Alert-ihmissuhteet internetin ulkopuolella
- Darien Fawks
Alert-ihmissuhteet internetin ulkopuolella
Tein huvikseen vähän tämmöisen astetta hompamman aiheen. (All due respect to gays all over the world. )
Keitä (gaytä) alerttilaisia olet nähnyt, kuullut tai tavannut myös internetin ulkopuolella?
Meikä oli Miamissa Kenityksen, YP:n, pyyjan, Reno Hexin ja Ricon kanssa. Tällä porukalla on sittemmin myös nähty säännöllisen epäsäännöllisesti painin ja paskanjauhamisen parissa.
Whattia olen nähnyt useamman kerran FCF-tapahtumissa. Kerran vietettiin Helsingissä kesäiltaa Whatin, ViiZein ja The Rockerin kanssa. Lisäksi Cocan ja vissiin Nallen pärstän olen huomioinut jokusen kerran – FCF:n tapahtumissa heidätkin. Niin ja Spunkmeyerin kanssa on myös vietetty hetkiä suomipainin parissa.
Mieluusti lisäisin repertuaaria entisestään, jos haluatte, jätkät.
Keitä (gaytä) alerttilaisia olet nähnyt, kuullut tai tavannut myös internetin ulkopuolella?
Meikä oli Miamissa Kenityksen, YP:n, pyyjan, Reno Hexin ja Ricon kanssa. Tällä porukalla on sittemmin myös nähty säännöllisen epäsäännöllisesti painin ja paskanjauhamisen parissa.
Whattia olen nähnyt useamman kerran FCF-tapahtumissa. Kerran vietettiin Helsingissä kesäiltaa Whatin, ViiZein ja The Rockerin kanssa. Lisäksi Cocan ja vissiin Nallen pärstän olen huomioinut jokusen kerran – FCF:n tapahtumissa heidätkin. Niin ja Spunkmeyerin kanssa on myös vietetty hetkiä suomipainin parissa.
Mieluusti lisäisin repertuaaria entisestään, jos haluatte, jätkät.
- Phenomenon
Re: Alert-ihmissuhteet internetin ulkopuolella
Olen nähnyt Darienin pari kertaa. Niin ja tietysti Whatin ostarikyttänä useasti.
Ei sitä kuitenkaan ole kehdannut mennä tervehtimään tyyliin; "Terve nörtti".
Ei sitä kuitenkaan ole kehdannut mennä tervehtimään tyyliin; "Terve nörtti".
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
En ole ainakaan tietoisesti tavannut täältä ketään.
- The Rocker
Stefa, Dorian, kossi5, Migu.22 ja sitten olin tosiaan aikanaan Whatin, Darienin ja ViiZein kanssa tavattiin. Kaikkiin tapaamisiin on liittynyt alkoholi. Jännä homma.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Rocker ja enska. Varmaan tietämättäni muitakin, mutta mistäs hemmetistä meikä tietää miltä te näytätte.
\____0___/
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Niin, FirEndienin kanssa tulee aina silloin tällöin jauhettua paskaa Facebookin puolella, samoin myös Saimoun kanssa. Kenityskin tuolta linjoilta löytyy, mutta en ole vielä uskaltanut jutella muuten kuin silloin tällöin trollaamalla miehen kuviin tai päivityksiin jotain asiallista.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Täällä on tullu oltuu vuodesta 2008 kirjautumisesta lähtien enkä oo itsekkään tavannu tietoisesti ketään livenä ikinä.
- Darien Fawks
Jos joku tahtoo tavata Stadissa, niin voisin olla halukas...
Turkulaisia aina silloin tällöin bongaa. Juissin kanssa kertaalleen istuttu samassa seurueessa tovi, mutta se ei kyllä ollut tietoinen tästä. Jonkun yhteisen tutun tai tutun tutun kautta siihen päädyttiin.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Turkulaisten kanssa järjestellään illanistujaisia muutaman kerran vuodessa.
WE BACK YA'LL?!
Muutaman kerran DeadManWalkingia näin armeijan sotilaskodissa kun samaan aikaan armeijaa käytiin.
C2W 'ia on tullut muutaman kerran nähtyä livenä kun on samasta kaupungista kotoisin kun meikäläinen ja itseasiassa taisin nähdä C2W 'ia myös viime viikon lauantaina.
C2W 'ia on tullut muutaman kerran nähtyä livenä kun on samasta kaupungista kotoisin kun meikäläinen ja itseasiassa taisin nähdä C2W 'ia myös viime viikon lauantaina.
- Darien Fawks
Tavattiin Showstopperin kanssa FCF:n tapahtumassa ja jälkeenpäin olusella. Yllättävänkin mukava heppu, kehuin saunassa avopuolisollekin.
-
Näen sen jotenkin hyvänä juttuna, että voin jopa yllättää mukavuudellani tuolla tosielämässä. En esitä täällä mitään roolia, mutta persoonani ehkä ilmenee eri tavoin tällä tavalla kirjoitellessa. Itsekin jätit hienon vaikutelman, mukana ollut kaverinikin sanoi että olit hyvä tyyppi ja juttujasi oli kiintoisaa kuunnella. Success!
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Mitäs helvataa, missähän päin? Taisin tuona iltana aika tuiskeessa olla.Inkfish kirjoitti:C2W 'ia on tullut muutaman kerran nähtyä livenä kun on samasta kaupungista kotoisin kun meikäläinen ja itseasiassa taisin nähdä C2W 'ia myös viime viikon lauantaina.
"Your arms are just too short to box with God!"
- Darien Fawks
Mukava kuulla, samoin kaverisi vaikutti hyvältä tyypiltä.Show_Stopper kirjoitti:
Näen sen jotenkin hyvänä juttuna, että voin jopa yllättää mukavuudellani tuolla tosielämässä. En esitä täällä mitään roolia, mutta persoonani ehkä ilmenee eri tavoin tällä tavalla kirjoitellessa. Itsekin jätit hienon vaikutelman, mukana ollut kaverinikin sanoi että olit hyvä tyyppi ja juttujasi oli kiintoisaa kuunnella. Success!
Joskus sitä vain tuntuu uusia tyyppejä tavatessa, että "hei, toihan vois periaatteessa kuulua vaikka kaveripiiriinkin". Vähän sellaisia kokemuksia minulla on ollut tänä syksynä myös yliopistolla, kun aloitin toden teolla englannin opiskelun. Yllättävän usein sitä on päätynyt yhteiselle lounaalle muutaman tyypin kanssa. Sellaista se on, kun juttu kulkee... En sinuakaan Showstopper kyllä siis verrannut niinkään nettiminääsi, koska en sitä hirveän paljon tavallaan tunnekaan. Mikä eniten teki vaikutuksen olivat mielipiteet, jotka olivat samankaltaisia kuin minunkin, mutta vielä sen jälkeen toteamukset tyyliin "mutta joo, mikäpä minä olen sanomaan". Ei ainoastaan fiksuja mielipiteitä, vaan myös viisas elämänasenne.
Oltiin kavereitten kanssa viikonloppu siinä Puijonsarven hotellissa niin käytiin sitten katsomassa sen Puikkarin meininki. Siellä sinä ilmeisesti istuksit. En kehdannut tulla juttelemaan kun en ollut satavarma olitko se sinä.C2W kirjoitti:Mitäs helvataa, missähän päin? Taisin tuona iltana aika tuiskeessa olla.Inkfish kirjoitti:C2W 'ia on tullut muutaman kerran nähtyä livenä kun on samasta kaupungista kotoisin kun meikäläinen ja itseasiassa taisin nähdä C2W 'ia myös viime viikon lauantaina.
The Rockerin kanssa oltiin taannoin kaljalla, itse olin toki niin kujalla jo siinä vaiheessa iltaa, että keskustelun sisältöä en juurikaan muista. Juissille tarjosin kokiksen viime kaudella, kun valehteli olleensa autolla liikenteessä.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Olen nähnyt ainakin seuraavat alerttilaiset livenä:
- Popka
- What
- Jack DiBiase
- C2W
- Kenitys
- Spunkmeyer
- Risbe
- Bushmeister
- Supa
- SOS
- Darien Fawks
- Marshallsaaret
- Jäbä
- Hamatti
- *S*
- Borga
- Myhvatte
- Bunnyman
- The Rambo
- Popka
- What
- Jack DiBiase
- C2W
- Kenitys
- Spunkmeyer
- Risbe
- Bushmeister
- Supa
- SOS
- Darien Fawks
- Marshallsaaret
- Jäbä
- Hamatti
- *S*
- Borga
- Myhvatte
- Bunnyman
- The Rambo
Missä Supermac olet minut nähnyt? KUKA OLET?! Onko alkoholi turruttanut mieleni niin pahasti etten muista meidän tavanneen?
Ketäköhän täällä vielä on "aktiivisia" keitä olen nähnyt livenä ja pystyn vielä kutsua kavereiksi, hmm... Marshallsaaret? Ja siitäkin on jo aikaa, voi perkuti! Siinä se sit taitaa ollakin, anteeksi vaan niille kenet unohdan. Muutenkin oma painifoorumihistoria on pitkälti tuolta kauan sitten kuopatulta vapaapaini.comin foorumilta, jossa sitten olikin IRL-tuttuja enemmän kuin tarpeeksi. Silloin tehtiin pari loistavaa reissua mm. Saksaan kattelee painia (Japanin jumala Kenta Kobashi livenä vielä kermaisesti muistoissani, sekä indylegendat Claudio Castagnoli (kuka Cesaro?), Super Dragon, Chris Hero ja tietysti American Dragon Bryan Danielson!) sekä satunnaisia ryyppäjäisiä ympäri Etelä-Suomea (Bushin varvasjuustot Järvenpäässä vielä muistoissani).
Katotaan, jos vaikka tuo mahdollinen Rumble-saunailta synnyttäisi uusia kaverisuhteita tältä niin oudolta kiinnostuksen alalta nimeltä vapaapaini.
Ketäköhän täällä vielä on "aktiivisia" keitä olen nähnyt livenä ja pystyn vielä kutsua kavereiksi, hmm... Marshallsaaret? Ja siitäkin on jo aikaa, voi perkuti! Siinä se sit taitaa ollakin, anteeksi vaan niille kenet unohdan. Muutenkin oma painifoorumihistoria on pitkälti tuolta kauan sitten kuopatulta vapaapaini.comin foorumilta, jossa sitten olikin IRL-tuttuja enemmän kuin tarpeeksi. Silloin tehtiin pari loistavaa reissua mm. Saksaan kattelee painia (Japanin jumala Kenta Kobashi livenä vielä kermaisesti muistoissani, sekä indylegendat Claudio Castagnoli (kuka Cesaro?), Super Dragon, Chris Hero ja tietysti American Dragon Bryan Danielson!) sekä satunnaisia ryyppäjäisiä ympäri Etelä-Suomea (Bushin varvasjuustot Järvenpäässä vielä muistoissani).
Katotaan, jos vaikka tuo mahdollinen Rumble-saunailta synnyttäisi uusia kaverisuhteita tältä niin oudolta kiinnostuksen alalta nimeltä vapaapaini.