WWE 2K15
WWE 2K15
Otan nyt pienen (tai aika suurenkin) varaslähdön uuden WWE-pelin osalta. Pelistä itsestään ei ole vielä mitään infoa herunut, mutta tämä topic voi toimia keskustelualueena liittyen siihen mitä ihmiset peliltä odottavat tai mitä siihen voisi toivoa lisää, ainakin siihen asti kunnes saadaan jotain infoa.
Itseltäni tosiaan puuttuu 2K14 kokonaan, ja viimeisin showpainipelini on WWE 13, eli perustan mielipiteeni siihen mitä olen nähnyt ja lukenut. Itse tuskin kosken 2K14 versioon ollenkaan, koska kaikki se mitä olen pelistä nähnyt ja lukenut, ei todellakaan anna minulle aihetta pulittaa pelistä 15 euroa enempää. 2K14 oli mahdollisesti THQ:n ja TakeTwon siirtymän takia raakile, mutta siitä huolimatta mielestäni pelisarjan seuraava painos saa tuodan peliin jotain TODELLA PALJON PAREMPAA.
Uusi konsolisukupolvi on täällä, ja itse odotan jotain mullistavaa, niin graafisesti kuin pelillisestikin. Älkää ymmärtäkö väärin, en usko sitä tulevan, vaan odotan: jos tämä odotus ei täyty, niin peli voi puolestani pysyä kaupanhyllyllä ainakin omalta osaltani tänäkin vuonna. WWE-peleissä on paljon parannettavaa, kuten pelimoottori.
Itse kuitenkin näen myös yhden erittäin suuren ongelman grafiikoissa ja pelin yleisilmeessä noin ylipäätään. Yleensä grafiikat ovat minulle sellainen asia mitä tykkään ihailla, mutta ne eivät ole välttämättömät; hyvä idea ja pelattavuus tekevät hyvän pelin, vaikka grafiikka olisikin surkeaa. Jos kyseessä olisi vaikkapa "Wrestling 2K15", jossa hahmot olisivat aivan kuvitteellisia, ei grafiikalla olisi niin paljon väliä. Kuitenkin kun kyseessä on WWE-peli, näyttelee niin kuva kuin äänikin erittäin suurta roolia itse pelissä, koska WWE-tuote perustuu hahmoihin. Tällöin tökerönnäköiset mallinnukset painijoista, joita 2K14 oli pullollaan, kusevat jo heti ensinäkemältä pelaajan fiilikset. Sama pätee kaikkeen muuhunkin, kuten vääriin musiikkeihin, entranceihin, movesetteihin kuin muuhunkin vastaavaan. WWE-pelisarjan kuluttajakunta kun nyt vaan sattuu pääasiassa olemaan itse showpainia seuraavaa porukkaa, joille nämä virheet rikkovat sitä tunnelmaa.
Ylipäätään voisi summata, että pelin audiovisuaalinen puoli ei ole tällähetkellä sillä tasolla millä sen WWE-pelisarjassa tulisi olla. Toivon, että TakeTwo/2K Sports on pistänyt Yuke'sin porukan hommiin, ja näyttää nyt todella, että pelisarja muuttuu heidän alaisuudessaan.
Itseltäni tosiaan puuttuu 2K14 kokonaan, ja viimeisin showpainipelini on WWE 13, eli perustan mielipiteeni siihen mitä olen nähnyt ja lukenut. Itse tuskin kosken 2K14 versioon ollenkaan, koska kaikki se mitä olen pelistä nähnyt ja lukenut, ei todellakaan anna minulle aihetta pulittaa pelistä 15 euroa enempää. 2K14 oli mahdollisesti THQ:n ja TakeTwon siirtymän takia raakile, mutta siitä huolimatta mielestäni pelisarjan seuraava painos saa tuodan peliin jotain TODELLA PALJON PAREMPAA.
Uusi konsolisukupolvi on täällä, ja itse odotan jotain mullistavaa, niin graafisesti kuin pelillisestikin. Älkää ymmärtäkö väärin, en usko sitä tulevan, vaan odotan: jos tämä odotus ei täyty, niin peli voi puolestani pysyä kaupanhyllyllä ainakin omalta osaltani tänäkin vuonna. WWE-peleissä on paljon parannettavaa, kuten pelimoottori.
Itse kuitenkin näen myös yhden erittäin suuren ongelman grafiikoissa ja pelin yleisilmeessä noin ylipäätään. Yleensä grafiikat ovat minulle sellainen asia mitä tykkään ihailla, mutta ne eivät ole välttämättömät; hyvä idea ja pelattavuus tekevät hyvän pelin, vaikka grafiikka olisikin surkeaa. Jos kyseessä olisi vaikkapa "Wrestling 2K15", jossa hahmot olisivat aivan kuvitteellisia, ei grafiikalla olisi niin paljon väliä. Kuitenkin kun kyseessä on WWE-peli, näyttelee niin kuva kuin äänikin erittäin suurta roolia itse pelissä, koska WWE-tuote perustuu hahmoihin. Tällöin tökerönnäköiset mallinnukset painijoista, joita 2K14 oli pullollaan, kusevat jo heti ensinäkemältä pelaajan fiilikset. Sama pätee kaikkeen muuhunkin, kuten vääriin musiikkeihin, entranceihin, movesetteihin kuin muuhunkin vastaavaan. WWE-pelisarjan kuluttajakunta kun nyt vaan sattuu pääasiassa olemaan itse showpainia seuraavaa porukkaa, joille nämä virheet rikkovat sitä tunnelmaa.
Ylipäätään voisi summata, että pelin audiovisuaalinen puoli ei ole tällähetkellä sillä tasolla millä sen WWE-pelisarjassa tulisi olla. Toivon, että TakeTwo/2K Sports on pistänyt Yuke'sin porukan hommiin, ja näyttää nyt todella, että pelisarja muuttuu heidän alaisuudessaan.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
Re: WWE 2K15
Tulee luultavasti myös näkymään vanhoilla alustoilla tuo peli, joten niiden ehdoilla varmaankin mennään. Ei jaksa uskoa että näistä peleistä enään "hyvää" saataisiin, samaa paskaa se mitä luultavammin tulee taas olemaan.
Itsellä näissä peleissä on vähän aina ollut ongelmana se soveltamisen mahdottomuus. Odottamattomia liikkeitä tai hahmojen sijainnista tai olemuksesta johtuvia eroja ei saa, ja ne liikesetit ovat muutenkin liian isoja. Tämä siis jos sitä autenttisuutta lähtee hakemaan. Vähän tylsää että tyypeiltä löytyy settiä jota eivät ole tehneet oikeassa elämässä kymmeneen vuoteen tai ikinä ihan vaan sen takia että joka jampalta pitää löytyä se 20 edestä päin tehtävää heittoa ja neljä hyppyä, ja esimerkiksi painoluokilla ei ole visuaalisesti mitään merkitystä, vaan Chokeslamit tärähtävät yhtä kevyesti Kingstonille ja Henrylle. Plääh. Itse en omista next gen -konsolia (ja last geninkin saan ehkä jos veljeni hommaa uuden) joten mahdollisuutta ostaa ei edes ole. Olen kuitenkin tyytyväinen siihen että tulen sukupolven perästä ja voin rauhassa odotella hintojen tippumista. Ehkä WWE 2K18 sitten tarjoaa jo jotain mitä Smackdown! vs. Raw 2008 -mennessä ei oltu nähty.
Yleensä uudet pelit viilataan uusille konsoleille, ja sitten karsitaan ominaisuuksia niistä aiemman sukupolven konsoleille tarkoitetuista versioista. Työstäähän muun muassa EA Sports uutta NHL:ää PS4 ja Xbox One konsoleiden tehoille ja toimivuudelle, mutta karsii sitten ne ominaisuudet pois joihin Xbox 360 ja PS3 konsoleiden teho ei riitä.Memory kirjoitti:Tulee luultavasti myös näkymään vanhoilla alustoilla tuo peli, joten niiden ehdoilla varmaankin mennään. Ei jaksa uskoa että näistä peleistä enään "hyvää" saataisiin, samaa paskaa se mitä luultavammin tulee taas olemaan.
Pelistä itsestään voisi sanoa, että sinne voisi luoda jonkinverran uutta. Ehkä jopa luoda pohja, jolla peli itsessään käsikirjoittaa WWE Universeä joistain valmiista palasista ja kasaa ne yhteen ilman, että pelaaja itse käsikirjoittaa tarinaa. Ylipäätään pelimoottori ja monta muuta asiaa voitaisiin parantaa ja tuoda uuteen peliin.
Viimeksi muokannut Dedu, Ti 24.06.2014 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
Ton koko Universe-moodin vois heivata vittuun ja joku ihan kunnon storymode tilalle.
"Täs on maailman paskin kansi"
Kuunlento kirjoitti:
"Täs on maailman paskin kansi"
Cena: LOL
Cena on varmin valinta nykyiseen taloustilanteeseen.
Pelasin tossa pari matsia WWE' 13 ja tajusin kuinka paljon vikoja kyseisessä pelissä on. Siinä oikeasti parin ottelun aikana tavarat lenteli ja leijui ilmassa, mestaruusvyöt leijui vyötäröllä, sytytetyn pöydän liekit leijuivat välillä tyhjän päällä kun pöytä liikkui, hajonnut tuoli lensi ilmassa ja tarttui poikittain pöytään kiinni, pelattavuus oli tönkköä jne.
Kirjoittelen tänne nyt joitain asioita joita voisi parantaa. Pääasia on tietenkin pelin toimivuus ja pelattavuus, vaikka listaankin pääasiassa ulkoasuun liittyviä asioita.
En ole WWE 2K14 peliä pelannut, vaan perustan kommenttini WWE' 13 pohjalta. Jos asia on jo korjattu, niin voitte unohtaa sen, mutta samat viat ovat olleet pelisarjassa jo niin monta vuotta, että en usko niiden muuttuneen vielä 2K14-versioon.
Pelattavuudesta mainittakoon sen kömpelyys. Liikkeet ovat mitä ovat ja ne toimivat periaatteella "animaatiossa - ei animaatiossa". Peli ei siis ole kokoajan interaktiivinen, vaan hahmo päätyy animaatioon, jolloin tälle ei voi tehdä mitään. Joskus kyseisen liikkeen voi keskeyttää toinen hahmo, mutta silloinkin todella kömpelösti. Tämä tulisi saada korjattua viimeistään nyt uudella konsolisukupolvella. Cage-matsissa häkkiä ylös kiipeävän painijan estäminen on joskus todella bugista ja mahdotonta, koska hahmo vain kahmii ilmaa. Sama pätee moneen muuhun asiaan, kuten pinfallin estämiseen, tai tikapuumatsissa salkkua tavoittelevan painijan estämiseen. Tekoälykin on typerä kuin saapas, ja painijat nousevat jopa aivan paskaksi hakattuina todella nopeasti matosta. Muun muassa MitB-ottelut eivät pääty ikinä siihen, että kaikki muut painijat olisi hakattu tajuttomiksi, vaan bugiin, tekoälyn typeryyteen, kömpelöön pelattavuuteen tai siihen, että joku painija on irrottanut salkun melkein kokonaan. Viimeinen vaihtoehto taitaa tosin olla näistä se harvinaisin.
Sitten se ulkoasu. Siis siinä on aivan mielettömästi korjattavaa.
Ensinnäkin hahmot tulisi saada ihan oikeasti nyt kuntoon. PlayStation 4 ja Xbox One tarjoavat sellaiset tehot jotka todellakin mahdollistavat erittäin realistiset grafiikat. Nyt niistä kuminaamoista tulisi päästä eroon.
Tavarat saa nyt lopettaa leijumisen. Nykyiset WWE-pelit eivät tunne minkäänlaisia fysiikan lakeja. Mestaruusvyöt leijuvat hahmojen vyötäröillä ja olkapäillä, köydet kääntyvät ilmassa painijoiden saapuessa kehään, kuitenkin osa gearista menee köysien läpi.
Presentaatio tässä pelissä on luokatonta. Painijat ilmestyvät tyhjästä rampille entrancen aikana. Jokaisella painijalla on myös samanlainen animaatio voittaessaan mestaruuden; on tosi kiva nähdä Undertaker tai Brock Lesnar hyppimässä ympäri kehää kuin apina.
Ja sitten kehäkuulutus ennen mestaruusmatsia tai entrancen aikana... Yhdellä hetkellä kuuluttaja heiluu mikrofoni suunsa edessä, selkeästi "puhuen", mutta mitään ei kuulu, ja sitten kuulutus alkaakin yhtäkkiä kun sama animaatio jatkuu. Tai vielä parempi! Kuulutus kuuluu, kun kehäkuuluttaja seisoo kädet suorana, eikä mikrofoni ole lähelläkään suuta. Miten pahasti tämänkin on oikeasti voinut ryssiä? Erityisesti tuo mestaruusottelua edeltävä cutscene, kun siinä ei ole mitään muuta kuin itse kuulutus. Siinä on yksi asia, YKSI-v***n-ASIA joka pitäisi toimia, eli kehäkuulutus, ja se on tehty aivan päin p***että.
Tässä nyt vain osa niistä monista pelisarjan vioista. Ylipäätään kun miettii grafiikkaa, niin katsokaa huviksenne miltä EA Sports UFC näyttää. UFC-pelit oli ennen THQ:n alaisuudessa, kehittäjänä toimi Yuke's. THQ:n mennessä konkkaan EA osti oikeudet ja EA Sports julkaisi uuden UFC-pelin 17.6.2014, kehittäjänä toimi EA Canada. En sitten tiedä johtuuko parannus pelkästään uusista konsoleista, vai onko myös EA:lla osuutta pelikehitykseen. Itse veikkaan molemmilla olevan vaikutusta.
Kirjoittelen tänne nyt joitain asioita joita voisi parantaa. Pääasia on tietenkin pelin toimivuus ja pelattavuus, vaikka listaankin pääasiassa ulkoasuun liittyviä asioita.
En ole WWE 2K14 peliä pelannut, vaan perustan kommenttini WWE' 13 pohjalta. Jos asia on jo korjattu, niin voitte unohtaa sen, mutta samat viat ovat olleet pelisarjassa jo niin monta vuotta, että en usko niiden muuttuneen vielä 2K14-versioon.
Pelattavuudesta mainittakoon sen kömpelyys. Liikkeet ovat mitä ovat ja ne toimivat periaatteella "animaatiossa - ei animaatiossa". Peli ei siis ole kokoajan interaktiivinen, vaan hahmo päätyy animaatioon, jolloin tälle ei voi tehdä mitään. Joskus kyseisen liikkeen voi keskeyttää toinen hahmo, mutta silloinkin todella kömpelösti. Tämä tulisi saada korjattua viimeistään nyt uudella konsolisukupolvella. Cage-matsissa häkkiä ylös kiipeävän painijan estäminen on joskus todella bugista ja mahdotonta, koska hahmo vain kahmii ilmaa. Sama pätee moneen muuhun asiaan, kuten pinfallin estämiseen, tai tikapuumatsissa salkkua tavoittelevan painijan estämiseen. Tekoälykin on typerä kuin saapas, ja painijat nousevat jopa aivan paskaksi hakattuina todella nopeasti matosta. Muun muassa MitB-ottelut eivät pääty ikinä siihen, että kaikki muut painijat olisi hakattu tajuttomiksi, vaan bugiin, tekoälyn typeryyteen, kömpelöön pelattavuuteen tai siihen, että joku painija on irrottanut salkun melkein kokonaan. Viimeinen vaihtoehto taitaa tosin olla näistä se harvinaisin.
Sitten se ulkoasu. Siis siinä on aivan mielettömästi korjattavaa.
Ensinnäkin hahmot tulisi saada ihan oikeasti nyt kuntoon. PlayStation 4 ja Xbox One tarjoavat sellaiset tehot jotka todellakin mahdollistavat erittäin realistiset grafiikat. Nyt niistä kuminaamoista tulisi päästä eroon.
Tavarat saa nyt lopettaa leijumisen. Nykyiset WWE-pelit eivät tunne minkäänlaisia fysiikan lakeja. Mestaruusvyöt leijuvat hahmojen vyötäröillä ja olkapäillä, köydet kääntyvät ilmassa painijoiden saapuessa kehään, kuitenkin osa gearista menee köysien läpi.
Presentaatio tässä pelissä on luokatonta. Painijat ilmestyvät tyhjästä rampille entrancen aikana. Jokaisella painijalla on myös samanlainen animaatio voittaessaan mestaruuden; on tosi kiva nähdä Undertaker tai Brock Lesnar hyppimässä ympäri kehää kuin apina.
Ja sitten kehäkuulutus ennen mestaruusmatsia tai entrancen aikana... Yhdellä hetkellä kuuluttaja heiluu mikrofoni suunsa edessä, selkeästi "puhuen", mutta mitään ei kuulu, ja sitten kuulutus alkaakin yhtäkkiä kun sama animaatio jatkuu. Tai vielä parempi! Kuulutus kuuluu, kun kehäkuuluttaja seisoo kädet suorana, eikä mikrofoni ole lähelläkään suuta. Miten pahasti tämänkin on oikeasti voinut ryssiä? Erityisesti tuo mestaruusottelua edeltävä cutscene, kun siinä ei ole mitään muuta kuin itse kuulutus. Siinä on yksi asia, YKSI-v***n-ASIA joka pitäisi toimia, eli kehäkuulutus, ja se on tehty aivan päin p***että.
Tässä nyt vain osa niistä monista pelisarjan vioista. Ylipäätään kun miettii grafiikkaa, niin katsokaa huviksenne miltä EA Sports UFC näyttää. UFC-pelit oli ennen THQ:n alaisuudessa, kehittäjänä toimi Yuke's. THQ:n mennessä konkkaan EA osti oikeudet ja EA Sports julkaisi uuden UFC-pelin 17.6.2014, kehittäjänä toimi EA Canada. En sitten tiedä johtuuko parannus pelkästään uusista konsoleista, vai onko myös EA:lla osuutta pelikehitykseen. Itse veikkaan molemmilla olevan vaikutusta.
Pelistä tulee myös Hulk Hogan special edition, mukana ainakin Hulkin allekirjoittama kuva.
Se mikä myös on ärsyttänyt on se että Painijan sisääntulon aikana yleisön huutaminen peittää lähes kokonaan sisääntulo musiikin. Eli tähänkin korjaus kiitos.
http://uk.ign.com/articles/2014/08/01/w ... -ign-first
Tässä kuussa ilmeisesti pitäisi alkaa tippua materiaalia pelistä. Täytyy sanoa, että itse en enää noista peleistä ole välittänyt vuosiin ja konsoleita en edes omista. Toivon kumminkin pelin olevan hirveä, koska se vihdoinkin avaisin jengin silmät, että ei se THQ'n kuolema vaikuttanut mitenkään. Jengi kun on jaksanu nyt vuodesta toiseen viljellä tekosyitä että "No mut kun niillä ei oo ollu aikaa ja tänä vuonna niillä on OIKEASTI aikaa + eikä THQ'n rippeitä". No tänä vuonna olisi vähän niin kuin se make or break.
Tässä kuussa ilmeisesti pitäisi alkaa tippua materiaalia pelistä. Täytyy sanoa, että itse en enää noista peleistä ole välittänyt vuosiin ja konsoleita en edes omista. Toivon kumminkin pelin olevan hirveä, koska se vihdoinkin avaisin jengin silmät, että ei se THQ'n kuolema vaikuttanut mitenkään. Jengi kun on jaksanu nyt vuodesta toiseen viljellä tekosyitä että "No mut kun niillä ei oo ollu aikaa ja tänä vuonna niillä on OIKEASTI aikaa + eikä THQ'n rippeitä". No tänä vuonna olisi vähän niin kuin se make or break.
Itse en ainakaan lataa mitään odotuksia, koska se edellinenkin 2K:n peli oli ihan kamala. Joo joo, ei ollu tarpeeks kehitysaikaa alottaa koko hommaa alusta ja lässynlää.
Itsekään en lado hirveitä odotuksia peliin, mutta toivoisin, että se olisi hyvä. TakeTwo/2K Sports on kuitenkin tuottanut/julkaissut paljon hyvätasoisia pelejä, joten olisi mukavaa nähdä se sama kädenjälki myös WWE-peleissä. Toki voi olla, että peli on kokonaan Yukesin kehityksessä ja 2K vaan lyö oman leimansa kanteen.
Nyt on ihan oikeasti 2K Sportsin mahdollisuus näyttää kyntensä ja osoittaa, että se voi tuottaa kovatasoisia wrestling-pelejä. Tai sitten se näyttää ettei kiinnosta paskanvertaa joku v***n wräslin ja lisenssit hommattiin vaan, jotta voidaan lyödä pelinkehitys Yukesille ja rahastaa sitten asiakkaat.
Nyt on ihan oikeasti 2K Sportsin mahdollisuus näyttää kyntensä ja osoittaa, että se voi tuottaa kovatasoisia wrestling-pelejä. Tai sitten se näyttää ettei kiinnosta paskanvertaa joku v***n wräslin ja lisenssit hommattiin vaan, jotta voidaan lyödä pelinkehitys Yukesille ja rahastaa sitten asiakkaat.
Väitetysti tämä on screenshot WWE 2K15:sta. Näyttää hyvältä, mutta toivottavasti myös pelimoottori on kokenut päivityksen.
hevosen k**pä
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Tyhmä kysymys, mutta tiedätkö mikä on pelimoottori?Merovingi kirjoitti:
Väitetysti tämä on screenshot WWE 2K15:sta. Näyttää hyvältä, mutta toivottavasti myös pelimoottori on kokenut päivityksen.
WE BACK YA'LL?!
Niin siis tarkoitus oli sanoa pelimekaniikan ja fysiikan kokeneen päivityksiä, eikä kyseessä ole pelkkä grafiikan päivitys. Nopeasti laitoin tuon viestin, kun oli muuta menoa, niin en ehtinyt tarkentaa saatika kunnolla itseäni ilmaista.
hevosen k**pä
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Joo, okei. Halusin vaan, että vähän tarkennat.Merovingi kirjoitti:Niin siis tarkoitus oli sanoa pelimekaniikan ja fysiikan kokeneen päivityksiä, eikä kyseessä ole pelkkä grafiikan päivitys. Nopeasti laitoin tuon viestin, kun oli muuta menoa, niin en ehtinyt tarkentaa saatika kunnolla itseäni ilmaista.
Ihan hyvältä tuo screenshotti ainakin näyttää, mutta tosiaankin vasta se liikkuva kuva tulee kertomaan, onko tässä varteenotteva next-gen peli, vai pelkkä resoluutiopäivitys. Yukesin tuntien kyseessä on juurikin tuo jälkimmäinen.
WE BACK YA'LL?!
Kuva näyttää ainakin lupaavalta, mutta en vielä uskalla alkaa innosta hyppiä. Odotetaan ja katsellaan mitä sieltä on tulossa, koska yksi kuvakaappaus ei itsessään vielä kerro paljoa. Lisättäköön tähän vielä se, että kuvat/videot jostain parista painijasta eivät myöskään kerro koko totuutta, koska onhan pelin kehitystiimi voinut hioa WWE:n keulakuvien (kuten Cena) hahmot suurella vaivalla, ja sitten tehnyt pikaisesti loput. En kyllä tähän usko, mutta ei sitä tiedä.
Jack DiBiaselta pakko kysyä, että mikäs Merovingin viestissä meni väärin? Pelimoottorihan on periaatteessa alusta, joka määrittää pelin lainalaisuudet, kuten pelissä olevat "fysiikan lait", ja täten myös suurelta osin kuinka peli toimii (tai mitkä sen toimintamahdollisuudet ovat). Aiemmissa WWE-peleissä on tainnut nimenomaan tuo pelimoottori olla se suurin ongelma (tai sitten peli on "rakennettu" päin v**tua sille pelimoottorille).
Esimerkiksi pelin "interaktiivisuus" on käsittääkseni pitkälti riippuvainen pelimoottorista; jossain vanhassa WWE-pelissä voit juosta tikkaita päin ja hahmosi pysähtyy kuin seinään, kun taas nykypäivänä voisi pelissä olettaa suurimman osan esineistä, ehkä jopa kaikkien, olevan interaktiivisia. Eli jos juokset esinettä päin sekä hahmosi, että esine, reagoivat törmäykseen eikä hahmo pysähdy kuin seinään.
Jack DiBiaselta pakko kysyä, että mikäs Merovingin viestissä meni väärin? Pelimoottorihan on periaatteessa alusta, joka määrittää pelin lainalaisuudet, kuten pelissä olevat "fysiikan lait", ja täten myös suurelta osin kuinka peli toimii (tai mitkä sen toimintamahdollisuudet ovat). Aiemmissa WWE-peleissä on tainnut nimenomaan tuo pelimoottori olla se suurin ongelma (tai sitten peli on "rakennettu" päin v**tua sille pelimoottorille).
Esimerkiksi pelin "interaktiivisuus" on käsittääkseni pitkälti riippuvainen pelimoottorista; jossain vanhassa WWE-pelissä voit juosta tikkaita päin ja hahmosi pysähtyy kuin seinään, kun taas nykypäivänä voisi pelissä olettaa suurimman osan esineistä, ehkä jopa kaikkien, olevan interaktiivisia. Eli jos juokset esinettä päin sekä hahmosi, että esine, reagoivat törmäykseen eikä hahmo pysähdy kuin seinään.
Kannataisi uskoa, koska näin se vaan kuitenkin tulee olemaan... kaikkien painipeli pettymyksien jälkeen, itselläni ei ole kyllä mitään odotuksia tämän pelin suhteen, koska Yukes edelleen puikoissa ja mihinkä liukuhihna p**ka joka myy hyvin vaihtuisi. Pieni vaiva, hyvä korvaus. Pelit saavat edelleen vuosi vuodelta hyviä arvosteluja, sekä enemmistö tuntuu edelleen ostavan pelit vuosi vuodelta ja vielä kehtaavat kehua niitä. Ei mene jakeluun, mutta onhan CoD'kin edelleen erittäin suosittu peli.Dedu kirjoitti:En kyllä tähän usko, mutta ei sitä tiedä.
Hyllyyn jääpi, ellei sitten tapahdu ihme ja peli on oikeasti kokenut täydellisen muutoksen. Kuva jossa Cenasta on saatu simpanssin näköinen, eli itsensä näköinen on tietysti ihan hyvä asia, mutta ei se nyt juurikaan muuten pääse vakuuttamaan.
Rosteria:
Bray Wyatt
John Cena
CM Punk
Brock Lesnar
Sheamus
Cesaro
Roman Reigns
Triple H
Shawn Michaels
Fandango
Damien Sandow
Dolph Ziggler
Goldust
Dean Ambrose
Batista
Jey Uso
Jimmy Uso
AJ Lee
Big E
Jack Swagger
Tyson Kidd
Darren Young
Rey Mysterio
Nikki Bella
Brie Bella
Titus O'Neil
The Rock
Hulk Hogan
Hollywood Hulk Hogan (Pre-order)
Seth Rollins
Kofi Kingston
R-Truth
Justin Gabriel ("Fandango!" - Austin [Austin luuli siis Gabrielia Fandangoksi.. ])
Randy Orton
Naomi
Daniel Bryan
Xavier Woods
The Miz
Tamina
Rob Van Dam
Stone Cold Steve Austin
Eric Rowan
Luke Harper
Sting (Crow) (Pre-order)
The Undertaker
Bray Wyatt
John Cena
CM Punk
Brock Lesnar
Sheamus
Cesaro
Roman Reigns
Triple H
Shawn Michaels
Fandango
Damien Sandow
Dolph Ziggler
Goldust
Dean Ambrose
Batista
Jey Uso
Jimmy Uso
AJ Lee
Big E
Jack Swagger
Tyson Kidd
Darren Young
Rey Mysterio
Nikki Bella
Brie Bella
Titus O'Neil
The Rock
Hulk Hogan
Hollywood Hulk Hogan (Pre-order)
Seth Rollins
Kofi Kingston
R-Truth
Justin Gabriel ("Fandango!" - Austin [Austin luuli siis Gabrielia Fandangoksi.. ])
Randy Orton
Naomi
Daniel Bryan
Xavier Woods
The Miz
Tamina
Rob Van Dam
Stone Cold Steve Austin
Eric Rowan
Luke Harper
Sting (Crow) (Pre-order)
The Undertaker
Viimeksi muokannut vendicta, Su 17.08.2014 05:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä tuossa Gabrielin nimen perässä oleva Fandango-Austin tarkoittaa?
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Make wrestlingalert rage again
- Mr.Perfekt
Austin kutsui Gabrielia Fandangoksi roster revealin aikana.ViiZei kirjoitti:Mitä tuossa Gabrielin nimen perässä oleva Fandango-Austin tarkoittaa?
Juurikin noin. Seurailin itse suorana ja lopulta päädyin vain kopsaamaan listan Redditistä. Sinne oli juurikin noin laitettu se..
EDIT: Ja halukkaat voi katsoa rosterin julkistus paneelin täältä: http://180upload.com/4iroexndhlpw .
Panelistit ovat: Reigns, Cesaro, Sheamus, Cena, Hogan, Sting ja paneelia johtavat Renee Young ja Austin.
EDIT: Ja halukkaat voi katsoa rosterin julkistus paneelin täältä: http://180upload.com/4iroexndhlpw .
Panelistit ovat: Reigns, Cesaro, Sheamus, Cena, Hogan, Sting ja paneelia johtavat Renee Young ja Austin.
Randy Ortonin sisääntulo on lyöty YouTubeen. Samalla näyttää hyvältä kehitykseltä, mutta luulisi uuden sukupolvien koneiden pystyvän parempaankin. Yleisö on samanlaista paskaa kuin ennen, nyt vain 3D-muodossa. Selostajat pöytänsä äärellä olivat vain hieman päivätettyjä. Kuvasta puuttuu täysin kameramiehet, vieläkin. Joten aika laiskanpuoleista työtä yhä.
No on tuossa hyvääkin. Televisionomainen tunnelma on saatu todella loistavasti. Grafiikat ovat kaikki kuin televisiolähetyksestä ja Orton on todella elävän näköinen. Kosmeettisia asioita kuitenkin, jotka eivät saisi minua peliä ostamaan.
No on tuossa hyvääkin. Televisionomainen tunnelma on saatu todella loistavasti. Grafiikat ovat kaikki kuin televisiolähetyksestä ja Orton on todella elävän näköinen. Kosmeettisia asioita kuitenkin, jotka eivät saisi minua peliä ostamaan.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE