Kysymyksiä

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
THE_Phenomenal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja THE_Phenomenal » Su 04.03.2007 01:53

<<<<<Wuhei!>>>>>

Undertaker14

Viesti Kirjoittaja Undertaker14 » Ma 05.03.2007 20:27

Trisu tuliko viestini perille jossa kysyin kirjoitusoikeuksia.
Wrestlemania 23:sessa takerista tulee mestari.

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » Ma 05.03.2007 21:06

Undertaker14 kirjoitti:Trisu tuliko viestini perille jossa kysyin kirjoitusoikeuksia.
Ei näytä YV-boksista löytyvän, lähetä uudelleen.

Tazzmission

Miksi en pääse

Viesti Kirjoittaja Tazzmission » Ma 26.03.2007 15:15

En pääse keskustelualueille, vaikka olen kirjotellu ja hakenu oikeuksia sinne. Laiton Trisulle ja TMälle viesti, mut vastausta en ole saanut. Viestin olivat ihan päteviä. Meneekö vielä kauan vai enkö pääse ollenkaan? :(
Viva la raza!

Tebacka

Re: Miksi en pääse

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Ma 26.03.2007 16:22

Tazzmission kirjoitti:En pääse keskustelualueille, vaikka olen kirjotellu ja hakenu oikeuksia sinne. Laiton Trisulle ja TMälle viesti, mut vastausta en ole saanut. Viestin olivat ihan päteviä. Meneekö vielä kauan vai enkö pääse ollenkaan? :(
No mitä sitä täällä valitat? Valita admineille, ja kirjoittele lisää niin eiköhän se siitä.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.

You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ma 26.03.2007 16:32

Nohnoh, ei nyt kuitenkaan pelästytetä uusia käyttäjiä pois.

Mutta Tebackalla on pointtia, jos vaikka viitisisitte vilkaista tämän ketjun läpi ennenkuin ihmettelette miksei oikeuksia tipu. Käsitykseni mukaan niitä siis jaetaan aina tietyin väliajoin ja joskus siinä saattaa kestää kauan. Admineillakin on muuta elämää.

Mutta ainahan on mahdollista, että kirjoituksenne eivät ole tarpeeksi laadukkaita. Tosin tästä kuvittelisin admineiden ilmoittavan, että yritäppä uudelleen.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Tazzmission

Pääsin

Viesti Kirjoittaja Tazzmission » Ma 26.03.2007 18:27

Sain ne keskusteluoikeudet. Kylläpäs täällä ollaan äkkipikaisia, ei paljon auta kysellä, vai? Eihän kaikkea voi alussa tietää. Olin vissiin vähän liian hoppuinen täs asiassa. :oops: Tekstini ovat kyllä kelvollisia, ainakin itse uskon tähän :mrgreen: (itsekehu)
Viva la raza!

Mahti Ankka
Viesti:

Re: Pääsin

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ma 26.03.2007 18:33

Tazzmission kirjoitti:Sain ne keskusteluoikeudet. Kylläpäs täällä ollaan äkkipikaisia, ei paljon auta kysellä, vai? Eihän kaikkea voi alussa tietää. Olin vissiin vähän liian hoppuinen täs asiassa. :oops: Tekstini ovat kyllä kelvollisia, ainakin itse uskon tähän :mrgreen: (itsekehu)
Ei ei, mutta se on vaan siinä kun viime aikoina yllättävän moni on ihmetellyt tätä asiaa. Mihin on kadonnut kärsivällisyys? Oma aloitteisuus on kuitenkin hyvästä, kannattaisi tutustua foorumiin hiukan perehtyvämmin aluksi.

Tarkoituksenani ei ollut olla kuitenkaan äkkipikainen, yritin vain valaista asiaa rakentavasti.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Mr. A

Viesti Kirjoittaja Mr. A » Ma 26.03.2007 19:20

Onko mahdollista vaihtaa nickiä? Pistää uusi nick ylläpidolle yv:nä, vai?

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ma 26.03.2007 19:30

Funakii! kirjoitti:Onko mahdollista vaihtaa nickiä? Pistää uusi nick ylläpidolle yv:nä, vai?
Kyllä pistä vain YV:llä pyyntöä.
hevosen k**pä

Dermys

Viesti Kirjoittaja Dermys » Ke 11.04.2007 18:27

Oma keskusteluoikeuspyyntöni on lähetetty 04.03.07 ja vastausta ei vieläkään kuulu. Missä vika?

Nodachi

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Ke 11.04.2007 18:31

619 PENA kirjoitti:Oma keskusteluoikeuspyyntöni on lähetetty 04.03.07 ja vastausta ei vieläkään kuulu. Missä vika?
Voi h****tti oikeasti, lukekaa niitä aiempia sivuja, koska joka toinen viesti on jonkun valitusta tyyliin "Miks en oo saanu oikeuksii??" "Miss on Trisu mä haluun oikeudet!!" jne. Syyt viivästymisiin on selitetty aiemmilla sivuilla.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"

20LEGEND 1996-2011 :salut:

Trimoon

Viesti Kirjoittaja Trimoon » Ke 11.04.2007 22:19

619 PENA kirjoitti:Oma keskusteluoikeuspyyntöni on lähetetty 04.03.07 ja vastausta ei vieläkään kuulu. Missä vika?
Tämä johtunee ihan kiireistä varmaankin. Minäkin joskus olen lähettänyt viestin Trisulle/TM'lle joskus muinoin, mutta siihen ei ole vieläkään vastattu. Syy voi olla tietenkin minun kohdallani että he eivät halua vastata kun olen täysi kusipää, mutta väliäkö sillä. Uskon kumminkin tuon johtuvan kiireistä ynnä muista.

Tzei-em
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » To 12.04.2007 00:05

http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/vi ... &start=650

Keskusteluoikeuksia winettävät käyttäjät: katsokaa tuolta vaikkapa Gukumatzin viesti. Asiallista, oikein kirjoitettua tekstiä. Perustellut mielipiteet. Eikä mennyt kauaa, kun kyseinen käyttäjä sai keskusteluoikeudet.

Toisin sanoen, kirjoittakaa samalla tyylillä, lähettäkää admineille yv:tä ja ennen kaikkea olkaa kärsivällisiä.
Rotta.

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » To 12.04.2007 14:58

Itse olen saman kokenut vuonna 2005 (kyllä jotkut muistaa), kun ei meinannut oikkii tulla. Se johtui, että en osannut kirjoittaa, eikä viestit olleet kovin asiallisia. Mutta täällä on asiasta turha ruikuttaa, kyllä Trisu/TM huomaa, jos kirjoitatte Avoimeen ja kirjoitatte ees yhen kunnon viestin. Suurin osa saa oikat heti, toiset vähän myöhemmin (itellä meni puoli vuotta ennen kun sain oikat). Siinä kyllä on kärsivällisyys koetuksella.

MODET/ADMINIT: Tämä on kyl semmoista offia, et saa poistaa, jos näkee viestin asiattomaksi/aiheeseen kuulomattomaksi.

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » To 12.04.2007 15:55

On kyllä mielenkiintoista, että tasaiseen tahtiin tänne tulee joku kysymään miksei oikeuksia tipu. Onko näitä aiheita todellakin niin vaikea lukea ensin läpi ja vasta sitten kysyä? Tässäkin topikissa monet kerrat menty tämä aihe läpi.

Muistui mieleen oma tapaukseni, kun en aikoinaan oikein tiennyt tätä käytäntöä miten kirjoitusoikeuksia sai. Kirjoittelin avoimeen (joka silloin oli vielä melko yleisesti käytetty alue) ja sitten ryhdyin vain odottelemaan. Taisi siinä useampi viikko vierähtää, kunnes TM oikeudet antoi, ilman anomusta. Se oli hienoa aikaa se.

Panu5 kirjoitti:MODET/ADMINIT: Tämä on kyl semmoista offia, et saa poistaa, jos näkee viestin asiattomaksi/aiheeseen kuulomattomaksi.
Luulen, että he tekisivät tämän ilman lupaasikin...

Vasarasta päähän!

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 12.04.2007 16:07

Mahti Ankka kirjoitti:Luulen, että he tekisivät tämän ilman lupaasikin...
Itse asiassa ylemmältä taholta tuli juuri käsky, että moderaattorit eivät voi poistaa viestejä ilman käyttäjän lupaa...
WE BACK YA'LL?!

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » To 12.04.2007 16:19

Jack DiBiase kirjoitti:
Mahti Ankka kirjoitti:Luulen, että he tekisivät tämän ilman lupaasikin...
Itse asiassa ylemmältä taholta tuli juuri käsky, että moderaattorit eivät voi poistaa viestejä ilman käyttäjän lupaa...
Mitähän ihmettä? Jos tämä on kusetusta, niin aika hyvin meni läpi...siis onko tuossa nyt järkeä. Jos jotkut pahat spämmärit riehuvat foorumilla, niin he tuskin ilmoittavat aina mikäli viestin saa poistaa. Toisaalta silloin tulee nopeasti banaania ja kätyttäjän lupaa ei enää tarvita. Heh, ehkä se onkin toimiva systeemi, mikäli näin on.

EDIT. hmm, huomasin juuri, että I got Punk´d.

Vasarasta päähän!

johncena77

Viesti Kirjoittaja johncena77 » To 10.05.2007 15:27

miksi en saa jo oikeuksia. Olen jo lähettänyt 2-3 viestiän TM:lle oikeuksista, mutta en saa yhtään neuvoja.
Viimeksi muokannut johncena77, To 10.05.2007 15:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 10.05.2007 15:32

johncena77 kirjoitti:koska wwe perustettiin (ei wwf)?
Tämä topic on tarkoitettu kysymyksiin liittyen sivustoon ja foorumiin. Painiin liittyvät kysymykset menevät Yleisen keskustelualueen kysymykset ja vastaukset topiciin. Postataksesi siellä sinun tulee ensin ansaita keskustelijan oikeudet.
WE BACK YA'LL?!

Tzei-em
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » To 10.05.2007 21:49

johncena77 kirjoitti:miksi en saa jo oikeuksia. Olen jo lähettänyt 2-3 viestiän TM:lle oikeuksista, mutta en saa yhtään neuvoja.
Ei millään pahalla, mutta noilla sinun avoimeen kirjoittamallasi viesteillä ei vielä oikeuksia saa. Kirjoitusasu täysin päin honkia eikä minkäänlaisia perusteluja. Ja tiedätkö miksi perustelut ovat tärkeitä? Koska ketään ei kiinnosta lukea pelkkää listausta vailla minkäänlaisia mielipiteitä, sillä semmoinen viestittely ei synnytä lainkaan keskustelua. Eli ei muuta kuin kunnon perustelut ja kieliasu kuntoon niin kyllä ne oikeudet tulee.
Rotta.

johncena77

Viesti Kirjoittaja johncena77 » La 12.05.2007 08:58

tämä systeemi kyllä on aika p***a miksi ei saa heti oikeuksia kun rekistöröityy?miksi toiset saavat heti ja toiset eivät?

Nero

Viesti Kirjoittaja Nero » La 12.05.2007 09:07

johncena77 kirjoitti:tämä systeemi kyllä on aika p***a miksi ei saa heti oikeuksia kun rekistöröityy?miksi toiset saavat heti ja toiset eivät?
Spämmääjät vähenevät suoralta kädeltä. Myönnä pois, vaikka et systeemistä pitäisikään se on edelläkävijä kaikille niille jotka haluavat asiallista keskustelua vapaapainista. (olen aina halunnut sanoa tuon)
Rama Rama Ding Dong

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » La 12.05.2007 09:38

johncena77 kirjoitti:tämä systeemi kyllä on aika p***a miksi ei saa heti oikeuksia kun rekistöröityy?miksi toiset saavat heti ja toiset eivät?
Juuri tämän takia. Olet varmaan lukenut useampia vapaapainikeskusteluja ym sellaisia ja luultavasti olet myös huomannut, että tuollaisia postauksia ei nähdä muualla kuin Avoimessa ja joskus Roskakorissa suuren potutuksen takia. Se johtuu siitä, että heillä on kirjoitusoikeudet. Ne ansaitsee kunnon viesteillä. Esim Tzei-emin kuukausi takaperin mainitsema Gukumatz sai oikeudet tuolla hyvällä postauksella. Katso vaikka itse.

Nii ja tuo ruikuttaminen ei auta asiaa yhtään.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » La 12.05.2007 10:21

Kukaan ei ole saanut oikeuksia heti kun on rekisteröitynyt viimeiseen n.3 vuoteen. Avoimen keskustelualueen tarkoituksena on, että varsinaisen foorumin taso pysyy korkeana, eikä kaikenmaailman kirjoitustaidottomat idiootit pääsisi raiskaamaan foorumia. Modetiimi ja ylläpito kyllä pitävät huolen, että kaikki, jotka ansaitsevat oikeuden kirjoittaa foorumille, myös tulevat saamaan sen. Ei se vaadi kuin pari viestiä, jossa on asiaa, perustellut mielipiteet ja kirjoitusasu kohdallaan yms, niin oikeudet kyllä tippuvat.

Systeemi ei ole p**ka, sinä olet, mikäli et kykene postaamaan paria viestiä, mitkä edes vähän näyttäisivät ihmisen kirjoittamilta.

Panu5 kirjoitti:Esim Tzei-emin kuukausi takaperin mainitsema Gukumatz sai oikeudet tuolla hyvällä postauksella.
:roll:
WE BACK YA'LL?!

Vastaa Viestiin