WWE '13
Re: WWE '13
Höh, eihän sen tuomarin valinta mitenkään hankalaa pitäisi olla. Joku kaveri auttamaan omaa frendiä, täysin neutraali valinta (vaikka seTyson tai joku legenda) pitämään peli puhtaana, seuraava ykköshaastaja sinne että nähdään tahtooko se voittaa vyön nykyiseltä mestarilta vai pitääkö haastajaa helpompana, joku jolla on molempien kanssa skismaa.
Vanhat kunnon Stone Coldit, Shawn Michaelsit tai muu legenda.-Invincible- kirjoitti:Tekisi mieli testata Special Refereetä kun en ole vielä sitä mennyt yhtään. Siinä on vain sellainen ongelma, että haluaisin nimenomaan Universessa mennä kyseisen matsin, mutten keksi mitään loogista ratkaisua siihen, miten toteuttaisin sen. Eli siis kenet laittasin vaikkapa mestaruusmatsissa tuomariksi?
Tai lataa/tee CAW Brad Maddoxista.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- Mr.Perfekt
Miksi ladatuissa teemoissa pitäisi olla areenaefektit? Omasta mielestäni ilmankin olevat toimii ihan ok.
- -Invincible-
Pitää niissä olla, kun muissakin kerran on ja jokatapauksessa jos pistäisin ilmankin efektejä niin minun täytyy sitten itse ladata audacity ja säädellä äänenvoimakkuus hyväksi. Oikeaa voimakkuuttakaan ei saa selville kuin testaamalla matsissa.
Panu, onkos Drafti mitenkään muuttunut viimevuodesta vai onko samanlainen?7
E: Ohhoh. Hell No ja Too Cool ovat feudanneet jo jonkin aikaa ja nyt tiimeillä on ollut muutamia singles matcheja keskenään. Kerran tuli yhdessä matsissa Beth Phoenix sinne selostamoon katselemaan matsia, sitten eräässä toisessa matsissa tuli manageroimaan Tanelia. Bryanin voitettua Phoenix palasi takaisin ja saattoi hänet pois käsi kädessä. Nyt menin äskön Kane vs Rikishi ja hävisin Rikishille, niin sen jälkeen Bryan ja Phoenix tulivat stagelle ja Rikishi liittyi heidän seuraansa Kanen maatessa kehässä
Panu, onkos Drafti mitenkään muuttunut viimevuodesta vai onko samanlainen?7
E: Ohhoh. Hell No ja Too Cool ovat feudanneet jo jonkin aikaa ja nyt tiimeillä on ollut muutamia singles matcheja keskenään. Kerran tuli yhdessä matsissa Beth Phoenix sinne selostamoon katselemaan matsia, sitten eräässä toisessa matsissa tuli manageroimaan Tanelia. Bryanin voitettua Phoenix palasi takaisin ja saattoi hänet pois käsi kädessä. Nyt menin äskön Kane vs Rikishi ja hävisin Rikishille, niin sen jälkeen Bryan ja Phoenix tulivat stagelle ja Rikishi liittyi heidän seuraansa Kanen maatessa kehässä
"I call that a medium segment. It's not rare and it's certainly not well done."
- Cesaro
WrestlingAlertin Formulatietäjä vuosimallia 2013!
- Cesaro
Vahvasti vaikuttaa WWE '13 jäävän THQ:n viimeiseksi WWE-peliksi:
Ehkä näemme jo vuoden tai kahden päästä oikeaa kehitystä WWE-peleissä, THQ:n harjoittaman kosmeettisen kehityksen sijaan? Nykyinen kehitys tuntuu olevan mallia "kaksi askelta taakse, yksi eteen".Dome.fi kirjoitti:Viime viikon aikana kävi jo selväksi, että THQ:lla ei mene lujaa. Pelit siirtyvät kohti horisonttia, osakkeen arvo laskee kuin lehmän häntä sateella ja osakkeenomistajillekaan ei ole tarjota edes lämmintä kättä saati sitten lohtua paremmasta huomisesta. Heitetään mukaan vielä maksamatta jääneet ronskit velat ja nyt alkaa näyttää jo aika huonolta.
Amerikkalainen pankki- ja rahoitusalan yhtiö Wells Fargo on jättänyt viime viikolla ilmoituksen, jonka mukaan THQ:n veijareilla on vähän maksamattomia velkoja. Wells Fargon kanteen mukaan amerikkalainen pelikehittäjä on heille pystyssä yli 50 miljoonaa taalaa, eikä maksuja näy, vaikka olisi pitänyt.
THQ julkaisi vastineen, jossa se ilmoitti käyvänsä keskusteluja Wells Fargon kanssa ja uskovansa, että ”yhteisymmärrys asioiden ratkaisusta” löytyy lopulta. Itse olen hieman skeptisempi, sillä firma ilmoitti viime viikolla teheensä äsken päättyneellä neljänneksellä 21 miljoonaa persnettoa ja tiettävästi koko firman arvo on pörssissä enää reilut 10 miljoonaa. Kun pelit siirtyvät, tankki on tyhjä ja velkojat paukuttavat ovella, on aika vaikea nähdä enää skenaariota, jossa THQ jatkaa toimintaansa kovin laajalla alalla – tai kovin pitkään.
hevosen k**pä
Merovingi kirjoitti:Vahvasti vaikuttaa WWE '13 jäävän THQ:n viimeiseksi WWE-peliksi:
Muistakaa se, että THQ on WWE-pelisarjan julkaisija, ei tekijä. Että vaikka THQ menettäisi WWE-pelien lisenssin ja sen ostaisi esim. EA, mistä sitä tietää jos EA päättääkin käyttää vanhaa konseptia sekä Yuke'sia (WWE-pelien tekijä jo vuodesta 2000) eikä mikään muutukaan, paitsi pari pikkumuutosta siellä sun täällä. Helppoa ja halpaa rahaa.
Ja sellainen tieto, että Yuke's on myös vastuussa UFC Undisputed -peleistä, jotka ovat hyviä pelillisesti sekä teknisesti.
Ja sellainen tieto, että Yuke's on myös vastuussa UFC Undisputed -peleistä, jotka ovat hyviä pelillisesti sekä teknisesti.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Mutta muistakaapa nyt, että WWE-pelit tekee Yukes eikä THQ. THQ painaa vain levyt ja hoitaa markkinoinnin. Saattaa olla että WWE-lisenssin vaan nappaa uusi iso julkaisufirma ja palkkaa "vanhat, kokeneet konkarit", eli Yuke'sin työstämään kyseistä paskaa AGAIN, again and again...
Saattaa tosin olla että joku julkaisufirmassa tajuaa että fanit haluavat parempaa, ja olisi järkevää tehdä rebootti täysin uusilla kehittäjillä. Mutta muistakaa, "järkevä" tarkoittaa rahallisesti järkevää, joka on nykyään yhtä kuin vanhan paskan kierrätys.
Ja se vielä, että jos saadaan ilouutinen siitä, että kehittäjät vaihtuvat samaan syssyyn, ei bileitä saa pistää pystyyn heti - saattaa hyvinkin olla että sieltä tulee uusi TNA iMPACT
//piruja seinille
EDIT: Juissi p****le
Saattaa tosin olla että joku julkaisufirmassa tajuaa että fanit haluavat parempaa, ja olisi järkevää tehdä rebootti täysin uusilla kehittäjillä. Mutta muistakaa, "järkevä" tarkoittaa rahallisesti järkevää, joka on nykyään yhtä kuin vanhan paskan kierrätys.
Ja se vielä, että jos saadaan ilouutinen siitä, että kehittäjät vaihtuvat samaan syssyyn, ei bileitä saa pistää pystyyn heti - saattaa hyvinkin olla että sieltä tulee uusi TNA iMPACT
//piruja seinille
EDIT: Juissi p****le
XBX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-
Odotin sarkastista vittuilua, yllätyin. Olenhan yksi harvoista foorumin WWE-pelien puolestapuhujista. Odottelen tässä jo veronpalautuksia, jotta tulee fyrkkaa ostaa tämä peli.Velocity kirjoitti:EDIT: Juissi p****le
Iso miinuspuoli on siinä jos THQ menee konkurssiin ja menettää WWE-pelien lisenssin: ensi vuonna ei nähtäisi WWE-peliä. Rosteripäivitystäkään olisi turha odottaa.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Ainoastaan Draft-otteluita on enemmän, muuten ei oo mitenkään positiivisella tavalla muuttunut. Nyt Draft Eventin jälkeen alkaakin kuulutus, vaikka draftatulla ei olisikaan ottelua. Mutta ihan hyvä kyllä, että jokaisessa majorissa ohjelmassa on nyt neljä draft-ottelua, jos ei itse jaksa siirrellä.-Invincible- kirjoitti:Panu, onkos Drafti mitenkään muuttunut viimevuodesta vai onko samanlainen?
Road To WrestleMania 30 aikoihin kehtaisin spekuloida seuraavaa peliä. Voisi toimia hypenä tuolle juhla-PPV:lle. Näin ajatuksena.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
Ehkä silloin tehdään kakkososa tuosta pahoin flopanneesta Legends Of Wrestlemaniasta. Aika kummallinen peli kyllä oli, kun tekijätkin jo huomasivat sen paskaksi ja siinä sivussa myös mainostajat, jotka hylkäsivät pelin. Oli silti siinäkin pelissä hyvät puolensa, Royal Rumble-ottelu uudistui siitä lähtien merkittävästi. Mutta pointtina oli se, että nykyinen pelisarja taitaa päättyä tähän WWE '13:n. Itsekin alan olla tuon latauspaketin kannalta, eli ensi vuonna tarvitsisi maksaa vain rosteripäivityksistä ja ehkä sitten laskettaisiin liikkeelle iso päivityspaketti. Ainakin Gran Turismo 5 päivittyy yhä, tosin hieman taannehtivasti GT 6:n kehityksen takia. Toisaalta resurssitkin ovat aivan eri luokkaa, mutta itse viikon pelaamisen jälkeen voin sanoa, että vaihdan kelkkaa, jos ensi vuonna vielä pelisarjaa jatketaan näillä resursseilla.Wanhus kirjoitti:Road To WrestleMania 30 aikoihin kehtaisin spekuloida seuraavaa peliä. Voisi toimia hypenä tuolle juhla-PPV:lle. Näin ajatuksena.
- Koopatroopa
Katsoin tänään Tiltin arvostelun tästä pelistä, 7 antoivat. Ei sillä että Tiltiin enää nykyään uskoisin pätkääkään, mutta arvostelussa pisti hieman huvittamaan, kun kuvasivat wrestlingiä "pikkupoikien kauniiksi ja rohkeiksi".
Näin siinä käy, kun tuote muutetaan PG:ksi! (No sarcasm intended)
Näin siinä käy, kun tuote muutetaan PG:ksi! (No sarcasm intended)
Darien Fawks kirjoitti: Etkö ymmärrä, että mielipiteesi on subjektiivinen?
Koopatroopa kirjoitti:Tiltin arvostelun
Tilt. """""ARVOSTELU""""".
TILT.
v***u TILT!!
TIL-v***n-T.
XBX 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-
Tuota pikkupoikien kauniit ja rohkeat -lausetta on kyllä jaksettu käyttää vuodesta toiseen, varmaan jokaisessa suomalaisessa arvostelussa taitaa kyseinen termi näkyä. Sentään tänä vuonna olivat saaneet pelin nimen oikein. Tilt on kyllä nykyään niin kuraa ja nykyinen juontaja tuntuu vajokilta, päässyt varmaan pestiin kun jätti ylimmän napin laittamatta työhaastattelussa.Koopatroopa kirjoitti:Katsoin tänään Tiltin arvostelun tästä pelistä, 7 antoivat. Ei sillä että Tiltiin enää nykyään uskoisin pätkääkään, mutta arvostelussa pisti hieman huvittamaan, kun kuvasivat wrestlingiä "pikkupoikien kauniiksi ja rohkeiksi".
Ei TV'ssä oo oikein virkaa enää tommosille persoonattomille pintaraapasu peliohjelmille. MoonTV taitaa olla parhaimmisto nykyisin kun käyttävät sen 20-40min per peli. Tiedän, että menee offtopikiksi, mutta se on kyl jännä kun meikä ei enää jaksa mitään pelejä oikein pelata, mutta arvosteluita silti aina mielelläni katson.
- Mr.Perfekt
Jos jotakuta kiinnostaa ja on aikaa, niin liittykää ihmeessä tänne; http://ps3gaming.org/icw/
Ohessa pieni kuvaus liigasta;
Ohessa pieni kuvaus liigasta;
- Spoiler: näytä
- -Invincible-
Montas niitä Universe cutscenejä oikein piti olla? 300? Itsellä ainakin viikosta toiseen pyörii samat ~10 ja ei yhtäkään branchingia tullut vielä ja olen nyt jo maniassa asti. Joka universe-viikko olen mennyt muutamia matseja.
- Cesaro
- Cesaro
10-15 prosenttia pitäisi olla Cory Ledesman mukaan, mutta se nyt taas on turhankin laaja käsite. Itse olen vieläkin nähnyt vain yhden branchatun segmentin. :/-Invincible- kirjoitti:Montas niitä Universe cutscenejä oikein piti olla? 300? Itsellä ainakin viikosta toiseen pyörii samat ~10 ja ei yhtäkään branchingia tullut vielä ja olen nyt jo maniassa asti. Joka universe-viikko olen mennyt muutamia matseja.
- -Invincible-
Juu olen kuullut tuosta ennenkin. Paskapuhetta sanon minä.Panu5 kirjoitti:10-15 prosenttia pitäisi olla Cory Ledesman mukaan, mutta se nyt taas on turhankin laaja käsite. Itse olen vieläkin nähnyt vain yhden branchatun segmentin. :/-Invincible- kirjoitti:Montas niitä Universe cutscenejä oikein piti olla? 300? Itsellä ainakin viikosta toiseen pyörii samat ~10 ja ei yhtäkään branchingia tullut vielä ja olen nyt jo maniassa asti. Joka universe-viikko olen mennyt muutamia matseja.
- Cesaro
- Cesaro
- -Invincible-
Heheeei, tulihan se branchingi sieltä. Smäkin main eventissä Rock vs Hart ja hartilla pelasin ja matsin jälkeen Rock tarjosi kättä. Kävi nyt vielä sellainen bugi ettei näkynyt ne vaihtoehdot niin veikkaisin kuitenkin yhden alaspäin olevan turpaanveto ja sehän se oli.
Sent from my Paranoid Galaxy S II using Tapatalk
- Cesaro
- Cesaro
Pelannut nyt WWE 13:sta julkaisusta asti ja jotain siitä voisi sanoakin. Universea tullut suurin osa ajasta pelailtua, jostain syystä Attitude era ei oikein ole innostanut. Universea olen nyt kaksi vuotta pelannut ja aika samaa huttua se on kuin edellisissä osissa, mutta jostain syystä se silti jaksaa kiinnostaa, tein Diivoillekin oman shown . Noita branchin storylinejä ei ol kuin kerran tullut ja sekään ei edennyt mihinkään. Pieniä epäloogisuuksiakin on kuten esim. pahimmat viholliset tuntuvat perustavan tiimejä tuosta vain.
Mestaruustilanne näyttää seuraavanlaiselta:
RAW:
WWE: Kane '97-99
Intercontinental: Vader
Tag Team: Acolytes
Shimmer (Diivojen show):
Women's Champion: ALice (oma caw)
Diva's tag team champions: Shelly Martinez ja Sarita
Smackdown:
World Heavyweight Champion: John Cena '04
European Champion: Sin Cara
Tag Team: Jeff Hardy ja Jun Kasai
Mestaruustilanne näyttää seuraavanlaiselta:
RAW:
WWE: Kane '97-99
Intercontinental: Vader
Tag Team: Acolytes
Shimmer (Diivojen show):
Women's Champion: ALice (oma caw)
Diva's tag team champions: Shelly Martinez ja Sarita
Smackdown:
World Heavyweight Champion: John Cena '04
European Champion: Sin Cara
Tag Team: Jeff Hardy ja Jun Kasai
- -Invincible-
Ei tullut manian jälkeen yhtäkään Draftia. Voikohan syynä olla ECW, jossa on vain 16 painijaa, eli lähes minimi? Olisi pitänyt ottaa niiltä se pois päältä kun sinne ei ketään kaivata eikä myöskään ketään kaivata ulos sieltä. Mutta noin muuten, sanoisin että tämä ECW:n teko oli varsin onnistunut tuotos. Se voisi periaatteessa olla nimeltään mitä tahansa, ei siellä mitään extremeä tapahdu. Mutta jokatapauksessa hyvä jobberishow kun ei muuten noille ole oikein tekemistä eikä niillä tulisi muuten yhtään pelattua. Hunico siellä nyt on loistanut ECW mestarina lähes koko sen puoli vuotta mitä kyseinen show on ollut pystyssä.
- Cesaro
- Cesaro
Maanantaina sitten tulee lisää materiaalia peliin, kun toinen DLC-paketti julkaistaan. Painijoita julkaistaan kuusi: AJ, Natalya, Tensai, Yoshi Tatsu, Drew McIntyre ja itse Ryback. Undertakerin Ministry Of Darkness-asun saa ilmaiseksi. Pakettiin kuuluu myös kymmenen uutta mestaruutta, joista yksi on WWE:n aikainen, yksi AWA:n, kolme ECW:n ja viisi WCW:n aikaista mestaruutta.
- -Invincible-
Vihdoinkin!
- Cesaro
- Cesaro