Jack DiBiase kirjoitti:
Hä? Kuka sinä olet ja mitä oikein selität?
Leikitään että sanoin saman kommentin nyt uudestaan.
Static, who?
Noniin, tää alkaa jo mennä wanhaksi vitsiksi. Näin kyllä sen sun yhen viestin, jonka sujautit tohon väliin, mutta siitähän se äkkiä katosi... Mutta jos sovitaan että this case is closed, niin kaikilla jää varmasti hyvä mieli. Onhan sentään perjantai.
Static kirjoitti:
Leikitään että sanoin saman kommentin nyt uudestaan.
Static, who?
Noniin, tää alkaa jo mennä wanhaksi vitsiksi. Näin kyllä sen sun yhen viestin, jonka sujautit tohon väliin, mutta siitähän se äkkiä katosi... Mutta jos sovitaan että this case is closed, niin kaikilla jää varmasti hyvä mieli. Onhan sentään perjantai.
En minäkään tunnista sinua. Who are you, boooy? Nimimerkki on jostain tuttu, mutta en muista yhtään viestiä minkä olisit mihinkään aiheeseen kirjoittanut...
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
Jos pojat nyt sovitaan, että aloitan osakkeitteni noston lähiaikoina niin ehkä voin joskus hamassa tulevaisuudessa päästä AlertAwardsien palkintolistalle. In my dreams... Hyvää yötä.
otin nyt tälläsen valmis avatarin, ku en keksiny mitää muutakaa. tää on kuitenkin tällänen hieno ja yksilöllinen, ku en ole koskaan kellään tätä nähny.
Olin hyvin pettynyt kun hirviö-Palumbo ei tuonut minulle vuoden parhaan ulkoasun kunniaa, joten on aika siirtyä eteenpäin. SmackDownissa vilahti Angry Birds / Vickie Guerrero -aiheinen kyltti jonka olisin jo voimakkaan kansallistunnon vallassa laittanut avatariksi, mutta siitä ei saanut kunnon screenshottia. Sen sijaan maanantaisessa Rawssa ohjaaja tajusi ottaa kuvaan yleisöstä hienoimman kyltin, jonka olen aikoihin nähnyt.
Ja ne muovipallot pomppivat myös pois avatarista samantien. Itse en välttämättä ole sitä mieltä että moinen ketään haittaisi, mutta linjana on ollut että alastomuus ei kuulu foorumeille jota seuraavista löytyy varmasti myös alaikäisiä "Smäkdaun"-jonneja.
Wankien kuvaa suosittelen korvaajaksi.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Tommonen uus ruma avatar tuli tehtyä, kun oli tylsää, mutta ei oikein jaksanu panostaa siihen. Kattoa, jos joskus parantelis sitä, tekis kirjaimille, vaikka mustat reunat tai jotai, et näkyis paremmin.