Elintarviketopic

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Axl

Viesti Kirjoittaja Axl » To 04.11.2010 21:19

Syökää ihmiset Pirkan kanakolmioleipiä. Tekevät nähkääs eetvarttia massukalle!

Unscarred__
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Unscarred__ » To 04.11.2010 21:21

Eli ripulin... :(
I Suck what I do best...

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » To 04.11.2010 22:08

Grandet on kyllä hyviä sipsejä. Onko nuo pippuri juustosnaksut hyviä?
..Stranger.

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » To 04.11.2010 23:43

TupsuVeitikka kirjoitti:Grandet on kyllä hyviä sipsejä. Onko nuo pippuri juustosnaksut hyviä?
Niissä maistuu aivan liikaa tuo pippuri, joka tekee niistä suoraan sanottuna melko mauttoman oloisia. Oli ne ihan okei mutta se pippuri vie kaiken juuston maun niistä.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 07.11.2010 11:13

Pizzapohja + kebabliha + salsa = rullakebab. :P
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Su 07.11.2010 13:38

Kaks päivää vetäny Maman kananmakuisia nuudeleita. En suosittele.

Velon rullakebab reseptii vois testata, mut kyllä sinne jotain muutakin lisäkkeitä pitäis väliin tunkea.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 07.11.2010 14:13

Ravenwood kirjoitti:Kaks päivää vetäny Maman kananmakuisia nuudeleita. En suosittele.

Velon rullakebab reseptii vois testata, mut kyllä sinne jotain muutakin lisäkkeitä pitäis väliin tunkea.
Ja tosiaan ihan lihatukusta ostettu 1kg kebablihaa, juuri sitä mitä kebab-ravintoloistakin saa. Eli ei mitään atrian einesshittiä. Jäävuorisalaattia sekaan ja avot.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » Su 07.11.2010 14:45

Axl kirjoitti:Syökää ihmiset Pirkan kanakolmioleipiä. Tekevät nähkääs eetvarttia massukalle!
Komppaan. Hienoin keksintö sitten reikäleivän.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Coca

Viesti Kirjoittaja Coca » Su 07.11.2010 15:58

Olen tässä joku aika sitten oppinut arvostamaan mielettömästi erilaisia teehetkiä. Muistan tässä pari vuotta sitten saaneeni teestä vain mielikuvia laihanmakuisesta litkusta, jota juodaan marttakerhojen kokouksissa, mutta tämä fiktiivinen mielikuva on saanut täyskäännöksen.

Jätän nyt ihan suosiolla ne makeat marja- sekä keltaiset teet sivuun, ja pomppaan suoraan mieltymykseni ytimeen. Olen siis saanut kahville täydellisen korvikkeen, jota kutsutaan vihreäksi teeksi. En tiedä johtuuko sen aiheuttama rentouttava vaikutus placebosta vai teaniinista, mutta miellyttävä se silti on. Rakastan tämän lisäksi luonnonläheistä yrttistä makua, sekä itse nautiskeluhetkeä. Bob Dylan soimaan, huomio kohti laskevaa aurinkoa ja kupponen aromiksta teetä käteen. Shamaaninen olo <3
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Su 07.11.2010 21:22

Coca kirjoitti:Olen tässä joku aika sitten oppinut arvostamaan mielettömästi erilaisia teehetkiä. Muistan tässä pari vuotta sitten saaneeni teestä vain mielikuvia laihanmakuisesta litkusta, jota juodaan marttakerhojen kokouksissa, mutta tämä fiktiivinen mielikuva on saanut täyskäännöksen.

Jätän nyt ihan suosiolla ne makeat marja- sekä keltaiset teet sivuun, ja pomppaan suoraan mieltymykseni ytimeen. Olen siis saanut kahville täydellisen korvikkeen, jota kutsutaan vihreäksi teeksi. En tiedä johtuuko sen aiheuttama rentouttava vaikutus placebosta vai teaniinista, mutta miellyttävä se silti on. Rakastan tämän lisäksi luonnonläheistä yrttistä makua, sekä itse nautiskeluhetkeä. Bob Dylan soimaan, huomio kohti laskevaa aurinkoa ja kupponen aromiksta teetä käteen. Shamaaninen olo <3
Paras tee, mitä olen koskaan juonut, on joku englantilainen tee. Olin siis englantilaisen kaverini luona ja he eivät juo muuta kuin englannista tilattua teetä, koska suomalainen tee on kuulema aivan hävytöntä myrkkyä, mitä se onkin. Itse en vain ollut koskaan nähnyt moista tapaa, että teehen maitoa pistetään, mutta ilmesesti ihan yleistä. Hyvää oli, mutta eipä tuota herkkua ihan hirveän monesti saa.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Su 07.11.2010 21:57

MR.Off Topic kirjoitti:
Coca kirjoitti:Olen tässä joku aika sitten oppinut arvostamaan mielettömästi erilaisia teehetkiä. Muistan tässä pari vuotta sitten saaneeni teestä vain mielikuvia laihanmakuisesta litkusta, jota juodaan marttakerhojen kokouksissa, mutta tämä fiktiivinen mielikuva on saanut täyskäännöksen.

Paras tee, mitä olen koskaan juonut, on joku englantilainen tee. Olin siis englantilaisen kaverini luona ja he eivät juo muuta kuin englannista tilattua teetä, koska suomalainen tee on kuulema aivan hävytöntä myrkkyä, mitä se onkin. Itse en vain ollut koskaan nähnyt moista tapaa, että teehen maitoa pistetään, mutta ilmesesti ihan yleistä. Hyvää oli, mutta eipä tuota herkkua ihan hirveän monesti saa.
Itsehän en enää juurikaan teetä juo. Ei jaksa oikeen nähdä vaivaa. Mutta maidolla ja sokerilla saa tosiaan aikaan ihmeitä. Sitruunan kanssa en ole kokeillut ja hunaja on imo melkoista sotkemista. Kahvia sen sijaan tulee juotua melko usein. Sen verran itse asiassa että saan vieroitusoireita jos en juo sitä.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Jers1

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Su 07.11.2010 22:06

MR.Off Topic kirjoitti: Paras tee, mitä olen koskaan juonut, on joku englantilainen tee. Olin siis englantilaisen kaverini luona ja he eivät juo muuta kuin englannista tilattua teetä, koska suomalainen tee on kuulema aivan hävytöntä myrkkyä, mitä se onkin. Itse en vain ollut koskaan nähnyt moista tapaa, että teehen maitoa pistetään, mutta ilmesesti ihan yleistä. Hyvää oli, mutta eipä tuota herkkua ihan hirveän monesti saa.
Itsekin olen juonut jotain englantilaista teetä, kaverini kun on brittiläistä sukua. Oli aivan hirveää litkua.
We need CM Punk!

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Su 07.11.2010 22:51

Itsekin juon vain Englantilaista teetä. Earl Greytä. Ostan sitä prismasta, rainbown halpatuotteena. Kyllä Englantilanen tee on niin hyvää ja erikoista!
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Axl

Viesti Kirjoittaja Axl » Ma 08.11.2010 20:37

Riveni kirjoitti:Itsekin juon vain Englantilaista teetä. Earl Greytä. Ostan sitä prismasta, rainbown halpatuotteena. Kyllä Englantilanen tee on niin hyvää ja erikoista!
:-k [-X

Itse taas voin suositella Nordqvistin teepaketteja. Kaikki ovat erittäin raikkaan ja hyvän tuoksuisia ja makuisia. Ehkä vähän porvarimaista touhua kun ei hirveän halpaa ole, mutta mikäli ei ole teen suurkuluttaja niin kyllähän tuo kestääkin ja on kyllä omasta mielestäni täysin hintansä väärti. Vielä upeat hippinimet noilla eri sekoituksilla (Tiikerin Päiväuni yms.) :heart: .

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ma 08.11.2010 22:53

Axl kirjoitti::-k [-X

Itse taas voin suositella Nordqvistin teepaketteja. Kaikki ovat erittäin raikkaan ja hyvän tuoksuisia ja makuisia. Ehkä vähän porvarimaista touhua kun ei hirveän halpaa ole, mutta mikäli ei ole teen suurkuluttaja niin kyllähän tuo kestääkin ja on kyllä omasta mielestäni täysin hintansä väärti. Vielä upeat hippinimet noilla eri sekoituksilla (Tiikerin Päiväuni yms.) :heart: .
:?

Luulin tuoneeni syvän Xtra ja Rainbow-tuotteiden vihani julki näillä foorumeilla aikaisemmin.

Itsekin juon käytännössä ainoastaan Nordqvistin teetä.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Jers1

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ma 08.11.2010 22:58

Riveni kirjoitti:
Axl kirjoitti::-k [-X

:?

Luulin tuoneeni syvän Xtra ja Rainbow-tuotteiden vihani julki näillä foorumeilla aikaisemmin.

Itsekin juon käytännössä ainoastaan Nordqvistin teetä.
Et ole tuonut, kerro siis syysi tähän vihaan :(
We need CM Punk!

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ma 08.11.2010 23:30

Jers1 kirjoitti: Et ole tuonut, kerro siis syysi tähän vihaan :(
Ne ovat huonolaatuisia tuotteita huonolaatuisesta osuusliikkeestä. :|

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ma 08.11.2010 23:31

Riveni kirjoitti:
Mutta niin halpoja!
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ma 08.11.2010 23:35

The Rocker kirjoitti:
Riveni kirjoitti:
Mutta niin halpoja!
Kilpailevan ei-osuusliikkeen Pirkka-tuotteet ovat yhtä halpoja, mutta huomattavasti ladukkaampia. :|

Fletch

Viesti Kirjoittaja Fletch » Ma 08.11.2010 23:55

Xtran kaakao on ainakin pirun hyvää!

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 09.11.2010 00:55

Täytyy nyt vielä mainita, että Euroshopperin tuotteet ovat suoraan helvetistä tulleita.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Mikko Alatalo

Viesti Kirjoittaja Mikko Alatalo » Ti 09.11.2010 10:53

Fletch kirjoitti:Xtran kaakao on ainakin pirun hyvää!
Ennen oli vielä parempaa (en tiedä mitä/miksi ovat muuttaneet), mutta on tuo hinta/laatusuhteeltaan parempaa kuin esim. O'boy. 8)

Jers1

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ti 09.11.2010 14:45

Riveni kirjoitti:
The Rocker kirjoitti:
Riveni kirjoitti: Ne ovat huonolaatuisia tuotteita huonolaatuisesta osuusliikkeestä. :|
Mutta niin halpoja!
Kilpailevan ei-osuusliikkeen Pirkka-tuotteet ovat yhtä halpoja, mutta huomattavasti ladukkaampia. :|
Pirkka on p****estä. X-Tran limut ovat ainakin hyvää tavaraa, puhumattakaan Rainbow'n Vauhtihirmu-tripeistä. Muuta halpista en sitten ostakkaan.
We need CM Punk!

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ti 09.11.2010 15:07

Riveni kirjoitti:
Mutta niin halpoja![/quote]

Millon hankit kokoomuksen jäsenkirjan? Luulin, että tälläset idioottimaiset ajatustavat ois haudattu sisällisodan/talvisodan jälkeen. Tietääkseni kommaritkaan eivät nykyään marssi helsingin kaduilla laullellen "TYÖN ORJAT SORRON YÖSTÄ NOUSKAA"

Ontopic: Xtran kaikkijutut on aivan p****estä, mutta Pirkka, Rainbow ja Euroshopper ovat kaikki yhtä hyviä. Euroshopperin energiajuoma on jees, Pirkan sipsit ja dipit on jees, rainbowin suklaapatukat on jees. Kaikista noista merkeistä paitsi Xtrasta löytyy jotain hyvää :F

PS: Tee on homoille
Red snow, how convenient.

The Boss

Viesti Kirjoittaja The Boss » Ti 09.11.2010 15:15

MR.Off Topic kirjoitti:Täytyy nyt vielä mainita, että Euroshopperin tuotteet ovat suoraan helvetistä tulleita.
http://adsoftheworld.com/files/images/e ... review.jpg :cyclopsani:
Have a nice day!

Vastaa Viestiin