Parannuksia WrestlingAlertiin?

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ke 20.12.2006 22:23

Trisu kirjoitti:
TM kirjoitti:
TheChosen kirjoitti:Miksi uutisten ja huhujen määrä on vähentynyt? Kun selailin vanhoja huhuja/uutisia, huomasin, että monet pienetkin asiat oli uutisoitu.
Uutisten määrän ja käytettävissä olevan ajan välillä on aika merkittävä korrelaatio.
Lisättäköön muuten sen verran, että heti kun joku sivuston käyttäjistä alkaa maksamaan minulle mukavaa tuntipalkkaa, lupaan jättää opiskelut ja työn ja siirtyä täysipäiväiseksi WA uutisreportteriksi. :wink: Tarjouksia?
Jos luontokortti käy, niin minä voin maksaa. :wink:
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » Ke 20.12.2006 22:36

DeadManWalking kirjoitti:
Trisu kirjoitti:
TM kirjoitti: Uutisten määrän ja käytettävissä olevan ajan välillä on aika merkittävä korrelaatio.
Lisättäköön muuten sen verran, että heti kun joku sivuston käyttäjistä alkaa maksamaan minulle mukavaa tuntipalkkaa, lupaan jättää opiskelut ja työn ja siirtyä täysipäiväiseksi WA uutisreportteriksi. :wink: Tarjouksia?
Jos luontokortti käy, niin minä voin maksaa. :wink:
Meh, ne kuuluu jo tämän "työpaikan" luontoisetuihin. Sen sijaan rahalla saa ja hevosella pääsee. :thumright:

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 20.12.2006 22:41

Trisu kirjoitti:
TM kirjoitti:
TheChosen kirjoitti:Miksi uutisten ja huhujen määrä on vähentynyt? Kun selailin vanhoja huhuja/uutisia, huomasin, että monet pienetkin asiat oli uutisoitu.
Uutisten määrän ja käytettävissä olevan ajan välillä on aika merkittävä korrelaatio.
Tuli muuten mieleen, että miksi Alertissa ei ole minkäännäköistä "Donate"-nappulaa?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

TM
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM » Ke 20.12.2006 22:57

Velocity kirjoitti:
Trisu kirjoitti:
TM kirjoitti: Uutisten määrän ja käytettävissä olevan ajan välillä on aika merkittävä korrelaatio.
Tuli muuten mieleen, että miksi Alertissa ei ole minkäännäköistä "Donate"-nappulaa?
Ajateltiin tuollaista PayPal-lahjoitussysteemiä joskus, mutta tultiin siihen tulokseen että se on kävijöidemme keskuudessa vielä aika harvinainen (se kun vaatii periaatteessa luottokortin), ja mainoksilla saataisiin katettua kustannuksia paljon paremmin. Eihän se poissuljettua ole, että joskus tuota vielä kokeiltaisiin.
It's . You know what that means.

TheChosen

Viesti Kirjoittaja TheChosen » To 04.01.2007 11:42

Huomasin, että tuorein Smackdown-raportti on huomisen jaksosta. Mutta eihän se ole edes vielä tullut!
"It's only a game if you win, but if you lose it's a stinking waste of time." - Al Bundy

Karmacoma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karmacoma » To 04.01.2007 14:27

TheChosen kirjoitti:Huomasin, että tuorein Smackdown-raportti on huomisen jaksosta. Mutta eihän se ole edes vielä tullut!
SD!'n jaksot nauhoitetaan Amerikassa tiistaisin ja ne esitetään perjantaisin. Nuo ennakkoraportit ovat paikalla olleiden kirjoittamia, jotka sitten leviävät jenkkipainisivustojen kautta mm. tänne.
RAW ja PPV't lähetetään suorina, ECW'stä en nyt muista tarkalleen muista, mutta taitaa tulla myöskin suorana.
Religion is like farting: we like our own but hate everyone elses.
-Homer Simpson

Wanhus

Viesti Kirjoittaja Wanhus » Pe 26.01.2007 18:23

Vois poistaa tuolta kun näkee nuo SubTV:n ja Eurosportin ohjelmat, ton Subtv'n, koska wrestlingiä ne EI tule näyttämään!
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

JDub
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JDub » Ti 13.02.2007 23:02

Poistetaan muu keskustelu kokonaan, tämä on painifoorumi ja täällä ei keskustella painista juuri paskaakaan. Turha kai käyttää suuria määriä resursseja vain siihen, että muutama hörhö saa keskustella progesta keskenään.
FORUMLEGENDA!!!Kuva

NELINKERTAINEN WWE Fantasy MESTARI! 8)

SEE YOU IN YOUR FANTASY WHERE YOU WANT TO BE JDUB! 8)

Ulkoringin edustaja. Samoa Joe on läski p**ka. Torrie Wilson on IHANA HUORA! 8)

BunnyMan

Viesti Kirjoittaja BunnyMan » Ti 13.02.2007 23:14

JDub kirjoitti:Poistetaan muu keskustelu kokonaan, tämä on painifoorumi ja täällä ei keskustella painista juuri paskaakaan. Turha kai käyttää suuria määriä resursseja vain siihen, että muutama hörhö saa keskustella progesta keskenään.
Mitä jeesuksen resursseja ? Ei tuo nyt kuluta yhtää mitää. Ja jos ei huvita lukea sitä niin ÄLÄ LUE! Sekä jokainen voi mennä itseensä painikeskustelun kohdalla.
"Girard is sitting on the pole, which is a statement of fact and in no way a comment on his sexual orientation"

Kumiorava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Ti 13.02.2007 23:22

Ai, onko tämä painifoorumi? En muistanutkaan...

Niin, tottahan se on että ainakaan minä en ole kirjoittanut viestiäkään painiosioon pitkään aikaan. En minä sanoisi että täysin painista olisin vieraantunut, mutta eipä siitä paljoa mitään mielipiteitä osaa ainakaan tällä hetkellä muodostaa. Lähinnä siksi minä täällä pyörin kun täällä on suhteellisen hienoa porukkaa moneen muuhun foorumiin verrattuna, ja onpa jopa sellaisia joiden kanssa on jonkinlainen yhteinen sävel tietyissä asioissa. Katotaan ny jos mä jotain typerää pellepainiakin sitten innostuisin uudestaan katsomaan, mutta kun SubTV:kin käsittääkseni lopetti koko ohjelman...

Nomut siis, katotaan asiaa.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel

JDub
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JDub » Ti 13.02.2007 23:33

BunnyMan kirjoitti:
JDub kirjoitti:Poistetaan muu keskustelu kokonaan, tämä on painifoorumi ja täällä ei keskustella painista juuri paskaakaan. Turha kai käyttää suuria määriä resursseja vain siihen, että muutama hörhö saa keskustella progesta keskenään.
Mitä jeesuksen resursseja ? Ei tuo nyt kuluta yhtää mitää. Ja jos ei huvita lukea sitä niin ÄLÄ LUE! Sekä jokainen voi mennä itseensä painikeskustelun kohdalla.
Muun keskustelun poistaminen aktivoisi kirjoittajia kirjoittamaan itse asiasta tai ainakin kitkisi turhan aineksen pois.
FORUMLEGENDA!!!Kuva

NELINKERTAINEN WWE Fantasy MESTARI! 8)

SEE YOU IN YOUR FANTASY WHERE YOU WANT TO BE JDUB! 8)

Ulkoringin edustaja. Samoa Joe on läski p**ka. Torrie Wilson on IHANA HUORA! 8)

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ke 14.02.2007 11:15

Mitä turhia. Riittää, että me voidaan puhua painista halutessamme. Ei meidän sitä silti tarvitse tehdä.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Nodachi

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Su 25.03.2007 15:10

En tiedä onko tämä ongelma ilmaantunut jo aiemmin, mutta minun private mail:it eivät mene eteenpäin tuolta lähtevät-kansiosta. Esim. pari päivää sitten lähettämäni viesti ei lähtenyt, ja jonkin aikaa sitten lähetin erään viestin, ja vieläkin on siellä boksissa.
Myös eräällä muullakin käyttäjällä on ollut ongelmia tämän kanssa..
Kenelläkään tietoa mistä voisi johtua? (ainakaan pm boxini ei ole läheskään täynnä...)

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 25.03.2007 15:52

Viestit saapuvat perille vasta kun käyttäjä, jolle olet viestin lähettänyt, kirjautuu sisään.
WE BACK YA'LL?!

hamalainen

Viesti Kirjoittaja hamalainen » Ti 03.04.2007 17:13

Jonkinlaisen spoilaus säännön voisi tehdä, esim. Että alle 3 päivää vanhoja tuloksia ei saa julkaista ilma spoiler tageja.
...

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 03.04.2007 17:21

hamalainen kirjoitti:Jonkinlaisen spoilaus säännön voisi tehdä, esim. Että alle 3 päivää vanhoja tuloksia ei saa julkaista ilma spoiler tageja.
Itse meinasin juuri tulla ehdottamaan samaa, tosin viikon varoitusajalla. 3 päivää on vähän liian lyhyt aika, viikko on juuri sopiva.
XBKuvaX 360 - Jump In.

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ti 03.04.2007 19:05

Niin tai sitten käytetään sitä maalaisjärkeä eikä seurata tiettyjen osastojen keskustelua, ennen kuin on itse nähnyt kys. tapahtuman.

hamalainen

Viesti Kirjoittaja hamalainen » Ti 03.04.2007 19:10

Wankie kirjoitti:Niin tai sitten käytetään sitä maalaisjärkeä eikä seurata tiettyjen osastojen keskustelua, ennen kuin on itse nähnyt kys. tapahtuman.
Ottaen kuitenkin huomioon sen, että esim. tänään Jeff Hardy keskustelussa oli spoilattu tulos, mistä sitä tietää mistä se spoileri putkahtaa?
...

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ti 03.04.2007 19:13

Ei sitä koskaan tiedäkkään, siksipä jotkut viisaat 'alerttilaiset eivät käytä koko foorumia taikka irc-kanavaa, ennen kuin ovat viimeisimmät tapahtumat nähneet.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 04.04.2007 14:22

Wankie kirjoitti:Ei sitä koskaan tiedäkkään, siksipä jotkut viisaat 'alerttilaiset eivät käytä koko foorumia taikka irc-kanavaa, ennen kuin ovat viimeisimmät tapahtumat nähneet.
Kun minä vielä katsoin wrestlingiä hyvin kauan kauan sitten kaukaiselta PWT:ltä, tein näin:
1.Laitan torrentin latautumaan
2.Pysyn pois netistä sen latauksen ajan.
3.Ladattuani torrentin, katson sen.
4.Back to normal life

On aika typerää katsoa jonkun PPV:n jälkeen jossain matsissa olleen painijan threadia, jos ei ole vielä katsonut itse kyseistä PPV:tä(ja aikoo katsoa eikä halua spoilaantua).

Esim. World Heavyweight Championship: Undertaker vs. Kane Wrestlemania *insert-roman-alphabet*.
Sitten seuraavana päivänä molempien painijoiden threadissa on viestejä. Onko ne viisasta katsoa jos haluaa välttyä tuloksilta?

Sitä järkeäkin saa käyttää. Ehdotin tuota viikon varoitusaikaa niille, joilla sitä järkeä on hieman rajoitetummin. :rolleyes:
XBKuvaX 360 - Jump In.

Inkfish

Viesti Kirjoittaja Inkfish » Su 08.04.2007 22:53

Ei tämä varsinaisesti tänne kuulu, mutta miten minä saan nuo viestit niin, ettei uudesta viestistä tule ilmoitusta sähköpostiini?

E: Kiitos. :)
Viimeksi muokannut Inkfish, Ma 09.04.2007 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Nodachi

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Su 08.04.2007 22:57

Inkfish kirjoitti:Ei tämä varsinaisesti tänne kuulu, mutta miten minä saan nuo viestit niin, ettei uudesta viestistä tule ilmoitusta sähköpostiini?
Mene käyttäjätiedot-osioon, ja laita "Ilmoita uudesta yksityisestä viestistä:"-kohtaan ei.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"

20LEGEND 1996-2011 :salut:

Minejumper

Viesti Kirjoittaja Minejumper » Ke 11.04.2007 19:23

Kannattaisiko ehkä vaihtaa tuon Ei-WWE alueen määrittävä teksti:
Tiukkaa asiaa mm. TNA:sta, PWF:stä ja indyliigoista.
Kun tuota PWF:ää ei ole ollut enää pitkään aikaan, tuon voisi vaihtaa muotoon:
Tiukkaa asiaa mm. TNA:sta, FCF:stä ja indyliigoista.
Novus Ordo Seclorum

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » To 19.04.2007 17:06

Ehkä toi WA:n etusivun tulosjuttu voitaisiin korjata jotenkin tai poistaa kokonaan, sillä siinä lukee näin:
Etusivun ns.tulosboksi kirjoitti:Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 4077 bytes) in /home/customers/wrestlingalertcom/public_html/tulokset/inc/shows.inc.php on line 337
Eli tuommoista.

Kameli

Viesti Kirjoittaja Kameli » To 19.04.2007 18:26

Jep. Pientä korjailua ehdottelisin myös päällesi. Pienellä kirurgin käsittelyllä jonkun näköistä aivotoimintaa voitaisiin havaita. Jos jotain siis onkaan enää pelastettavissa.

P.S Ur a retard

Vastaa Viestiin