Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
-
What
Viesti
Kirjoittaja What » Pe 06.02.2015 12:29
Roskakorissa tuli puheeksi ja nyt on siirrytty sanoista tekoihin. Olen perustanut Facebookiin WrestlingAlertin aktiivikirjoittajille omistetun ryhmän. En kuitenkaan pysty kutsumaan ryhmään ihmisiä kaverilistani ulkopuolelta. Joten kirjoittakaapa FB:n hakuun "alertin aktiivit". Ryhmä pitäisi löytyä ja laittakaa pyyntö liittyä. Tehdään tästä facebookin kuumin juttu.
Suora linkki:
https://www.facebook.com/groups/659887290788539/
-
MiksuSH
Viesti
Kirjoittaja MiksuSH » Pe 06.02.2015 15:52
Vaikka minua tuskin voi luetella aktiivikirjoittelijaksi lainkaan niin laitoin silti hakemuksen eteenpäin. Ollaan tässä laudalla nyt kuitenkin oltu jo vuosia ja tuhottomasti tunteja tänne kulutettu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
I have climbed highest mountains
I have run through the fields
Only to be with you
U2 - I still haven't found what i'm looking for
-
Silence
Viesti
Kirjoittaja Silence » Pe 06.02.2015 22:06
Pientä mainostusta mutta te ketkä ette vielä jostain syystä tuolla ryhmässä ole niin liittykää jo helevetin äkkiä sinne, parasta viihdettä ikinä
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
-
The Rocker
Viesti
Kirjoittaja The Rocker » Pe 06.02.2015 22:15
Ootteko miettinyt että Alertilla on Skyperyhmä, IRC-ryhmä ja nyt faceryhmä. Kai kohta twitteriinkin tulee joku...
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
-
DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viesti
Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 06.02.2015 22:18
The Rocker kirjoitti:Ootteko miettinyt että Alertilla on Skyperyhmä, IRC-ryhmä ja nyt faceryhmä. Kai kohta twitteriinkin tulee joku...
Milloinkahan itse sivusto alkaisi toimimaan...
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Four passes break any defense
-
Juge
Viesti
Kirjoittaja Juge » Pe 06.02.2015 22:25
DeadManWalking kirjoitti:The Rocker kirjoitti:Ootteko miettinyt että Alertilla on Skyperyhmä, IRC-ryhmä ja nyt faceryhmä. Kai kohta twitteriinkin tulee joku...
Totta kyllä tämäkin. Montako vuotta täällä on keskusteltu niistä uusista keskusteluoikeuksista sun muista ja oltu huolissaan tämän foorumin tulevaisuudesta. Ei nämä tämmöiset foorumin tilaa paranna, se on ihan varma.
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
-
Silence
Viesti
Kirjoittaja Silence » Pe 06.02.2015 22:41
Juge kirjoitti:DeadManWalking kirjoitti:The Rocker kirjoitti:Ootteko miettinyt että Alertilla on Skyperyhmä, IRC-ryhmä ja nyt faceryhmä. Kai kohta twitteriinkin tulee joku...
Totta kyllä tämäkin. Montako vuotta täällä on keskusteltu niistä uusista keskusteluoikeuksista sun muista ja oltu huolissaan tämän foorumin tulevaisuudesta. Ei nämä tämmöiset foorumin tilaa paranna, se on ihan varma.
Ylläpito ei vissiinkään ole tehnyt mitään näistä myöskään itse (IRC, Skype, Face) joten miksi nyt pitäisi yhtäkkiä odottaa että sivustoakaan saisi tehtyä?
-
Phenomenon
Viesti
Kirjoittaja Phenomenon » Pe 06.02.2015 23:39
No tehkää uusi foorumi. Siirryn samantien sinne, ei tämä tule pysymään pystyssä pitkään. Jengiä katoaa kokoajan eikä uusia tule tilalle.
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
-
DeadManWalking
Viesti
Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 06.02.2015 23:42
Phenomenon kirjoitti:No tehkää uusi foorumi. Siirryn samantien sinne, ei tämä tule pysymään pystyssä pitkään. Jengiä katoaa kokoajan eikä uusia tule tilalle.
Päinvastoin. Jos nyt somessa tyypit saa pöhinää aikaan, niin voihan se olla että vanha ylläpitokin herää ja aktivoituu.
Voisihan sitä toki toivoa sellaistakin, että Trisu tai TM kävisi viimeisenä tekonaan tekemässä tästä foorumista täysin vapaan kaikille kirjoittajille. Jos tänne joku trolli joskus eksyy, niin kaippa moderaptorit osaa niiden kakat käydä siivoamassa pois.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
-
Koge
Viesti
Kirjoittaja Koge » Pe 06.02.2015 23:53
Jos ylläpitoa ei kiinnosta koko sivusto niin ihmettelen, millä tämä foorumi oikein pyörii, pyhällä hengelläkö? Joku kuitenkin joutuu maksamaan palvelinmaksut ja domainin uusimisen.
-
DeadManWalking
Viesti
Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 06.02.2015 23:56
Koge kirjoitti:Jos ylläpitoa ei kiinnosta koko sivusto niin ihmettelen, millä tämä foorumi oikein pyörii, pyhällä hengelläkö? Joku kuitenkin joutuu maksamaan palvelinmaksut ja domainin uusimisen.
Varmaan joku toistuva e-lasku tjsp...
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
-
Phenomenon
Viesti
Kirjoittaja Phenomenon » Pe 06.02.2015 23:59
Kohta on Iltasanomissa joku juttu kuinka WrestlingAlertin ylläpitäjä on huomannut, että tililtä on kadonnut rahaa. Tutkimukset johtavat 'Alerttiin jonka sopimus oli peruttu jo vuosikausia sitten webbihotellin kanssa, mutta webbihotelli on vaan jatkanut laskutustaan peruutuksesta huolimatta. Jotain tälläistä täytyy olla takana.
Tai sitten TM = Sulo Vilen. Ottanut 50 vuoden sopparin, koska halvalla sai.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
-
Marshallsaaret
Viesti
Kirjoittaja Marshallsaaret » La 07.02.2015 00:59
Silence kirjoitti:Ylläpito ei vissiinkään ole tehnyt mitään näistä myöskään itse (IRC, Skype, Face) joten miksi nyt pitäisi yhtäkkiä odottaa että sivustoakaan saisi tehtyä?
Pari askelta taaksepäin, kyllä Trisu on ihan aktiivinen ircin puolella.
Voin yrittää suostutella häntä tähän ehdotettuun kirjoitusoikeuksien hellittämiseen, kunhan vain tähtien asennot ovat kohdallaan. Sama on käynyt itsellänikin mielessä aiemmin.
永源 遥~!
-
ViiZei
Viesti
Kirjoittaja ViiZei » La 07.02.2015 02:46
Ei h****tti ei kai mun kaverit oikeasti nää mitä tonne kirjottelen? Laita ny oikeesti salaiseksi toi ryhmä
E: Ahaa hyvä. Huh!
Viimeksi muokannut
ViiZei, La 07.02.2015 02:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
-
Dorian
Viesti
Kirjoittaja Dorian » La 07.02.2015 02:47
ViiZei kirjoitti:Ei h****tti ei kai mun kaverit oikeasti nää mitä tonne kirjottelen? Laita ny oikeesti salaiseksi toi ryhmä
Sama, sit voin liittyä
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
-
Merovingi
Viesti
Kirjoittaja Merovingi » La 07.02.2015 02:50
Ryhmä on suljettu eli kaikki voivat löytää ryhmän ja nähdä sen jäsenet, mutta eivät voi nähdä viestejä.
hevosen k**pä
-
What
Viesti
Kirjoittaja What » La 07.02.2015 02:52
ViiZei kirjoitti:Ei h****tti ei kai mun kaverit oikeasti nää mitä tonne kirjottelen? Laita ny oikeesti salaiseksi toi ryhmä
Facebook kirjoitti:
Suljettu
Kaikki voivat löytää ryhmän ja nähdä sen jäsenet. Vain jäsenet voivat tarkastella julkaisuja.
Eli sun kirjoitukset näkyy vain niiden seinällä ketkä on ryhmän jäseniä. Ei tosiaan koko kaverilistan.
-
ViiZei
Viesti
Kirjoittaja ViiZei » La 07.02.2015 02:55
Dorian anto mulle vainoharhoja!
![Anxious 8-[](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
Mut joo, hyvä. Näillä mennään!
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
-
What
Viesti
Kirjoittaja What » Su 08.02.2015 11:55
Kerrataanpa nyt vielä. Tämä ryhmä on tosiaan suljettu eli kuka tahansa voi nähdä ryhmän jäsenet, mutta ei kirjoituksia. Ryhmän jäsenet voivat kutsua ketä tahansa liittymään mutta yllekirjoittaneen ylläpitäjänä pitää hyväksyä jäsenet.
Tähän mennessä olen vaan päästänyt kaikki halukkaat sisään ihan jo käytännön syistäkin. Perjantaina kun liittymispyyntöjä sateli sen 20+ kappaletta olin duunissa ja puhelimen kautta hyväksyin porukkaa. Ei ollut oikein aikaa alkaa kyselemään mitään. Jos tosiaan hävettää niin paljon omalla seinällä teksti " XXX liittyi ryhmään alertin aktiivit" niin käykää piilottamassa julkaisu. En näe perustetta tehdä ryhmästä salaista. Jos siellä joku käyttäjä rasittaa niin ilmoittakaa minulle niin hoidetaan ongelma.
-
ToNy-MaN
Viesti
Kirjoittaja ToNy-MaN » Ti 10.02.2015 16:38
Tähän ikään ku tuutte nii teitä ei nolota enää tälläset pikkuasiat...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
-
eCiuj
Viesti
Kirjoittaja eCiuj » Ke 11.02.2015 07:37
Kappas, tällainenkin on pistetty pystyyn! Vaikka aktiivisuuteni tulevana vuotena tulee olemaan vähän hiljaisempaa niin pistin silti liittymispyynnön. Ettekös minut kaikki tunnista.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
-
What
Viesti
Kirjoittaja What » To 19.03.2015 20:10
Suurin osa varmastikin kuuluu ryhmään, mutta jos joltain on mennyt ohi niin käykäähän laittamassa liittymispyyntöä. Mukaan mahtuu
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
-
DeadManWalking
Viesti
Kirjoittaja DeadManWalking » To 19.03.2015 20:20
What kirjoitti:Suurin osa varmastikin kuuluu ryhmään, mutta jos joltain on mennyt ohi niin käykäähän laittamassa liittymispyyntöä. Mukaan mahtuu
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
En laita.
-
kossi5
Viesti
Kirjoittaja kossi5 » Pe 20.03.2015 15:30
Voi kuinka harmi.
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!