GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Millekäs ne CJ:n hoodit tässä pelissä näyttävät?
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Ei ollenkaan samalta. Itse olen huomannut että ainut tunnistettava paikka on se ns. "ymprä" aka grove street, jossa on myös aivan eri rakennukset kuin SA'ssa.DeadManWalking kirjoitti:Millekäs ne CJ:n hoodit tässä pelissä näyttävät?
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Eikös tämä ja GTA IV sijoitu eri universumiin kuin GTA: SA?
hevosen k**pä
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Okei, on tässä jotain oikein mallikkaasti tehtyäkin (spoilaa tehtävää, joka suoritetaan juuri ennen kuin pääsee Trevorilla pelaamaan ensimmäistä kertaa pl. prologi):
- Spoiler: näytä
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Tuo autojen räjähteleminen + instant-kuolema v***ttaa ankarasti. Vähän hypyn jälkeen hipaisee katto maata ja BOOOM.
WE BACK YA'LL?!
- Mr.Perfekt
- Viestit: 794
- Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
- Paikkakunta: Lahti
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
About 25h kuulemma päätarinan kesto. Vaikuttaa aika oikealta arviolta, sillä itse menen jo aikalailla pelin tarinan loppupuoliskolla.BustUout kirjoitti:Kannattaako ostaa yksinpelin takia? Paljon kestoa tunneissa?
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Vahva samaistuminen. Jos tässä nyt sitä paljon haluttua arcadea on niin vähän on menty liian realistista reittiä joidenkin ratkaisujen kanssa. Tykkäsin ainakin itse myös siitä kun pystyi Nikon kanssa lentämään tuulilasista läpi 80 km/h ja jatkamaan vielä pakoreissua, vaikka siitä olikin realismi kaukana.Jack DiBiase kirjoitti:Tuo autojen räjähteleminen + instant-kuolema v***ttaa ankarasti. Vähän hypyn jälkeen hipaisee katto maata ja BOOOM.
No, eri peli, eri peli.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Älä vaan. Vielä kun olen polttanut $90,000 jotta sain ostettua Bansheen, sekä olen vielä tuunannut sitä mm. luodinkestävillä renkailla, niin h**vetin kiva että se katoaa autotallista. Näet ainoa tapa saada auto takaisin tuossa tilanteessa, on latailla peliä kerta toisensa jälkeen kunnes se vihdoin ilmestyy joko autotalliin taikka pihaan.Jack DiBiase kirjoitti:EDIT: Ja mikä h****tti siinä on, ettei Rockstar osaa tehdä autotallia, mistä ei katoa autoja. Luulisi nyt, että GTA3:sta asti 13 vuodessa olisi saatu korjattua.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Tänään oli ensikosketukset peliin, ja vaikuttaa tosi hyvältä tähän asti, huoriakin tuli käytyä kattomassa 
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Mitä jengi puhuu katoavista autoista tai instant death kuolemista autossa tms? Itellä ei kertaakaan kadonnut autot talleissa (pariin autoon upottanut sen 50t kustomoinnissa) enkä oo ukolla kuollut, vaikka lennellyt kuinka tuulilasista tai törmäillyt/lennellyt autolla. Toki silloin delaa, jos health vähissä, luonnollisesti.
Toinen juttu, toi ajotuntuma. Ennen V:n julkaisua pelailin aika paljon IV:tä ja voi j******ta ku on niin paljon parempi ajotuntuma autoilla! Nelosessa nehän oli kuin jotain keinuhevosia tms, heilui ihan naurettavalla tavalla. Ei se toki häirinnyt, meni arcaden piikkiin. Ei ne nytkään pahemmin realistisuutta lähentele, mutta hemmetin paljon paremmin autot tottelee ja mukavampi ajaa. Ja kuka h****tti kaipaa GTA:n tyyppisessä pelissä realismia?
Joku 25-30h takana (pääjuoni vielä kesken, loppu taitaa tosin häämöttää, n. 65% vasta suoritettu, joten sivutehtäviä paljon jäljellä yms.) eikä vieläkään oo tullut bugin bugia vastaan, taikka mitään suurempaa, mikä tiputtaisi arvosanaa täydestä kympistä, jos kouluarvosanoin mentäis. Ehkä 98/100 antaisin, sillä semmosia pikkujuttuja on muutama, mitkä ei tee siitä sataprossasen täydellistä peliä! Mut kaikki pelattavuuteen, tarinaan ja yleisesti pelifiilikseen vaikuttavat seikat ovat napakymppejä IMO.
Onlineä vielä odotellessa!
Toinen juttu, toi ajotuntuma. Ennen V:n julkaisua pelailin aika paljon IV:tä ja voi j******ta ku on niin paljon parempi ajotuntuma autoilla! Nelosessa nehän oli kuin jotain keinuhevosia tms, heilui ihan naurettavalla tavalla. Ei se toki häirinnyt, meni arcaden piikkiin. Ei ne nytkään pahemmin realistisuutta lähentele, mutta hemmetin paljon paremmin autot tottelee ja mukavampi ajaa. Ja kuka h****tti kaipaa GTA:n tyyppisessä pelissä realismia?
Joku 25-30h takana (pääjuoni vielä kesken, loppu taitaa tosin häämöttää, n. 65% vasta suoritettu, joten sivutehtäviä paljon jäljellä yms.) eikä vieläkään oo tullut bugin bugia vastaan, taikka mitään suurempaa, mikä tiputtaisi arvosanaa täydestä kympistä, jos kouluarvosanoin mentäis. Ehkä 98/100 antaisin, sillä semmosia pikkujuttuja on muutama, mitkä ei tee siitä sataprossasen täydellistä peliä! Mut kaikki pelattavuuteen, tarinaan ja yleisesti pelifiilikseen vaikuttavat seikat ovat napakymppejä IMO.
Onlineä vielä odotellessa!
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Jos ei omista autoa, niin silloin ei kannata maksaa sen kustomoinnista paljoa. Koska ne häviää paitsi kun ostaa erillisen tallin, siellä ne pysyy.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
- Mr.Perfekt
- Viestit: 794
- Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
- Paikkakunta: Lahti
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Niitä tallejakaan ei tarvi edes ostaa.kossi5 kirjoitti:Jos ei omista autoa, niin silloin ei kannata maksaa sen kustomoinnista paljoa. Koska ne häviää paitsi kun ostaa erillisen tallin, siellä ne pysyy.
Innolla odotan kyllä GTA Onlinen julkasua. Pääsee ryöstelemään viinakauppoja, bensiksiä, kauppoja yms.
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Story tosiaan suoritettu. Mutta eihän tää hauskuus tähän lopu. Paljon on tehtävää vielä ja sit vielä online! Huh, mikä peli.
Kyllä talli pitää ainakin ostaa, ennenkun voi auton tilata. Vai voiko autoja ostaa muualta kuin netistä?
Kyllä talli pitää ainakin ostaa, ennenkun voi auton tilata. Vai voiko autoja ostaa muualta kuin netistä?
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Samma här. Mutta tiedä minkälaista tuskaa ensimmäiset viikot ovat, kun se ei toimi varmaankaan millään. Pelkästään Social Clubin pyörittäminen on ollut jo aika tuskaista Rockstarsille, mitäs sitten kun ihmisiä vyöryy massiivisina kasoina kohti GTA Onlinea. Yllättäkää minut positiivisesti, Rockstars.Mr.Perfekt kirjoitti:Innolla odotan kyllä GTA Onlinen julkasua. Pääsee ryöstelemään viinakauppoja, bensiksiä, kauppoja yms.
Jokaisella hahmolla on autotalli jo valmiiksi, etkö huomannut? Franklinin talli on Grove Streetilla!kossi5 kirjoitti:Kyllä talli pitää ainakin ostaa, ennenkun voi auton tilata. Vai voiko autoja ostaa muualta kuin netistä?
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- MR.Off Topic
- Viestit: 3971
- Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
- Paikkakunta: GODLAND
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
En tiedä oliko Kossilla pointtina se, että tällä hetkellä noista talleista tuntuu katoavan autoja. Yksi keino on kuulema laittaa auto johonkin muuhun autotalliin kuin siihen hahmon perusautotalliin. Tosin itsellä ei ole peliä, joten en osaa tarkemmin sanoa kuin, että mitä olen lukenut.eCiuj kirjoitti:Samma här. Mutta tiedä minkälaista tuskaa ensimmäiset viikot ovat, kun se ei toimi varmaankaan millään. Pelkästään Social Clubin pyörittäminen on ollut jo aika tuskaista Rockstarsille, mitäs sitten kun ihmisiä vyöryy massiivisina kasoina kohti GTA Onlinea. Yllättäkää minut positiivisesti, Rockstars.Mr.Perfekt kirjoitti:Innolla odotan kyllä GTA Onlinen julkasua. Pääsee ryöstelemään viinakauppoja, bensiksiä, kauppoja yms.
Jokaisella hahmolla on autotalli jo valmiiksi, etkö huomannut? Franklinin talli on Grove Streetilla!kossi5 kirjoitti:Kyllä talli pitää ainakin ostaa, ennenkun voi auton tilata. Vai voiko autoja ostaa muualta kuin netistä?
Rockstar muuten jo tiedotti valmiiksi, että Online ei varmaan tule launchissa olemaan heti terävimmillään. Koko ideahan oli Rockstarilla siinä ettei tuota Onlinea julkaistu samaan aikaan, että se saataisiin paremmin pyörimään launchissa, mutta kaikki virheet on mahdotonta löytää ja ennustaa ennen kuin järjetön määrä ihmisiä alkaa sitä pelaamaan.
"There will be the typical growing pains for an online game, including but not limited to crashes, glitches, crazy bugs, gameplay modes and mechanics that need re-balancing and other surprises! Even in GTAV Story Mode, some of you may have seen a few odd and even amusing little glitches out there last week. This sort of thing is inevitable in a massive open-world game and there’ll surely be lots more unexpected oddities like this in the Online world next week – rest assured we’ll be monitoring and actively doing all we can to smooth such things out as they happen, but we need your help to find them, as well as your feedback to help fine tune all of the game's systems so everything is perfectly balanced."
http://kotaku.com/rockstar-confirms-gta ... 1387681016
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
No ihan asiallista myöntää heti kättelyssä, että vaikeaa voi alkuun olla (koska kaikkihan sen tajuaa, varsinkin näin suositun pelin kohdalla), eikä lähdetä vähättelemään.
Itsellä pelin päätarinakin pahasti vaiheessa, koska uusin Pro Evolution Soccer syö valtaosan pelailuajasta. Mutta eiköhän tää ajan kanssa läpi kahlata. Tehtävät olleet ihan hyviä ja vaihtelua on ollut, joka on aina tervetullutta. Eka ryöstökeikka oli mielenkiintoinen, joskin loppuviimeksi aika helppo. Toki palkkasin ryhmään laatua, että ehkä se sitten teki hommasta turhan simppeliä.
Itsellä pelin päätarinakin pahasti vaiheessa, koska uusin Pro Evolution Soccer syö valtaosan pelailuajasta. Mutta eiköhän tää ajan kanssa läpi kahlata. Tehtävät olleet ihan hyviä ja vaihtelua on ollut, joka on aina tervetullutta. Eka ryöstökeikka oli mielenkiintoinen, joskin loppuviimeksi aika helppo. Toki palkkasin ryhmään laatua, että ehkä se sitten teki hommasta turhan simppeliä.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- -Invincible-
- Viestit: 276
- Liittynyt: La 02.01.2010 21:45
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Eipäs ole. Ne tallit tulivat sen blimp-koodin mukana, muuten maksavat 50k. Saattoi olla myös niin, että aukenivat Social Clubin kautta, niinkuin Elegy RH8.eCiuj kirjoitti: Jokaisella hahmolla on autotalli jo valmiiksi, etkö huomannut? Franklinin talli on Grove Streetilla!
"I call that a medium segment. It's not rare and it's certainly not well done."
- Cesaro
WrestlingAlertin Formulatietäjä vuosimallia 2013!
- Cesaro
WrestlingAlertin Formulatietäjä vuosimallia 2013!
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Jos haluat ostaa tontin ilman rahan tuhlausta niin tee seuraava:
1. Omista tarpeeksi rahaa tontin ostoon.
2. Mene sinne tontille.
3. Paina nuolta kerran ja toisen kerran varmistaaksesi oston.
4. Kun olet varmistanut oston, paina SAMANTIEN itsesi pelivalikkoon.
5. Aloita jonkun vanhan tehtävän uudelleen pelaaminen.
6. Kysyy haluatko tehdä jokun palautuskohdan siihen, paina vaan kyllä
7. Pelaa tai failaa tehtävä, ihan sama.
8. Saat tontin, mutta rahat pysyy sun taskussa.
1. Omista tarpeeksi rahaa tontin ostoon.
2. Mene sinne tontille.
3. Paina nuolta kerran ja toisen kerran varmistaaksesi oston.
4. Kun olet varmistanut oston, paina SAMANTIEN itsesi pelivalikkoon.
5. Aloita jonkun vanhan tehtävän uudelleen pelaaminen.
6. Kysyy haluatko tehdä jokun palautuskohdan siihen, paina vaan kyllä
7. Pelaa tai failaa tehtävä, ihan sama.
8. Saat tontin, mutta rahat pysyy sun taskussa.
- Mr.Perfekt
- Viestit: 794
- Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
- Paikkakunta: Lahti
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Ahaaa. No ilmankos ei tarvinnutkaan sitten ostella niitä talleja.-Invincible- kirjoitti:Eipäs ole. Ne tallit tulivat sen blimp-koodin mukana, muuten maksavat 50k. Saattoi olla myös niin, että aukenivat Social Clubin kautta, niinkuin Elegy RH8.eCiuj kirjoitti: Jokaisella hahmolla on autotalli jo valmiiksi, etkö huomannut? Franklinin talli on Grove Streetilla!
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Aijaa, kiitos tiedosta. Itsellä ne olivat heti alusta auki kun sain sen koodin.-Invincible- kirjoitti:Eipäs ole. Ne tallit tulivat sen blimp-koodin mukana, muuten maksavat 50k. Saattoi olla myös niin, että aukenivat Social Clubin kautta, niinkuin Elegy RH8.eCiuj kirjoitti: Jokaisella hahmolla on autotalli jo valmiiksi, etkö huomannut? Franklinin talli on Grove Streetilla!
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Siis mistä koodista puhutaan?
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Ennakkotilanneille pelin mukana tullut koodi.kossi5 kirjoitti:Siis mistä koodista puhutaan?
http://gta.wikia.com/Atomic_Blimp
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Sama koodi tuli myös Citymarketista ostettaessa... 
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Tänään aukeaa vihdoin GTA Online!
Ite Day Z:taa lukuunottamatta en ole kavereiden kanssa online-pelejä pelannut, ainoastaan joidenkin random tuntemattomien tiimeissä yms. Vaikkei tällä foorumilla enää olekaan käytännössä yhtään (aktiivista) IRL-kaveria, eikä kukaan täältä mua pahemmin tunne, niin olisi kaikesta huolimatta hauska pistää pystyyn joku Wrestlingalert-crew. Jos nyt en väärin ole käsittänyt, niin Social Clubissa voi luoda oman Crewn ja siihen jengi sitten liittyy ja sillä porukalla voi temmeltää yhdessä, tehdä ryöstöjä, hengailla kämpillä jnejne. Ei hajua miten toi käytännössä toimii, mutta voisi kokeilla.
Xbox omana alustana, Social Clubista löytää pelinimellä Borgasm69. Liitä jos uskallat
Ite Day Z:taa lukuunottamatta en ole kavereiden kanssa online-pelejä pelannut, ainoastaan joidenkin random tuntemattomien tiimeissä yms. Vaikkei tällä foorumilla enää olekaan käytännössä yhtään (aktiivista) IRL-kaveria, eikä kukaan täältä mua pahemmin tunne, niin olisi kaikesta huolimatta hauska pistää pystyyn joku Wrestlingalert-crew. Jos nyt en väärin ole käsittänyt, niin Social Clubissa voi luoda oman Crewn ja siihen jengi sitten liittyy ja sillä porukalla voi temmeltää yhdessä, tehdä ryöstöjä, hengailla kämpillä jnejne. Ei hajua miten toi käytännössä toimii, mutta voisi kokeilla.
Xbox omana alustana, Social Clubista löytää pelinimellä Borgasm69. Liitä jos uskallat
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Radio Rockia kuuntelin, niinkun yleensä. Alkoivat jalkapallosta puhumaan ja kohta kuului chanttina: "You're Gonna Get Your Fucking Head Kicked In".. 
Pitääpä muistaa orgasmi lisätä, itselläkin alustana Xbox..
Pitääpä muistaa orgasmi lisätä, itselläkin alustana Xbox..









