Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
J.H.girl
Viesti:

Viesti Kirjoittaja J.H.girl » Pe 15.10.2004 17:23

Sain viimein päätettyä uuden avatarini. :D Ajattelin ensin jotain huvittavaa, vaikka vanhoja muistoja viime vuosilta. En kuitenkaan laittanut, vaan tyydyin tähän uusimpaan.
Tässä on noin päivän vanha avatarini, joka olisi pysynyt kauemminkin jos en olisi saanut tehtyä uutta.
Kuva
Tällä Jerichon tupsulla on mun elämässäni kiva historia, sen takia laitoin sen tuohon "vara" avatarikseni. Myös uusimmalla on historiansa. Tein kovan työn löytääkseni tuon kuvan uudestaan, jotta saisin sen kokoelmiini.

Justice
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Justice » Pe 15.10.2004 20:53

No, minun avatarillani ei ole minkäänlaista tarinaa, satuin vain löytämään tuon hauskan näköisen Foleyn netistä, ja siitä sitten tuli avatarini. Allekirjoitukseni, se on myös Foleyn käsialaa. Ja "Foorumin suurin Metallica- mark"(jonka muuten vähän aikaa sitten laitoin), sitä tuskin tarvitsee perustella.
"I can't jump high, so I jump from high places" -Mick Foley

Foorumin suurin Metallica- mark

Entinen Bradshaw

Dandee

Viesti Kirjoittaja Dandee » Pe 15.10.2004 21:56

Kurt Angle ja Hulkster yhdistetynä = thee unelma. Allekirjoitukseni.. Enpä oikeen tiedä mistä tuo kammotus tuonne ilmestyi. Olenko minä muka nölffi? :shock:
Foorumin suurin nolife -mark \,,/

Kameli

Viesti Kirjoittaja Kameli » La 16.10.2004 11:47

Avatarini perustelut: rakastan snoopya. Se on ihq. Ja allekirjoitus on yhden entisen luokkatoverin käsialaa... ("Mä oon Kameli")

Daemon

Viesti Kirjoittaja Daemon » La 16.10.2004 11:47

Ennen oli jotain 'köyhiä' Southpark-Wrestling avoja. Sitten se vaihtui isoksi kiiltäväksi vihreäksi palloksi ja nyt se on tollanen hieno piirustus.

Allekirjoituksesta en kommentoi, koska on niin roska.

Verder

Viesti Kirjoittaja Verder » La 16.10.2004 12:58

Double A kirjoitti:
Verder kirjoitti:Hmm, vanhalla foorumilla ollessani... öhm, Ruthless Agressionina (kyllä, yhdellä g:llä) ja Saturnina, minulla vaihtui avatar melko tiheään. Muistan kyllä yhden, se oli jokin Rob Van Damin kuva X-Boxin: RAW 2:desta hyppäämässä Frog Splashia. Muita nyt en muista. Ehkä hyväkin niin :lol:
Oli sinulla ainakin World Heavyweight-vyö avatarina. En ole varma, mutta sinulla taisi myös olla nWo-avatar kun teit WWE/nWo diarya. Muistinko minä nyt väärin?
Ah, aivan, hyvä että joku muisti. Melko kehnoja avatarvalintoja menneisyydessä kyllä olenkin tehnyt.

Adrenaliini

Viesti Kirjoittaja Adrenaliini » La 16.10.2004 13:01

Jeps, pakko päästä mainitsemaan tämäkin. Wanksterilla oli tämäkin jossain vaiheessa: (ainakin VPW'n foorumilla)

Kuva

JeffHardy87
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JeffHardy87 » La 16.10.2004 13:04

Avatarit ei oo merkinny mitään, oon vaa laittanu aina n´jonkin kivan kuvan, kun olen löytäny. Ennen tätä oli se Batista-kuva. Nyt suurena Lifa-fanina on tuo Litan kuva.
Yo man, you can't CRASH the SMASH!

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » La 16.10.2004 13:28

Tämä oli aiemmin avatarinani:
Kuva
Vaihdoin sen juuri äsken koska halusin vaihtelua. Ennen Austinia avatarinani oli muutaman päivän ajan Hurricanen kuva tämän foorumin galleriasta, sitä ennen taas ei ollut avataria ollenkaan. Edellinen sigini liittyi tuohon Austinin kuvaan, muutin siihen toki oman käyttäjänimeni mukaan. Nykyinen allekirjoitukseni taas on sama teksti joka on nykyisessä avatarissani (laitoin sen siltä varalta että kuvan teksti ei näy). Muita allekirjoituksia ei ole ollut kuin nämä kaksi.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

JeffHardy87
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JeffHardy87 » La 16.10.2004 13:49

Niinkuin näette..mun avatar koki nyt vaihdoksen.. \:D/
Yo man, you can't CRASH the SMASH!

Max

Viesti Kirjoittaja Max » La 16.10.2004 13:56

No jaa.. Avatar kuvaa minua ja sig.. En kai jaksanut keksiä mitään mielikuvituksettomampaa tai sitten se kuvaa sitä, että olen laiska, mene ja tiedä.
Minä ennen muita.

Wotteri

Viesti Kirjoittaja Wotteri » La 16.10.2004 21:45

Vegeta sattui tulemaan vaan mieleen kun Dragonball Z taa on tullut seurattua aika tarkasti. Allekirjoitus oli oma keksimä, mutta Dragonballiin se silti sattuu vahvasti liittymään.

Marshallsaaret

Viesti Kirjoittaja Marshallsaaret » La 16.10.2004 22:35

Avatarina El Gallinero Tres, komein kanapukuinen SoCal-lucha ikinä.

Muualla on käytössä tällainen kuva:

EDIT: näemmä leechaus ei ollutkaan coolia :(

Ja jenkkilaudoilla erinäisiä kuvia Phoenix Starista. (Kuva ja Kuva)

Kaikista legendaarisin kuva lienee kuitenkin tämä:
Kuva

Sigissä komeilee jotain ihan muuta, linkki edesmenneeseen diaryyni, joka on saavuttanut legendan maineen kiinaksen keskuudessa.

EDIT: diary on näemmä poistettu :'( laitan sitten linkin FW:n sivuille.
Viimeksi muokannut Marshallsaaret, Pe 01.08.2008 12:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
永源 遥~!

Natumania

Viesti Kirjoittaja Natumania » Su 17.10.2004 00:31

No, nyt vaihdoin avatarini Jim Beam:sta Psychobilly-bändi Nekromantixin logoon, joka on mielestäni melko komea. Saa nähdä kauanko pysyy..
EDIT: UAK:ia ylistävä tekstikin lähti signaturesta, ja tilalle laitoin pari smurffin naamaa.. <_<

wesnt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesnt » Ma 18.10.2004 00:56

Avatareja ei mitenkään erityisen tiheään ole vaihdettu, ja nyt en ole pitkään aikaan laittanut kun on takkuillut tuo käyttäjätietojen muuttelu (ja muutenkin, olen niin laiska). Tuo NRA on viimeisin, ja CLB muistaakseni vuodelta 2002.. Editoin aamulla koululla (jos jaksan) tähän sen kolmannen. Muita en ainakaan muista...vaikka kyllä niitä on ollut..

Kuva Kuva

Sigit tykkään kopsia lukemistani kirjoista ja ne vaihtelevat aika usein.. Suosikkikirjailijoita sigeissä tähän mennessä olleet ainakin Jane Austen, Oscar Wilde, Mika Waltari ja Dostojevski. Viimeisin taisi olla George Orwellin kirjasta "1984".. Silloin tällöin laitan myös jotain wrestlingiin liittyvää kuulemaani/lukemaani, joka tuntuu sillä hetkellä koomiselta (kuten tuo nykyinen), Lawler on suosikkini.. Myös poliittisia kannanottoja on nähty (click me or me). Tosin luokkamme freskoehdotusten perusteella näyttää siltä että kannattaisi ruveta quottaamaan itseään näissä sigeissä, ainakin jos haluan todistaa hulluuteni..
Sarppi kirjoitti:Hei, ja pisteet sille, joka ymmärtää piilomerkityksen kolmannessa kuvassa oikealta lukien...
Tajusin, oho.. Kai minäkin saan pisteitä? Vai olenko ulkona laskuista koska ajatuksemme kulkevat liiaksi samaa rataa?
Sarppi muuten, tähän asti paras sigisi on ehdottomasti se muffinssi-juttu. Se oli sitten hyvä keskustelu..
Ares kirjoitti:Nykyinen sig on jostain Foleyn promosta. Muistaakseni se päätyi siihen sen jälkeen, kun luin wesntin kommentteja niiistä...
Hmm..? Ai sitäkö missä ilmoitin niiden olevan varsin keskinkertaisia?

Ares
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ares » Ma 18.10.2004 01:09

wesnt kirjoitti:
Ares kirjoitti:Nykyinen sig on jostain Foleyn promosta. Muistaakseni se päätyi siihen sen jälkeen, kun luin wesntin kommentteja niiistä...
Hmm..? Ai sitäkö missä ilmoitin niiden olevan varsin keskinkertaisia?
Juuri se... Ei kai sitä aina tarvitse toimia loogisesti ja/tai älykkäästi. Se on myös tavallaan ihan hyvä lausahdus ja sopii vanhojen siggieni jatkoksi.
CopyLeft 2005 Ares
http://kiirastuli.com

Noblesse oblige

J.H.girl
Viesti:

Viesti Kirjoittaja J.H.girl » Ma 18.10.2004 17:54

No niin! Nyt tuli taas vaihdettua. :mrgreen: Oli aivan pakko. Yhdessä M.H.girlin kanssa vaihdettiin.(M.H.girlin idea jonka osa syyllinen olen minä.) :D :rolleyes:

Aurinkokuningas

Viesti Kirjoittaja Aurinkokuningas » Ma 18.10.2004 20:22

Avatar on tuo koska pidän Nietzschen kirjoista, allekirjoitus on mielestäni varsin todenmukainen.
Nuoruus on sairaus josta paranee päivä kerrallaan.

Pagy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pagy » Ma 18.10.2004 22:39

Siinähän tuo Batista pullistelee Live&Loaded-tapahtumassa tuossa avatar-kuvassani. Tykkään laittaa yleensäkin avatariksi itseottamia kuvia ja tuo kuva tuli sitten valituksi :)

M.H.girl
Viesti:

Viesti Kirjoittaja M.H.girl » Ti 19.10.2004 11:06

J.H.girl kirjoitti:No niin! Nyt tuli taas vaihdettua. :mrgreen: Oli aivan pakko. Yhdessä M.H.girlin kanssa vaihdettiin.(M.H.girlin idea jonka osa syyllinen olen minä.) :D :rolleyes:
Mitä näytit ne kuvat. :wink:

Allekirjoitukseni olen ottanut Good Charlotten kappaleesta, en juuri nyt muista mistä mutta kuiteskin.
Avatarini vaihtuu aina kun löydän paremman kuvan tai saan jonkun ihmeellisen päähän pistoksen.
Mutta useimmiten minulla on Matt Hardyn kuva. :roll:
How dare you say that my behaviour is unacceptable
so condescending innecessarily critical
I have the tendency of getting very physical
So watch your step cause if I do you'll need a miracle

J.H.girl
Viesti:

Viesti Kirjoittaja J.H.girl » Ti 19.10.2004 12:51

M.H.girl kirjoitti:
J.H.girl kirjoitti:No niin! Nyt tuli taas vaihdettua. :mrgreen: Oli aivan pakko. Yhdessä M.H.girlin kanssa vaihdettiin.(M.H.girlin idea jonka osa syyllinen olen minä.) :D :rolleyes:
Itse halusit nähdä ne. Mä sanoi, että ne olisivat huvittavia. Hiukan karjapaimenia laulelemassa, joulu ja synttäri pippaloita, muutenkin hihhuloivia, lemppareidemme kaveria, sitten vähän lisää naurua plussaksi ja kaksi tikkaria molemmilla. Eiköhän siitä jotain muodostu. :D

BluntRolla

Viesti Kirjoittaja BluntRolla » Ti 19.10.2004 13:33

J.H.girl kirjoitti:
M.H.girl kirjoitti:
Itse halusit nähdä ne. Mä sanoi, että ne olisivat huvittavia. Hiukan karjapaimenia laulelemassa, joulu ja synttäri pippaloita, muutenkin hihhuloivia, lemppareidemme kaveria, sitten vähän lisää naurua plussaksi ja kaksi tikkaria molemmilla. Eiköhän siitä jotain muodostu. :D
No onhan tuo aika tyyli toi sun kuvas nytkin 8)

M.H.girl
Viesti:

Viesti Kirjoittaja M.H.girl » Ti 19.10.2004 14:26

BluntRolla kirjoitti:
J.H.girl kirjoitti:
M.H.girl kirjoitti: Mitä näytit ne kuvat. :wink:
No onhan tuo aika tyyli toi sun kuvas nytkin 8)
Me vähän naurettiin noille ilmeille. :lol: Mahtavat sanoisin.
How dare you say that my behaviour is unacceptable
so condescending innecessarily critical
I have the tendency of getting very physical
So watch your step cause if I do you'll need a miracle

A.K.

Viesti Kirjoittaja A.K. » Ti 19.10.2004 17:01

Ihan aluksi minulla oli avatarina Kiinan lippu. Sitten vaihdoin tähän Siempreen (<-- Natu, huomaa oikeinkirjoitus!), jota en ole vaihtanut enkä aio vaihtaakkaan. Allekirjoituksessa on ollut aina tuo sama teksti, tosin nyt olen hiukan muuttanut sitä. Siinä taisi olla vähän aikaa joku ShoutBox hommelikin en nyt vaan muista sitä.

Tein muuten teidän harmiksenne juuri come-backin!
R.I.P. Inbred Western Macho Pro Rasslin'

J0L3

Viesti Kirjoittaja J0L3 » Ke 20.10.2004 12:59

<---- Mä löysin aika huvittavan avatarin :D mun nimiki( OMG It's JOLE)

Toi mun allekirjoitus taas löyty jostai quote sivuilt...
You know who's dealing with The X-Factor!

Vastaa Viestiin