Wrestlemania 2012 -matka
Re: Wrestlemania 2012 -matka
En muista koska olisin ollut niin kateellinen jostain että olisi vituttanut... Mutta nyt... Pitäkääs pojat hauskaa ja laittakaa h**vetin iso "Terkut Tonille Suomeen" kyltti näkyviin! 
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Kamoon Tirkka. Toivottavasti tuokin kommentti oli vitsi... Lueppas nyt uudestaan tuo laittamani viesti ja mieti, mikä siitä oli kirjoitettu tosissaan :-D Ja yleensä kun laitan nenähymiöitä, en ole kovin tosissani. Mutta eipä tässä. Waret jatkuvat.Tirkka kirjoitti:Vitsienymmärryskykysi on näköjään melko alhainen. :PKenitys kirjoitti:En tiedä omista tavoistasi käyttäytyä yleisötapahtumissa, mutta itse olen yleensä pyrkinyt säästämään runkkailut perinteiseen tapaan vasta tilaisuuden päättymisen jälkeisiin hetkiin. Mutta katsotaan, mitä saadaan aikaan huomenna :-)
Juu, oli se ainakin puoliksi vitsi. Teistä jotka ette käytä kuvallisia hymiöitä ei aina ole kuitenkaan ihan varma tälleen yöllä kun väsyttää ihan sätänästi lukiessa.Kenitys kirjoitti:Kamoon Tirkka. Toivottavasti tuokin kommentti oli vitsi... Lueppas nyt uudestaan tuo laittamani viesti ja mieti, mikä siitä oli kirjoitettu tosissaanTirkka kirjoitti:Vitsienymmärryskykysi on näköjään melko alhainen.Kenitys kirjoitti:En tiedä omista tavoistasi käyttäytyä yleisötapahtumissa, mutta itse olen yleensä pyrkinyt säästämään runkkailut perinteiseen tapaan vasta tilaisuuden päättymisen jälkeisiin hetkiin. Mutta katsotaan, mitä saadaan aikaan huomennaJa yleensä kun laitan nenähymiöitä, en ole kovin tosissani. Mutta eipä tässä. Waret jatkuvat.
Hauskaa reissunjatkoa kuitenkin ja muistakaa kuvata ahkerasti Axxessissa tänään. Ja muistuta Darienia että se lupasi jotain ennen lähtöä.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Tein päätöksen, että en lue Kenityksen tai kenenkään muunkaan blogia ennen kuin koko porukka on palannut suomeen. Etenkin ne "miami biits" kuvat saa niiiiiiiiin kateelliseksi ettei mitään rajaa.
v***u. Käynpä vaikka alepasta kaljaa vitutukseen
v***u. Käynpä vaikka alepasta kaljaa vitutukseen
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Aika juntin näköistä porukkaa noissa kuvissa.
Ei siinä mitään, jatkoa vaan!
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Teidän pitäisi pitää päällänne Suomipaitoja sekä Karjalalippiksiä. Koska samaa paitaa ei voi käyttää viikkoa, "KIITOS 1939-45" sekä "6-1" paidat ovat oivia varapaitoja.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Juu, kieltämättä noi rannalla makoilleet paikalliset oli aika white trashia osittain.DeadManWalking kirjoitti:Aika juntin näköistä porukkaa noissa kuvissa.
eCiuj kirjoitti:Teidän pitäisi pitää päällänne Suomipaitoja sekä Karjalalippiksiä. Koska samaa paitaa ei voi käyttää viikkoa, "KIITOS 1939-45" sekä "6-1" paidat ovat oivia varapaitoja.
6-1 ei tarkoita mitään toisin kuin 1-6.
Mulle tuli kyllä ekana mieleen "nörtti". Siis onhan nörttipuheet yleensä netissä aika lameja, mutta yllätyin oikeasti miten koko posse pystyy noin hyvin vastaamaan 80-lukulaisia stereotypioita.DeadManWalking kirjoitti:Aika juntin näköistä porukkaa noissa kuvissa.
You asked if I'd be anyone from history, fact or fiction, dead or alive:
I said "I'd be Tony Cascarino, circa 1995".
I said "I'd be Tony Cascarino, circa 1995".
Huoh .. Oikein komeita ja asiallisen näköisiä nuoria miehiä! Panisin.MutiM kirjoitti:Mulle tuli kyllä ekana mieleen "nörtti". Siis onhan nörttipuheet yleensä netissä aika lameja, mutta yllätyin oikeasti miten koko posse pystyy noin hyvin vastaamaan 80-lukulaisia stereotypioita.DeadManWalking kirjoitti:Aika juntin näköistä porukkaa noissa kuvissa.
Mikä v***u tätä palstaa oikein vaivaa? Jatkuvasti mennään henkilöön, oli asia mikä hyvänsä, enkä nyt tarkoita ketään erityisesti, enkä edes tätä ketjua. Aivan järjettömän huono ilmapiiri vallitsee. Kun miettii suomalaista pellepaini-skeneä niin tässä ollaan aika pienellä tontilla kuitenkin, foruminkaan kannalta ei liene hyvä asia menettää yhtään aktiivista kirjoittajaa sen takia, että muut kokee asiakseen puuttua tämän henkilöön. Trollit tietenkin ovat asia erikseen, mutta ei siitä sen enempää.
En tarkoita että toisten mielipiteistä tai edes tyylistä tarvitsisi pitää, mutta mitä jos koitettaisiin kuitenkin pysyä asiassa?
Tälläistä tajunnan virtaa tällä kertaa, pitänyt avautua asiasta jo jonkun aikaa.
En tarkoita että toisten mielipiteistä tai edes tyylistä tarvitsisi pitää, mutta mitä jos koitettaisiin kuitenkin pysyä asiassa?
Tälläistä tajunnan virtaa tällä kertaa, pitänyt avautua asiasta jo jonkun aikaa.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
No voi nyt h****tti. Joku siis ihan tosissaan osti tuon "juntin näköistä porukkaa" -jutun? Joo, tietysti tällaisen heiton jälkeen on vähän typerää mennä minkään "heh lol läppä" jutun taakse, mutta jos jopa j******ta itse reissulla oleva Kenitys otti nähtävästi tuon tilanteen täysin huumorilla, niin en ymmärrä miksi joku dorianwhatever lähtee itkemään tilanteesta. Tosiaan, mikä v***u tätä palstaa oikein vaivaa?
Mutta ei, tämä oli totaalista off-topicia, eikä liity poikien hienoon Miamin matkaan mitenkään. Jos Dorian haluaa jatkaa, niin tee se yksityisviestein, tai julkisesti roskakorissa. Tähän topiciin tämä ei enää minun osaltani kuulu.
Mutta ei, tämä oli totaalista off-topicia, eikä liity poikien hienoon Miamin matkaan mitenkään. Jos Dorian haluaa jatkaa, niin tee se yksityisviestein, tai julkisesti roskakorissa. Tähän topiciin tämä ei enää minun osaltani kuulu.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Noniin draama-queen. Yllättäen vedit kaiken huomion taas ittees vaikka Dorian puhui yleisestä ilmapiiristä.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Haista sinä p**ka. Meillä kateellisilla homonaamoilla on kaikki oikeus ja syy täydelliseen henkilökohtaiseen vittuiluun kaikkia matkalle lähteneitä kohtaan. Vedä sinä v***u päähän ja ole hiljaa.Dorian kirjoitti:Mikä v***u tätä palstaa oikein vaivaa? Jatkuvasti mennään henkilöön, oli asia mikä hyvänsä, enkä nyt tarkoita ketään erityisesti, enkä edes tätä ketjua. Aivan järjettömän huono ilmapiiri vallitsee. Kun miettii suomalaista pellepaini-skeneä niin tässä ollaan aika pienellä tontilla kuitenkin, foruminkaan kannalta ei liene hyvä asia menettää yhtään aktiivista kirjoittajaa sen takia, että muut kokee asiakseen puuttua tämän henkilöön. Trollit tietenkin ovat asia erikseen, mutta ei siitä sen enempää.
T: Jack DrunkBiase
WE BACK YA'LL?!
<3 U Jack... eiku... Ron Jeremy -viikset (hyshys ettei kylillä puhuta).Jack DiBiase kirjoitti:Haista sinä p**ka. Meillä kateellisilla homonaamoilla on kaikki oikeus ja syy täydelliseen henkilökohtaiseen vittuiluun kaikkia matkalle lähteneitä kohtaan. Vedä sinä v***u päähän ja ole hiljaa.Dorian kirjoitti:Mikä v***u tätä palstaa oikein vaivaa? Jatkuvasti mennään henkilöön, oli asia mikä hyvänsä, enkä nyt tarkoita ketään erityisesti, enkä edes tätä ketjua. Aivan järjettömän huono ilmapiiri vallitsee. Kun miettii suomalaista pellepaini-skeneä niin tässä ollaan aika pienellä tontilla kuitenkin, foruminkaan kannalta ei liene hyvä asia menettää yhtään aktiivista kirjoittajaa sen takia, että muut kokee asiakseen puuttua tämän henkilöön. Trollit tietenkin ovat asia erikseen, mutta ei siitä sen enempää.
T: Jack DrunkBiase
Haluan ilmoittaa, että onnistuit loukkaamaan kommentillasi minua ja luultavasti koko matkaporukkaamme syvästi (Darien huomauttaa, että myös häntä), ja en tiedä, pystynkö tämän jälkeen nukkumaan ensi yönä :-)MutiM kirjoitti:Mulle tuli kyllä ekana mieleen "nörtti". Siis onhan nörttipuheet yleensä netissä aika lameja, mutta yllätyin oikeasti miten koko posse pystyy noin hyvin vastaamaan 80-lukulaisia stereotypioita.DeadManWalking kirjoitti:Aika juntin näköistä porukkaa noissa kuvissa.
Ps. Axxess oli hauska kokemus päivällä. Sen jälkeen nörtit kävelivät Miami Beachilta Miami Downtowniin 6-7 kilometriä ihan huvin ja hyötyliikunnan vuoksi (ainakin niin tahdon tässä vaiheessa vielä uskotella). Hall of Fame taas... Kolme tuntia ihan puhdasta mahtavuutta. Ei sitä voi tässä mitenkään selittää. Siis aivan jumalattoman kovaa settiä. Miten tämän jälkeen voi mitään katsoa enää netistä ladattuna?
Painamalla sitä download nappia ja sitten kaksoisklikata videota kun on ladannut.Kenitys kirjoitti:Miten tämän jälkeen voi mitään katsoa enää netistä ladattuna?
T. Kateellinen netistälataaja
Ei olisi pitänyt (samaan aikaan) lukea teidän blogejanne sekä katsoa uusinta SmackDownia.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Jos joltain on 'Mania näkemättä, niin ainakin mun blogi pitäisi voida olla turvallista luettavaa (Reno ilmeisesti pistää tarkempia, spoilaaviakin otteluraportteja). Yritin välttää spoilailua. Tällainen välimainos siis ettei meidän mahtava aihe kuolisi vielä :------)
Uskomaton tapahtuma. Aivan uskomaton. Tälläistä viihdettä ei kyllä mikään urheilulaji/viihdelaji ainakaan mulle tarjoa. Oon paikan päällä todistanut kaikenlaista urheilusta musiikkiin, mutta eilinen ilta oli ylivoimaisesti parasta, koskaan. Tänään illalla RAW AA Arenaalla ja sitten perjantaina takaisin masentuneeseen Suomeen. 
One love
Joo, mun blogi spoilaa lyhyesti joka ikisen voittajan Maniasta. Kannattaa vältellä tänään jos et oo vielä show'ta nähnyt.
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
Kenitys tässä teille Suomen lippu(nne?).Kenitys kirjoitti:Jos joltain on 'Mania näkemättä, niin ainakin mun blogi pitäisi voida olla turvallista luettavaa (Reno ilmeisesti pistää tarkempia, spoilaaviakin otteluraportteja). Yritin välttää spoilailua. Tällainen välimainos siis ettei meidän mahtava aihe kuolisi vielä :------)
Sori surkea laatu, venytin tuon 320p videon 42 tuumaiselle televisiolle, ja näpsäsin kuvan puhelimellani AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Miksi?eCiuj kirjoitti:Sori surkea laatu, venytin tuon 320p videon 42 tuumaiselle televisiolle, ja näpsäsin kuvan puhelimellani![]()
We need CM Punk!
Katsoin sitä alunperin televisiostani, enkä jaksanut alkaa joko 1. kytkeä koko systeemiä pois ja saada "parempilaatuinen kuva" tai 2. ottaa kuva näytöstä, mennä internettiin ja postata se jonnekin. Näin sen sai helposti ilman liika työtäJers1 kirjoitti:Miksi?eCiuj kirjoitti:Sori surkea laatu, venytin tuon 320p videon 42 tuumaiselle televisiolle, ja näpsäsin kuvan puhelimellani![]()
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
-
dude from finland
eCiuj kirjoitti: Kenitys tässä teille Suomen lippu(nne?).Sori surkea laatu, venytin tuon 320p videon 42 tuumaiselle televisiolle, ja näpsäsin kuvan puhelimellani
Ja kysyn vielä -- saitteko Mizin nimmarin sekä mitkä fiilikset oli hänen voiton jälkeen
. Itse piti pompata pystyyn sohvalta ainoata kertaa koko neljän tunnin aikana
.
Samaa itsekin mietin. Ja jos joku miettii missä vaiheessa lippu näkyy, niin heti divas matsin jälkeen(no siis voittajan theme songin soidessa)
Juups...