GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » To 19.09.2013 15:53

Millekäs ne CJ:n hoodit tässä pelissä näyttävät?
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Memory
Viestit: 520
Liittynyt: Ke 12.01.2005 17:46

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja Memory » To 19.09.2013 16:45

DeadManWalking kirjoitti:Millekäs ne CJ:n hoodit tässä pelissä näyttävät?
Ei ollenkaan samalta. Itse olen huomannut että ainut tunnistettava paikka on se ns. "ymprä" aka grove street, jossa on myös aivan eri rakennukset kuin SA'ssa.

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja Merovingi » To 19.09.2013 18:02

Eikös tämä ja GTA IV sijoitu eri universumiin kuin GTA: SA?
hevosen k**pä

Avatar
Smark
Viestit: 517
Liittynyt: Pe 02.01.2004 13:53
Paikkakunta: Pohjois-Vantaa

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja Smark » To 19.09.2013 18:49

Okei, on tässä jotain oikein mallikkaasti tehtyäkin (spoilaa tehtävää, joka suoritetaan juuri ennen kuin pääsee Trevorilla pelaamaan ensimmäistä kertaa pl. prologi):
Spoiler: näytä
Ryöstön suunnittelussa tehdyt päätökset vaikuttavat oikeasti paljon enemmän kuin oletin. Otin kaksi paskanaamaa ja parhaan hakkerin, joten ryöstöaikaa oli paljon, mutta muuten homma ei mennyt kuten elokuvissa. Lisäksi Michael briiffasi näistä yksityiskohdista Franklinia ennen suoritetta, which was nice. Hienoa, Rockstar!
Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?
You want the best? Here I am. Kuva

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 19.09.2013 20:07

Tuo autojen räjähteleminen + instant-kuolema v***ttaa ankarasti. Vähän hypyn jälkeen hipaisee katto maata ja BOOOM.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Mr.Perfekt
Viestit: 794
Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
Paikkakunta: Lahti

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » To 19.09.2013 20:18

BustUout kirjoitti:Kannattaako ostaa yksinpelin takia? Paljon kestoa tunneissa?
About 25h kuulemma päätarinan kesto. Vaikuttaa aika oikealta arviolta, sillä itse menen jo aikalailla pelin tarinan loppupuoliskolla.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 19.09.2013 20:48

Jack DiBiase kirjoitti:Tuo autojen räjähteleminen + instant-kuolema v***ttaa ankarasti. Vähän hypyn jälkeen hipaisee katto maata ja BOOOM.
Vahva samaistuminen. Jos tässä nyt sitä paljon haluttua arcadea on niin vähän on menty liian realistista reittiä joidenkin ratkaisujen kanssa. Tykkäsin ainakin itse myös siitä kun pystyi Nikon kanssa lentämään tuulilasista läpi 80 km/h ja jatkamaan vielä pakoreissua, vaikka siitä olikin realismi kaukana.

No, eri peli, eri peli.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
eCiuj
Viestit: 2210
Liittynyt: Ti 04.10.2011 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja eCiuj » To 19.09.2013 23:41

Jack DiBiase kirjoitti:EDIT: Ja mikä h****tti siinä on, ettei Rockstar osaa tehdä autotallia, mistä ei katoa autoja. Luulisi nyt, että GTA3:sta asti 13 vuodessa olisi saatu korjattua.
Älä vaan. Vielä kun olen polttanut $90,000 jotta sain ostettua Bansheen, sekä olen vielä tuunannut sitä mm. luodinkestävillä renkailla, niin h**vetin kiva että se katoaa autotallista. Näet ainoa tapa saada auto takaisin tuossa tilanteessa, on latailla peliä kerta toisensa jälkeen kunnes se vihdoin ilmestyy joko autotalliin taikka pihaan.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Avatar
Jomppa
Viestit: 254
Liittynyt: Ma 10.09.2007 12:27
Paikkakunta: Tampere

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja Jomppa » Pe 20.09.2013 00:31

Tänään oli ensikosketukset peliin, ja vaikuttaa tosi hyvältä tähän asti, huoriakin tuli käytyä kattomassa :D

Avatar
Borga
Viestit: 265
Liittynyt: Su 09.05.2004 12:02

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja Borga » Pe 20.09.2013 15:58

Mitä jengi puhuu katoavista autoista tai instant death kuolemista autossa tms? Itellä ei kertaakaan kadonnut autot talleissa (pariin autoon upottanut sen 50t kustomoinnissa) enkä oo ukolla kuollut, vaikka lennellyt kuinka tuulilasista tai törmäillyt/lennellyt autolla. Toki silloin delaa, jos health vähissä, luonnollisesti.

Toinen juttu, toi ajotuntuma. Ennen V:n julkaisua pelailin aika paljon IV:tä ja voi j******ta ku on niin paljon parempi ajotuntuma autoilla! Nelosessa nehän oli kuin jotain keinuhevosia tms, heilui ihan naurettavalla tavalla. Ei se toki häirinnyt, meni arcaden piikkiin. Ei ne nytkään pahemmin realistisuutta lähentele, mutta hemmetin paljon paremmin autot tottelee ja mukavampi ajaa. Ja kuka h****tti kaipaa GTA:n tyyppisessä pelissä realismia? :D

Joku 25-30h takana (pääjuoni vielä kesken, loppu taitaa tosin häämöttää, n. 65% vasta suoritettu, joten sivutehtäviä paljon jäljellä yms.) eikä vieläkään oo tullut bugin bugia vastaan, taikka mitään suurempaa, mikä tiputtaisi arvosanaa täydestä kympistä, jos kouluarvosanoin mentäis. Ehkä 98/100 antaisin, sillä semmosia pikkujuttuja on muutama, mitkä ei tee siitä sataprossasen täydellistä peliä! Mut kaikki pelattavuuteen, tarinaan ja yleisesti pelifiilikseen vaikuttavat seikat ovat napakymppejä IMO.

Onlineä vielä odotellessa!

kossi5
Viestit: 637
Liittynyt: La 16.06.2007 21:01
Paikkakunta: Helsingin Herra

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja kossi5 » To 26.09.2013 18:57

Jos ei omista autoa, niin silloin ei kannata maksaa sen kustomoinnista paljoa. Koska ne häviää paitsi kun ostaa erillisen tallin, siellä ne pysyy.
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

Avatar
Mr.Perfekt
Viestit: 794
Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
Paikkakunta: Lahti

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » To 26.09.2013 19:05

kossi5 kirjoitti:Jos ei omista autoa, niin silloin ei kannata maksaa sen kustomoinnista paljoa. Koska ne häviää paitsi kun ostaa erillisen tallin, siellä ne pysyy.
Niitä tallejakaan ei tarvi edes ostaa.

Innolla odotan kyllä GTA Onlinen julkasua. Pääsee ryöstelemään viinakauppoja, bensiksiä, kauppoja yms.

kossi5
Viestit: 637
Liittynyt: La 16.06.2007 21:01
Paikkakunta: Helsingin Herra

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Pe 27.09.2013 01:10

Story tosiaan suoritettu. Mutta eihän tää hauskuus tähän lopu. Paljon on tehtävää vielä ja sit vielä online! Huh, mikä peli.

Kyllä talli pitää ainakin ostaa, ennenkun voi auton tilata. Vai voiko autoja ostaa muualta kuin netistä?
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

Avatar
eCiuj
Viestit: 2210
Liittynyt: Ti 04.10.2011 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Pe 27.09.2013 13:26

Mr.Perfekt kirjoitti:Innolla odotan kyllä GTA Onlinen julkasua. Pääsee ryöstelemään viinakauppoja, bensiksiä, kauppoja yms.
Samma här. Mutta tiedä minkälaista tuskaa ensimmäiset viikot ovat, kun se ei toimi varmaankaan millään. Pelkästään Social Clubin pyörittäminen on ollut jo aika tuskaista Rockstarsille, mitäs sitten kun ihmisiä vyöryy massiivisina kasoina kohti GTA Onlinea. Yllättäkää minut positiivisesti, Rockstars.
kossi5 kirjoitti:Kyllä talli pitää ainakin ostaa, ennenkun voi auton tilata. Vai voiko autoja ostaa muualta kuin netistä?
Jokaisella hahmolla on autotalli jo valmiiksi, etkö huomannut? Franklinin talli on Grove Streetilla!
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 27.09.2013 13:48

eCiuj kirjoitti:
Mr.Perfekt kirjoitti:Innolla odotan kyllä GTA Onlinen julkasua. Pääsee ryöstelemään viinakauppoja, bensiksiä, kauppoja yms.
Samma här. Mutta tiedä minkälaista tuskaa ensimmäiset viikot ovat, kun se ei toimi varmaankaan millään. Pelkästään Social Clubin pyörittäminen on ollut jo aika tuskaista Rockstarsille, mitäs sitten kun ihmisiä vyöryy massiivisina kasoina kohti GTA Onlinea. Yllättäkää minut positiivisesti, Rockstars.
kossi5 kirjoitti:Kyllä talli pitää ainakin ostaa, ennenkun voi auton tilata. Vai voiko autoja ostaa muualta kuin netistä?
Jokaisella hahmolla on autotalli jo valmiiksi, etkö huomannut? Franklinin talli on Grove Streetilla!
En tiedä oliko Kossilla pointtina se, että tällä hetkellä noista talleista tuntuu katoavan autoja. Yksi keino on kuulema laittaa auto johonkin muuhun autotalliin kuin siihen hahmon perusautotalliin. Tosin itsellä ei ole peliä, joten en osaa tarkemmin sanoa kuin, että mitä olen lukenut.

Rockstar muuten jo tiedotti valmiiksi, että Online ei varmaan tule launchissa olemaan heti terävimmillään. Koko ideahan oli Rockstarilla siinä ettei tuota Onlinea julkaistu samaan aikaan, että se saataisiin paremmin pyörimään launchissa, mutta kaikki virheet on mahdotonta löytää ja ennustaa ennen kuin järjetön määrä ihmisiä alkaa sitä pelaamaan.

"There will be the typical growing pains for an online game, including but not limited to crashes, glitches, crazy bugs, gameplay modes and mechanics that need re-balancing and other surprises! Even in GTAV Story Mode, some of you may have seen a few odd and even amusing little glitches out there last week. This sort of thing is inevitable in a massive open-world game and there’ll surely be lots more unexpected oddities like this in the Online world next week – rest assured we’ll be monitoring and actively doing all we can to smooth such things out as they happen, but we need your help to find them, as well as your feedback to help fine tune all of the game's systems so everything is perfectly balanced."

http://kotaku.com/rockstar-confirms-gta ... 1387681016
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
takaovi
Viestit: 2430
Liittynyt: Su 26.08.2007 16:17
Paikkakunta: Pori

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja takaovi » Pe 27.09.2013 17:11

No ihan asiallista myöntää heti kättelyssä, että vaikeaa voi alkuun olla (koska kaikkihan sen tajuaa, varsinkin näin suositun pelin kohdalla), eikä lähdetä vähättelemään.

Itsellä pelin päätarinakin pahasti vaiheessa, koska uusin Pro Evolution Soccer syö valtaosan pelailuajasta. Mutta eiköhän tää ajan kanssa läpi kahlata. Tehtävät olleet ihan hyviä ja vaihtelua on ollut, joka on aina tervetullutta. Eka ryöstökeikka oli mielenkiintoinen, joskin loppuviimeksi aika helppo. Toki palkkasin ryhmään laatua, että ehkä se sitten teki hommasta turhan simppeliä.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Avatar
-Invincible-
Viestit: 276
Liittynyt: La 02.01.2010 21:45

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja -Invincible- » La 28.09.2013 14:41

eCiuj kirjoitti: Jokaisella hahmolla on autotalli jo valmiiksi, etkö huomannut? Franklinin talli on Grove Streetilla!
Eipäs ole. Ne tallit tulivat sen blimp-koodin mukana, muuten maksavat 50k. Saattoi olla myös niin, että aukenivat Social Clubin kautta, niinkuin Elegy RH8.
"I call that a medium segment. It's not rare and it's certainly not well done."
- Cesaro

WrestlingAlertin Formulatietäjä vuosimallia 2013!

Avatar
vendicta
Viestit: 1245
Liittynyt: La 17.10.2009 08:28

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja vendicta » La 28.09.2013 15:50

Jos haluat ostaa tontin ilman rahan tuhlausta niin tee seuraava:

1. Omista tarpeeksi rahaa tontin ostoon.
2. Mene sinne tontille.
3. Paina nuolta kerran ja toisen kerran varmistaaksesi oston.
4. Kun olet varmistanut oston, paina SAMANTIEN itsesi pelivalikkoon.
5. Aloita jonkun vanhan tehtävän uudelleen pelaaminen.
6. Kysyy haluatko tehdä jokun palautuskohdan siihen, paina vaan kyllä
7. Pelaa tai failaa tehtävä, ihan sama.
8. Saat tontin, mutta rahat pysyy sun taskussa.

Avatar
Mr.Perfekt
Viestit: 794
Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
Paikkakunta: Lahti

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » La 28.09.2013 16:26

-Invincible- kirjoitti:
eCiuj kirjoitti: Jokaisella hahmolla on autotalli jo valmiiksi, etkö huomannut? Franklinin talli on Grove Streetilla!
Eipäs ole. Ne tallit tulivat sen blimp-koodin mukana, muuten maksavat 50k. Saattoi olla myös niin, että aukenivat Social Clubin kautta, niinkuin Elegy RH8.
Ahaaa. No ilmankos ei tarvinnutkaan sitten ostella niitä talleja.

Avatar
eCiuj
Viestit: 2210
Liittynyt: Ti 04.10.2011 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja eCiuj » Su 29.09.2013 09:00

-Invincible- kirjoitti:
eCiuj kirjoitti: Jokaisella hahmolla on autotalli jo valmiiksi, etkö huomannut? Franklinin talli on Grove Streetilla!
Eipäs ole. Ne tallit tulivat sen blimp-koodin mukana, muuten maksavat 50k. Saattoi olla myös niin, että aukenivat Social Clubin kautta, niinkuin Elegy RH8.
Aijaa, kiitos tiedosta. Itsellä ne olivat heti alusta auki kun sain sen koodin.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

kossi5
Viestit: 637
Liittynyt: La 16.06.2007 21:01
Paikkakunta: Helsingin Herra

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Su 29.09.2013 16:56

Siis mistä koodista puhutaan?
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 29.09.2013 18:48

kossi5 kirjoitti:Siis mistä koodista puhutaan?
Ennakkotilanneille pelin mukana tullut koodi.
http://gta.wikia.com/Atomic_Blimp
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
vendicta
Viestit: 1245
Liittynyt: La 17.10.2009 08:28

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja vendicta » Su 29.09.2013 20:34

Sama koodi tuli myös Citymarketista ostettaessa... :)

Avatar
Borga
Viestit: 265
Liittynyt: Su 09.05.2004 12:02

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja Borga » Ti 01.10.2013 09:02

Tänään aukeaa vihdoin GTA Online!

Ite Day Z:taa lukuunottamatta en ole kavereiden kanssa online-pelejä pelannut, ainoastaan joidenkin random tuntemattomien tiimeissä yms. Vaikkei tällä foorumilla enää olekaan käytännössä yhtään (aktiivista) IRL-kaveria, eikä kukaan täältä mua pahemmin tunne, niin olisi kaikesta huolimatta hauska pistää pystyyn joku Wrestlingalert-crew. Jos nyt en väärin ole käsittänyt, niin Social Clubissa voi luoda oman Crewn ja siihen jengi sitten liittyy ja sillä porukalla voi temmeltää yhdessä, tehdä ryöstöjä, hengailla kämpillä jnejne. Ei hajua miten toi käytännössä toimii, mutta voisi kokeilla.

Xbox omana alustana, Social Clubista löytää pelinimellä Borgasm69. Liitä jos uskallat 8)

Avatar
vendicta
Viestit: 1245
Liittynyt: La 17.10.2009 08:28

Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-

Viesti Kirjoittaja vendicta » Ti 01.10.2013 12:03

Radio Rockia kuuntelin, niinkun yleensä. Alkoivat jalkapallosta puhumaan ja kohta kuului chanttina: "You're Gonna Get Your Fucking Head Kicked In".. ;)

Pitääpä muistaa orgasmi lisätä, itselläkin alustana Xbox..

Vastaa Viestiin