Jos luontokortti käy, niin minä voin maksaa.Trisu kirjoitti:Lisättäköön muuten sen verran, että heti kun joku sivuston käyttäjistä alkaa maksamaan minulle mukavaa tuntipalkkaa, lupaan jättää opiskelut ja työn ja siirtyä täysipäiväiseksi WA uutisreportteriksi.TM kirjoitti:Uutisten määrän ja käytettävissä olevan ajan välillä on aika merkittävä korrelaatio.TheChosen kirjoitti:Miksi uutisten ja huhujen määrä on vähentynyt? Kun selailin vanhoja huhuja/uutisia, huomasin, että monet pienetkin asiat oli uutisoitu.Tarjouksia?
Parannuksia WrestlingAlertiin?
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Meh, ne kuuluu jo tämän "työpaikan" luontoisetuihin. Sen sijaan rahalla saa ja hevosella pääsee.DeadManWalking kirjoitti:Jos luontokortti käy, niin minä voin maksaa.Trisu kirjoitti:Lisättäköön muuten sen verran, että heti kun joku sivuston käyttäjistä alkaa maksamaan minulle mukavaa tuntipalkkaa, lupaan jättää opiskelut ja työn ja siirtyä täysipäiväiseksi WA uutisreportteriksi.TM kirjoitti: Uutisten määrän ja käytettävissä olevan ajan välillä on aika merkittävä korrelaatio.Tarjouksia?
Tuli muuten mieleen, että miksi Alertissa ei ole minkäännäköistä "Donate"-nappulaa?Trisu kirjoitti:Lisättäköön muuten sen verran, että heti kun joku sivuston käyttäjistä alkaa maksamaan minulle mukavaa tuntipalkkaa, lupaan jättää opiskelut ja työn ja siirtyä täysipäiväiseksi WA uutisreportteriksi.TM kirjoitti:Uutisten määrän ja käytettävissä olevan ajan välillä on aika merkittävä korrelaatio.TheChosen kirjoitti:Miksi uutisten ja huhujen määrä on vähentynyt? Kun selailin vanhoja huhuja/uutisia, huomasin, että monet pienetkin asiat oli uutisoitu.Tarjouksia?
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Ajateltiin tuollaista PayPal-lahjoitussysteemiä joskus, mutta tultiin siihen tulokseen että se on kävijöidemme keskuudessa vielä aika harvinainen (se kun vaatii periaatteessa luottokortin), ja mainoksilla saataisiin katettua kustannuksia paljon paremmin. Eihän se poissuljettua ole, että joskus tuota vielä kokeiltaisiin.Velocity kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että miksi Alertissa ei ole minkäännäköistä "Donate"-nappulaa?Trisu kirjoitti:Lisättäköön muuten sen verran, että heti kun joku sivuston käyttäjistä alkaa maksamaan minulle mukavaa tuntipalkkaa, lupaan jättää opiskelut ja työn ja siirtyä täysipäiväiseksi WA uutisreportteriksi.TM kirjoitti: Uutisten määrän ja käytettävissä olevan ajan välillä on aika merkittävä korrelaatio.Tarjouksia?
It's . You know what that means.
SD!'n jaksot nauhoitetaan Amerikassa tiistaisin ja ne esitetään perjantaisin. Nuo ennakkoraportit ovat paikalla olleiden kirjoittamia, jotka sitten leviävät jenkkipainisivustojen kautta mm. tänne.TheChosen kirjoitti:Huomasin, että tuorein Smackdown-raportti on huomisen jaksosta. Mutta eihän se ole edes vielä tullut!
RAW ja PPV't lähetetään suorina, ECW'stä en nyt muista tarkalleen muista, mutta taitaa tulla myöskin suorana.
Religion is like farting: we like our own but hate everyone elses.
-Homer Simpson
-Homer Simpson
Poistetaan muu keskustelu kokonaan, tämä on painifoorumi ja täällä ei keskustella painista juuri paskaakaan. Turha kai käyttää suuria määriä resursseja vain siihen, että muutama hörhö saa keskustella progesta keskenään.
FORUMLEGENDA!!!
NELINKERTAINEN WWE Fantasy MESTARI!
SEE YOU IN YOUR FANTASY WHERE YOU WANT TO BE JDUB!
Ulkoringin edustaja. Samoa Joe on läski p**ka. Torrie Wilson on IHANA HUORA!
Mitä jeesuksen resursseja ? Ei tuo nyt kuluta yhtää mitää. Ja jos ei huvita lukea sitä niin ÄLÄ LUE! Sekä jokainen voi mennä itseensä painikeskustelun kohdalla.JDub kirjoitti:Poistetaan muu keskustelu kokonaan, tämä on painifoorumi ja täällä ei keskustella painista juuri paskaakaan. Turha kai käyttää suuria määriä resursseja vain siihen, että muutama hörhö saa keskustella progesta keskenään.
"Girard is sitting on the pole, which is a statement of fact and in no way a comment on his sexual orientation"
Ai, onko tämä painifoorumi? En muistanutkaan...
Niin, tottahan se on että ainakaan minä en ole kirjoittanut viestiäkään painiosioon pitkään aikaan. En minä sanoisi että täysin painista olisin vieraantunut, mutta eipä siitä paljoa mitään mielipiteitä osaa ainakaan tällä hetkellä muodostaa. Lähinnä siksi minä täällä pyörin kun täällä on suhteellisen hienoa porukkaa moneen muuhun foorumiin verrattuna, ja onpa jopa sellaisia joiden kanssa on jonkinlainen yhteinen sävel tietyissä asioissa. Katotaan ny jos mä jotain typerää pellepainiakin sitten innostuisin uudestaan katsomaan, mutta kun SubTV:kin käsittääkseni lopetti koko ohjelman...
Nomut siis, katotaan asiaa.
Niin, tottahan se on että ainakaan minä en ole kirjoittanut viestiäkään painiosioon pitkään aikaan. En minä sanoisi että täysin painista olisin vieraantunut, mutta eipä siitä paljoa mitään mielipiteitä osaa ainakaan tällä hetkellä muodostaa. Lähinnä siksi minä täällä pyörin kun täällä on suhteellisen hienoa porukkaa moneen muuhun foorumiin verrattuna, ja onpa jopa sellaisia joiden kanssa on jonkinlainen yhteinen sävel tietyissä asioissa. Katotaan ny jos mä jotain typerää pellepainiakin sitten innostuisin uudestaan katsomaan, mutta kun SubTV:kin käsittääkseni lopetti koko ohjelman...
Nomut siis, katotaan asiaa.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
Muun keskustelun poistaminen aktivoisi kirjoittajia kirjoittamaan itse asiasta tai ainakin kitkisi turhan aineksen pois.BunnyMan kirjoitti:Mitä jeesuksen resursseja ? Ei tuo nyt kuluta yhtää mitää. Ja jos ei huvita lukea sitä niin ÄLÄ LUE! Sekä jokainen voi mennä itseensä painikeskustelun kohdalla.JDub kirjoitti:Poistetaan muu keskustelu kokonaan, tämä on painifoorumi ja täällä ei keskustella painista juuri paskaakaan. Turha kai käyttää suuria määriä resursseja vain siihen, että muutama hörhö saa keskustella progesta keskenään.
FORUMLEGENDA!!!
- Mahti Ankka
- Viesti:
Mitä turhia. Riittää, että me voidaan puhua painista halutessamme. Ei meidän sitä silti tarvitse tehdä.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
En tiedä onko tämä ongelma ilmaantunut jo aiemmin, mutta minun private mail:it eivät mene eteenpäin tuolta lähtevät-kansiosta. Esim. pari päivää sitten lähettämäni viesti ei lähtenyt, ja jonkin aikaa sitten lähetin erään viestin, ja vieläkin on siellä boksissa.
Myös eräällä muullakin käyttäjällä on ollut ongelmia tämän kanssa..
Kenelläkään tietoa mistä voisi johtua? (ainakaan pm boxini ei ole läheskään täynnä...)
Myös eräällä muullakin käyttäjällä on ollut ongelmia tämän kanssa..
Kenelläkään tietoa mistä voisi johtua? (ainakaan pm boxini ei ole läheskään täynnä...)
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- hamalainen
Itse meinasin juuri tulla ehdottamaan samaa, tosin viikon varoitusajalla. 3 päivää on vähän liian lyhyt aika, viikko on juuri sopiva.hamalainen kirjoitti:Jonkinlaisen spoilaus säännön voisi tehdä, esim. Että alle 3 päivää vanhoja tuloksia ei saa julkaista ilma spoiler tageja.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-- hamalainen
Kun minä vielä katsoin wrestlingiä hyvin kauan kauan sitten kaukaiselta PWT:ltä, tein näin:Wankie kirjoitti:Ei sitä koskaan tiedäkkään, siksipä jotkut viisaat 'alerttilaiset eivät käytä koko foorumia taikka irc-kanavaa, ennen kuin ovat viimeisimmät tapahtumat nähneet.
1.Laitan torrentin latautumaan
2.Pysyn pois netistä sen latauksen ajan.
3.Ladattuani torrentin, katson sen.
4.Back to normal life
On aika typerää katsoa jonkun PPV:n jälkeen jossain matsissa olleen painijan threadia, jos ei ole vielä katsonut itse kyseistä PPV:tä(ja aikoo katsoa eikä halua spoilaantua).
Esim. World Heavyweight Championship: Undertaker vs. Kane Wrestlemania *insert-roman-alphabet*.
Sitten seuraavana päivänä molempien painijoiden threadissa on viestejä. Onko ne viisasta katsoa jos haluaa välttyä tuloksilta?
Sitä järkeäkin saa käyttää. Ehdotin tuota viikon varoitusaikaa niille, joilla sitä järkeä on hieman rajoitetummin.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-Mene käyttäjätiedot-osioon, ja laita "Ilmoita uudesta yksityisestä viestistä:"-kohtaan ei.Inkfish kirjoitti:Ei tämä varsinaisesti tänne kuulu, mutta miten minä saan nuo viestit niin, ettei uudesta viestistä tule ilmoitusta sähköpostiini?
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
-
Minejumper
Ehkä toi WA:n etusivun tulosjuttu voitaisiin korjata jotenkin tai poistaa kokonaan, sillä siinä lukee näin:
Eli tuommoista.Etusivun ns.tulosboksi kirjoitti:Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 4077 bytes) in /home/customers/wrestlingalertcom/public_html/tulokset/inc/shows.inc.php on line 337