Kysymyksiä
Nikci yrittää selvästi kalastella ääniä että hänet valittaisiin vuoden surkuhupaisammaksi mutta it`s damn toooo late 
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
Rest in pease, Eddie![]()
Haista p**kaToNy-MaN kirjoitti:http://www.unicef.fi/lapsen_oikeuksien_paivaNikci kirjoitti:Semoista vain että en voi lähettää YKV. Miksi? Olin joskus tyhmä mutta ne ajat on ohi? Piti lähettää Trisulle viestiä oikeuksista mutta sitten täällä kai. Haen oikeuksia
-
Show_Stopper
Rekisteröityäni olivat molemmat adminit erittäin hyperaktiivisia ja uutta materiaalia tuli kuin liukuhihnalta tuonne uutisaiheeseen ja oli hienoja kilpailujakin. Keskustelijoiden määräkin kasvoi ihan hujauksessa ja kinatkin olivat arkistoluokkaa. Nykyään täällä ei paljon taistellakaan, joten olisi ihan kiva jos tuo Nikcikin kehittyisi hieman verbaalisesti. 
Minäkin pääsen vasta vuonna 2013 yrittämään takaisin vakituisiin kirjoittajiin, nyt ollut vuodesta 2008 harjoittelijoissa.
Videoaihetta enkä roskista pääse dyykkaamaan, mikä on sinänsä aika sääli.
Minäkin pääsen vasta vuonna 2013 yrittämään takaisin vakituisiin kirjoittajiin, nyt ollut vuodesta 2008 harjoittelijoissa.
'Panu5 kirjoitti:Rekisteröityäni olivat molemmat adminit erittäin hyperaktiivisia ja uutta materiaalia tuli kuin liukuhihnalta tuonne uutisaiheeseen ja oli hienoja kilpailujakin. Keskustelijoiden määräkin kasvoi ihan hujauksessa ja kinatkin olivat arkistoluokkaa. Nykyään täällä ei paljon taistellakaan, joten olisi ihan kiva jos tuo Nikcikin kehittyisi hieman verbaalisesti.
Minäkin pääsen vasta vuonna 2013 yrittämään takaisin vakituisiin kirjoittajiin, nyt ollut vuodesta 2008 harjoittelijoissa.Videoaihetta enkä roskista pääse dyykkaamaan, mikä on sinänsä aika sääli.
Minä olen kehittynyt.
...Nikci kirjoitti:Ja vuoden 2011 postaajaksi äänestätte minua.
Mikä kohta tässä aloituspostauksessa ei mene jakeluun, kun täytyy spämmätä koko topic täyteen jotain paskaa, joka ei ketään kiinnosta? Tällä menolla saat melkoisen tovin niitä oikeuksia odotella.Trisu kirjoitti:Tähän aiheeseen voitte esittää kysymyksiänne foorumin toiminnasta ja epäselviksi jääneistä asioista. Ylläpito, moderaattorit ja muut foorumin käyttäjät vastailevat kysymyksiinne.
- Kahvikuppi
Todennäköisesti homma menee niin, että odotat kuukausia oikeuksia, vaikka olisit varmasti hyvä kirjoittaja jo nyt. Sama kohtalo on täälläkin päässä.BustUout kirjoitti:Milloin saan oikeudet kirjoittaa muuallekin kuin vapaakeskusteluun? Oon paperilla kirjoitellut arvosteluja edellisistä PPV:stä, ja halua olisi jakaa ajatukseni muiden kanssa.
Ps: Jos en niitä vielä saa, mitä vielä pitää tehdä ansaitakseen ne?
Se joka osaa, tekee. Se joka ei osaa, opettaa. Se joka ei osaa, eikä tee, johtaa.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- SkullCrushingFinale
Kyllä ne sieltä tulee, tuskin tuota voi itse tietoisesti nopeuttaa. Kunhan yrität olla kirjoittamatta mitään typerää/provosoivaa, teikäläisen viestien perusteella niistä kuitenkin päätetään.BustUout kirjoitti:no kerrotko miten ne oikeudet saisi mahdollisimman pian?Jos kerran olet noin viisas, niin kerro miksi käyttäjä Goblet sai juuri oikeudet, mutta sinä et.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Juuri näin se prosessi etenee. Jos kuitenkin koet, että sinun viestisi ovat tarpeeksi laadukkaita, mutta oikeuksia ei silti ole kuukausien odottelun jälkeen tullut, voit laittaa asiallisen viestin tähän topikkiin tai lähettää priva-viestiä jollekin meistä moderaattoreista. Mikään älytön itkeminen ei auta asiaa mitenkään, vaan päinvastoin. Kahvikuppikin olisi jo varmasti saanut oikeudet, jos ei olisi tämän viestin jälkeen postannut mitään.ViiZei kirjoitti:Kirjoita kolme laadukasta viestiä, laita Trisulle yksityisviestiä ja odota. Mitä olen tätä seurannut, niin täällä vinkuminen yleensä vain hidastaa prosessiaBustUout kirjoitti: No kerrotko miten ne oikeudet saisi mahdollisimman pian?
WE BACK YA'LL?!
Lienen sitten poikkeus sääntöön, kun aika ajoin tänne vinguin ja manguin, että mikseivät ne oikeudet ole vieläkään tulleet, ja lopulta ne sieltä onneksi tulivat
Ottakaa muut oppia tästä ja potkikaa Trisua hellästi takapuoleen, niin ainakin Trisusta tehdään megaluokan heel
Ottakaa muut oppia tästä ja potkikaa Trisua hellästi takapuoleen, niin ainakin Trisusta tehdään megaluokan heel
"All publicity is good publicity."
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Miten niin tehdään?The Crash kirjoitti:ainakin Trisusta tehdään megaluokan heel
Olet ilmeisesti sittenkin joku uusi. Mikä pettymys. Tai sitten hyvä näyttelemään.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
-
Hardly Boy
- Darien Fawks