valkopeura kirjoitti:Itselleni Smackdownin suurin ongelma on Christian. Jo se, että Christian on bookattu Main Eventtiin tai päämestariksi kertoo miten huono Star poweri wwe:llä nykyään on. En vaan voi ottaa tosissani sitä, että Christian pystyisi voittamaan Randy Ortonin.. Christian näyttää niin mitättömältä pieni mies, syö uskottavuutta. Jonkun henkivartijan kanssa Christian voisi toimia. Minulle teki jo pahaa katsoa, kun Christian voitti John Morrisonin. Jotenkin minun silmissä Christian on ikuinen midcard. Midcardissa mies toimisi piristysruiskeena, mutta main eventssä ?! Ei ei ja vielä kerran ei. Muutenkin Christian on ollu tässä lähiaikoina 1000x tylsempi kuin "Captain Charisma" Gimmicissään. En sitten tiedä onko bookkauksen syytä vai mitä. Painitaidoista en nyt lähde valittamaan se ei ole olennaista tässä..
Christian on 188 cm pitkä ja Orton 193cm, joten näköjään Ortonilla on käynyt tuuri - muutama sentti vähemmän niin ei olisi uskottava. Ainiin, Christian on Morrisonia 3 senttiä pidempi.
Onhan Christian pienen näköinen, mutta hänellä ei ole mitään valtaisaa määrää massaa. Sen minkä Christian häviää massassa, voittaa hän nopeudessa ja ketteryydessä. Kayfabessa Christian on niin hyvä, koska hän on nopea. Orton luottaa enemmän voimaan, mutta Christian nopeuteen ja tekniikkaan.
En ole SmackDownia katsonut, mutta kyllä bookkaus aika paljon vaikuttaa onko painija mielenkiintoinen vai ei. Loppujen lopuksi käsikirjoittajilla ja johdolla on suurin valta mitä joku painija sanoo tai tekee, joten mainitsemasi tylsyys ei välttämättä ole Christianin ongelma. Toki on olemassa painijoita, jotka ovat luonnostaan yhtä kiinnostavia kuin havupuu puistossa (Köhortonköh).
Christian on hyvä showpainija - hyvä mikissä, hoitaa sekä heelin että facen roolit hyvin ja hyvä kehässä. Mittaakin on kiitettävästi, mutta massaa ei niinkään jonka takia hän näyttää pieneltä. Se ei kyllä haittaa, sillä lisämassa voisi muuttaa Christianin painityyliä nykyisestä mitä en itse toivoisi.
Painitaidot on nyt ihan h**vetin olennaista, vaikka mikkitaidot ovatkin menestyksen kannalta tärkeämmät. Christianilla on molemmat hallussa ja siksi hän kyllä ansaitsee paikkansa ravintoketjun huipulla.