Ei saamari! Pistäkää se Cena nyt jo lomalle! Money in the Bankin pääottelussa saamme nähdä taas Cenan hassuttelua ja koulukiusaamista. Be a Star in my ass!Goblet kirjoitti:Big Johnnya saamme nähdä edelleen painimassa handicap-matseissa Cenaa vastaan.PWInsider kirjoitti:John Laurinaitis will still be appearing at all events he is currently advertised and booked for in handicap bouts against John Cena. The storyline will be that the WWE Board of Directors has ruled that Laurinaitis must appear and wrestle, despite being fired.
Pienet uutiset & huhut
Re: Pienet uutiset & huhut
Velocity kirjoitti:koko v***n huone on koluttu läpi, ja siinä makasin 10 minuuttia paikallani ja se vain KATOSI.
What kirjoitti:Miksi Cena ei saisi Wrestlemanian pääottelussa?
What kirjoitti:Sekin oli ihan uskomattoman hieno hetki, kun Porin torilla kaksi n.13-vuotiasta teinityttöä tuli pummimaan tupakkaa.
Kieltämättä aivan käsittämätön idea. Mitä tällä haetaan? Ei se v***u ole hauskaa, kun Cena squashailee Rybackin tavoin porukkaa ME:ssä.Jesuli kirjoitti:Ei saamari! Pistäkää se Cena nyt jo lomalle! Money in the Bankin pääottelussa saamme nähdä taas Cenan hassuttelua ja koulukiusaamista. Be a Star in my ass!Goblet kirjoitti:Big Johnnya saamme nähdä edelleen painimassa handicap-matseissa Cenaa vastaan.PWInsider kirjoitti:John Laurinaitis will still be appearing at all events he is currently advertised and booked for in handicap bouts against John Cena. The storyline will be that the WWE Board of Directors has ruled that Laurinaitis must appear and wrestle, despite being fired.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- RoadWarrior
Jospa tällä kuviolla haetaan feudia Cenan ja Rybackin välille, jonka motiiviksi laitetaan se, että Cena ja Ryback haluavat selvittää sen kumpi heistä on supermiesten ykkönen.takaovi kirjoitti:
Kieltämättä aivan käsittämätön idea. Mitä tällä haetaan? Ei se v***u ole hauskaa, kun Cena squashailee Rybackin tavoin porukkaa ME:ssä.
Täällä on ollut vähän hiljaista, mutta uutiset eikä huhut ole nukkuneet. Tässä kunnon pläjäys:
Metallicaa huhutaan esiintymään SummerSlamissa. WWE yrittää tosissaan tehdä SummerSlamista WWE:n toiseksi suurinta tapahtumaa. Tai sellainen se jo on, mutta vielä suurempi, enemmän kuin pelkkä perus PPV. Olisihan tuo iso asia sekä varmasti keräisi huomiota ympärilleen, mutta jos kolmen tunnin tapahtumassa Metallica soittaa puoli tuntia (ei ole mitään järkeä että he vähemmän aikaa soittavat) niin siinä jää paini taka-alalle. Ellei sitten se olekin pidempi tapahtuma, muttei asiasta olla puhuttu mitään.
WWE käynnistää uuden viikottaisen televisio-ohjelman nimeltä "WWE Main Event". ION Televisionilla keskiviikkoisin lokakuun 3. alkaen alkaa tuollaista tulla, jakson pituus tunti. Siinä tulee olemaan oikeita juonia sekä kunnon äksöniä, mutta olen skeptinen sen suhteen. Antaa tuollaisten WWE fanaatiikkojen esim. Darien katsoa sitä alkuun ja kuulemiseni perusteella päätän alanko tuota katsomaan itse.
Money in the Bank -ottelut eivät ole enää "RAW:in ja SmackDownin", vaan "WWE mestaruuden ja World Heavyweight mestaruuden". Eli siis brändeistä ei välitetä, ja kaksi salkkua jaetaan -- toinen omaa matsin WWE mestaruudesta, toinen World Heavyweight mestaruudesta. Big Show onkin jo "ilmoittautunut" tuohon WWE mestaruus -salkkumatsiin.
Vielä pari pikku-uutista, joita on turha nyt linkata enempää:
-Mysterion jäähy on nyt ohi, ja paluuta voi alkaa odottamaan lähiaikoina. Pushiakin voi olla luvassa, mutta se on nyt vain facejen puutteen takia.
-Jericho mainitsi jossain haastattelussa, että hänen 100% huomionsa on hänen bändissään -- Fozzyssa. Tiedä onko kayfabea vai täyttä totta.
Ja vielä viimeisenä...
Metallicaa huhutaan esiintymään SummerSlamissa. WWE yrittää tosissaan tehdä SummerSlamista WWE:n toiseksi suurinta tapahtumaa. Tai sellainen se jo on, mutta vielä suurempi, enemmän kuin pelkkä perus PPV. Olisihan tuo iso asia sekä varmasti keräisi huomiota ympärilleen, mutta jos kolmen tunnin tapahtumassa Metallica soittaa puoli tuntia (ei ole mitään järkeä että he vähemmän aikaa soittavat) niin siinä jää paini taka-alalle. Ellei sitten se olekin pidempi tapahtuma, muttei asiasta olla puhuttu mitään.
WWE käynnistää uuden viikottaisen televisio-ohjelman nimeltä "WWE Main Event". ION Televisionilla keskiviikkoisin lokakuun 3. alkaen alkaa tuollaista tulla, jakson pituus tunti. Siinä tulee olemaan oikeita juonia sekä kunnon äksöniä, mutta olen skeptinen sen suhteen. Antaa tuollaisten WWE fanaatiikkojen esim. Darien katsoa sitä alkuun ja kuulemiseni perusteella päätän alanko tuota katsomaan itse.
Money in the Bank -ottelut eivät ole enää "RAW:in ja SmackDownin", vaan "WWE mestaruuden ja World Heavyweight mestaruuden". Eli siis brändeistä ei välitetä, ja kaksi salkkua jaetaan -- toinen omaa matsin WWE mestaruudesta, toinen World Heavyweight mestaruudesta. Big Show onkin jo "ilmoittautunut" tuohon WWE mestaruus -salkkumatsiin.
Vielä pari pikku-uutista, joita on turha nyt linkata enempää:
-Mysterion jäähy on nyt ohi, ja paluuta voi alkaa odottamaan lähiaikoina. Pushiakin voi olla luvassa, mutta se on nyt vain facejen puutteen takia.
-Jericho mainitsi jossain haastattelussa, että hänen 100% huomionsa on hänen bändissään -- Fozzyssa. Tiedä onko kayfabea vai täyttä totta.
Ja vielä viimeisenä...
Olkaa hyvät.@JohnCena kirjoitti:In Fort Wayne for #Raw tonight I have an announcement that will make history! Make sure to watch #Raw
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Höh? Jos Metallica tuolla esiintyy niin eiköhän se ole se perinteinen liveveto jonkun tunnarista tai sitten tapahtuman teemalaulusta. Tuskin siis varsinainen konsertti tiedossa, vaan enemmänkin heitetään esiintyminen niin että lauletaan Triple H:n tunnari kun kävelee kehään ja ehkä vielä Lesnarillekin oma biisi.eCiuj kirjoitti:
.
Ja mihin hintaan? Kaksi kappaletta järjettömään hintaan olisi tuhlausta. Konserttikin on aika tuhlausta. EI METALLICAA OLLENKAAN!Japeet kirjoitti:Höh? Jos Metallica tuolla esiintyy niin eiköhän se ole se perinteinen liveveto jonkun tunnarista tai sitten tapahtuman teemalaulusta. Tuskin siis varsinainen konsertti tiedossa, vaan enemmänkin heitetään esiintyminen niin että lauletaan Triple H:n tunnari kun kävelee kehään ja ehkä vielä Lesnarillekin oma biisi.eCiuj kirjoitti:
.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Oletko koskaan nähnyt PPV-tapahtumissa live-esiintyjiä? Jos olet niin ovatko ne v***n esiintyjät koskaan, ikinä, milloinkaan vetänyt biisiä/kahta pidempää esiintymistä? RAHAN TUHLAUSTA!eCiuj kirjoitti:Ja mihin hintaan? Kaksi kappaletta järjettömään hintaan olisi tuhlausta. Konserttikin on aika tuhlausta. EI METALLICAA OLLENKAAN!
Kid Rock 'Mania XXV:ssä.Stefa kirjoitti:Oletko koskaan nähnyt PPV-tapahtumissa live-esiintyjiä? Jos olet niin ovatko ne v***n esiintyjät koskaan, ikinä, milloinkaan vetänyt biisiä/kahta pidempää esiintymistä? RAHAN TUHLAUSTA!eCiuj kirjoitti:Ja mihin hintaan? Kaksi kappaletta järjettömään hintaan olisi tuhlausta. Konserttikin on aika tuhlausta. EI METALLICAA OLLENKAAN!
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Juicea taas vaihteen vuoksi kiinnostaa, jos WWE vähän tuhlaa.
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Make wrestlingalert rage again
Vielä kerran pojat: Memory remains! NOT!eCiuj kirjoitti:Metallicaa huhutaan esiintymään SummerSlamissa. WWE yrittää tosissaan tehdä SummerSlamista WWE:n toiseksi suurinta tapahtumaa. Tai sellainen se jo on, mutta vielä suurempi, enemmän kuin pelkkä perus PPV. Olisihan tuo iso asia sekä varmasti keräisi huomiota ympärilleen, mutta jos kolmen tunnin tapahtumassa Metallica soittaa puoli tuntia (ei ole mitään järkeä että he vähemmän aikaa soittavat) niin siinä jää paini taka-alalle. Ellei sitten se olekin pidempi tapahtuma, muttei asiasta olla puhuttu mitään.
sekä kunnon äksöniä, mutta olen skeptinen sen suhteen. Antaa tuollaisten WWE fanaatiikkojen esim. Darien katsoa sitä alkuun ja kuulemiseni perusteella päätän alanko tuota katsomaan itse.
Velocity kirjoitti:koko v***n huone on koluttu läpi, ja siinä makasin 10 minuuttia paikallani ja se vain KATOSI.
What kirjoitti:Miksi Cena ei saisi Wrestlemanian pääottelussa?
What kirjoitti:Sekin oli ihan uskomattoman hieno hetki, kun Porin torilla kaksi n.13-vuotiasta teinityttöä tuli pummimaan tupakkaa.
Metallica vetää Garage Incin kokonaisuudessaan Summerslamissa. Varma tieto.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Goldberg palaamassa WWE:hen kohtaamaan Lesnarin? Goldberg on PWInsider.com:in mukaan itse ottanut yhteyttä Lesnariin ja on kiinnostunut tästä ottelusta.
Itse en panisi pahitteeksi, mutta huono puoli on se, että Goldberg on 45 eikä ole paininut aikoihin.
Itse en panisi pahitteeksi, mutta huono puoli on se, että Goldberg on 45 eikä ole paininut aikoihin.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- SkullCrushingFinale
Veikkaanpa, että jos ammattimaisuus on yhtään profiilissa, niin tuo WM20-matsi lievästi syö molempia.eCiuj kirjoitti:Goldberg palaamassa WWE:hen kohtaamaan Lesnarin? Goldberg on PWInsider.com:in mukaan itse ottanut yhteyttä Lesnariin ja on kiinnostunut tästä ottelusta.
PWInsiderin mukaan Maxine lopettanut WWE'ssä. Syinä tähän olivat mm. se ettei päässyt televisioon NXT'n ulkopuolella.WNZ kirjoitti:According to PWInsider, WWE Diva Maxine has quit WWE.
The report states that Maxine was frustrated with several different things, including not being given a guaranteed deal and not being able to prove herself on TV outside of NXT. She was last seen in the Diva battle royale on Raw this week.
Voi itku, onko tämä edes uutinen-kalibeeria?vendicta kirjoitti:PWInsiderin mukaan Maxine lopettanut WWE'ssä. Syinä tähän olivat mm. se ettei päässyt televisioon NXT'n ulkopuolella.WNZ kirjoitti:According to PWInsider, WWE Diva Maxine has quit WWE.
The report states that Maxine was frustrated with several different things, including not being given a guaranteed deal and not being able to prove herself on TV outside of NXT. She was last seen in the Diva battle royale on Raw this week.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Toki on, tämä kuva todistaa sen:eCiuj kirjoitti:onko tämä edes uutinen-kalibeeria?

Ja voin vain kuvitella, kun Maxine asteli pahana pomon luo:
"Olen seuraava "Diva of The Decade"! Fanit haluavat nähdä minua! Olen lahjakkaampi kuin kukaan muu koko rostereissa sekä painitaitoni ovat paremman kuin Kurt Anglen! Olen liian iso WWE:hen, otan loparit!"
Siinä pomolla nauru herkässä.
"Olen seuraava "Diva of The Decade"! Fanit haluavat nähdä minua! Olen lahjakkaampi kuin kukaan muu koko rostereissa sekä painitaitoni ovat paremman kuin Kurt Anglen! Olen liian iso WWE:hen, otan loparit!"
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- Darien Fawks
eCiuj kirjoitti:Ja voin vain kuvitella, kun Maxine asteli pahana pomon luo:
Sin Cara on mahdollisesti lähtemässä WWE:stä ja palaamassa Meksikoon. Ei WWE rundi ole mennyt kovinkaan hyvin, sekä Meksikossa on yhä kova fanikanta joten paluu sinne olisi molemmin puolin hyvä vaihtoehto.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Joku lucha-painista enemmän tietävä voi tulla korjaamaan, mutta olen vähän ymmärtänyt että siellä käytettäisiin enemmänkin tuon tyylisiä mainoskikkoja. Tai siis tuon huhunhan on pistänyt liikkeelle CMLL tai AAA, ja jommalla kummallahan on lähikuukausina joku iso tapahtuma tulossa, ja tuollaisella ilmoituksella saadaan helposti muutama pari silmämunia lisää yleisöön kun vihjataan mahdollisuudesta että Mistico olisi paikalla, vaikka niin ei tietenkään missään sanotakkaan. Saattaisi siis hyvinkin olla feikkiä, varsinkin jos ennakkotapauksia löytyy?
Toisaalta Caran juoksu WWE:ssä on kyllä flopannut pahasti. Ainoa kunnollinen kuvio jossa mies on ollut koostui siitä että kaksi identtistä kaveria osoittelee toisiaan etusormella ja tekee siistejä liikkeitä. Muuten heebo on joutunut kärsimään huonosti ajoittuneista loukkaantumisista ja hyllytyksestä. Näin WWE:n ulkopuolelta Misticolta vain hyvin vähän matskua nähneenä voin sanoa pettyväni jos Caran ja WWE:n tiet eroavat.
Toisaalta Caran juoksu WWE:ssä on kyllä flopannut pahasti. Ainoa kunnollinen kuvio jossa mies on ollut koostui siitä että kaksi identtistä kaveria osoittelee toisiaan etusormella ja tekee siistejä liikkeitä. Muuten heebo on joutunut kärsimään huonosti ajoittuneista loukkaantumisista ja hyllytyksestä. Näin WWE:n ulkopuolelta Misticolta vain hyvin vähän matskua nähneenä voin sanoa pettyväni jos Caran ja WWE:n tiet eroavat.
- Edgefan100397
Pari uutista miehistä keille on suunnitteilla pushia tänä vuonna:
Joka tapauksessa toivotaan, että kumpikin näistä uutisista pitää edes jotenkin paikkansa!
wrestlenewz.com kirjoitti:- While Dolph Ziggler has had a string of losses against the World Heavyweight Champion Sheamus as of late, a source notes that WWE has big things planned for Ziggler this year.
Erittäin mieluisia uutisia nuo kummatkin. Sekä Kidd että Ziggler ovat ehkäpä WWE:n kovimpia työhevosia ja ansaitsevat jotain suurta. Ziggler-uutisesta en ollut edes yllättynyt, mutta pakko myöntää, että WWE:n "suuret suunnitelmat" Kiddille tulivat hieman puun takaa.wrestlenewz.com kirjoitti:- A WWE source indicates that there is something big planned for Tyson Kidd. His qualifying for Money in the Bank and the push on RAW last night are apparently the start of something bigger for Kidd.
Joka tapauksessa toivotaan, että kumpikin näistä uutisista pitää edes jotenkin paikkansa!
Viina on viisasten juoma
- Darien Fawks
Hemmetin hyvältäpä kuulostaa! Ziggler on tällä hetkellä suurin suosikkini WWE:stä, ja kyllä tahtoisin luottaa Kiddinkin mahdollisuuksiin. Oli ihan hyvä tyyppi, kun juteltiin Miamissa. 
Menettäisin kyllä kaiken toivon yhtiöön, jos suunnitteella ei olisi isoja suunnitelmia Zigzagmania varten..
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Ennen kuolemaa julkaistussa eilisessä Wrestling Observer Newsletterissä oli tarkempaa tietoa painiurasta:wrestlingobserver.com kirjoitti:Hall of Famer Singh passes away
Dara Singh, India's biggest pro wrestling star for two decades, passed away on Thursday morning India time at his home.
Singh was 83. Singh had suffered a heart attack last week and returned home Wednesday night after his condition failed to improve. Doctors sent him home believing his condition was terminal.
Singh, billed as the world heavyweight champion in India due to a win over Lou Thesz, who always spoke highly of him, parlayed his wrestling stardom to become a movie and television star. To the modern generation in India, he was far better known as an actor than a wrestler.
Dara Singh, 83, one of the premier members of our Hall of Fame, was listed in very critical condition after what was believed to have been either a heart attack or a stroke. Singh was a world traveler in wrestling who later became even more famous in India as a movie star. Lou Thesz always spoke highly of Singh’s ability and he wasn’t very loose with praise for people’s wrestling ability. When Thesz left the National Wrestling Alliance in 1957, giving up the world title to Dick Hutton, and going to Europe with his belt and billed as world champion, his top foe at the time was Singh. The two wrestled to a number of draws. Thesz noted that there was nobody else there of his caliber and he wished there were others so he could do a three-way program. Thesz even claimed he wanted the promotion to bring in Bert Assirati, the longtime British champion who the promotion he worked for wouldn’t touch. He said his program with Singh drew well, but because there was nobody else, after a while things slowed down because there was nobody else at that level who could keep it fresh.
He started acting in 1962 and became one of the most famous actors in his culture and a household name. He had already been considered India’s top wrestler since the early 50s and remained the top superstar there for at least 15 to 20 years as the Indian champion. He toured all over the world, including Canada and Japan. After Thesz dropped the NWA title again in 1966, Singh brought him in and they played it up that there were return matches from the England series. During a heyday of pro wrestling in India in the late 60s, Singh had one or two cricket stadium shows with Thesz that drew 50,000 fans with Thesz dropping what was billed as the world title to Singh. Singh continued to wrestle until 1983 and was still acting at least as late as 2007.
Kharman ja WWE;n seikkailut ovat ohi, vai villiintyvätkö ne vain?
PWInsider kirjoitti:On her Twitter account, @Kharma, Kharma responded to reports from earlier today that she was moved to the WWE alumni section by saying, "Getting a flood of dm's. I guess the cat's out of the bag. Yes. I have been officially promoted to the alumni section of the WWE roster."
7 p.m. ET Update: Since our earlier story, Kharma is back being listed on the Superstars page. Since anyone with a brain knows that an alumnus is a "former associate, employee, member, or the like" either someone in WWE really screwed up with the original move on the Twitter page or once it got out WWE decided to play semantics.
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.