Olympiakiekko-kisa

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Avatar
Borga
Viestit: 265
Liittynyt: Su 09.05.2004 12:02

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Borga » Ke 19.02.2014 09:16

Keskiviikko 19.2.2014

Ruotsi - Slovenia 1 (4-1)
Suomi - Venäjä x (2-2)
Kanada - Latvia 1 (5-0)
Yhdysvallat - Tshekki 1 (5-2)

Avatar
Griffin
Viestit: 1097
Liittynyt: Ti 30.09.2008 17:39

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Griffin » Ke 19.02.2014 09:34

Jes, Rockerille kiitokset. :) Onneksi joku on hereillä.

Kokonaistilasto:

Dorian 26
Ravenwood 20
Takaovi 19
The Rocker 19
Griffin 18
Borga 17
Merovingi 17
ViiZei 17
DMW 16
BustUout 16
Stefa 16
Sipsu 14
Krizski 13


Ja sitten omat:

Keskiviikko 19.2.2014

Ruotsi - Slovenia 1 (6-1)
Suomi - Venäjä 1 (3-2)
Kanada - Latvia 1 (4-0)
Yhdysvallat - Tshekki 1 (6-3)

Avatar
Griffin
Viestit: 1097
Liittynyt: Ti 30.09.2008 17:39

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Griffin » Ke 19.02.2014 09:36

Tuli niin lyhyellä ajalla tämä, joten jos sovitaan, että he jotka eivät ole asettaneet veikkausta saavat sen vielä esittää, kunhan se tapahtuu otteluihin, jotka eivät ole alkanut.

Avatar
Krizski
Viestit: 1226
Liittynyt: Ma 24.10.2011 18:58
Paikkakunta: Koskenkorva/Savonlinna

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Krizski » Ke 19.02.2014 11:30

Niinhän tämä ehti tulla, joten laitetaan nuo kolme viimeistä ottelua nyt veikkaukseen. :)

Suomi - Venäjä 1 (3-1)
Kanada - Latvia 1 (5-1)
USA - Tshekki X (3-3)
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä

Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422

Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja BustUout » Ke 19.02.2014 22:15

Griffin kirjoitti:
Kokonaistilasto:

Dorian 26
Ravenwood 20
Takaovi 19
The Rocker 19
Griffin 18
Borga 17
Merovingi 17
ViiZei 17
DMW 16
BustUout 16
Stefa 16
Sipsu 14
Krizski 13
Kuka näistä olikaan se foorumin johtava jääkiekkoanalyytikko?
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ke 19.02.2014 22:16

BustUout kirjoitti:Kuka näistä olikaan se foorumin johtava jääkiekkoanalyytikko?
Oikein veikkaaminen =/= analysointi.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Griffin
Viestit: 1097
Liittynyt: Ti 30.09.2008 17:39

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Griffin » To 20.02.2014 05:38

Kokonaistilanne:


Dorian 30
Ravenwood 27
Takaovi 26
The Rocker 26
ViiZei 24
Borga 23
Griffin 22
Merovingi 20
Stefa 20
DMW 19
Krizski 18
BustUout 16
Sipsu 14


Tiukkaa on. Dorian pitää piikki paikkansa mutta muutama on siinä aivan hännässä kiinni jo. Eilen pisteiden osalta laadukas kierros, koska monta tulosvetoa oikein ja moni sai hyvät pisteet. Tästä jatketaan!

Perjantai 21.2

Ruotsi - Suomi
Kanada - USA

Avatar
Griffin
Viestit: 1097
Liittynyt: Ti 30.09.2008 17:39

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Griffin » To 20.02.2014 05:39

Ruotsi - Suomi 2 (2-4)
Kanada - USA 2 (2-3)

Avatar
Borga
Viestit: 265
Liittynyt: Su 09.05.2004 12:02

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Borga » To 20.02.2014 07:22

Ruotsi - Suomi 2 (2-3)
Kanada - USA 2 (1-3)

Avatar
Ravenwood
Viestit: 2276
Liittynyt: La 09.01.2010 20:11

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » To 20.02.2014 08:47

Perjantai 21.2

Ruotsi - Suomi 2 (3-5)
Kanada - USA 2 (2-4)

Avatar
Stefa
Viestit: 1142
Liittynyt: Su 26.06.2005 00:29
Paikkakunta: Tampere

Re: Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Stefa » To 20.02.2014 12:56

Ruotsi - Suomi 2 (2-3)
Kanada - USA 2 (2-5)


Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » To 20.02.2014 13:03

Mjötöööööööh? MJÖTÖÖÖÖÖÖH?

Ruotsi-Suomi 2 (1-4)
Kanada-USA 2 (0-3)

EDIT:

Ei ole muuten kellään osunut lähellekään nuo piste- ja maalipörssiveikkaukset koko turnauksen osalta. Suomalaisten kohdalla ollaankin sitten jo paljon paremmin kartalla, olkoonkin että sitä oli vähän helpompi lähteäkin veikkaamaan.

Noh, Kane vetää edelleen piste per peli vauhdissa joten nyt vaan seuraavaan peliin Kanadaa vastaan vaikka jotain tehoja 2+3 niin näyttääkin tosi kivalta taas... :roll:
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja BustUout » To 20.02.2014 13:31

Perjantai 21.2

Ruotsi - Suomi 1 (3-1)
Kanada - USA 2 (2-4)
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja The Rocker » To 20.02.2014 13:39

Perjantai 21.2

Ruotsi - Suomi 1 (3-2)
Kanada - USA 1 (3-2)
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Krizski
Viestit: 1226
Liittynyt: Ma 24.10.2011 18:58
Paikkakunta: Koskenkorva/Savonlinna

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Krizski » To 20.02.2014 17:05

Perjantai 21.2

Ruotsi - Suomi X (2-2)
Kanada - USA 1 (3-2)
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä

Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422

Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!

Avatar
takaovi
Viestit: 2430
Liittynyt: Su 26.08.2007 16:17
Paikkakunta: Pori

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja takaovi » To 20.02.2014 17:38

Ruotsi - Suomi X (2-2)
Kanada - USA 2 (3-5)
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Avatar
Dorian
Viestit: 2163
Liittynyt: To 10.02.2011 15:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Dorian » To 20.02.2014 19:18

Ruotsi - Suomi 2 (2-3)
Kanada - USA 1 (5-2)
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:

SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]

Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]

Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]

Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Pe 21.02.2014 04:21

Ruotsi - Suomi 2 (1-3)

Kanada - USA 2 (2-4)
hevosen k**pä

Avatar
ViiZei
Viestit: 1631
Liittynyt: Ti 11.11.2008 18:21
Paikkakunta: SeinäJoe

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja ViiZei » La 22.02.2014 04:21

Unohtu mokoma kierros.

Suomi-USA X (2-2)
Kanada-Ruotsi 2 (2-4)
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja The Rocker » La 22.02.2014 05:06

Suomi-USA 1 (3-1)
Kanada-Ruotsi 2 (2-4)
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Griffin
Viestit: 1097
Liittynyt: Ti 30.09.2008 17:39

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Griffin » La 22.02.2014 08:41

Kokonaistilanne:
Dorian 31
The Rocker 28
Ravenwood 27
Takaovi 26
ViiZei 24
Borga 23
Griffin 22
Merovingi 20
Stefa 20
DMW 19
Krizski 19
BustUout 17
Sipsu 14


Siittä sitten. Aika pitkälti nolla kierros eilen. The Rocker kuitenkin nousi toiseksi.

Jäljellä siis tänään pronssipeli: Suomi - USA
Ja huomenna finaali: Kanada - Ruotsi

Huomenna päivitetään sitten pisteet lopullisesti. Sitten lasketaan mukaan kaikki. Tuon jälkeen voittaja on selvillä.

Suomi - USA 1 (3-2)
Kanada - Ruotsi X (3-2)

Avatar
Ravenwood
Viestit: 2276
Liittynyt: La 09.01.2010 20:11

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » La 22.02.2014 08:43

Suomi - USA 2 (2-4)
Kanada - Ruotsi 1 (3-1)

Avatar
BustUout
Viestit: 963
Liittynyt: Su 08.08.2010 13:02
Paikkakunta: Kajaani

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja BustUout » La 22.02.2014 10:01

Suomi - USA 2 (2-3)
Kanada - Ruotsi 2 (1-2)
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » La 22.02.2014 10:30

Suomi-USA 1 (3-1)
Kanada-Ruotsi 1 (3-2)
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Stefa
Viestit: 1142
Liittynyt: Su 26.06.2005 00:29
Paikkakunta: Tampere

Re: Re: Olympiakiekko-kisa

Viesti Kirjoittaja Stefa » La 22.02.2014 11:04

Suomi-USA 2 (1-4)
Kanada-Ruotsi 2 (2-3)


Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Vastaa Viestiin