E: Ja näköjään tässä voi tehdä noi sidonnatkin ihan harkitusti, eikä randomilla niinku tähän asti

Voisin lisäilläkkin mutta ei jostain syystä online ole ikinä kiinnostanut. RTWM kokeilin mutta kyllä Universella jatketaan.Jomppa kirjoitti:Mutta lisätkäähän Jomppa92 jos kerjäätte turpiinne.
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
Rämpytät kaikkia nappeja. Ite oon jopa pari matsia submissionilla voittanu.Jomppa kirjoitti:Miten tää Breaking Point luovutussysteemi oikein toimii, ohjeessa lukee että pitää painaa x mutta ei siitä ole mitään hyõtyä, monesti tullu hävittyä tämän takia.
Pelaakko PS3:lla?Ravenwood kirjoitti:Rämpytät kaikkia nappeja. Ite oon jopa pari matsia submissionilla voittanu.Jomppa kirjoitti:Miten tää Breaking Point luovutussysteemi oikein toimii, ohjeessa lukee että pitää painaa x mutta ei siitä ole mitään hyõtyä, monesti tullu hävittyä tämän takia.
BoxillaJomppa kirjoitti:Pelaakko PS3:lla?Ravenwood kirjoitti:Rämpytät kaikkia nappeja. Ite oon jopa pari matsia submissionilla voittanu.Jomppa kirjoitti:Miten tää Breaking Point luovutussysteemi oikein toimii, ohjeessa lukee että pitää painaa x mutta ei siitä ole mitään hyõtyä, monesti tullu hävittyä tämän takia.
Saahan.Panu5 kirjoitti:Royal Rumbleakaan ei saa 40-miehiseksi.
Exhibitionissa kyllä, mutta Universe Modessa on oletuksena tuo 30 miehen Rumble. Toki sitäkin saisi peukaloitua kyllä vaikka kymmenmiehiseksi, mutta annettakoot nyt olla.-Invincible- kirjoitti:Saahan.Panu5 kirjoitti:Royal Rumbleakaan ei saa 40-miehiseksi.
Niin mikset voisi vaihtaa sitä 40 miehen matsiksi? Itse olen pelannut Universessä jo 2 RR:ää ja molemmat olen pistänyt 40 miehen matsiksi ja ihan yhtälailla peli tajuaa matsin olevan RR eli EE:n jälkeisessä Raw'ssa tulee se Royal Rumble winners event jne.Panu5 kirjoitti:Exhibitionissa kyllä, mutta Universe Modessa on oletuksena tuo 30 miehen Rumble. Toki sitäkin saisi peukaloitua kyllä vaikka kymmenmiehiseksi, mutta annettakoot nyt olla.-Invincible- kirjoitti:Saahan.Panu5 kirjoitti:Royal Rumbleakaan ei saa 40-miehiseksi.
Okei sitten. Jäänyt vain basilli SvR 2011:sta, kun pienetkin muutokset vaikutti pelin kulkuun eikä mestaruusotteluitakaan saanut vapaasti luoda.-Invincible- kirjoitti: Niin mikset voisi vaihtaa sitä 40 miehen matsiksi? Itse olen pelannut Universessä jo 2 RR:ää ja molemmat olen pistänyt 40 miehen matsiksi ja ihan yhtälailla peli tajuaa matsin olevan RR eli EE:n jälkeisessä Raw'ssa tulee se Royal Rumble winners event jne.
Itsekin aluksi pelkäsin että nyt se pilaa kaiken, mutta kyllä se vaan toimii.Panu5 kirjoitti:Okei sitten. Jäänyt vain basilli SvR 2011:sta, kun pienetkin muutokset vaikutti pelin kulkuun eikä mestaruusotteluitakaan saanut vapaasti luoda.-Invincible- kirjoitti: Niin mikset voisi vaihtaa sitä 40 miehen matsiksi? Itse olen pelannut Universessä jo 2 RR:ää ja molemmat olen pistänyt 40 miehen matsiksi ja ihan yhtälailla peli tajuaa matsin olevan RR eli EE:n jälkeisessä Raw'ssa tulee se Royal Rumble winners event jne.
Kyllä muuten tuntuukin heti pitemmältä tuo 40 miehen RR. Kokeilin tänään ja kyllä siinä tekemistä piisasi. Neljäntenä astelin omalla ukolla sisään ja vein koko höskän, vaikka välillä oli niitä tylsiä odotteluja yksin kehässä.-Invincible- kirjoitti:Itsekin aluksi pelkäsin että nyt se pilaa kaiken, mutta kyllä se vaan toimii.Panu5 kirjoitti:Okei sitten. Jäänyt vain basilli SvR 2011:sta, kun pienetkin muutokset vaikutti pelin kulkuun eikä mestaruusotteluitakaan saanut vapaasti luoda.-Invincible- kirjoitti: Niin mikset voisi vaihtaa sitä 40 miehen matsiksi? Itse olen pelannut Universessä jo 2 RR:ää ja molemmat olen pistänyt 40 miehen matsiksi ja ihan yhtälailla peli tajuaa matsin olevan RR eli EE:n jälkeisessä Raw'ssa tulee se Royal Rumble winners event jne.