Miten löysit Wrestlingalertin foorumille?
Miten löysit Wrestlingalertin foorumille?
Poistakaa jos on jo.
Miten siis löysit tänne foorumille? Itse löysin vuonna 2004 luetessani Suosikkia. Raw oli tulossa suomeen Live & Loaded-kiertueelle ja siitä oli juttu. Siinä oli jotain vapaapainisanastoa ja siellä oikeassa alakulmassa luki, että lisää tietoa (tai jotain) ja sitten se linkki vei pääsivulle. Itseasiassa jäin koukkuun ja tässä tulos.
Miten siis löysit tänne foorumille? Itse löysin vuonna 2004 luetessani Suosikkia. Raw oli tulossa suomeen Live & Loaded-kiertueelle ja siitä oli juttu. Siinä oli jotain vapaapainisanastoa ja siellä oikeassa alakulmassa luki, että lisää tietoa (tai jotain) ja sitten se linkki vei pääsivulle. Itseasiassa jäin koukkuun ja tässä tulos.
Re: Miten löysit Wrestlingalertin foorumille?
Mulla oli tasan sama homma.Panu5 kirjoitti:Poistakaa jos on jo.
Enpäs varmasti oikein osaa sanoa. Heti alussa kyllä foorumeille ja sivuille eksyin (2002).. ensin lueskelin muutaman viikon ja sitten rohkenin rekisteröityä. Olisiko käynyt niin että Subin teksti-tv:ssä näin osoitteen ja sitten kävin katsomassa minkälainen paikka on kyseessä ja tänne jämähdin. Tämä vain siis jos siellä subin txt-tv:ssä oli se linkki
Silloin kun vp.com lopetti toimintansa (päiväksi). :p
Jee, kohta mun debyytistä on kulunut kaksi vuotta!
Jee, kohta mun debyytistä on kulunut kaksi vuotta!
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
Taisipa olla, että kaverin kanssa etsittiin googlesta tietoa WWE:stä ja mikäs se sieltä pöllähti esille! Varmaankin huikeat puolisen vuotta tuli vain lueskeltua ennen kuin rekisteröidyin.
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
Tuolloin itsekin alunperin löysin WA:n sivuston. Aluksi ainoastaan lueskelin uutisia, kun ei forumkeskustelelinen tuntunut omalta jutultani, mutta jossain vaiheessa sitten siirryin forumin puolelle.Kumiorava kirjoitti:Silloin kun vp.com lopetti toimintansa (päiväksi). :p
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
- myrkkymara
Saavuin wesntin perässä jonkun joulun tienoilla, vuosi pääsi jo unohtumaan mutta lukiossa kuitenkin väkisinkin olin. 2002-2003 vuodenvaihteessa? Paikka oli kuitenkin nimeltään vielä WWE Now.
Edit: Hey lookie. sehän lukee tuossa. No joka tapauksessa, sulostutin maailmaa kymmenillä viesteillä aiheesta "musta chris jericholla on söpöt lihakset" jne
Edit: Hey lookie. sehän lukee tuossa. No joka tapauksessa, sulostutin maailmaa kymmenillä viesteillä aiheesta "musta chris jericholla on söpöt lihakset" jne
Sillä, joka ei ota kantaa ei ole varaa valittaa
Mutta joka suunsa avaa heti tyhmyytensä tunnustaa
--
Voit korkeintaan lainata klassikkoja, jos tavoitat totuutta parasta
Sillä sekin vain halvasti mukailee joka näennäisesti ei varasta
Kitkerät Neitsyet - Maailma on huono (2001)
Mutta joka suunsa avaa heti tyhmyytensä tunnustaa
--
Voit korkeintaan lainata klassikkoja, jos tavoitat totuutta parasta
Sillä sekin vain halvasti mukailee joka näennäisesti ei varasta
Kitkerät Neitsyet - Maailma on huono (2001)
- Marshallsaaret
Se oli loppusyksystä/alkutalvesta 2002, tuo profiilissa oleva ei pidä paikkaansa....Sarppi kirjoitti:Saavuin wesntin perässä jonkun joulun tienoilla, vuosi pääsi jo unohtumaan mutta lukiossa kuitenkin väkisinkin olin. 2002-2003 vuodenvaihteessa? Paikka oli kuitenkin nimeltään vielä WWE Now.
Vuonna 2002 se oli kun satunnaisten nettisurffailujen johdosta (muistaakseni etsin tietoa painista) ensimmäisen kerran sivustolle eksyin. Selasin tuossa äskettäin vanhoja sähköposteja ja näyttäisi siltä, että aivan ensimmäinen rekisteröityminen foorumille on tapahtunut heinäkuun 15. 2002 nimellä "Billion Dollar Princess". Yippee. Jostakin syystä olen rekisteröitynyt uudestaan heinäkuun 24. päivä (ja siis samaiselle foorumiversiolle), tällä kertaa nimimerkillä "Trish Stratus - The Canadian Princess". Huh, en sitten sen pidempää nimeä keksinyt... Asiaa selittänee, että kyseessä oli muistaakseni ensimmäinen foorumi, jolle ikinä olen rekisteröitynyt.
Hieman tässä nyt kuvitelmat särkyivät - olen aina luullut, että täysin ensimmäinen nimimerkkini oli *Trish StraTuS*, mutta näemmä tuo tuli käyttöön vasta toisen WWE Now foorumiversion mukana syyskuun 8. päivä. Olen siis suotta raahannut tätä nickiä mukanani kaikki nämä vuodet. Too bad.
Hieman tässä nyt kuvitelmat särkyivät - olen aina luullut, että täysin ensimmäinen nimimerkkini oli *Trish StraTuS*, mutta näemmä tuo tuli käyttöön vasta toisen WWE Now foorumiversion mukana syyskuun 8. päivä. Olen siis suotta raahannut tätä nickiä mukanani kaikki nämä vuodet. Too bad.
- forMANKIND