Wrestling MPire ja muut MDickie-pelit

Keskustelua vapaapainiaiheisista peleistä ja videoista.
Vastaa Viestiin
MR.Off Topic

Wrestling MPire ja muut MDickie-pelit

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 20.12.2012 20:24

Löytyykö vielä näiden pelien pelaajia? Itse valittelin aikaisemmin, että kun en saa tällä koneella toimimaan, mutta nyt onnistuin kikkailemaan pelin toimivaksi. Mutta ei enempää minun löpinöitä vaan heitetäänpä jotain linkkejä.

Wrestling Encore: http://download.cnet.com/Wrestling-Enco ... 74061.html
- Everything so far has been a warm-up act... get ready for the main event! Following the cult success of 2004's Wrestling MPire, the world's biggest and most innovative wrestling simulator is back and better than ever for a Wrestling Encore! It takes the same revolutionary contract-driven career mode and fulfills its potential with improved graphics, animation, sound, and gameplay. Create your own wrestling wannabe from scratch, and then immerse them in a gigantic universe of over 200 wrestlers spread across 6 major promotions. Negotiate the big-money deals that will make you rich, win the high-profile matches that will make your name, and develop the backstage relationships that will determine your fate - as you play through an endless schedule of possibilities. Or simply blow off steam with the wildest in-ring action that a PC can handle - featuring up to 30 characters on screen, and up to 100 fully interactive items and weapons!
Wrestling MPire Remix: http://download.cnet.com/Wrestling-MPir ... 23450.html
- This special "remixed" edition of Wrestling MPire 2008 is a treat for all the loyal fans still playing the game almost 4 years after it was released! It's the most ambitious update yet - featuring a whole new page of editing options that allow you to change every detail of a wrestler's appearance. The addition of real moving eyes injects even more personality into the action, and there's a whole host of new faces to rub shoulders with in the expanded universe - not least those that are generated randomly to keep your career fresh! The PC's biggest and best wrestling simulator just got bigger and better. Both Career Edition and Management Edition are once again available, with even better compatibility between the two.
Ylläolevat ovat suoria latauslinkkejä pelien Career-modeista.

MDickie.Com

- Miehen kotisivut, jos löytyy jokainen miehen tekemistä peleistä. Löytyy nyrkkeily simulaattori Reach, löytyy Big Bumpz ja löytyy vaikka mobiililaitteilla (tabletti, kosketusnäyttöpuhelin) pelattava Wrestling Revolution, joka taitaa olla ainut maksava peli tällä hetkellä. Kannattaa tutkia ja kokeilla, mikä tuntuu hyvältä.

--

Lisäksi Wrestling MPireen on modattu jonkin verran erilaisia juttuja. On olemassa ainakin kaksi oikeaan maailmaan perustuvaa, josta löytyy siis oikeita promootioita ja painijoita. Sitten on olemassa myös uusi "päivitetty" versio Wrestling MPire HD, jossa normaalit painijat ja näin, mutta tekstuureita kaunisteltu ja nykyaikaistettu. Logoja uusittu yms. Näitä löytyy myös miehen omalta sivulta linkistä: LINK!

--

Jotta mahdolliset uudet kokeilijat saisivat pelistä jotain kuvaa kerron hiukan tänään alottamastani "Urasta". Loin painijan nimeltään J0K3R, joka on varsin isokokoinen HC-brawleri. HC:ta tosin ei voi muuten määritellä kuin sillä, että itse pelaa HC:sti. Siirryn ensimmäiseen promootiooni eli "Emmerson's Wrestling School", jossa painimisesta ei saa palkkaa. Ura loppuu, jos rahat loppuu, joten on suositeltavaa voittaa aluksi otteluita, että saa sopimuksen isompaan promootioon, joka maksaa palkkaa. Jos tällainen isompi promootio sitten antaa sinulle potkut niin päädyt takaisin EWS:ään kunnes saat uuden sopimuksen, rahat loppuu tai päätät eläköityä.

Yllätykseni sain heti ensimmäisen ottelun jälkeen sopimuksen Federation Onlineen. Palkkaa saan viikolta 255 dollaria, jos voitan otteluni. Minulla on sopimukeen laitettu pykälä, että voin kieltäytyä mahdollisista gimmick muutoksista, mutta en pysty itse tekemään niitä. Lisäksi saan normaalia sairaspalkkaa. Voitin debyyttiotteluni, vaikka koin pieniä ongelmia matsin alussa nopeaa vastustajaani vastaan, mutta vietyäni ottelun kehän ulkopuolelle (jossa on HC-säännöt aina) onnistuin loukkaannuttamaan vastustajaani ja sen jälkeen homma oli käsissäni. Itse sain rahaa ja vastustajani muutaman tikin!

Seuraavaan otteluun lähtöä ennen GM:ni esitti, että jos annan hänelle 400 dollaria niin saan valita mieleiseni tuomarin. En hyväksänyt tätä (rahat tiukassa sinänsä) joten sen sijaan GM sanoi, että ehkäpä vastustajani hyväksyy tarjouksen. Seuraava matsi kesti tasan 37 sekunttia (ensimmäinen 7 minuuttia). Vastustaja countteerasi liikkeeni Standing Clotheslinella ja yritti selätystä. Tuomari laski älyttömän nopeasti kolmeen. ÄRH!

Ennen neljättä matsia huomioidaan, että Buddy Buchanan oli kuollut, joten tapahtuma oli tribuuttishow. Sain vastaani UKW-painijan Dominatorin 2 out of 3 falls -ottelusta. Tiukka matsi sisälsi monta käännettä, mutta jälleen kerran nappasin hallinnan kehän ulkopuolella, jossa brawlasin miehen kanssa yleisössäkin. Murhaavan Double Axe Handlen jälkeen juoksin nopeasti kehään ja nappasin count out -voitolla ekan pisteen. Dominatorin lopulta selviydyttyä takaisin kehään ryntäsi toinen UKW-painija kehään. Arvasin sen aikeet ja pieksin sen ennen kuin se kerkesi kissaa sanoa, mutta Dominator pääsi yllättämään, joka aiheutti counter h**vetin, joka päättyi Dominaattorin small packageen ja yllätykseni sai myös selätyksen. Sen jälkeen tiukka taistelu päättyi, kun selätin miehen kuristusjuntan jälkeen.

Matsin jälkeen Agenttini kertoi, että "Showbiz Magazine" haluaa tehdä minusta haastattelun. Haastattelusta saisin 3000 dollaria, mutta minulta jäisi yksi viikko väliin. Hyväksyin tarjouksen. Sitten bäkkärillä yksi promootion naispainijoista tuli tarjoamaan steroideja minulle 400 dollarilla. 3000 dollaria rikkaampana hyväksyin tarjouksen boostatakseni harjoitteluani. Valinta kostautui seuraavalla viikolla, koska sain 'roideista jotain pahainvointia tai muuta sellaista. Viikon sairasloma ja popularityni laski. Onneksi ei fysiikkapointsit kokeneet laskua. Lopetin pelin tähän tältä erää.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Wanhus

Re: Wrestling MPire ja muut MDickie-pelit

Viesti Kirjoittaja Wanhus » To 20.12.2012 21:46

Latasin tuon Wrestling MPire Remix, kun luin tuolta jostain sun viestisi, ja täten palasin tämän pelisarjan pariin pitkästä aikaa.

Tuota TWC4 päivitystä eli sitä, missä on oikeat painijat ja promootiot, on tullut hakattua aika paljon. Ties missä 2020 luvulla pyöritään parhaillaan, mutta ei ole enää jaksanut pelata, kun se pitkälti toistaa itseään ja alkaa olla puuduttavaa. Tuota Mpire Remixia jaksasin jonkun aikaa pelata, mutta kyllä sekin sitten jäi. Nyt voisi tosin jatkaa siitä, mihin tuli viimeksi jäätyä.

Luin tuossa yksi päivä, että TWC5 olisi työn alla. En löytänyt sen tarkempaa tietoa sitten, mutta sitä odotellessa.

EDIT: Nonni, nyt muistan miksi jätin tuon Wrestling Mpire Remixin pelaamisen vähäiseksi. Hahmo loukkaantui heti toisessa ottelussa. :/
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 20.12.2012 22:16

Wanhus kirjoitti:Latasin tuon Wrestling MPire Remix, kun luin tuolta jostain sun viestisi, ja täten palasin tämän pelisarjan pariin pitkästä aikaa.

Tuota TWC4 päivitystä eli sitä, missä on oikeat painijat ja promootiot, on tullut hakattua aika paljon. Ties missä 2020 luvulla pyöritään parhaillaan, mutta ei ole enää jaksanut pelata, kun se pitkälti toistaa itseään ja alkaa olla puuduttavaa. Tuota Mpire Remixia jaksasin jonkun aikaa pelata, mutta kyllä sekin sitten jäi. Nyt voisi tosin jatkaa siitä, mihin tuli viimeksi jäätyä.

Luin tuossa yksi päivä, että TWC5 olisi työn alla. En löytänyt sen tarkempaa tietoa sitten, mutta sitä odotellessa.

EDIT: Nonni, nyt muistan miksi jätin tuon Wrestling Mpire Remixin pelaamisen vähäiseksi. Hahmo loukkaantui heti toisessa ottelussa. :/
Itse latailin ja asensin tuon Wrestling Mpire Creationsin ja on kyllä varsin mukava mod. Sekaisin noita klassisia MDickie hahmoja ja sitten oikeita. Useampi promootio siis noita oikeita ja sitten taisi olla joko pelkkä Federation Online tai sitten oli joku muukin. Tästä tulee muuten uusi 2013 versio 1. päivä tammikuuta.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Mr.Perfekt

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Pe 21.12.2012 01:31

Innostuin taas kys. pelistä Offarin ansiosta, ja aloittelin äskettäin (muutama tunti sitten) uuden uran hahmolla nimeltä Dennis Killjoy.

Pientä recappia mitä on tapahtunut aikavälillä Joulukuu 2012 - Maaliskuus 2013:

- Tyrkytetty roideja ainakin 3 kertaa.
- DiBiase tyrkytti sopparia mutta en hyväksynyt, joka oli viisasta koska muutama viikko eteenpäin
Mat Dickie itse tarjosi paljon parempaa.
- Muutama tyyppi on tullut telottua, jonka takia Attitude laskenut hiukkasen verran.
- eeppinen kahdeksan miehen tag matsi jonka voitin. ( 8) )
- Dickiellä oli ongelmia bookkauksen kanssa joten pisti toiseen matsiin... naista vastaan.
Piti olla helppo nakki mutta ei vaan suostunut pysymään akka maassa vaikka teki kuinka monta finisheriä ja powerbombia. Lisäksi ämmän manageri hyppi kehässä hakkaamassa ties millä biljardikepillä
ja tuomari oli idän hitain. Aikarajahan siinä tuli vastaan.
- Lisäksi Angelina Love halvaantui.

E: Näköjään Blue Blazer otti ja kuoli sitten tässäkin. :( Tulipahan painittua ainakin Blue Blazer Memorialissa Christiania ja Santinoa vastaan.

Saisi kyllä tulla muitakin matseja kun noita 8-man hardcore eliminationeita. menee pikkuhiljaa jo maku...

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 21.12.2012 16:18

Tämä peli kyllä onnistuu luomaan melkoisen koomisia hetkiä. Peli hieman sekoili ja aloitin uuden uran Wrestling MPire Creationsissa. Olen "Mexican Brawler" Juan Carlos ja oteltuani 4-5 ottelua Austin 3:16 Schoolissa Hulkster signas minut TNA:han. Heti kättelyyn Jay Lethal diilas mulle 'roideja, jotka tietenkin ostin, koska se on mahtava tapa boostata fysiikkaa. Ensimmäinen ottelu Jeff Hardya vastaan PPV:ssä ja mitä mies tekee? Hän alkaa paasaamaan minua 'roidien käytön vaaroista. JEFF v***n Hardy! :lol: Pieksin sen matsissa. :twisted:
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

unssi

Viesti Kirjoittaja unssi » Ti 05.03.2013 04:55

Pelit-lehdessä oli jokunen vuosi sitten iso artikkeli jossa käsiteltiin Matt Dickie ja hänen pelituotantonsa. En ole koskaan nauranut niin paljoa vedet silmissa lehteä lukiessani kun kun luin peliarvostelijan näkemykset noista peleistä, ennen kaikkea tuosta Jeesus-pelistä.
Unssi once slapped Bruce Banner.He was too scared to get mad.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Su 23.03.2014 13:48

Tullut taas hakattua ihan normi Remix-versiota pelistä. Ei hitto, että nämä on loistavia, vaikka itselläni taitaa olla neljäs tyyppi samassa universumissa menossa. Pelihän siis tarjoaa mahdollisuuden aloittaa ensimmäisen uran päätyttyä uudella tyypillä samassa universumissa. Ensimmäisellä painijalla tein semmoisen kivan kolmen vuoden uran, jossa voitin kerran maailmanmestaruuden ja kerran IC-mestaruuden. IC-mestari olin urani lopuilla ja silloin popularity oli 99, mutta satuin tuon vyön voittamaan. Anyway urani loppui, kun laskeuduin normi dropkickin jälkeen tuolin päälle ja hahmoni kuoli. Mikään muu painipeli ei tarjoa näitä hetkiä. :lol:

Ensimmäisen tyypin jälkeen minulla on ollut vaikea saaha onnistunutta uraa. Jatkuvat loukkaantumiset ovat piettäneet statsit niin alhaisina, että olen lopulta päättänyt eläköityä. Toisinsanoen hahmoistani on tullut vain keskitasoisia painilupauksia, joiden ura hyytyi alkuunsa. Senteistä taistelevia karismaattomia lupauksien tietä nostattavia. Anyway nyt urani on akanut onnistumaan varsin hyvin, vaikka samanlaista voittokiitoa ei olekkaan kuin ensimmäisellä hahmollani. Tosin nyt hyväksyin sopimuksen, josta sain heti kättelyssä 35 000 dollaria, mutta muuten en palkkaa ollenkaan.

Oispa näissä peleissä No Mercyn pelimoottori. Sitten nää ois täydellisiä.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Kuunlento

Viesti Kirjoittaja Kuunlento » La 29.03.2014 10:42

MR.Off Topic kirjoitti:Oispa näissä peleissä No Mercyn pelimoottori. Sitten nää ois täydellisiä.
On MDickie jonkun verran kai ottanut vaikutteita No Mercystä tehtyään näitä peliä, tosin eihän se sama asia ole.

Mutta täytyy kyllä sanoa, että kun ihmiset tykkäävät paskoa näitten pelien päälle ja jaksavat jauhaa mitä ovat jossakin WWE13'sta Universe modessa fantasybookannut niin kyllä itse henkilökohtaisesti MDickien painipeleistä olen nauttinut enemmän kuin näistä nykysistä WWE peleistä.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » La 29.03.2014 10:56

Kuunlento kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:Oispa näissä peleissä No Mercyn pelimoottori. Sitten nää ois täydellisiä.
On MDickie jonkun verran kai ottanut vaikutteita No Mercystä tehtyään näitä peliä, tosin eihän se sama asia ole.

Mutta täytyy kyllä sanoa, että kun ihmiset tykkäävät paskoa näitten pelien päälle ja jaksavat jauhaa mitä ovat jossakin WWE13'sta Universe modessa fantasybookannut niin kyllä itse henkilökohtaisesti MDickien painipeleistä olen nauttinut enemmän kuin näistä nykysistä WWE peleistä.
Koko uramoodi on rautalankamalli siitä minkälaisen uramoodin painipeliin haluaisin. On useampaa promootiota, sopimusneuvotteluita, backstagekuvioita (huumorilla höystettynä) ja on kuvioita kehässä. Joskus nuo kuviot on loogisia toisinaan ei niinkään. Samankaltaisen systeemin, kun saisi isomman budjetin peleihin syvennettynä. Periaatteessa tässä pelissä on about kaikki ominaisuudet, jotka uramoodilta haluan, niitä pitäisi vain parantaa.

Harmi, että ei varmaan koskaan saada tällaista peliä. WWE, kun on ainoa merkittävä tekijä genressä, ja heidän tuotteensa on polkenut paikallaan jo vuosikausia. En usko, että kukaan alkaa indyistä tai japanista kokoamaan rosteria tällaiseen peliin, koska se ei myy niin hyvin, ja ei oikeilla painijoilla tehdyllä taitaa olla vielä vähemmän myyntivoimaa. Tosin onhan PS3:lle ainakin tuo 5 Star Wrestling ja 'boxin arcadesta taitaa löytyä jotain. Tosin ei ole kyllä tuosta 5 Star Wrestlingistä kuulunut pitkään aikaan mitään.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 28.09.2014 23:11

Kylläpäs sitä darrapäissäni innostuin taas lataamaan Mpire remixin, kun NewLegacyn pojat sitä pelailivat. No siinähän tämä päivä sitten menikin. :lol:
WE BACK YA'LL?!

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 29.09.2014 16:33

Miten hitossa tässä voitetaan First Blood ottelu? Olen paukuttanut vastustajan aivan verille, mutta silti ei tapahdu mitään. (Mpire remix)
WE BACK YA'LL?!

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ma 29.09.2014 16:48

Jack DiBiase kirjoitti:Miten hitossa tässä voitetaan First Blood ottelu? Olen paukuttanut vastustajan aivan verille, mutta silti ei tapahdu mitään. (Mpire remix)
Pitäisi aikalailla siinä vaiheessa, kun verta lentää se litra kerralla maahan riittää. Tässä pitää vain huomata se, että tuomarin pitää käydä se verenvuoto tulkitsemassa silloin, kun vastustajasi makaa maassa etkä sinä samalla hakkaa häntä tai pidä luovutusotteessa. Yleensä ensimmäiset veritilkat ei riitä vaan vasta sitten, kun vastustaja vuotaa aivan kokoajan.

Elikkä, jos et hakkaa vastustajaasi ihan kokoajan, kun se maassa makaa ja tuomari ei sen takia tarkasta niin sitten kyseessä on bugi.

Wräslin' MPire on kyllä ihan pirun hyvä peli, mutta toistaa sitten jossain vaiheessa liikaa itseään. Kuitenkin tässä on edelleen ne parhaat edellytykset niin sanotusti loistavaan painipeliin. Ärsyttävin bugi, mikä itselläni on tullut toistuvasti vastaan on se, kun räjähdyksessä, joko oma painijasi tai vastustaja joutuu "kehän alle" ja sieltä ei pääse pois ilman toista räjähdystä.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 29.09.2014 17:01

Okei kiitti. Oon varmaan vaan mätkiny menemään, ettei dumari ole ehtinyt tsekkaamaan. Meni taas rage-quitista 5 overnessia kun 15 minuutin mätkinnän jälkeen ei tapahtunut mitään vaikka verta lensi kuin teurastamossa.
WE BACK YA'LL?!

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ma 29.09.2014 17:09

Jack DiBiase kirjoitti:Okei kiitti. Oon varmaan vaan mätkiny menemään, ettei dumari ole ehtinyt tsekkaamaan. Meni taas rage-quitista 5 overnessia kun 15 minuutin mätkinnän jälkeen ei tapahtunut mitään vaikka verta lensi kuin teurastamossa.
Sama muuten pätee LSM-matseissa sekä Shoot Fighteissa ainaki.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 30.09.2014 16:19

Siis komppaan täysin offaria tässä. MDickien pelien career mode on pohja, minkä perusteella kaikkien painipelien pitäisi rakentua. Esimerkiksi WWE:n pelinkin voisi hyvin tehdä tämän tyyliseksi tekemällä SD, RAW ja NXT ikään kuin omiksi promootioikseen. Joku universe moodi vissiin tässä pari vuotta sitten yritti jotain MDickien career moden tyylistä, mutta onko tosissaan ikivanhan Smackdown 2:n ura-moodi ainoa, missä ollaan päästy edes lähelle kunnon uranteko-simulaattoria, missä ei tule päivämäärä vastaan parin vuoden jälkeen.

Tässä Remixissä vaan ärsyttää, että oman työnsä pitäminen on tehty vähän liiankin haasteelliseksi. Tykkäisin enemmän, että tässä keskityttäisiin enemmän myös kayfabe-juttuihin. Tässähän käytännössä kaikki on nyt pelkkää shoottia ja omat storyline viholliset on sama lista kuin oikeat viholliset. Lisäksi promootion bookkerin haasteita tulee liian tiheään, jotta pystyisi keskittymään kunnolla kehätoimintaan. Toki tämä luo lisähaastetta niinkuin oikeassakin painiskenessä, mutta useasti haasteet ovat vain tyhmiä/epäloogisia tai muuten vaan mahdottomia. Otetaan esimerkiksi: bookkeri kertoo, että täytyy tehdä säästötoimenpiteitä ja ehdottaa palkanalennusta. Suostun, koska en halua, että attitude putoaa. Seuraavaksi hän sanoo, että olen häpeäksi firmalle, koska olen niin köyhä, joten minun täytyy tienata x määrä rahaa seuraavassa parissa viikossa. Miten voin saada massia, kun olen juuri puolittanut palkkani firman hyväksi, mutta elikustannukseni ovat vielä aikaisempien sopimusteni veroisia. Ja näistä haasteista feilaaminen tarkoittaa automaattisesti potkuja, vaikka olisit firman mestari.

No ei näiltä peleiltä voi kaikkea odottaa. Olen pelannut MDickien pelejä varmaan 10 vuotta. Silloin tällöin kun pelaa, niin jaksaa kyllä koukuttaa. Mikään ei tee onnellisemmaksi missään pelissä kuin sinua kaltoin kohdelleen pomon piekseminen halvaantuneeksi raajarikoksi, ja sen jälkeen hänen haastaminen otteluun. Se tunne kun "Keiji Mutoh" hyppii yhdellä jalanpuolikkaalla sinua vastaan ilman toista käsivartta.:D

Voiko remixissä irrota raajoja, vai enkö vain ole piessyt ketään kunnolla? Vanhoissa peleissä oli joku asetus tähän.
WE BACK YA'LL?!

Memory

Viesti Kirjoittaja Memory » Ti 30.09.2014 16:36

Jack DiBiase kirjoitti:Siis komppaan täysin offaria tässä. MDickien pelien career mode on pohja, minkä perusteella kaikkien painipelien pitäisi rakentua. Esimerkiksi WWE:n pelinkin voisi hyvin tehdä tämän tyyliseksi tekemällä SD, RAW ja NXT ikään kuin omiksi promootioikseen. Joku universe moodi vissiin tässä pari vuotta sitten yritti jotain MDickien career moden tyylistä, mutta onko tosissaan ikivanhan Smackdown 2:n ura-moodi ainoa, missä ollaan päästy edes lähelle kunnon uranteko-simulaattoria, missä ei tule päivämäärä vastaan parin vuoden jälkeen.

RAW 2?

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 30.09.2014 17:19

Jack DiBiase kirjoitti:Voiko remixissä irrota raajoja, vai enkö vain ole piessyt ketään kunnolla? Vanhoissa peleissä oli joku asetus tähän.
Voi. En muista lähteekö olkapäästä asti, mutta ainakin ranteesta lähtee ja jalan kohdalla samalla periaatteella, mutta jalkatermeihin siirrytään toki siellä. Sormia lähtee suhtkoht tiuhaan tahtiin. En ole nyt ihan varma, mutta jos itseltä lähtee niin lääkäri taitaa jossain vaiheessa tarjota korjaamaan tilanteen sopivaa korvausta vastaan. Vanhoissa peleissä pystyi "marssimaan" itse lääkärin tykö ja maksaa korjauksesta. Vanhoissa oli myös mahdollisuus kauneusleikkauksiin eli periaatteessa naaman vaihtoon. Itseäni harmittaa, että uudessa tätä mahdollisuutta ei ole, koska parhaat naamarit ovat kasvojen puolella eikä täten voi ihan yhtä hyvin vetää hahmolla lucha-gimmickkiä ja sitten myöhemmin vetää maskittoman gimmickin. Itse, kun tykkään gimmickoida omaa painijaani ja vaihtaa hieman promootiosta ja uran vaiheesta riippuen sitä.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » La 16.05.2015 10:33

Innostuin pelaamaan Mpire Remixin Management versiota. Ihan loistosettiä tarjoaa tämäkin. Jostain syystä en näitä bookkaus-versioita ole koskaan pelannut kuin ihan pikaisella testauksella. Hakkaa kaikki WWE:n GM/Universe moodit aivan sata-nolla.
WE BACK YA'LL?!

Vastaa Viestiin