SmackDown! vs. RAW 2010

Keskustelua vapaapainiaiheisista peleistä ja videoista.
Vastaa Viestiin
Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 04.01.2010 00:14

Jani Panos kirjoitti:Kyllähän tämä pelisarjan parhain on. Esimerkiksi IGN:än listoilla peli menee nopealla laskennalla Playstation 3-pelien joukossa sijalle 93. (?) arvosanalla 8.5 (poistin osan esimerkiksi, jos GTA IV:n lisäksi listalla oli GTA IV Special ÜBER Edition niin se teki silti vain yhden pelin). Eli ei edes mikään surkea teos tosiaankaan, vaikka pelisarjan tasoa onkin haukuttu. Myös Wikipediasta voi noita arvosanoja katsella ja ainakin omaan silmään yllättävän suuret, sillä odotin pelin saavan aikaisempien vuosien lailla rutosti paskaa niskaa. Luvuissa taisi olla vain kaksi 7.5 arvosanaa (nyt kun katsoin niin onhan siellä GameSpotilta 6) ja loput ovat 8-9 paikkeilla. Toisaalta typeräähän arvosanoja on katsoa, kun pelaajastahan se arvo mitä pelille annetaan on kiinni eniten.

Verta nähtiin vielä tänäkin vuonna ja luulen, että se pidetään pelisarjassa vielä ensi vuodenkin. Tietysti ehkäpä ikärajaa voitaisiin laskea (?), jos tuo häviäisi ja jopa joidenkin kukkahattutätien mukulat saisivat pelin itselleen lahjaksi -> enemmän ostajia. Tai sitten tuo veren tuleminen tulisi olemaan pelissä seuraavina vuosina paljon hankalempaa, joka taas ei mielestäni haittaisi paskan vertaa. Joskus hieman ärsyttääkin, kun hahmon pää kylpee punaisessa aivan perusliikkeestä tai originaalilyönnistä.
Jos pisteitä alkaa seuraamaan, niin Metacritic on se ainoa oikea:
http://www.metacritic.com/games/platfor ... nvsraw2010
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Jani Panos

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » Ma 04.01.2010 00:23

Velocity kirjoitti:
Jani Panos kirjoitti:Kyllähän tämä pelisarjan parhain on. Esimerkiksi IGN:än listoilla peli menee nopealla laskennalla Playstation 3-pelien joukossa sijalle 93. (?) arvosanalla 8.5 (poistin osan esimerkiksi, jos GTA IV:n lisäksi listalla oli GTA IV Special ÜBER Edition niin se teki silti vain yhden pelin). Eli ei edes mikään surkea teos tosiaankaan, vaikka pelisarjan tasoa onkin haukuttu. Myös Wikipediasta voi noita arvosanoja katsella ja ainakin omaan silmään yllättävän suuret, sillä odotin pelin saavan aikaisempien vuosien lailla rutosti paskaa niskaa. Luvuissa taisi olla vain kaksi 7.5 arvosanaa (nyt kun katsoin niin onhan siellä GameSpotilta 6) ja loput ovat 8-9 paikkeilla. Toisaalta typeräähän arvosanoja on katsoa, kun pelaajastahan se arvo mitä pelille annetaan on kiinni eniten.

Verta nähtiin vielä tänäkin vuonna ja luulen, että se pidetään pelisarjassa vielä ensi vuodenkin. Tietysti ehkäpä ikärajaa voitaisiin laskea (?), jos tuo häviäisi ja jopa joidenkin kukkahattutätien mukulat saisivat pelin itselleen lahjaksi -> enemmän ostajia. Tai sitten tuo veren tuleminen tulisi olemaan pelissä seuraavina vuosina paljon hankalempaa, joka taas ei mielestäni haittaisi paskan vertaa. Joskus hieman ärsyttääkin, kun hahmon pää kylpee punaisessa aivan perusliikkeestä tai originaalilyönnistä.
Jos pisteitä alkaa seuraamaan, niin Metacritic on se ainoa oikea:
http://www.metacritic.com/games/platfor ... nvsraw2010
Jees. Joskus seuraillutkin tuolta mutta unohtunut. Laitanpa tuon sivuston samantien takaisin korvan taakse, kun nyt löytyi. Ja eipä tuo 81 ole myöskään mikään surkea arvosana.

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » Pe 08.01.2010 21:06

Muuten, kuinka eliminoidaan tässä PS2:lla kaksi yhdellä kertaa? Meinaan niin, kun olin eliminoimassa köysistä Randy Ortonia, John Cena tuli, otti minun jaloista ja molemmat (Orton ja minä) eliminoitiin. Tämä olisi hauska tehdä, mutta kuinka?
The Hardy Boy kirjoitti:Joo, eiköhän tämä ollut tässä. En tee yksinkertaisesti mitään 'Alertissa, mikäli ei ole oikeuksia.

Muistakaa Hardly Boy ikuisesti!
R.I.P

Jani Panos

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » Pe 08.01.2010 21:52

The Hardy Boy kirjoitti:Muuten, kuinka eliminoidaan tässä PS2:lla kaksi yhdellä kertaa? Meinaan niin, kun olin eliminoimassa köysistä Randy Ortonia, John Cena tuli, otti minun jaloista ja molemmat (Orton ja minä) eliminoitiin. Tämä olisi hauska tehdä, mutta kuinka?
En ole koskaan harrastanut mutta luulisin, että tarvitset yhden(?) finisherin ja kun olet pudottamassa painijaa jonkun toisen kanssa (2 vs. 1) niin käytät finisherin ja pystytkin heittämään tuon yhden lisäksi myös sinua auttaneesi kaverin.

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » Pe 08.01.2010 21:56

Jani Panos kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:Muuten, kuinka eliminoidaan tässä PS2:lla kaksi yhdellä kertaa? Meinaan niin, kun olin eliminoimassa köysistä Randy Ortonia, John Cena tuli, otti minun jaloista ja molemmat (Orton ja minä) eliminoitiin. Tämä olisi hauska tehdä, mutta kuinka?
En ole koskaan harrastanut mutta luulisin, että tarvitset yhden(?) finisherin ja kun olet pudottamassa painijaa jonkun toisen kanssa (2 vs. 1) niin käytät finisherin ja pystytkin heittämään tuon yhden lisäksi myös sinua auttaneesi kaverin.
Ööh, siis Cena tuli kun oli Orton juuri putoamassa ja hän otti maybe finisherillä minun jaloista salamannopeasti ja heitti minut ja ortonin ulos. Siis Cena EI ollut mukana eliminoimassa Ortonia, vaan hän tuli ja heitti minut ja Ortonin ulos.

Voin testata tänään tuota 1 Finisher juttua, mutta en odota liikoja, koska Cenalla ei näyttänyt olevan finisheriä.
The Hardy Boy kirjoitti:Joo, eiköhän tämä ollut tässä. En tee yksinkertaisesti mitään 'Alertissa, mikäli ei ole oikeuksia.

R.I.P

Jani Panos

Viesti Kirjoittaja Jani Panos » La 09.01.2010 04:28

The Hardy Boy kirjoitti:
Jani Panos kirjoitti:
Ööh, siis Cena tuli kun oli Orton juuri putoamassa ja hän otti maybe finisherillä minun jaloista salamannopeasti ja heitti minut ja ortonin ulos. Siis Cena EI ollut mukana eliminoimassa Ortonia, vaan hän tuli ja heitti minut ja Ortonin ulos.

Voin testata tänään tuota 1 Finisher juttua, mutta en odota liikoja, koska Cenalla ei näyttänyt olevan finisheriä.
No sitten sekaannut finisherin kera jonkun kimppuun, kuka on jo pudottamassa jotain. Koitan huomisen puolella tuota, jos raaskin pistää konsolin hyrräämään.

Muistaakseni taisi kyllä olla latausscreenin aikana jokin vinkki, jossa tuosta mainittiin, että finisherin avulla pystyisit heittämään ulos useammankin pelaajan. Onhan Cenalla myös Fired Up-ability, jolla saa hetkessä 3 finisheriä ja koska kyseessä on ollut CPU niin hyvin mahdollista, ettet ole edes ehtinyt huomaamaan sen nopeita toimintoja.

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » Ke 03.02.2010 20:19

Tulenpas nyt heittämään PS2:n arvostelun, kun sain SVR2010:n VASTA eilen XBOX:ille.

Plussat:

- Royal Rumble

- RTWM Edge ja CAW 8)

- Uusia liikkeitä (Bicycle Kick, Diving Headbutt..)

- Hieman aidompi selostus tällä kertaa.

- CAW:in statukset helpompi tehdä paremmiksi.

Miinukset:

- Career Mode kusi pahasti.

- Peli julkaistiin lokakuussa, ja pelissä ei ole mm: Sheamusta tai Zack Ryderiä?

- Areenat pahasti myöhässä (Armageddon, No Mercy, Unforgiven ja Cyber Sunday löytyvät vielä pelistä)

- Paint Tool ja Tutorial jätetty pois PS2-versiosta? Joo, haistakaapa p**ka.

- Triple H pelissä alkumestarina.. :|

Muuta:

- Peli on kokonaisuudessaan hyvä, mutta vitutti NIIN PALJON, että Paint Tool on jätetty pois PS2 versiosta. Tämän takia annan pelille 7+.

R.I.P

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » Ke 03.02.2010 20:22

Diving Headbut uusi liike? Kyllä ainakin jokaisesta versiosta jota olen itse pelannut on tuo löytynyt.

Ja eikai se tekijöiden vika ole jos PS2 ei pysty pyörittämään kaikkea sitä mitä PS3 pystyy.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » Ke 03.02.2010 20:27

takaovi kirjoitti:Diving Headbut uusi liike? Kyllä ainakin jokaisesta versiosta jota olen itse pelannut on tuo löytynyt.

Ja eikai se tekijöiden vika ole jos PS2 ei pysty pyörittämään kaikkea sitä mitä PS3 pystyy.
Tarkoitin Headbuttista sitä, kun sitä ei nähty 2008 ja 2009 peleissä (kiitos Chris Benoitin) ja tähän peliin se oltiin muotoiltu uudestaan.

No tavallaan kyllä se on, koska PS2:sta pidetään ''ihan paskana'' tai sitten ''ihan ok''na, joten en tavallaan tajua, miksi pelintekijät ''syrjivät'' vanhempia konsoleita :?

R.I.P

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ke 03.02.2010 20:30

Eihän Sheamus ollut mikään suuri nimi lokakuussa ja tuo Bicycle Kick on kyllä löytynyt muistakin peleistä. Ja mikä idea ostaa kahdelle konsolille? Sitäpaitsi PS2 on vanhaa aikaa, PS3 on jo uutta. :)

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » Ke 03.02.2010 20:33

Panu5 kirjoitti:Eihän Sheamus ollut mikään suuri nimi lokakuussa ja tuo Bicycle Kick on kyllä löytynyt muistakin peleistä. Ja mikä idea ostaa kahdelle konsolille? Sitäpaitsi PS2 on vanhaa aikaa, PS3 on jo uutta. :)
Jep, mutta miksi sitä laitetaan sitten New osastoon, kun katson Create a Move-Set?

Vittuunuin niin pahasti PS2 versioon, joten ostin XBOX:in, ja löytyy huomaava ero.

R.I.P

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Ke 03.02.2010 20:37

Itse sain juuri Sheamuksen tehtyä 09iin, yllättän hyvä tuli. ;o
..Stranger.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ke 03.02.2010 21:11

The Hardy Boy kirjoitti:
Panu5 kirjoitti:Eihän Sheamus ollut mikään suuri nimi lokakuussa ja tuo Bicycle Kick on kyllä löytynyt muistakin peleistä. Ja mikä idea ostaa kahdelle konsolille? Sitäpaitsi PS2 on vanhaa aikaa, PS3 on jo uutta. :)
Jep, mutta miksi sitä laitetaan sitten New osastoon, kun katson Create a Move-Set?

Vittuunuin niin pahasti PS2 versioon, joten ostin XBOX:in, ja löytyy huomaava ero.
Animoitu uudestaan.

Kai täytyy tulla sanomaan sananen PSP:n SvR10:stä, kun sitä nyt olen jonkin verran pelannut. Uudistetut graple jutut ovat hyvä lisä, mutta oikeastaan koko pelaaminen tuntuu hirveän kankealta kuitenkin. Hidas tempo ja koneen tekoäly yhä aivan p****estä. Vaikeus tasoa ei löydy millään tai no oikeastaan löytyy, kun pistää vaikeimmalle, mutta silloin kone vain counteeraa jokaisen liikkeen. 07 SvR on ollut tähän mennessä paras SvR pelattavuudeltaan, mutta Road To Wrestlemaniat ovat kahdessa uusimmassa paremmat. Tässä en ole vielä pelannut kuin Edgen RTW:tä, joka on kyllä ihan hyvä, mutta Edge ei vain vaikuta kovin "Edgeltä." Mr. Kennedyn liikehdinnässä ja vuorosanoissa on onnistuttu paljon paremmin.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

PizzaMania

Viesti Kirjoittaja PizzaMania » Ke 03.02.2010 21:13

The Hardy Boy kirjoitti:
- Areenat pahasti myöhässä (Armageddon, No Mercy, Unforgiven ja Cyber Sunday löytyvät vielä pelistä)

- Paint Tool ja Tutorial jätetty pois PS2-versiosta? Joo, haistakaapa p**ka.

- Triple H pelissä alkumestarina.. :|
Peli julkaistiin 21.10.09 ja Bragging rights seuraavana sunnuntaina ja TLC puolentoista kuukauden päästä. Joten niitä ei oltu edes käyty eli miksi niiden pitäisi olla mukana?

No HIAC oli käyty kaksi viikkoa aiemmin jolloin peli oli jo valmis.
Sama juttu BP:n kanssa eli kuukausi ennen pelin julkistamista niin peli on yleensä valmis.

Tietenkään PS2 versioon ei panosteta koska juuri niin saadaan ihmiset ostamaan PS3 tai 360.

Mitä väliä sillä kuka se mestari on kun on roster editor :?

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ke 03.02.2010 21:30

Varmasti myös PPV:n lavasteet ovat iso kysymysmerkki pelin tekijöille, sillä tuskin WWE niitä etukäteen antaa THQ:lle. Siitäkin syystä ei uusia areenoja nähdä.

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » To 04.02.2010 16:37

Lähti tulemaan peli huutonetistä hintaan 29 euroa. Alkoi taas RR:n jälkeen tällainen pienimuotoinen WWE buumi eikä tuota 09 jaksa tahkoa kun ei valmiiden painijoiden gimmickeitä pysty muuttamaan, eikä hevari Ryder oikein innosta eikä ole kiva jos on 2 Ryderia samassa pelissä. ;D
..Stranger.

Markka

Viesti Kirjoittaja Markka » To 04.02.2010 18:22

Täällä on varmaankin kysytty tätä jo, mutta mitenkäs voi Royal Rumblessa eliminoida kaksi painijaa samanaikaisesti?

Elikkä kun joku painija on eliminoimassa toista painijaa ja sinä sitten heität molemmat ulos.

PS3-versiosta kyse...

E: Juu, ei enää mittää
i thank you

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » Pe 05.02.2010 18:32

Moi!

Kun tuossa katselen Caws.ws sivustoa, ja katson CAW-listaa, niin pakko kysyä: Jos on tarkoitettu CAW PS3:lle, niin pystyykö saman CAW:in tehdä PS2:lle/XBOX:ille?

Olisi hauskaa tehdä AJ Styles :)

R.I.P

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 05.02.2010 18:52

Luultavasti pystyy, jos layereitä on saman verran käytössä. Eli veikkaisin, että PS3:n cawin pystyy tekemään boxille, mutta ps2 voi tehdä tiukkaa. Ainakaan psp:lle ei juuri mitään voi tehdä, koska psp:ssä ei ole käytössä kuin 16 layeriä, joista oikeasti voi käyttää ehkä 6.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » Pe 05.02.2010 18:56

Heitetääs helpomi kysymys: Jos haluan AJ Styles CAW:in (http://caws.ws/forum/index.php?/topic/3 ... henomenal/) niin toimiiko tuo kummallakaa sydeemillä?

R.I.P

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Ma 08.02.2010 17:47

Tulipas peli tänään postiin, ja nyt on täydet pelit käynnissä. Ihan hyvän oloinen peli, hieman ärsyttää tuo miten nopeasti vastustajat ylös nousevat ja counteravat oikeastaan jokaisen iskun..tällaista olisi täyttä tuskaa katsoa oikeasti. Muttah, ensivaikutelman perusteella lätkäisisin pelille 81 / 100 pointsia.
..Stranger.

Static

Viesti Kirjoittaja Static » Ma 08.02.2010 18:12

Minulla tämä peli on jo jonkun aikaa pölyyntynyt tuolla hyllyssä. Ei ole vain ollut innostusta pelata, vaikka vielä olisi pari RTWM:ää vetämättä ja trophyja suorittamatta.

Suurin syy siihen, että en ole jaksanut pelata, on varmaankin se kun pelissä ei ole kaikkia nykyisiä painijoita ja mestaruusvyöt ovat hieman päin p***että, kun esim. eihän enää ole Cruiserweight-vyötä ja pelistä se vielä löytyy. Ja sitten vielä, kun ei ne tag team -vyöt ole yhdistetty. Toki voi tehdä niin, että laittaa molemmat vyöt yhdelle staralle, mutta kun painija astelee kehään niin mainitaan vain että hän on jompikumpi tag-mestari.

However, kyllä tämä on hyvä peli sitten kun taas pääsee sisään.

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Ma 08.02.2010 18:21

Onko tässä pelissä mahdollisuus saada Created Superstareille suoraan sitä 90 overallia?
..Stranger.

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ma 08.02.2010 18:44

TupsuVeitikka kirjoitti:Onko tässä pelissä mahdollisuus saada Created Superstareille suoraan sitä 90 overallia?
Ei ole mahdollista. Alkaa 39:stä tai 41:stä ja sitä sitten voi kehittää Exhibitionin otteluilla tai sitten Career modella.

vendicta

Viesti Kirjoittaja vendicta » Ma 08.02.2010 19:52

Panu5 kirjoitti:
TupsuVeitikka kirjoitti:Onko tässä pelissä mahdollisuus saada Created Superstareille suoraan sitä 90 overallia?
Ei ole mahdollista. Alkaa 39:stä tai 41:stä ja sitä sitten voi kehittää Exhibitionin otteluilla tai sitten Career modella.
Ja vielä RTWM:lla.

Vastaa Viestiin