Okei. King tuntuu kehuvan ja pitävän Anglesta todella paljon.RKO Orton kirjoitti:En ole ihan varma, mutta King kehui todella paljon Anglea 02 Rumblessa. Ja muistan, kun J.R sanoi:"Here comes Kings favourite to win it all."Black kirjoitti:Mikäs on muuten tämä juttu Kurtin ja Kingin välillä? King tuntuu pitävän hänestä aika paljon.
Kurt Angle
Kova porukka.
-
Baneslayer
Olin todella yllättynyt, että Kurt Angle tuohon mestaruus matsiin ilmestyi ja sitten vielä voitti sen. Luulin että Mark Henry vyön veisi, mutta onneksi WWE tajusi että Henry ei olisi oikea henkilö vyön kantajaksi. Nyt ainoa kysymys onkin miten tästä eteenpäin? Kurt Angle on Raw:n painija, joten jälleen kerran Raw ilmeisesti omistaa molemmat vyöt vai olenko väärässä? Luultavasti Angle siirtyy tämän jälleen SmackDowniin tai sitten SmackDownin taru alkaa oikeasti olla lopussa. Yksi mahdollisuus olisi vöiden yhdistyminen. Mitä mieltä tästä olisitte?
Tuohon taidettiin vastata joskus yleisissä kysymyksissä. Katso sieltä.
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
nyt vasta ensimmäistä kertaa itse törmään wwe:ssä tuohon niinsanottuun Face turniin. tai ainakin niin että sen huomaisin oikein itse ja kunnolla! Edgestähän tuli pahis, mutta sitä ei suomen televisiossa niin näytettykkään ja koko revolutionin jutut tuli aika yllärinä....mutta anglen tapaus oli kyllä vähintäänkin hienosti toteutettu 
Anglesta tehtiin koko kansan suosikki ja hienosti saatiin käännettyä YOU SUCK huudot sellaiseksi että se tekee ne "vastustajalleen" samoin daivarin heivaaminen yms. muut.
Angle on hyvä mestari, saa mielestäni ollla vielä kauemmankin.
Turnista olen hieman eri mieltä, ei oikein tuo amerikkalaisuus gimmick kolahda, ainakaan noin "sankarillisessa" mielessä.
Anglesta tehtiin koko kansan suosikki ja hienosti saatiin käännettyä YOU SUCK huudot sellaiseksi että se tekee ne "vastustajalleen" samoin daivarin heivaaminen yms. muut.
Angle on hyvä mestari, saa mielestäni ollla vielä kauemmankin.
Turnista olen hieman eri mieltä, ei oikein tuo amerikkalaisuus gimmick kolahda, ainakaan noin "sankarillisessa" mielessä.
------------------------------------------------------
Tsekatkaa http://www.theknobband.net Jos kolahtaa punk tyyliin Anti-Flag/Nofx/Offspring/Rise Against
http://www.celesty.net Jos taas uppoaa Powermetal tyyliin Rhapsody, Gamma Ray, Manowar, Helloween.
Tsekatkaa http://www.theknobband.net Jos kolahtaa punk tyyliin Anti-Flag/Nofx/Offspring/Rise Against
http://www.celesty.net Jos taas uppoaa Powermetal tyyliin Rhapsody, Gamma Ray, Manowar, Helloween.
Oikeastaan oli todella hyvä juttu että Kurt Angle meni TNA:han.
WWE:ssä Kurt oli jo kohdannut kaikki parhaat eikä siellä ollut tulossa mitään mullistavaa teki hyvää showpainille että mies meni painimaan klassikkomatseja Samoa Joeta, AJ Stylesiä ja kumppaneita vastaan.
Tna on onnistunut varsin hyvin Kurt Anglen suhteen- uusi puku, musiikki on upeita.
Ottelu Samoa Joeta vastaan nousee parhaaksi tämän vuoden matsiksi minkä olen nähnyt, mutta ottelussa näkyi selvästi että miehet voi pystyä vielä parempaan.
Joillekin TNA painijoille tekisi hyvää mennä wwe:hen (monty Brown) ja päinvastoin
WWE:ssä Kurt oli jo kohdannut kaikki parhaat eikä siellä ollut tulossa mitään mullistavaa teki hyvää showpainille että mies meni painimaan klassikkomatseja Samoa Joeta, AJ Stylesiä ja kumppaneita vastaan.
Tna on onnistunut varsin hyvin Kurt Anglen suhteen- uusi puku, musiikki on upeita.
Ottelu Samoa Joeta vastaan nousee parhaaksi tämän vuoden matsiksi minkä olen nähnyt, mutta ottelussa näkyi selvästi että miehet voi pystyä vielä parempaan.
Joillekin TNA painijoille tekisi hyvää mennä wwe:hen (monty Brown) ja päinvastoin
-
brahma_bull
- Viesti:
Mitä Anglelle on tapahtunut?
Ensimmäisessä TNA-haastattelussaan Angle puhui siitä, miksi hän jätti WWE:n. Hän muistaakseni uhosi, että ottaa TNA:n haltuunsa ja nousee sen ykkösmieheksi. Tuolloin en epäillyt Anglen väitettä ollenkaan. Itse asiassa pidin sitä itsestäänselvyytenä. Näin ei kuitenkaan käynyt. Minun silmissäni Angle tulee vasta lafkan neljäntenä, Joen, Christianin ja AJ:n jälkeen. Kahdessa jälkimmäisessä saattaa olla nakemyseroja, mutta tuskin kukaan voi tosissan väittää, että Angle olisi Joeta parempi, tai edes melkein yhtä hyvä.
Mistä kaikki oikein johtuu? Mielestäni Anglen paini on mennyt vain ihan pikkuriikkisen alaspäin, eli sillä ei pitäisi olla kovin suurta merkitystä. Tuokin on vain oma tulkintani, se ei välttämättä pidä paikkaansa. Vielä puoli vuotta sitten Angle kuului omaan TOP-viiteen, mutta nykyään en jostain syystä pidä hänestä ollenkaan. Näen hänessä vain ylimielisen hasbeenin (tosin vain lievästi), joka kuvittelee itsestään liikoja. Kyllähän hän hyvä on, muttei mitään maailman huippuluokkaa (enää).
Nuo ovat erittäin kielteisiä väitöksiä, joihin minulla ei ole edes kunnollisia perusteluja. Mistä kaikki siis johtuu? Olen huomannut muutamien muidenkin kirjoittajien kommenteissa lievää Angle-negatiivisuutta, joten kuulisin mieluusti muidenkin mietteitä.
Yhteenvetona haluan sanoa (hieman liioitellusti), että Angle on petturi, joka ei pitänyt lupauksistaan kiinni. ANGLE SUCKS!
Ensimmäisessä TNA-haastattelussaan Angle puhui siitä, miksi hän jätti WWE:n. Hän muistaakseni uhosi, että ottaa TNA:n haltuunsa ja nousee sen ykkösmieheksi. Tuolloin en epäillyt Anglen väitettä ollenkaan. Itse asiassa pidin sitä itsestäänselvyytenä. Näin ei kuitenkaan käynyt. Minun silmissäni Angle tulee vasta lafkan neljäntenä, Joen, Christianin ja AJ:n jälkeen. Kahdessa jälkimmäisessä saattaa olla nakemyseroja, mutta tuskin kukaan voi tosissan väittää, että Angle olisi Joeta parempi, tai edes melkein yhtä hyvä.
Mistä kaikki oikein johtuu? Mielestäni Anglen paini on mennyt vain ihan pikkuriikkisen alaspäin, eli sillä ei pitäisi olla kovin suurta merkitystä. Tuokin on vain oma tulkintani, se ei välttämättä pidä paikkaansa. Vielä puoli vuotta sitten Angle kuului omaan TOP-viiteen, mutta nykyään en jostain syystä pidä hänestä ollenkaan. Näen hänessä vain ylimielisen hasbeenin (tosin vain lievästi), joka kuvittelee itsestään liikoja. Kyllähän hän hyvä on, muttei mitään maailman huippuluokkaa (enää).
Nuo ovat erittäin kielteisiä väitöksiä, joihin minulla ei ole edes kunnollisia perusteluja. Mistä kaikki siis johtuu? Olen huomannut muutamien muidenkin kirjoittajien kommenteissa lievää Angle-negatiivisuutta, joten kuulisin mieluusti muidenkin mietteitä.
Yhteenvetona haluan sanoa (hieman liioitellusti), että Angle on petturi, joka ei pitänyt lupauksistaan kiinni. ANGLE SUCKS!
Jepjep, Kurt ei ole todellakaan säväyttänyt enää TNA:ssa, kun taas WWE:ssä hän oli yksi suurimmista suosikeistani. En tiedä mitä jätkälle on tapahtunut, hän ei vain ole ollut the Kurt Angle siellä. WWE:ssä olisi saanut pysyä, ja antaa TNA:n kasvattaa näistä omista nuorista lupauksistaan suuria tähtiä - onhan TNA:ssa jo Sting ja Jarret jotka edustavat sitä "legenda-puolta". Mutta itselleni Kurt on (nykyisin) periaatteessa vain yksi muiden joukossa, tiedä sitten mistä johtuu.. kun enpä tiedä että onko hänen paininsa TNA:ssa ollut paljoakaan huonompaa kuin WWE:ssä. 
No, toivon että Kurt joko menee takaisin WWE:hen (not gonna happen), lopettaa uransa, tai sitten parantaa jotenkin sitä tasoa huomattavasti. Kuten finlay mainitsi, ei hän ole se TNA:n johtohahmo mikä hänestä oli tarkoitus tulla. Christian menee selvästi korkeammalle kuin hän, AJ menee korkeammalle kuin hän, jopa Abyss menee omissa silmissäni korkeammalle kuin hän! Joesta en pidä sitten ollenkaan joten hänestä en sano mitään. WWE:ssä Kurt olisi voinut painia loppu-uransa, ja lopettaa huipulla; pari klassikkomatsia, "one last reign" ja lopettaminen -> HoF. (Kun eikös hänen paikat ole sen verran paskana ettei hän kauaa enää paini?)
No, toivon että Kurt joko menee takaisin WWE:hen (not gonna happen), lopettaa uransa, tai sitten parantaa jotenkin sitä tasoa huomattavasti. Kuten finlay mainitsi, ei hän ole se TNA:n johtohahmo mikä hänestä oli tarkoitus tulla. Christian menee selvästi korkeammalle kuin hän, AJ menee korkeammalle kuin hän, jopa Abyss menee omissa silmissäni korkeammalle kuin hän! Joesta en pidä sitten ollenkaan joten hänestä en sano mitään. WWE:ssä Kurt olisi voinut painia loppu-uransa, ja lopettaa huipulla; pari klassikkomatsia, "one last reign" ja lopettaminen -> HoF. (Kun eikös hänen paikat ole sen verran paskana ettei hän kauaa enää paini?)
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
Asia on näin, että Kurt ei ole enää priimakunnossa.finlay kirjoitti:Mitä Anglelle on tapahtunut?
Joo just, syytä Anglea siitä, ettei bookkaajat toimineet miten Kurt halusi.Ensimmäisessä TNA-haastattelussaan Angle puhui siitä, miksi hän jätti WWE:n. Hän muistaakseni uhosi, että ottaa TNA:n haltuunsa ja nousee sen ykkösmieheksi.
Joe ja AJ Anglen edellä? WTF, oikeesti. Angle on huomattavasti parempi kuin AJ, joka on vain spottiapina, ja teknisempi ja parempi brawler kuin Joe. Tämä nyt oli vain minun mielipiteeni, mutta näin se on.Minun silmissäni Angle tulee vasta lafkan neljäntenä, Joen, Christianin ja AJ:n jälkeen. Kahdessa jälkimmäisessä saattaa olla nakemyseroja, mutta tuskin kukaan voi tosissan väittää, että Angle olisi Joeta parempi, tai edes melkein yhtä hyvä.
Kuten jo sanoin, Kurtin parhaat vuodet ovat jo ohitse, eikä hän kykene enää niin koviin suorituksiin mitä ennen. Hyvänä esimerkkinä voi antaa uutisen, jossa kerrottiin Lockdownin jälkeen Kurtin linkuttaneen jalkaansa, ja pidellen selkäänsä matkalla hotelliin.Mistä kaikki oikein johtuu? Mielestäni Anglen paini on mennyt vain ihan pikkuriikkisen alaspäin, eli sillä ei pitäisi olla kovin suurta merkitystä.
Ylimielinen? Millä perusteella? Ehkäpä se onkin miehen tämän hetkinen gimmick, ja Kurt oikeastaan toimiikin aika heelmaisesti nykyään. Hasbeen? Sting on hasbeen, ei Kurt.Näen hänessä vain ylimielisen hasbeenin (tosin vain lievästi), joka kuvittelee itsestään liikoja. Kyllähän hän hyvä on, muttei mitään maailman huippuluokkaa (enää).
Totta.Nuo ovat erittäin kielteisiä väitöksiä, joihin minulla ei ole edes kunnollisia perusteluja.
Nyt menet kyllä jo hieman liian pitkälle. Angle ei ole tehnyt mitään petturillista, vaan antaa joka showhun kaiken mitä pystyy, vaikka se vaatiikin paljon kipua.Yhteenvetona haluan sanoa (hieman liioitellusti), että Angle on petturi, joka ei pitänyt lupauksistaan kiinni. ANGLE SUCKS!
Mitä lupauksia? Joku kayfabessa tekemä "Minä hallitsen TNA:ta" haastattelu? Just joo.
- Captain Charisma
Väitettä että AJ Styles olisi vain spottiapina en viitsi edes kommentoida, sillä jokainen hänen otteluitaan (vanhempaa materiaalia varsinkin) nähnyt tietää miten naurettava tuo väitteesi oikein oli.Joe ja AJ Anglen edellä? WTF, oikeesti. Angle on huomattavasti parempi kuin AJ, joka on vain spottiapina, ja teknisempi ja parempi brawler kuin Joe. Tämä nyt oli vain minun mielipiteeni, mutta näin se on.
Sitten päästään tähän toiseen. Samoa Joe on muka huonompi brawler kuin Kurt Angle, siis mitä helvettiä. Teknisesti Angle nyt toki on parempi, ja näin tietysti pitää ollakkin kun kerran on olympiavoittaja, mutta tällä hetkellä maailmasta tuskin löytyy yhtään Samoa Joea parempaa brawleria. Samalle viivalle nyt ehkä voisi laskea Morishiman ja pari muuta jannua. Anglen avut ovat selvästi teknisessä painissa ja on turha edes yrittää väittää että hän olisi brawlauksessa Joen tasoa tai varsinkaan parempi.
- "Tämä on siis vain minun mielipiteeni, mutta näin se on."
Faktaa, en lähde kiistämään. Mutta ei ole Michaelskaan, enkä ole huomannut mitään merkittävää muutosta hänessä.Supa kirjoitti:Asia on näin, että Kurt ei ole enää priimakunnossa.finlay kirjoitti:Mitä Anglelle on tapahtunut?
Enpä menisi pistämään bookkauksen piikkiin. Angle ei ole niin kova kuin ennen.Supa kirjoitti:Joo just, syytä Anglea siitä, ettei bookkaajat toimineet miten Kurt halusi.finlay kirjoitti:Ensimmäisessä TNA-haastattelussaan Angle puhui siitä, miksi hän jätti WWE:n. Hän muistaakseni uhosi, että ottaa TNA:n haltuunsa ja nousee sen ykkösmieheksi.
AJ ei ole pelkkä spottiapina. Taidoiltaan AJ ei välttämättä ole parempi, mutta hahmona+mikissä hän hipoo nykyään täydellisyyttä, toisin kuin Angle.Supa kirjoitti:Joe ja AJ Anglen edellä? WTF, oikeesti. Angle on huomattavasti parempi kuin AJ, joka on vain spottiapina, ja teknisempi ja parempi brawler kuin Joe. Tämä nyt oli vain minun mielipiteeni, mutta näin se on.finlay kirjoitti:Minun silmissäni Angle tulee vasta lafkan neljäntenä, Joen, Christianin ja AJ:n jälkeen. Kahdessa jälkimmäisessä saattaa olla nakemyseroja, mutta tuskin kukaan voi tosissan väittää, että Angle olisi Joeta parempi, tai edes melkein yhtä hyvä.
Joe on parempi kuin Angle. Joe on vaikuttavampi kehässä (enkä nyt puhu yksittäisistä liikkeistä), hänellä on enemmän uskottavuutta sekä matsit puhuvat puolestaan. Myönnän, että bookkaus rajoitti Christian vs. Anglea, mutta Christian vs. Joe oli huomattavasti parempi.
Tuo oli liioittelua itseltäni, myönnän sen. Tuokin on totta, että Angle antaa aina kaikkensa, mutta valitettavasti se ei riitä. Ikä ja loukkaantumiset alkavat painaa, mikä on vain kylmä fakta. Angle on joutunut olosuhteiden uhriksi.. Eikä hän tilanteelleen mitään mahda, mutta hän ei ole firman ykkösmies, valitettavasti.Supa kirjoitti:Nyt menet kyllä jo hieman liian pitkälle. Angle ei ole tehnyt mitään petturillista, vaan antaa joka showhun kaiken mitä pystyy, vaikka se vaatiikin paljon kipua.finlay kirjoitti:Yhteenvetona haluan sanoa (hieman liioitellusti), että Angle on petturi, joka ei pitänyt lupauksistaan kiinni. ANGLE SUCKS!
Mitä lupauksia? Joku kayfabessa tekemä "Minä hallitsen TNA:ta" haastattelu? Just joo.
Hieman lisäedittiä:
Ihan muuten vaan kysyisin Supalta, että oletko nähnyt Unbreakablen Three-Wayn tai Joe-Punk -trilogiaa 04-vuodelta? Enkä nyt tarkoita, ettet voisi antaa arviota Joesta, vaikket olisi noita matseja nähnytkään, mutta ainakin minun (ja luultavasti aika monen muunkin) mielestä Joe oli aika h**vetin hyvä noissa matseissa. Ja matsit ovat muutenkin todella lähellä täydellisyyttä (ei pelkästään minun näkökulmastani, kriitikotkin ovat ylistäneet noita).
Ääh, kaipa tässä tuli mentyä asiattomuuksien puolelle ja pahasti. Miten saatoin sanoa miestä ylimieliseksi petturiksi, joka on uhrannut koko elämänsä (ihmissuhteet mukaanlukien?) siihen, että minunkaltaiseni tyypit saavat markata ja huutaa kurkkunsa käheiksi kotisohvillaan? Miestä, joka on lähestulkoon antanut elämälleni tarkoituksen (ei nyt ihan, mutta melkein). Pitäisi varmaan mennä mielenterveystutkimuksiin, kun tuollaista suustani päästän. Juu, enköhän minä taida lopettaa tähän...
Edit: Ja jos hasbeeneistä puhutaan, niin ei Anglea ja Stingiä voi edes verrata toisiinsa, ei todellakaan.
Edit: Ja jos hasbeeneistä puhutaan, niin ei Anglea ja Stingiä voi edes verrata toisiinsa, ei todellakaan.
Ehkä ammuin hieman yli, mutta minua ei AJ ainakaan ole koskaan säväyttänyt. Ehkäpä sitten tulevina vuosina alan miehestä pitämään, mutta tällä linjalla en pidä hänestä paljoakaan.Captain Charisma kirjoitti: Väitettä että AJ Styles olisi vain spottiapina en viitsi edes kommentoida, sillä jokainen hänen otteluitaan (vanhempaa materiaalia varsinkin) nähnyt tietää miten naurettava tuo väitteesi oikein oli.
Mielestäni Kurt on oikeasti todella hyvä brawler.Mietin kauan sitä Joen ja Anglen asettelua, ja tulin Anglen voittoon sillä perusteella, että kuitenkaan en tarpeeksi paljoa ole Joeta nähnyt. Olen aina pitänyt Kurtin brawlauksesta, sillä se on erittäin stiffin näköistä, niinkuin kyllä Joenkin.Sitten päästään tähän toiseen. Samoa Joe on muka huonompi brawler kuin Kurt Angle, siis mitä h****ttiä. Teknisesti Angle nyt toki on parempi, ja näin tietysti pitää ollakkin kun kerran on olympiavoittaja, mutta tällä hetkellä maailmasta tuskin löytyy yhtään Samoa Joea parempaa brawleria. Samalle viivalle nyt ehkä voisi laskea Morishiman ja pari muuta jannua. Anglen avut ovat selvästi teknisessä painissa ja on turha edes yrittää väittää että hän olisi brawlauksessa Joen tasoa tai varsinkaan parempi.
Whatever, trollausta koko arvostelu(ni).
- "Tämä on siis vain minun mielipiteeni rankan päivän jälkeen, mutta näin se ei aina ole."
Katoin muuten äskettäin Anglen WWF debyytin. Oli aika mielenkiintoinen matsi sinänsä sillä vaikka matsi oli kokoajan ihan hyvää painia niin yleisö huusi todella kovaa boring, boring 
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
Rest in pease, Eddie![]()
- Captain Charisma
1999 vuoden Survivor Seriesissä Shawn Stasiakia vastaan.Riddick kirjoitti:Ihan uteliaisuuttani kysyisin, että ketähän vastaan Kurt Angle tuon debyyttinsä otteli ?erkko777 kirjoitti:Katoin muuten äskettäin Anglen WWF debyytin. Oli aika mielenkiintoinen matsi sinänsä sillä vaikka matsi oli kokoajan ihan hyvää painia niin yleisö huusi todella kovaa boring, boring
- Stone Cold Steve Allu
Muuten mitä kaikkea Angle on nyt kerennyt tekemään hänen ilmoittaman parantelu ajanjakson jälkeen? Luin Alertin pääsivulta, että hän ainakin voitto Brock Lesnarin IGF-liigan mestaruusottelussa. Onko hän kerennyt painimaan paljonkin sen "lomansa" jälkeen?
And that's the bottomline 'cause Stone Cold said so!
- Captain Charisma
http://www.onlineworldofwrestling.com./ ... angle.htmlStone Cold Steve Allu kirjoitti:Muuten mitä kaikkea Angle on nyt kerennyt tekemään hänen ilmoittaman parantelu ajanjakson jälkeen? Luin Alertin pääsivulta, että hän ainakin voitto Brock Lesnarin IGF-liigan mestaruusottelussa. Onko hän kerennyt painimaan paljonkin sen "lomansa" jälkeen?
TNA World Heavyweight mestari.
Kun nyt tuli jälleen puhetta Kurt Anglesta ja TNA World Heavyweight -mestaruudesta, niin mielestäni Angle ansaitsi tuon mestaruuden. Hän on esittänyt hyviä otteluita TNA:n puolella, mutta eivät ehkä ole olleet aina aivan WWE -aikojen luokkaa. Angle on aina kuulunut lempipainijoihini. Hän on hyvä mikissä, ja mielestäni maailman paras painija. Ei voi kerrassaan olla huono ottelu, jos Angle on kehässä. Angle vs Undertaker NWO 2006 oli erinomainen ottelu, paljon parempi mitä odotin. Viime aikoina Anglella on kuitenkin ollut kosolti loukkaantumisia ja sitä kautta alkanut hieman hiipua. "The only olympic gold medalist in sports entertainment history. It's true, it's DAMN true!!"