-
HHH The Game
Allekirjoituksesta löytyy enskan Sacrifice-topicissa heittämä "ottelumuoto", ja avatarina eilen yöllä tehty (outo) Mickie James työ.. Ainakin vähän aikaa Mickie tuossa pysyy.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
20LEGEND 1996-2011
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Vaihdoinpa tuota avataria. Jälleen kyseessä Sentencedin levyn kansi, nyt vain Crimsonin kansi.
Kansi on hienompi kuin edellisen avatarin (The Cold White Light), mutta levy on huonompi.
Kansi on hienompi kuin edellisen avatarin (The Cold White Light), mutta levy on huonompi.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Vaihdoinpa minäkin avaa kun tein tämän "loisteliaan" comebackin.
Miulla on joku kiiltävä huuli-fetissi, joten tuo kuva iski silmään ja päätyi sitten tuohon.
Alkoi laimea Jordisonin pärstä vähän tylsistyttämään.
Ja allekirjoituksena viihtyy loistavan bändin CKY:n nimestä väännetty haistattelu. Killswitch Engagen DVD:ltä äkkäsin tuon, kun In Flamesin Björnillä on haastattelussa paita jossa on CKY:n logo tuossa muodossa. Hieno kuin mikä.
Miulla on joku kiiltävä huuli-fetissi, joten tuo kuva iski silmään ja päätyi sitten tuohon.
Alkoi laimea Jordisonin pärstä vähän tylsistyttämään.
Ja allekirjoituksena viihtyy loistavan bändin CKY:n nimestä väännetty haistattelu. Killswitch Engagen DVD:ltä äkkäsin tuon, kun In Flamesin Björnillä on haastattelussa paita jossa on CKY:n logo tuossa muodossa. Hieno kuin mikä.
eCiuj kirjoitti:Pakko sanoa, että olen epäillyt FirEndieniä naiseksi, mutta en pysty käsittämään kuka nainen viettää kymmenen vuotta elämästään 'Alertissa.
Nyt avatarina on Mark Hamill CockKnockerina Jay and Silent Bob Strike Back-elokuvassa.
Aiemmin oli varsinaiseen nimimerkkiin viittaava kuva eli itse Zangetsu.
Allekirjoituksena on tällä hetkellä osa Deathin Crystal Mountain-kappaleen kertosäkeestä.
Aiemmin minulla ei ole ollut allekirjoitusta, joten tämä on ensimmäinen laatuaan.
EDIT: Miksuhan se nyt on avassa.
Aiemmin oli varsinaiseen nimimerkkiin viittaava kuva eli itse Zangetsu.
Allekirjoituksena on tällä hetkellä osa Deathin Crystal Mountain-kappaleen kertosäkeestä.
Aiemmin minulla ei ole ollut allekirjoitusta, joten tämä on ensimmäinen laatuaan.
EDIT: Miksuhan se nyt on avassa.
Viimeksi muokannut Zangetsu, Ke 13.06.2007 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest fear is fear of the unknown"
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
Avatarini on erikoinen tällä foorumilla, vaikka onkin galleriassa niin en ole nähnyt juuri kenenkään käyttävän tätä. Mielestäni yksi vapaapainin legendoista, Arn Anderson ansaitsee olla edes yhden 'Alertilaisen avatarina. Tiedä sitten kuinka kauan pidän avana.
Sigissäni on muistutus minulle siitä, etten laita toisen kirjoitusvirheitä sigiini, sillä eräs joka rakastaa tappelua, huomautti siitä.
Sigissäni on muistutus minulle siitä, etten laita toisen kirjoitusvirheitä sigiini, sillä eräs joka rakastaa tappelua, huomautti siitä.
Jees, siginä on edelleen tuo enska-quote, mutta uuden avatarin tein äsken tylsyydessäni. Katsokaa ja ihailkaa Jerichon ihQua ilmettä.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
20LEGEND 1996-2011
20LEGEND 1996-2011
Kratos on kuolematon, joten ei hätiä mitiä.Kratos kirjoitti:Avatar pysyy samana niin kauan kuin luoja sallii. Toivotaan että avani on kuolematon. Sigiin vaihdoin tuollaisen ihanan syvällisen tekstin.
Minullakin avatar pysyy samana seuraavat 258,4 vuotta.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Motörhead avatar <3 Lemmy ja Motörhead yksi kaikkien aikojen legendaarisimpia ja kovimpia bändejä.
Sigissä on ensin lainaus Kurt Cobainilta, joka on varmaankin kaikkien aikojen paras laulaja omasta mielestäni. Niin ja Nirvanahan on yksi suosikkibändeistäni, että näin.. Niin ja lainaushan on omasta mielestäni tosi hyvä elämänohje JOKAISELLE; "ole mielummin oma itsesi vaikka sinua vihattaisiin, kuin esittäisit jotain muuta ollaksesi rakastettu."
Sigin toinen lainaus on sitten Lemmyltä. "Syntynyt häviämään, elää voittaakseen", tms. miten sen nyt haluaa sujuvasti kääntää.
Sigissä on ensin lainaus Kurt Cobainilta, joka on varmaankin kaikkien aikojen paras laulaja omasta mielestäni. Niin ja Nirvanahan on yksi suosikkibändeistäni, että näin.. Niin ja lainaushan on omasta mielestäni tosi hyvä elämänohje JOKAISELLE; "ole mielummin oma itsesi vaikka sinua vihattaisiin, kuin esittäisit jotain muuta ollaksesi rakastettu."
Sigin toinen lainaus on sitten Lemmyltä. "Syntynyt häviämään, elää voittaakseen", tms. miten sen nyt haluaa sujuvasti kääntää.
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
Uudet allekirjoitukseni ovat elokuvista, jotka olen nähnyt lähiaikoina.
Jack Sparrown on tietysti Caribian merirosvot kolmosesta. Ei mikään huippu action leffa, ja osittain vähän kaupallinen, mutta komediana loisto, ihan yliveto.
Hakuna Matata on tietysti Leijona kuninkaasta. Olen viimeksi nähnyt sen peruskoulussa ollessani, että siitä on jo aikaa. Edelleen ihan huippu leffa.
Ja Psalmi on tietty suoraan Raamatusta.
Tiny Plaid Ninjan repla, on eräästä Albino Black Sheepin loistavimmista flasheistä. Suosittelen.
Jack Sparrown on tietysti Caribian merirosvot kolmosesta. Ei mikään huippu action leffa, ja osittain vähän kaupallinen, mutta komediana loisto, ihan yliveto.
Hakuna Matata on tietysti Leijona kuninkaasta. Olen viimeksi nähnyt sen peruskoulussa ollessani, että siitä on jo aikaa. Edelleen ihan huippu leffa.
Ja Psalmi on tietty suoraan Raamatusta.
Tiny Plaid Ninjan repla, on eräästä Albino Black Sheepin loistavimmista flasheistä. Suosittelen.
TPN Blue: Indeed.
Vuoden Face 2007
Vuoden Face 2007
Nyt oli pakko poistaa kaikki rautaneito avat/allekirjoitukset ja laittaa kunnianosoitukset mahtavalle Chris Benoitille. Yleensä en näitä laita, mutta nyt on pakko laittaa.
Rest In Peace Chris!!
Rest In Peace Chris!!
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
Minultakin lähtee kunnianosoitukset Benoitille, upean uran teit ja annoit meille hienoja matseja nähtäväksi
. Lepää rauhassa.
Ja sigissä vielä ote Salivan biisistä Rest In Pieces. <E> Eipä ole enää.
Ja sigissä vielä ote Salivan biisistä Rest In Pieces. <E> Eipä ole enää.
Viimeksi muokannut Tebacka, Ti 26.06.2007 18:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.