Yleinen TNA keskustelu
Ei varmasti ole Scott Hall. Se olisi jotenkin ihan liian ilmiselvää, kun miehen nimikin on jo Foleyn toimesta Impactissa mainittu. Ehkäpä se on Brutus Beefcake, Brian Knobbs tai Hulk Hoganin hyvä ystävä The Big Show, joka haistattaakin Vincelle paskat? Siitä olen kuitenkin melko varma, ettei alkoholisti-Hall ole kyseessä.Hautsi_ kirjoitti:Hoganin mukana tuleva painija on varmaankin Scott Hall. 4. päivän Impactissa NWO muodostetaan uudelleen Hoganin, Hallin, Nashin ja Bischoffin toimesta ja puolen vuoden päästä vähintään puolet rosterista kuuluu NWO:hon..
Omista oikeudet? Jos näin on, niin ainahan sen voi muuntaa muotoon NwO. Ja oot kyllä kummallinen, jos ei Angle VS. AJ kelpaa. Äijät on kuitenkin vetäneet kuluneen vuosikymmenen jälkimmäisellä puoliskolla yhden parhaista ottelusarjoista painimaailmassa.Jäbä kirjoitti:Flair?
Sitten nWo:sta sen verran, että eikös WWE omista oikeudet kyseiseen nimeen?
EDIT: Ja ei kiitos Angle-AJ:ta.
- Captain Charisma
Se haluaa olla erilainen. Ehkä Angle vs. AJ kannattaa "säästää" Genesikseen kuten posterista päätellen käykin. Tuossa impactissa Lashley voisi sitten saada sen viime viikolla voittamansa titleshotin.What kirjoitti:Omista oikeudet? Jos näin on, niin ainahan sen voi muuntaa muotoon NwO. Ja oot kyllä kummallinen, jos ei Angle VS. AJ kelpaa. Äijät on kuitenkin vetäneet kuluneen vuosikymmenen jälkimmäisellä puoliskolla yhden parhaista ottelusarjoista painimaailmassa.Jäbä kirjoitti:Flair?
Niin ja kyllä WWE omistaa nWo nimen oikeudet, mutta tuota nyt ei ole vaikea kiertää.
En tullut ajatelleeksi muuntamisen kantilta, sehän toki on mahdollista. Saa nähdä, mitä TiiEnEi keksii.What kirjoitti:Omista oikeudet? Jos näin on, niin ainahan sen voi muuntaa muotoon NwO. Ja oot kyllä kummallinen, jos ei Angle VS. AJ kelpaa. Äijät on kuitenkin vetäneet kuluneen vuosikymmenen jälkimmäisellä puoliskolla yhden parhaista ottelusarjoista painimaailmassa.Jäbä kirjoitti:Flair?
Eikä jaksaisi nähdä Angle vs. AJ:ta taas. Ei heidän Super Impact-ottelukaan mikään mullistava ollut, hyvä tietenkin, muttei mikään vuoden paras tv-matsi tai lähelläkään sitä. Heidän PPV-matsit ovat yliarvostettuja, olkoonkin että etenkin Last Man Standing oli kova. Vielä tuo ei ole kuitenkaan noussut minulle merkittäväksi ottelupariksi. Ihan hyvä toki, ja tulevaisuus voi tuoda lisää heidän välisiä huippumatseja. Mieluummin vaikka Daniels vs. Angle tuon 3h Impactin pääotteluksi, etenkin jos Kaatunut Enkeli on tuolloin mestari. Luulisin hänen myös olevan.
Jäbä kirjoitti:Eikä jaksaisi nähdä Angle vs. AJ:ta taas. Ei heidän Super Impact-ottelukaan mikään mullistava ollut, hyvä tietenkin, muttei mikään vuoden paras tv-matsi tai lähelläkään sitä. Heidän PPV-matsit ovat yliarvostettuja, olkoonkin että etenkin Last Man Standing oli kova. Vielä tuo ei ole kuitenkaan noussut minulle merkittäväksi ottelupariksi. Ihan hyvä toki, ja tulevaisuus voi tuoda lisää heidän välisiä huippumatseja.
Onko niissä kehäpsykologian puutetta, vai mikä mättää?
- MR.Off Topic
Lopeta jo tuo kehäpsykologiasta puhuminen, vaikka en minäkään näkisi AJ vs. Anglea yliarvostettuna. Siinä siis komppaan. Minulle tuo Super Impact kohtaaminen ainakin on vuoden kovin tv-matsi. Erinomainen pari olisi kyllä kolmen tunnin jakson pääotteluksi. Silloin luultavasti uusia katsojakin katsomassa TNA:ta, jotka eivät ole vielä entisiä otteluita nähneet. Angle ja AJ varmasti pystyvät tarjoamaan loistavan ottelun.What kirjoitti:Jäbä kirjoitti:Eikä jaksaisi nähdä Angle vs. AJ:ta taas. Ei heidän Super Impact-ottelukaan mikään mullistava ollut, hyvä tietenkin, muttei mikään vuoden paras tv-matsi tai lähelläkään sitä. Heidän PPV-matsit ovat yliarvostettuja, olkoonkin että etenkin Last Man Standing oli kova. Vielä tuo ei ole kuitenkaan noussut minulle merkittäväksi ottelupariksi. Ihan hyvä toki, ja tulevaisuus voi tuoda lisää heidän välisiä huippumatseja.En jaksa.
- Captain Charisma
Kaatunut Enkeli
Tiesittekö pojat, että täällä on myös yleiselle TNA keskustelulle oma topiikkinsa? http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/vi ... 5&start=25
Tiesittekö pojat, että täällä on myös yleiselle TNA keskustelulle oma topiikkinsa? http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/vi ... 5&start=25
Taas se iski.What kirjoitti:Jäbä kirjoitti:Eikä jaksaisi nähdä Angle vs. AJ:ta taas. Ei heidän Super Impact-ottelukaan mikään mullistava ollut, hyvä tietenkin, muttei mikään vuoden paras tv-matsi tai lähelläkään sitä. Heidän PPV-matsit ovat yliarvostettuja, olkoonkin että etenkin Last Man Standing oli kova. Vielä tuo ei ole kuitenkaan noussut minulle merkittäväksi ottelupariksi. Ihan hyvä toki, ja tulevaisuus voi tuoda lisää heidän välisiä huippumatseja.En jaksa.
Anglen ja AJ:n ottelut ovat ihan hienoja ja tasokkaita, mutta minua ne eivät ole saaneet syttyneeksi aivan sillä terävimmällä tavalla (paitsi LMS). Eivät ne ole vanginneet minua sisäänsä, paitsi Last Man Standing. Tuoreena esimerkkinä tuo Super Impactin ME, ottelusta tuntui puuttuvan kliimaksi, eikä kunnon jännitystä tai sähköisyyttä lopussa ollut. Mutta tosiaan toistan, LMS oli loisto matsi. Enempää en tätä asiaa jaksa käsitellä, ellei joku välttämättä halua lisävastauksia. Voisin heittää tähtiarvosanat Anglen ja AJ:n otteluille. Kuten arvosanoista huomaa, hyvä ottelusarja kuitenkin tuo myös minun mielestä on.
Slammiversary 2008 - ****
Hard Justice 2008 - ****1/2
Super Impact ***1/2
EDIT: What hyvä luoja, ei tämä ole haukkumista. Tämä on mielipiteideni kertomista. En minä kuoreenkaan jaksa hiljaiseksi vetäytyä.
Eli sinun mielestä (otetaan ihan random esimerkki) No Way Outin keskikertainen JBL VS. Shawn Michaels oli ihan yhtä hyvä kuin AJ:n ja Anglen Slammiversary-matsi ja parempi kuin tuo Impact-matsi?Jäbä kirjoitti:Slammiversary 2008 - ****
Super Impact ***1/2
EDIT: What hyvä luoja, ei tämä ole haukkumista. Tämä on mielipiteideni kertomista. En minä kuoreenkaan jaksa hiljaiseksi vetäytyä.
Oookei....
Arvosteluasteikko muuttuu, ja rehtinä heppuna myönnän tuolloin arvostelleeni rajustikin yli (tosin kuka edes määrää, arvosteleeko yli?). Saatan joidenkin mielestä arvostella välillä nytkin, mutta se on kivaa olla mahdollisimman positiivinen, jos aihetta on. Mutta jollain ***/***+ akselilla tuo HBK vs. JBL pyörisi, jos sen nyt arvostelisin.What kirjoitti:Eli sinun mielestä (otetaan ihan random esimerkki) No Way Outin keskikertainen JBL VS. Shawn Michaels oli ihan yhtä hyvä kuin AJ:n ja Anglen Slammiversary-matsi ja parempi kuin tuo Impact-matsi?Jäbä kirjoitti:Slammiversary 2008 - ****
Super Impact ***1/2
Oookei....
Ei sääntöjä saa muuttaa kesken leikin. Ja etkö muka nykyään yliarvostele WWE:n otteluita? Etenkin niitä, joissa eräs tietty painija on mukana?Jäbä kirjoitti:Arvosteluasteikko muuttuu, ja rehtinä heppuna myönnän tuolloin arvostelleeni rajustikin yli (tosin kuka edes määrää, arvosteleeko yli?). Saatan joidenkin mielestä arvostella välillä nytkin, mutta se on kivaa olla mahdollisimman positiivinen, jos aihetta on. Mutta jollain ***/***+ akselilla tuo HBK vs. JBL pyörisi, jos sen nyt arvostelisin.What kirjoitti:Eli sinun mielestä (otetaan ihan random esimerkki) No Way Outin keskikertainen JBL VS. Shawn Michaels oli ihan yhtä hyvä kuin AJ:n ja Anglen Slammiversary-matsi ja parempi kuin tuo Impact-matsi?Jäbä kirjoitti:Slammiversary 2008 - ****
Super Impact ***1/2
Oookei....
Ainoana 'Alertissa ja kenties koko maailmassa.Jäbä kirjoitti:Shawn Michaels VS. Triple H VS. John Cena *****
- Captain Charisma
Slammiversary 2008: ****1/4 - Huippu painiottelu
Hard Justice 2008: ****3/4 - Veren maku suussa väännettiin. Stiffiä ja psykologista menoa.
iMPACT matsit 2008: Solidia äksöniä
Super-iMPACT 2009: ****
Näin ottelusarjasta saadaan aika kovatasoinen. Helposti parhaita mitä itse olen 2000-luvun mainstream painissa todistanut ja eiköhän se jatku vielä. Näitä tullaan varmasti muistelemaan vuosien päähän.
Hard Justice 2008: ****3/4 - Veren maku suussa väännettiin. Stiffiä ja psykologista menoa.
iMPACT matsit 2008: Solidia äksöniä
Super-iMPACT 2009: ****
Näin ottelusarjasta saadaan aika kovatasoinen. Helposti parhaita mitä itse olen 2000-luvun mainstream painissa todistanut ja eiköhän se jatku vielä. Näitä tullaan varmasti muistelemaan vuosien päähän.
Viimeksi muokannut Captain Charisma, Su 06.12.2009 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
What, lainaan itseäni:
''Saatan joidenkin mielestä arvostella välillä nytkin, mutta se on kivaa olla mahdollisimman positiivinen, jos aihetta on.''
Niin, ja jos What se mielipiteeni on sinulle niin kova pala, ota vaikka rusina.
EDIT:
Osuikos pilkka omaan nilkkaan?
''Saatan joidenkin mielestä arvostella välillä nytkin, mutta se on kivaa olla mahdollisimman positiivinen, jos aihetta on.''
EDIT:
Whatilta lainattua tekstiä: Ainoana 'Alertissa ja kenties koko maailmassa.What kirjoitti:King Of The Mountain Match For TNA World Heavyweight Championship (Slammiversary 2009) *****
Osuikos pilkka omaan nilkkaan?
Viimeksi muokannut Jäbä, To 10.12.2009 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meikäläistä vaan jaksetaan syyttää subjektiivisuudesta, vaikka quottaamani henkilö on paljon pahempi tapaus. Ituttaa.Jäbä kirjoitti:What, lainaan itseäni:
No joo, henkilökohtainen kauna oli ehkä väärin sanottu, mutta mitään mielenkiintoista tuo toisen uran lopettaminen ei ole kyllä tuonut eikä sitä kyllä ole mitenkään hirveästi esille tuotukaan. Desmond ei ole ihan oikeasti yrittänyt lopettaa Anglen uraa esim. lekalla tai jollain muulla Anglen tuhoten vaan... koittanut päihittää tämän singles-matsissa roll-upein ja submissionein? Menee pahasti matsien rakenteet storylinen kanssa ristiin, ja muutenkin koko kuvio on huonosti kirjoitettu.Se että Wolfe on uhonnut yrittävänsä lopettaa Anglen uran ei ole henkilökohtaista kaunaa? Ilmeisesti WWE fanit on opetettu liian hyvälle ja Desmondin pitäisi vähintäänkin ahdistella Anglen tytärtä, raiskata Karen tai kusta Kurtin muroihin. Sitten olisi varmaan henkilökohtaista kaunaa kerrakseen Laughing .
Ihmiselle on luontaista valittaa. Aina voisi saada parempaa palkkaa, aina on liian kylmä tai kuuma. Koko ajan väsyttää, v***ttaa ja panettaa. Joskus on kuitenkin ihan mukava tyytyä siihen mitä tarjotaan. Toki minunkin mielestä tuo kuvio voisi olla mielenkiintoisempikin, mutta ei tuo missään nimessä huono tällaisenaankaan ole.enska kirjoitti:No joo, henkilökohtainen kauna oli ehkä väärin sanottu, mutta mitään mielenkiintoista tuo toisen uran lopettaminen ei ole kyllä tuonut eikä sitä kyllä ole mitenkään hirveästi esille tuotukaan. Desmond ei ole ihan oikeasti yrittänyt lopettaa Anglen uraa esim. lekalla tai jollain muulla Anglen tuhoten vaan... koittanut päihittää tämän singles-matsissa roll-upein ja submissionein? Menee pahasti matsien rakenteet storylinen kanssa ristiin, ja muutenkin koko kuvio on huonosti kirjoitettu.Se että Wolfe on uhonnut yrittävänsä lopettaa Anglen uran ei ole henkilökohtaista kaunaa? Ilmeisesti WWE fanit on opetettu liian hyvälle ja Desmondin pitäisi vähintäänkin ahdistella Anglen tytärtä, raiskata Karen tai kusta Kurtin muroihin. Sitten olisi varmaan henkilökohtaista kaunaa kerrakseen Laughing .
Ei huono missään nimessä, kun Angle ja Wolfe ovat kovan luokan tekijöitä. Jos taas feudissa painisi kaksi huonompaa esiintyjää niin tilanne olisi varmastikin toinen. Jos Angle ja Desmond eivät saisi peitettyä feudin vajavaisuuksia hienoilla suorituksillaan huomaisi katsoja äkkiä, kuinka tylsää ja itseääntoistavaa rataa kuvio kulkee.What kirjoitti:Ihmiselle on luontaista valittaa. Aina voisi saada parempaa palkkaa, aina on liian kylmä tai kuuma. Koko ajan väsyttää, v***ttaa ja panettaa. Joskus on kuitenkin ihan mukava tyytyä siihen mitä tarjotaan. Toki minunkin mielestä tuo kuvio voisi olla mielenkiintoisempikin, mutta ei tuo missään nimessä huono tällaisenaankaan ole.enska kirjoitti:No joo, henkilökohtainen kauna oli ehkä väärin sanottu, mutta mitään mielenkiintoista tuo toisen uran lopettaminen ei ole kyllä tuonut eikä sitä kyllä ole mitenkään hirveästi esille tuotukaan. Desmond ei ole ihan oikeasti yrittänyt lopettaa Anglen uraa esim. lekalla tai jollain muulla Anglen tuhoten vaan... koittanut päihittää tämän singles-matsissa roll-upein ja submissionein? Menee pahasti matsien rakenteet storylinen kanssa ristiin, ja muutenkin koko kuvio on huonosti kirjoitettu.Se että Wolfe on uhonnut yrittävänsä lopettaa Anglen uran ei ole henkilökohtaista kaunaa? Ilmeisesti WWE fanit on opetettu liian hyvälle ja Desmondin pitäisi vähintäänkin ahdistella Anglen tytärtä, raiskata Karen tai kusta Kurtin muroihin. Sitten olisi varmaan henkilökohtaista kaunaa kerrakseen Laughing .
Ei siis valittamista itse feudista, mutta kyllähän tästä olisi hieman rauhallisemmalla odottelulla ja enemmällä työllä saatu aikaan vaikka kuinka mainio feudi. Nyt tästä kuviosta ei ole jäänyt mitään muuta muistettavaa käteen kuin Desmondin debyytti ja Turning Pointin matsi.
Aika huvittava tuo sinun filosofinen opetus viestisi alussa, kun mietitään, miten sinä olet solvannut WWE:tä ja sen painijoita ja valittanut ratkaisuista, hahmoista ja matseista enemmän kuin kenties kukaan muu tällä foorumilla.
Joo, mutta kaikilla TNA-faneilla on se diagnosoitu ADHD, joten ei me jakseta odottaa.enska kirjoitti:Ei huono missään nimessä, kun Angle ja Wolfe ovat kovan luokan tekijöitä. Jos taas feudissa painisi kaksi huonompaa esiintyjää niin tilanne olisi varmastikin toinen. Jos Angle ja Desmond eivät saisi peitettyä feudin vajavaisuuksia hienoilla suorituksillaan huomaisi katsoja äkkiä, kuinka tylsää ja itseääntoistavaa rataa kuvio kulkee.
Ei siis valittamista itse feudista, mutta kyllähän tästä olisi hieman rauhallisemmalla odottelulla ja enemmällä työllä saatu aikaan vaikka kuinka mainio feudi. Nyt tästä kuviosta ei ole jäänyt mitään muuta muistettavaa käteen kuin Desmondin debyytti ja Turning Pointin matsi.
Repesin.Aika huvittava tuo sinun filosofinen opetus viestisi alussa, kun mietitään, miten sinä olet solvannut WWE:tä ja sen painijoita ja valittanut ratkaisuista, hahmoista ja matseista enemmän kuin kenties kukaan muu tällä foorumilla.