Elintarviketopic
- Unscarred__
- Viesti:
- TupsuVeitikka
Ja tosiaan ihan lihatukusta ostettu 1kg kebablihaa, juuri sitä mitä kebab-ravintoloistakin saa. Eli ei mitään atrian einesshittiä. Jäävuorisalaattia sekaan ja avot.Ravenwood kirjoitti:Kaks päivää vetäny Maman kananmakuisia nuudeleita. En suosittele.
Velon rullakebab reseptii vois testata, mut kyllä sinne jotain muutakin lisäkkeitä pitäis väliin tunkea.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Komppaan. Hienoin keksintö sitten reikäleivän.Axl kirjoitti:Syökää ihmiset Pirkan kanakolmioleipiä. Tekevät nähkääs eetvarttia massukalle!
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Olen tässä joku aika sitten oppinut arvostamaan mielettömästi erilaisia teehetkiä. Muistan tässä pari vuotta sitten saaneeni teestä vain mielikuvia laihanmakuisesta litkusta, jota juodaan marttakerhojen kokouksissa, mutta tämä fiktiivinen mielikuva on saanut täyskäännöksen.
Jätän nyt ihan suosiolla ne makeat marja- sekä keltaiset teet sivuun, ja pomppaan suoraan mieltymykseni ytimeen. Olen siis saanut kahville täydellisen korvikkeen, jota kutsutaan vihreäksi teeksi. En tiedä johtuuko sen aiheuttama rentouttava vaikutus placebosta vai teaniinista, mutta miellyttävä se silti on. Rakastan tämän lisäksi luonnonläheistä yrttistä makua, sekä itse nautiskeluhetkeä. Bob Dylan soimaan, huomio kohti laskevaa aurinkoa ja kupponen aromiksta teetä käteen. Shamaaninen olo <3
Jätän nyt ihan suosiolla ne makeat marja- sekä keltaiset teet sivuun, ja pomppaan suoraan mieltymykseni ytimeen. Olen siis saanut kahville täydellisen korvikkeen, jota kutsutaan vihreäksi teeksi. En tiedä johtuuko sen aiheuttama rentouttava vaikutus placebosta vai teaniinista, mutta miellyttävä se silti on. Rakastan tämän lisäksi luonnonläheistä yrttistä makua, sekä itse nautiskeluhetkeä. Bob Dylan soimaan, huomio kohti laskevaa aurinkoa ja kupponen aromiksta teetä käteen. Shamaaninen olo <3
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
- MR.Off Topic
Paras tee, mitä olen koskaan juonut, on joku englantilainen tee. Olin siis englantilaisen kaverini luona ja he eivät juo muuta kuin englannista tilattua teetä, koska suomalainen tee on kuulema aivan hävytöntä myrkkyä, mitä se onkin. Itse en vain ollut koskaan nähnyt moista tapaa, että teehen maitoa pistetään, mutta ilmesesti ihan yleistä. Hyvää oli, mutta eipä tuota herkkua ihan hirveän monesti saa.Coca kirjoitti:Olen tässä joku aika sitten oppinut arvostamaan mielettömästi erilaisia teehetkiä. Muistan tässä pari vuotta sitten saaneeni teestä vain mielikuvia laihanmakuisesta litkusta, jota juodaan marttakerhojen kokouksissa, mutta tämä fiktiivinen mielikuva on saanut täyskäännöksen.
- The Rocker
Itsehän en enää juurikaan teetä juo. Ei jaksa oikeen nähdä vaivaa. Mutta maidolla ja sokerilla saa tosiaan aikaan ihmeitä. Sitruunan kanssa en ole kokeillut ja hunaja on imo melkoista sotkemista. Kahvia sen sijaan tulee juotua melko usein. Sen verran itse asiassa että saan vieroitusoireita jos en juo sitä.MR.Off Topic kirjoitti:Paras tee, mitä olen koskaan juonut, on joku englantilainen tee. Olin siis englantilaisen kaverini luona ja he eivät juo muuta kuin englannista tilattua teetä, koska suomalainen tee on kuulema aivan hävytöntä myrkkyä, mitä se onkin. Itse en vain ollut koskaan nähnyt moista tapaa, että teehen maitoa pistetään, mutta ilmesesti ihan yleistä. Hyvää oli, mutta eipä tuota herkkua ihan hirveän monesti saa.Coca kirjoitti:Olen tässä joku aika sitten oppinut arvostamaan mielettömästi erilaisia teehetkiä. Muistan tässä pari vuotta sitten saaneeni teestä vain mielikuvia laihanmakuisesta litkusta, jota juodaan marttakerhojen kokouksissa, mutta tämä fiktiivinen mielikuva on saanut täyskäännöksen.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Itsekin olen juonut jotain englantilaista teetä, kaverini kun on brittiläistä sukua. Oli aivan hirveää litkua.MR.Off Topic kirjoitti: Paras tee, mitä olen koskaan juonut, on joku englantilainen tee. Olin siis englantilaisen kaverini luona ja he eivät juo muuta kuin englannista tilattua teetä, koska suomalainen tee on kuulema aivan hävytöntä myrkkyä, mitä se onkin. Itse en vain ollut koskaan nähnyt moista tapaa, että teehen maitoa pistetään, mutta ilmesesti ihan yleistä. Hyvää oli, mutta eipä tuota herkkua ihan hirveän monesti saa.
We need CM Punk!
Itsekin juon vain Englantilaista teetä. Earl Greytä. Ostan sitä prismasta, rainbown halpatuotteena. Kyllä Englantilanen tee on niin hyvää ja erikoista!
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Riveni kirjoitti:Itsekin juon vain Englantilaista teetä. Earl Greytä. Ostan sitä prismasta, rainbown halpatuotteena. Kyllä Englantilanen tee on niin hyvää ja erikoista!
Itse taas voin suositella Nordqvistin teepaketteja. Kaikki ovat erittäin raikkaan ja hyvän tuoksuisia ja makuisia. Ehkä vähän porvarimaista touhua kun ei hirveän halpaa ole, mutta mikäli ei ole teen suurkuluttaja niin kyllähän tuo kestääkin ja on kyllä omasta mielestäni täysin hintansä väärti. Vielä upeat hippinimet noilla eri sekoituksilla (Tiikerin Päiväuni yms.)
Axl kirjoitti:![]()
![]()
Itse taas voin suositella Nordqvistin teepaketteja. Kaikki ovat erittäin raikkaan ja hyvän tuoksuisia ja makuisia. Ehkä vähän porvarimaista touhua kun ei hirveän halpaa ole, mutta mikäli ei ole teen suurkuluttaja niin kyllähän tuo kestääkin ja on kyllä omasta mielestäni täysin hintansä väärti. Vielä upeat hippinimet noilla eri sekoituksilla (Tiikerin Päiväuni yms.).
Luulin tuoneeni syvän Xtra ja Rainbow-tuotteiden vihani julki näillä foorumeilla aikaisemmin.
Itsekin juon käytännössä ainoastaan Nordqvistin teetä.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Et ole tuonut, kerro siis syysi tähän vihaanRiveni kirjoitti:Axl kirjoitti:![]()
![]()
Itse taas voin suositella Nordqvistin teepaketteja. Kaikki ovat erittäin raikkaan ja hyvän tuoksuisia ja makuisia. Ehkä vähän porvarimaista touhua kun ei hirveän halpaa ole, mutta mikäli ei ole teen suurkuluttaja niin kyllähän tuo kestääkin ja on kyllä omasta mielestäni täysin hintansä väärti. Vielä upeat hippinimet noilla eri sekoituksilla (Tiikerin Päiväuni yms.).
Luulin tuoneeni syvän Xtra ja Rainbow-tuotteiden vihani julki näillä foorumeilla aikaisemmin.
Itsekin juon käytännössä ainoastaan Nordqvistin teetä.
We need CM Punk!
- The Rocker
Mutta niin halpoja!Riveni kirjoitti:Ne ovat huonolaatuisia tuotteita huonolaatuisesta osuusliikkeestä.Jers1 kirjoitti: Et ole tuonut, kerro siis syysi tähän vihaan
"The only time success comes before work is in the dictionary."
Kilpailevan ei-osuusliikkeen Pirkka-tuotteet ovat yhtä halpoja, mutta huomattavasti ladukkaampia.The Rocker kirjoitti:Mutta niin halpoja!Riveni kirjoitti:Ne ovat huonolaatuisia tuotteita huonolaatuisesta osuusliikkeestä.Jers1 kirjoitti: Et ole tuonut, kerro siis syysi tähän vihaan
- MR.Off Topic
- Mikko Alatalo
Pirkka on p****estä. X-Tran limut ovat ainakin hyvää tavaraa, puhumattakaan Rainbow'n Vauhtihirmu-tripeistä. Muuta halpista en sitten ostakkaan.Riveni kirjoitti:Kilpailevan ei-osuusliikkeen Pirkka-tuotteet ovat yhtä halpoja, mutta huomattavasti ladukkaampia.The Rocker kirjoitti:Mutta niin halpoja!Riveni kirjoitti: Ne ovat huonolaatuisia tuotteita huonolaatuisesta osuusliikkeestä.
We need CM Punk!
Mutta niin halpoja![/quote]Riveni kirjoitti:
Ne ovat huonolaatuisia tuotteita huonolaatuisesta osuusliikkeestä.
Millon hankit kokoomuksen jäsenkirjan? Luulin, että tälläset idioottimaiset ajatustavat ois haudattu sisällisodan/talvisodan jälkeen. Tietääkseni kommaritkaan eivät nykyään marssi helsingin kaduilla laullellen "TYÖN ORJAT SORRON YÖSTÄ NOUSKAA"
Ontopic: Xtran kaikkijutut on aivan p****estä, mutta Pirkka, Rainbow ja Euroshopper ovat kaikki yhtä hyviä. Euroshopperin energiajuoma on jees, Pirkan sipsit ja dipit on jees, rainbowin suklaapatukat on jees. Kaikista noista merkeistä paitsi Xtrasta löytyy jotain hyvää :F
PS: Tee on homoille
Red snow, how convenient.
http://adsoftheworld.com/files/images/e ... review.jpgMR.Off Topic kirjoitti:Täytyy nyt vielä mainita, että Euroshopperin tuotteet ovat suoraan helvetistä tulleita.
Have a nice day!