun ärsyttävät asiat, että varmasti unohdan kertoa ne positiiviset asiat lopussa. Antonio Cesaron ja Wade Barrettin laiska bookkaus vatuttaa. Viikko toisensa jälkeen heitetään jotain "kovaa" nimeä vastaan, jota vastaan herrat esittävät vakuuttavan suorituksen, mutta silti häviävät. Eikö Waden kohdalla voitaisi keskittyä feudiin Bo Dallaksen kanssa? Kelailin hieman niin en tiedä, mitä tapahtui, mutta ei ainakaan mitään kovin suoraa feudin jatkoa. Antonio on taas ollut jo vaikka kuinka tässä "kova vastus, hyvä suoritus, häviö" -limbossa, kun minusta miestä pitäisi tarkemmin bookata vahvana US-mestarina. Toki välillä voidaan näitä tällaisia matseja bookata, mutta ei viikosta toiseen. Häviäminen ei ole juuri koskaan oikein hyvä nostoa tarvitsevalle talentille. Seuraavassa kappaleessa Cesarosta lisää.
Tapaus Swagger. Olen mieletön Jack Swagger markki. Uskon mieheen kuin peruskallioon. Tiedostan kuitenkin miehen ongelmat, jotka ovat promopuolella. ECW:ssä mies mielestäni toimi hyvin, mutta SD:ssä nähtiin, että ei toimi. Kehässä mies on kuitenkin mieletön ja toivottavasti Swaggerille rakennettaisiin nyt semmoista melko vähä puheista "ass kicker" hahmoa. Ja nyt päästään kohtaan Cesaro. Wrästlemania, US-mestarina Sveitsiläinen herra, joka heiluttaa USA:n lippua ja kertoo kuinka kukaan amerikkalainen ei voi tätä voittaa. Elimination Chamberin jälkeen on kuitenkin noussut uusi haastaja esille. "The Real American" Jack Swagger. Pelottava, taitava ja täysin kohteeseensa keskittynyt All American wrästler. Näemme upean matsin ja kun tuomarin käskee kilauttaa kelloa on United States of America saanut uuden täysin amerikkalaisen mestarin! WWE, bookkaa tämä please!
Tuo oli oikeastaan tärkein asia, minkä halusin sanoa. Nyt en enää muista puoliakaan siitä muusta, mitä minun piti kirjoittaa. Mieleen jääneitä asioita satunnaisessa järjestyksessä. Punk veti jäätävän kovaa promoa, hienoa. Mies on kyllä cheap heatin mestari. Miz TV viihdytti minua kerrankin, JES! Danieelan ja Kanen jutut nappas jonku verran, mutta toisaalta ei. Liian monesti nähty kuvio. Myssen ja Bryanin matsi oli kuiten hieno. Mitäs muuta? SHIELD, shitti ei juuri napannut, koska Cena on hero ei vaan kinosta. Maddox veti kuitenkin melko kivasti. En enää muista muuta. Jätetään tällä kertaa tähän.
Tapaus Swagger. Olen mieletön Jack Swagger markki. Uskon mieheen kuin peruskallioon. Tiedostan kuitenkin miehen ongelmat, jotka ovat promopuolella. ECW:ssä mies mielestäni toimi hyvin, mutta SD:ssä nähtiin, että ei toimi. Kehässä mies on kuitenkin mieletön ja toivottavasti Swaggerille rakennettaisiin nyt semmoista melko vähä puheista "ass kicker" hahmoa. Ja nyt päästään kohtaan Cesaro. Wrästlemania, US-mestarina Sveitsiläinen herra, joka heiluttaa USA:n lippua ja kertoo kuinka kukaan amerikkalainen ei voi tätä voittaa. Elimination Chamberin jälkeen on kuitenkin noussut uusi haastaja esille. "The Real American" Jack Swagger. Pelottava, taitava ja täysin kohteeseensa keskittynyt All American wrästler. Näemme upean matsin ja kun tuomarin käskee kilauttaa kelloa on United States of America saanut uuden täysin amerikkalaisen mestarin! WWE, bookkaa tämä please!
Tuo oli oikeastaan tärkein asia, minkä halusin sanoa. Nyt en enää muista puoliakaan siitä muusta, mitä minun piti kirjoittaa. Mieleen jääneitä asioita satunnaisessa järjestyksessä. Punk veti jäätävän kovaa promoa, hienoa. Mies on kyllä cheap heatin mestari. Miz TV viihdytti minua kerrankin, JES! Danieelan ja Kanen jutut nappas jonku verran, mutta toisaalta ei. Liian monesti nähty kuvio. Myssen ja Bryanin matsi oli kuiten hieno. Mitäs muuta? SHIELD, shitti ei juuri napannut, koska Cena on hero ei vaan kinosta. Maddox veti kuitenkin melko kivasti. En enää muista muuta. Jätetään tällä kertaa tähän.
Tämä. Hyvin paljon tätä.MR.Off Topic kirjoitti:Tapaus Swagger. Olen mieletön Jack Swagger markki. Uskon mieheen kuin peruskallioon. Tiedostan kuitenkin miehen ongelmat, jotka ovat promopuolella. ECW:ssä mies mielestäni toimi hyvin, mutta SD:ssä nähtiin, että ei toimi. Kehässä mies on kuitenkin mieletön ja toivottavasti Swaggerille rakennettaisiin nyt semmoista melko vähä puheista "ass kicker" hahmoa. Ja nyt päästään kohtaan Cesaro. Wrästlemania, US-mestarina Sveitsiläinen herra, joka heiluttaa USA:n lippua ja kertoo kuinka kukaan amerikkalainen ei voi tätä voittaa. Elimination Chamberin jälkeen on kuitenkin noussut uusi haastaja esille. "The Real American" Jack Swagger. Pelottava, taitava ja täysin kohteeseensa keskittynyt All American wrästler. Näemme upean matsin ja kun tuomarin käskee kilauttaa kelloa on United States of America saanut uuden täysin amerikkalaisen mestarin! WWE, bookkaa tämä please!![]()
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
Me like too. But how about Vincent?Reno Hex kirjoitti:Tämä. Hyvin paljon tätä.MR.Off Topic kirjoitti:Tapaus Swagger. Olen mieletön Jack Swagger markki. Uskon mieheen kuin peruskallioon. Tiedostan kuitenkin miehen ongelmat, jotka ovat promopuolella. ECW:ssä mies mielestäni toimi hyvin, mutta SD:ssä nähtiin, että ei toimi. Kehässä mies on kuitenkin mieletön ja toivottavasti Swaggerille rakennettaisiin nyt semmoista melko vähä puheista "ass kicker" hahmoa. Ja nyt päästään kohtaan Cesaro. Wrästlemania, US-mestarina Sveitsiläinen herra, joka heiluttaa USA:n lippua ja kertoo kuinka kukaan amerikkalainen ei voi tätä voittaa. Elimination Chamberin jälkeen on kuitenkin noussut uusi haastaja esille. "The Real American" Jack Swagger. Pelottava, taitava ja täysin kohteeseensa keskittynyt All American wrästler. Näemme upean matsin ja kun tuomarin käskee kilauttaa kelloa on United States of America saanut uuden täysin amerikkalaisen mestarin! WWE, bookkaa tämä please!![]()
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
- MR.Off Topic
Tässä on se ongelma, että WWE:n logiikalla Swaggerin hahmon pitäisi muuttua täysin, jotta mies voisi haastaa Antonion. Swaggeristä pitäisi toisinsanoen tulla yleisön p***että nuoleskeleva geneerinen maitonaama #124, joka vain vituttaisi kaikilla. Jos mies bookattaisiin aika pitkälti semmoisella "No bullshit" -gimmickillä, niin olen aika varma, että tästä tulisi jotain vatun coolia.ToNy-MaN kirjoitti:Me like too. But how about Vincent?Reno Hex kirjoitti:Tämä. Hyvin paljon tätä.MR.Off Topic kirjoitti:Tapaus Swagger. Olen mieletön Jack Swagger markki. Uskon mieheen kuin peruskallioon. Tiedostan kuitenkin miehen ongelmat, jotka ovat promopuolella. ECW:ssä mies mielestäni toimi hyvin, mutta SD:ssä nähtiin, että ei toimi. Kehässä mies on kuitenkin mieletön ja toivottavasti Swaggerille rakennettaisiin nyt semmoista melko vähä puheista "ass kicker" hahmoa. Ja nyt päästään kohtaan Cesaro. Wrästlemania, US-mestarina Sveitsiläinen herra, joka heiluttaa USA:n lippua ja kertoo kuinka kukaan amerikkalainen ei voi tätä voittaa. Elimination Chamberin jälkeen on kuitenkin noussut uusi haastaja esille. "The Real American" Jack Swagger. Pelottava, taitava ja täysin kohteeseensa keskittynyt All American wrästler. Näemme upean matsin ja kun tuomarin käskee kilauttaa kelloa on United States of America saanut uuden täysin amerikkalaisen mestarin! WWE, bookkaa tämä please!![]()
Onneksi Bryanista ollaan saatu juuri sellainen NO-p***että lipova jannu vaan yleisö tykkää miehestä muuten vain. Se on pakko olla se parta?
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Oli muuten kova TV -matsi tuo Y2J vs Punk. Mahtava osoitus veteraani Jericholtakin siitä, ettei ne taidot ole mihinkään kadonneet vaikka taukoa on vietelty. Muutenkin tuntuu näillä miehillä natsaavat hyvin yhteen, joten haluaisin kyllä nähdä vielä uutta feudin tynkää tulevaisuudessa. Edellinen oli jo matsien laadun osalta täyttä rautaa, mutta juonikuvio oli varsinkin lopussa aika hämärä, eikä oikein toiminut.
Brockille yläpeukkua taas vakuuttavasti riehumisesta. Enpä kyllä osannut miestä odottaa näkeväni Miz TV:ssä. Aikamoinen salaliittohan tossa nyt tuntuu olevan Brockin paluun takana. Vince varmaan myy lonkkaansa (vai mikä se nyt oli), joten kahtellaan miten tätä pidetään hengissä siihen asti. Ei taida Lesnar kuitenkaan vielä EC:ssä kehään nousta. Mizin tuhoaminen nyt varmaan olisi muuten ihan kelpo idea, mutta taitaa ne miehen esiintymiset olla sen verran kortilla ettei ole varaa tuollaiseen haaskata.
Brockille yläpeukkua taas vakuuttavasti riehumisesta. Enpä kyllä osannut miestä odottaa näkeväni Miz TV:ssä. Aikamoinen salaliittohan tossa nyt tuntuu olevan Brockin paluun takana. Vince varmaan myy lonkkaansa (vai mikä se nyt oli), joten kahtellaan miten tätä pidetään hengissä siihen asti. Ei taida Lesnar kuitenkaan vielä EC:ssä kehään nousta. Mizin tuhoaminen nyt varmaan olisi muuten ihan kelpo idea, mutta taitaa ne miehen esiintymiset olla sen verran kortilla ettei ole varaa tuollaiseen haaskata.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Tässä on myös se ongelma että Swaggerin karisma on noin kokoluokkaa pieni mustikka, vaikka kehätaidot ovatkin ihan hyvät.MR.Off Topic kirjoitti: Tässä on se ongelma, että WWE:n logiikalla Swaggerin hahmon pitäisi muuttua täysin, jotta mies voisi haastaa Antonion. Swaggeristä pitäisi toisinsanoen tulla yleisön p***että nuoleskeleva geneerinen maitonaama #124, joka vain vituttaisi kaikilla. Jos mies bookattaisiin aika pitkälti semmoisella "No bullshit" -gimmickillä, niin olen aika varma, että tästä tulisi jotain vatun coolia.
Unssi once slapped Bruce Banner.He was too scared to get mad.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Tämä. Shelton Benjaminkin alkaa vaikuttamaan ihan Shawn Michaelsilta, kun vertailee Swaggeriin.unssi kirjoitti:Tässä on myös se ongelma että Swaggerin karisma on noin kokoluokkaa pieni mustikka, vaikka kehätaidot ovatkin ihan hyvät.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Nashvillen illassa käytiin tämän viikkoinen maanantai-illan RAW. Heti alkuun todettakoon, että show jätti ristiriitaiset fiilikset. Oli hyvää, mutta myös huonoa. En muista kronologista järjestystä, kaikesta kirjoitan mitä jäi mieleen.
Shown aloitti Paul Heymanin loistava promo. On se vaan äijä siellä mikin varressa. Yleisökin antoi illan kovimmat reaktioit Heymanin promolle. Muuten yleisö oli aika hiljaa mun mielestä. Ärsyttää tuollainen, kun yleisö kuitenkin on yksi osatekijä nostattamaan tunnelmaa. CM Punkin ja Heymanin liitto jatkuu.
Sitten illan ensimmäinen yökkäys, kun raskaansarjan karpaasit halailivat toisiaan. Henry ja Khali ottivat yhteen, jonka Henry sitten lopulta. Lisää heattia Henrylle, kun tämä liiskasi pikku Woggelin. Näin WWE opettaa lapsia, ettei pienempiä saa kiusata.
Olikos tässä vaiheessa se bäkkärillä ollut Guerreron, McMahonin ja Heymanin puhelinkeskustelu. Näin saatiin stipulaatio WWE:n mestaruusotteluun. Yllättävän helposti Vince sen antoi kaiken kokemansa jälkeen. Ehkä siinä Lesnarin F5:ssa meni vähän päänuppikin sekaisin.
Jerichon ja Bryanin ottelu saa olla illan paras matsi. Jericho on kyllä loistovedossa tauonsa jälkeen, ja kun vastassa on kehävelho Bryan niin laatu oli sen mukaista. Todella hyvä TV-ottelu, jonka seurauksena Jericho sai spotin kammiomatsiin. Harmittavasti tähän otteluun mahtui yksi mainoskatko, joka hiukan söi tätä kamppailua. Miksei niitä mainoskatkoja voisi olla ottelun jälkeen, eikä keskellä ottelua?
Supermiehet vs 3MB oli juurikin sellainen mitä kuvittelin. Eipä siinä Slaterilla, McIntyrellä ja Mahalilla ollut mahdollisuuksia saada näitten miesten päänahkaa. Eipä tässä kummempia jääyt jälkipolvelle kerrottavaksi.
Alex Riley TV:ssä! Wohoo siinä on äijä, jolla on Main Event staran sisääntulokappale, mutta miestä käytetään... miten sen sanoisi... luokattomasti!
No hyvä, että herra pääsi näyttämään kasvonsa ja sai sitten myös turpaansa vihaiselta jätiltä. Muutenkin tällä kertaa Shown raivo oli mukavaa. Striker sai myös osansa kehässä.
Mizin ja Rhodesin matsista ei sanottavaa, mutta ottelun jälkeinen beatdown Cesarolta oli häijy. Varmaan teki kipeää Mizille (ehkä sai nyt sen opetuksen, kun kerran vähän botchaili live eventissä viikonloppuna) ja sai näyttämään Cesaron julmalta ja vaikuttavalta korstolta.
Barrett kävi myös tv:ssä ottamassa Kingstonista päänahan. Eipä ollut kummoinen pläjäys sekään.
Aaa, meinasi unohtua! Swagger voitti Ryderin ja täten ansaitsi kammiospotin viikonlopun tapahtumaan. Ja mies sai managerin mukaansa! Ei pöllömpi ratkaisu WWE:ltä. Näin voidaan pitää Swaggerin heikot promotaidot pimennossa. Joku viisaampi voisi kertoa tästä manageriäijästä, että mitä meriittejä vanhalla patulla on takataskussa.
Ziggler ruudussa AJ:n kanssa. Wuhuu! Hän myös sitten halusi taistella kammiopaikasta, kun verivihollinen Jericho pääsi kammio-otteluun mukaan. Matsi Kanen kanssa ei nyt mikään maata mullistava ollut. Kane oli vähän kankeammalla tuulella tänä päivänä. Kuitenkin Kane voitti ottelun ja täten ansaitsi viimeisen paikan kammio-otteluun. Ziggler jäi sitten ilman ottelua tapahtumasta ainakin toistaiseksi. Ehkä me kuitenkin hänet nähdään tapahtumassa.. Toivottavasti..
Olihan siellä Brodus Clayn ja Tensain joukkue. Eli Tensaista tehtiin virallisesti huumorihahmo ja nyt on joukkuekaverina Claylle.
Shieldin promo kehässä oli mielestäni hyvä ja varsinkin Ambrose oli mikin varressa liekeissä. Cenaa tässä sitten parjattiin oikein kunnolla. Totuuden mukaista tekstiä sieltä suusta kyllä tuli. Sitten supermiehet kehään Shieldin omalla taktiikalla eli valot sammuivat ja mäiske käyntiin. Hmm, niin toivoisin Shieldin vievän tuon matsin sunnuntaina. Ja piru soikoon, tämä nyt luultavasti on vain perinteinen kuuden miehen mättö. En ainakaan saanut kiinni mitään muuta.
The Rock oli myös talossa. Odotin jotain hienoa ja vakavaa promoa tulevasta matsista, mutta mitä me saimmekaan. Puhuttiin autoista ja crackheadeista.. Onhan Rock vakuuttava puhuja, joka saa mielenkiintoista settiä aikaan, vaikka laskiaispullasta, mutta kun en mitenkään tuosta löytänyt pointtia, joka olisi nostanut kiinnostusta tulevan sunnuntain matsia kohtaan.
Lopulta Punk tuli ja pääsi yllättäen niskan päälle Heymanin avustuksella. Onko tämä se perinteinen, että heel saa viimeisen sanan ennen PPV:tä ja sitten oh my God, face biittaa oddsit ja juhlii kansan sankarina.
Kuten aluksi mainitsin, tästä jaksosta jäi ristiriitainen olo. Kuitenkin ollaan kalenterissa kohdassa, jossa pian pitäisi oikeasti sitä buildia tapahtua vuoden suurinta ja kauneinta tapahtumaa kohtaan.
Undertakeria ei näkynyt, vaikka huhujen mukaan oli Nashvillessä. Ehkä hän kävi nyt sopimassa tämän vuoden Mania matsin tai kävi kertomassa, ettei hänestä tänä vuonna ole ottelemaan Maniassa. Lesnar oli myös sapatilla tänä maanantaina.
Shown aloitti Paul Heymanin loistava promo. On se vaan äijä siellä mikin varressa. Yleisökin antoi illan kovimmat reaktioit Heymanin promolle. Muuten yleisö oli aika hiljaa mun mielestä. Ärsyttää tuollainen, kun yleisö kuitenkin on yksi osatekijä nostattamaan tunnelmaa. CM Punkin ja Heymanin liitto jatkuu.
Sitten illan ensimmäinen yökkäys, kun raskaansarjan karpaasit halailivat toisiaan. Henry ja Khali ottivat yhteen, jonka Henry sitten lopulta. Lisää heattia Henrylle, kun tämä liiskasi pikku Woggelin. Näin WWE opettaa lapsia, ettei pienempiä saa kiusata.
Olikos tässä vaiheessa se bäkkärillä ollut Guerreron, McMahonin ja Heymanin puhelinkeskustelu. Näin saatiin stipulaatio WWE:n mestaruusotteluun. Yllättävän helposti Vince sen antoi kaiken kokemansa jälkeen. Ehkä siinä Lesnarin F5:ssa meni vähän päänuppikin sekaisin.
Jerichon ja Bryanin ottelu saa olla illan paras matsi. Jericho on kyllä loistovedossa tauonsa jälkeen, ja kun vastassa on kehävelho Bryan niin laatu oli sen mukaista. Todella hyvä TV-ottelu, jonka seurauksena Jericho sai spotin kammiomatsiin. Harmittavasti tähän otteluun mahtui yksi mainoskatko, joka hiukan söi tätä kamppailua. Miksei niitä mainoskatkoja voisi olla ottelun jälkeen, eikä keskellä ottelua?
Supermiehet vs 3MB oli juurikin sellainen mitä kuvittelin. Eipä siinä Slaterilla, McIntyrellä ja Mahalilla ollut mahdollisuuksia saada näitten miesten päänahkaa. Eipä tässä kummempia jääyt jälkipolvelle kerrottavaksi.
Alex Riley TV:ssä! Wohoo siinä on äijä, jolla on Main Event staran sisääntulokappale, mutta miestä käytetään... miten sen sanoisi... luokattomasti!
No hyvä, että herra pääsi näyttämään kasvonsa ja sai sitten myös turpaansa vihaiselta jätiltä. Muutenkin tällä kertaa Shown raivo oli mukavaa. Striker sai myös osansa kehässä.
Mizin ja Rhodesin matsista ei sanottavaa, mutta ottelun jälkeinen beatdown Cesarolta oli häijy. Varmaan teki kipeää Mizille (ehkä sai nyt sen opetuksen, kun kerran vähän botchaili live eventissä viikonloppuna) ja sai näyttämään Cesaron julmalta ja vaikuttavalta korstolta.
Barrett kävi myös tv:ssä ottamassa Kingstonista päänahan. Eipä ollut kummoinen pläjäys sekään.
Aaa, meinasi unohtua! Swagger voitti Ryderin ja täten ansaitsi kammiospotin viikonlopun tapahtumaan. Ja mies sai managerin mukaansa! Ei pöllömpi ratkaisu WWE:ltä. Näin voidaan pitää Swaggerin heikot promotaidot pimennossa. Joku viisaampi voisi kertoa tästä manageriäijästä, että mitä meriittejä vanhalla patulla on takataskussa.
Ziggler ruudussa AJ:n kanssa. Wuhuu! Hän myös sitten halusi taistella kammiopaikasta, kun verivihollinen Jericho pääsi kammio-otteluun mukaan. Matsi Kanen kanssa ei nyt mikään maata mullistava ollut. Kane oli vähän kankeammalla tuulella tänä päivänä. Kuitenkin Kane voitti ottelun ja täten ansaitsi viimeisen paikan kammio-otteluun. Ziggler jäi sitten ilman ottelua tapahtumasta ainakin toistaiseksi. Ehkä me kuitenkin hänet nähdään tapahtumassa.. Toivottavasti..
Olihan siellä Brodus Clayn ja Tensain joukkue. Eli Tensaista tehtiin virallisesti huumorihahmo ja nyt on joukkuekaverina Claylle.
Shieldin promo kehässä oli mielestäni hyvä ja varsinkin Ambrose oli mikin varressa liekeissä. Cenaa tässä sitten parjattiin oikein kunnolla. Totuuden mukaista tekstiä sieltä suusta kyllä tuli. Sitten supermiehet kehään Shieldin omalla taktiikalla eli valot sammuivat ja mäiske käyntiin. Hmm, niin toivoisin Shieldin vievän tuon matsin sunnuntaina. Ja piru soikoon, tämä nyt luultavasti on vain perinteinen kuuden miehen mättö. En ainakaan saanut kiinni mitään muuta.
The Rock oli myös talossa. Odotin jotain hienoa ja vakavaa promoa tulevasta matsista, mutta mitä me saimmekaan. Puhuttiin autoista ja crackheadeista.. Onhan Rock vakuuttava puhuja, joka saa mielenkiintoista settiä aikaan, vaikka laskiaispullasta, mutta kun en mitenkään tuosta löytänyt pointtia, joka olisi nostanut kiinnostusta tulevan sunnuntain matsia kohtaan.
Lopulta Punk tuli ja pääsi yllättäen niskan päälle Heymanin avustuksella. Onko tämä se perinteinen, että heel saa viimeisen sanan ennen PPV:tä ja sitten oh my God, face biittaa oddsit ja juhlii kansan sankarina.
Kuten aluksi mainitsin, tästä jaksosta jäi ristiriitainen olo. Kuitenkin ollaan kalenterissa kohdassa, jossa pian pitäisi oikeasti sitä buildia tapahtua vuoden suurinta ja kauneinta tapahtumaa kohtaan.
Undertakeria ei näkynyt, vaikka huhujen mukaan oli Nashvillessä. Ehkä hän kävi nyt sopimassa tämän vuoden Mania matsin tai kävi kertomassa, ettei hänestä tänä vuonna ole ottelemaan Maniassa. Lesnar oli myös sapatilla tänä maanantaina.
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
Jericho-Bryan ja Ziggler-Kane ovat sellaisia ottelupareja, joita katselisin mielellään jopa ppv-tasolla. Danielin ja Chrisin kohdalla ei liene mitään epäselvyyttä, miksi kuolaan matsiparin perään. Kummatkin ovat kertakaikkiaan niin hienoja all around painijoita, ja kaiken lisäksi homma tuntuu klikkaavan ensiluokkaisesti. Se Bryanin debyyttimatsi Jerichoa vastaan 3 vuotta sitten on edelleen kirkkaasti mielessä ja tässä RAW:ssa nähtiin vain pieni maistiainen siitä, mihin miehet pystyisivät. Lisää tätä.
Ziggler-Kane ottelupari kiehtoo myös. Dolphin ollessa WWE:n paras liikkeiden myyjä, niin saa hän Kanen näyttämään paremmalta kuin kukaan muu. Sitten kun punamonsterillakin on ollut ne työsaappaat jalassa jo pidemmän aikaa, niin tällä oudolla parilla olisi varmasti rahkeita vaikka millaiseen matsiin.
Mitäs muuta? Tensai on löytänyt oikean paikkansa, ei hänestä muuhun olekaan kuin huumorihahmoksi. Shieldin ja supersankarien matsin rakentelu oli varsin kaavamaista ja ennalta-arvattavaa, ei aiheuttanut suurempia tunteita. Rockyn ja Punkin segmentti oli ihan jees, tykkäsin siitä kuinka Punk teki aloitteen hyökätessään Rockyn kimppuun. Ei tietoakaan siitä pelkuriheelistä, jollainen Punk on kieltämättä pitkän aikaa ollut. Niin ja joku fiksu voisi kertoa jotain siitä Swaggerin partahemmosta.
Tämä oli sellainen kolmen tähden jakso, eli ei suurempaa valitettavaa, mutta ei kyllä muisteltavaakaan.
Ziggler-Kane ottelupari kiehtoo myös. Dolphin ollessa WWE:n paras liikkeiden myyjä, niin saa hän Kanen näyttämään paremmalta kuin kukaan muu. Sitten kun punamonsterillakin on ollut ne työsaappaat jalassa jo pidemmän aikaa, niin tällä oudolla parilla olisi varmasti rahkeita vaikka millaiseen matsiin.
Mitäs muuta? Tensai on löytänyt oikean paikkansa, ei hänestä muuhun olekaan kuin huumorihahmoksi. Shieldin ja supersankarien matsin rakentelu oli varsin kaavamaista ja ennalta-arvattavaa, ei aiheuttanut suurempia tunteita. Rockyn ja Punkin segmentti oli ihan jees, tykkäsin siitä kuinka Punk teki aloitteen hyökätessään Rockyn kimppuun. Ei tietoakaan siitä pelkuriheelistä, jollainen Punk on kieltämättä pitkän aikaa ollut. Niin ja joku fiksu voisi kertoa jotain siitä Swaggerin partahemmosta.
Tämä oli sellainen kolmen tähden jakso, eli ei suurempaa valitettavaa, mutta ei kyllä muisteltavaakaan.
Swaggerin partahebohan on siis Dutch Mantell. Joillekin ehkä tuttu nimi, joillekin taas ei. Hieman on joskus tullut tutustuttua kyseiseen herraan, mutta täytyi hieman silti kaivella lisää:
"Dirty" Dutch aloitti uransa jo 70-luvulla. Työskennellyt muunmuassa NWA:ssa, WCW:ssä, TNA:ssa, WWF:ssä ja USWA:ssa. Painijana, managerina, commentaattorina kuin käsikirjoittajanakin. Käynyt pitkän ja muistettavan feudin Jerry "The King" Lawlerin kanssa, ollut aikanaan JBL:n manageri ja TNA:n yksi käsikirjoittajista sen alkutaipaleella.
Ollut myös jollaintapaa vaikuttamassa Stingin, Ultimate Warriorin, Undertakerin, Kanen ja Steve Austinin kaltaisiin nimiin näiden urien alkuaikoina. Mestaruuksia on myös kerätty iso nippu vuosien varrella, pääsääntöisesti NWA nimissä olevia.
Joku old-school tietäjä toki voi täydentää, tässä hieman pintapuolista tietoa jotta pienet wannabe-smarkit voivat intoilla Swaggerin tulevasta superpushista.
"Dirty" Dutch aloitti uransa jo 70-luvulla. Työskennellyt muunmuassa NWA:ssa, WCW:ssä, TNA:ssa, WWF:ssä ja USWA:ssa. Painijana, managerina, commentaattorina kuin käsikirjoittajanakin. Käynyt pitkän ja muistettavan feudin Jerry "The King" Lawlerin kanssa, ollut aikanaan JBL:n manageri ja TNA:n yksi käsikirjoittajista sen alkutaipaleella.
Ollut myös jollaintapaa vaikuttamassa Stingin, Ultimate Warriorin, Undertakerin, Kanen ja Steve Austinin kaltaisiin nimiin näiden urien alkuaikoina. Mestaruuksia on myös kerätty iso nippu vuosien varrella, pääsääntöisesti NWA nimissä olevia.
Joku old-school tietäjä toki voi täydentää, tässä hieman pintapuolista tietoa jotta pienet wannabe-smarkit voivat intoilla Swaggerin tulevasta superpushista.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
Zeb Coulter = paras gimmick sitten Joseph Parkin.
Katkera, rasistinen sotaveteraani saarnaa isänmaallisuudesta. Hämmästyttävän moniulotteinen karaktääri showpainihahmoksi. Voi mennä sekopäisillä republikaanijunteilla sormi siinä suuhun, kun Swagger ajautuu tukkanuottasille vaikkapa Del Rion kera.
Vain Fandango voi haastaa Zebin.
FAN... DAN... GO.
Katkera, rasistinen sotaveteraani saarnaa isänmaallisuudesta. Hämmästyttävän moniulotteinen karaktääri showpainihahmoksi. Voi mennä sekopäisillä republikaanijunteilla sormi siinä suuhun, kun Swagger ajautuu tukkanuottasille vaikkapa Del Rion kera.
Vain Fandango voi haastaa Zebin.
FAN... DAN... GO.
- MR.Off Topic
Pari pointtia tai ehkä enemmän. Bryan-Jericho on kyllä otteluparina sellainen, että please WWE bookatkaa tänä vuonna miesten välille feudi. Feudi voidaan rakentaa moneen erisuuntaan, sillä molemmat painijat toimivat erinomaisesti sekä heelinä, että naamana ja matsista saadaan aivan helvetisti irti. Feudia voitaisiin myös rakentaa jonkinmoisen keskenäisen kunnioituksen pohjilta tai jotain muuta sellaista. Jossain määrin tätä parivaljakkoa ajatellessa tulee mieleen Jericho-HBK, jossa ehkäpä Bryan olisi Jerichon roolissa ja Jericho HBK:n. Tosiaan se NXT-matsi on edelleen mielessä ja tämä TV-matsi oli kerrassaan loistava lopputaisteluineen.
Jack Swaggerin gimmickistä tykkään ja Zeb tuntui hyvältä lisältä. Toisaalta en näe tässä välttämättä kovin pitkäaikaista tulevaisuutta. Miksei? Koska WWE vei tämän niin äärinmilleen, joten minusta hieman tuntuu, että Swaggerin pitää lopulta saa "palkkansa" ja se "palkka" tulee olemaan sen verran paha, että tiputaan vähintäänkin lähes samalle tasolle, mistä lähdettiin. Innolla tosin odottelen Swaggerin clashiä Del Rion kanssa ja voisi oikeastaan Sin Caraa ja Mysteriotakin käydä ahdistelemassa tänä vuonna.
Tensaista sanottakoon, että itse näin miehellä mahdollisuuden jo aikanaan enemmän joukkue kuin yksilöpainijana. Uskoisin myös, että mies pystyisi vakavaan joukkuepainijan roolin NJPW-tapaan. Toisaalta mies toimii myös huumorihahmona ja uskokaa tai älkää, mutta itse jossain määrin pidän tästä kaksikosta. Brodus kiinnostaa ekaa kertaa about debyytin. Tosin ei kovin hirveästi, mutta silti!
SHIELDin ja supermiehien feudin rakentelu oli tosiaan aika kaavamaista ja jos tämä nyt jostain kumman syystä päätetään Elimination Chamberiin, niin aika hyvin haudattu tämä kolmikko. Tosiasiassa ainoa looginen ratkaisu on, että EC:ssä nähdään jokin suurempi twist tässä kuviossa, jolla jatketaan Wrestlemaniaan ja mieluusti sen yli. Tosin tämän twistin pitäisi mieluusti olla sellainen, joka oikeasti kiinnostaisi ja mieluusti saa sitten aikanaan Ambrosen, Rollinsin ja Reignsin uran jatkumaan eteepäin loogisesti. Kahtotaan ja toivotaan SHIELDin voittoa EC:ssä jollain kunnon juonikuvion kehityksellä.
CM Punk ja Paul Heyman vetivät aika vakiotason hyvää shittiä. Ei mitään kovinkaan riskialtista settiä vaan erittäin perusvarmaa. Rocky teki hyvin samanlaisen suorituksen. Eipä tästä kai sen suurempia voi sanoa. Tykkään tästä kuviosta, jossa Punk pitää itseään oikeana mestarina ja siksi esimerkiksi vei nyt mestaruusvyön. Tuo lopun "You can bring it, but as rightfull champion I will just take it" toimi hiton hyvin. Mainitaan nyt, kun joku tulee kuitenkin huomauttamaan, niin ei mennyt edes lähelle sanatarkasti noin tuo Punkin loppulausahdus, mutta jotain tuonnepäin se sanoi. Ihan hyvältä näyttää, nyt Punk voittohon EC:ssä ja 'Maniaan eeppinen Triple Threat!
Jack Swaggerin gimmickistä tykkään ja Zeb tuntui hyvältä lisältä. Toisaalta en näe tässä välttämättä kovin pitkäaikaista tulevaisuutta. Miksei? Koska WWE vei tämän niin äärinmilleen, joten minusta hieman tuntuu, että Swaggerin pitää lopulta saa "palkkansa" ja se "palkka" tulee olemaan sen verran paha, että tiputaan vähintäänkin lähes samalle tasolle, mistä lähdettiin. Innolla tosin odottelen Swaggerin clashiä Del Rion kanssa ja voisi oikeastaan Sin Caraa ja Mysteriotakin käydä ahdistelemassa tänä vuonna.
Tensaista sanottakoon, että itse näin miehellä mahdollisuuden jo aikanaan enemmän joukkue kuin yksilöpainijana. Uskoisin myös, että mies pystyisi vakavaan joukkuepainijan roolin NJPW-tapaan. Toisaalta mies toimii myös huumorihahmona ja uskokaa tai älkää, mutta itse jossain määrin pidän tästä kaksikosta. Brodus kiinnostaa ekaa kertaa about debyytin. Tosin ei kovin hirveästi, mutta silti!
SHIELDin ja supermiehien feudin rakentelu oli tosiaan aika kaavamaista ja jos tämä nyt jostain kumman syystä päätetään Elimination Chamberiin, niin aika hyvin haudattu tämä kolmikko. Tosiasiassa ainoa looginen ratkaisu on, että EC:ssä nähdään jokin suurempi twist tässä kuviossa, jolla jatketaan Wrestlemaniaan ja mieluusti sen yli. Tosin tämän twistin pitäisi mieluusti olla sellainen, joka oikeasti kiinnostaisi ja mieluusti saa sitten aikanaan Ambrosen, Rollinsin ja Reignsin uran jatkumaan eteepäin loogisesti. Kahtotaan ja toivotaan SHIELDin voittoa EC:ssä jollain kunnon juonikuvion kehityksellä.
CM Punk ja Paul Heyman vetivät aika vakiotason hyvää shittiä. Ei mitään kovinkaan riskialtista settiä vaan erittäin perusvarmaa. Rocky teki hyvin samanlaisen suorituksen. Eipä tästä kai sen suurempia voi sanoa. Tykkään tästä kuviosta, jossa Punk pitää itseään oikeana mestarina ja siksi esimerkiksi vei nyt mestaruusvyön. Tuo lopun "You can bring it, but as rightfull champion I will just take it" toimi hiton hyvin. Mainitaan nyt, kun joku tulee kuitenkin huomauttamaan, niin ei mennyt edes lähelle sanatarkasti noin tuo Punkin loppulausahdus, mutta jotain tuonnepäin se sanoi. Ihan hyvältä näyttää, nyt Punk voittohon EC:ssä ja 'Maniaan eeppinen Triple Threat!
Mitä v**tua ne härät teki siel sivussa.... Pilas muuten hienon vyön.
EDIT: ja nyt se vyö ainakin omassa mielessä muuttui ROCK-championshipiksi, jos edellinen vyö oli enemmänki CENA-mestaruus, toivottavasti ne nyt oikeesti ottaa ne härät pois siitä.
Toki voihan ne sivulaatat olla vaihdettaviakin, kuten netissä epäillään. Aika näyttää. Toivottavasti on.
EDIT: ja nyt se vyö ainakin omassa mielessä muuttui ROCK-championshipiksi, jos edellinen vyö oli enemmänki CENA-mestaruus, toivottavasti ne nyt oikeesti ottaa ne härät pois siitä.
Toki voihan ne sivulaatat olla vaihdettaviakin, kuten netissä epäillään. Aika näyttää. Toivottavasti on.