"Wankie" kirjoitti:
Take To Play The Game, love that song.
Muistojeni mukaan se oli "time" ....
"WZW" kirjoitti:
"Wankie" kirjoitti:
Take To Play The Game, love that song.
Muistojeni mukaan se oli "time" ....
Sarkasmia ystäväni, sarkasmia. Minä kannatan sitten lämpimästi lukiossa sarkasmin, ja pilkkaamisen peruskurssia.
Uuuhuhuhuhuhh, nyt tyttöystävä haluaa minut tänä iltana luokseen.
Wankie
2004-05-07 16:42
W
"WZW" kirjoitti:
Muistojeni mukaan se oli "time" ....
Just referring to the signature of Kane and Undertaker, bleh.
Uuuhuhuhuhuhh, nyt tyttöystävä haluaa minut tänä iltana luokseen.
Jungle boogie?
Hyppynen
2004-05-07 18:05
H
"Wankie" kirjoitti:
Just referring to the signature of Kane and Undertaker, bleh.
Ootko huomannut miten englanti valtaa postauksesi vähitellen kuin läikkynyt maitolätäkkö lattian?
Angelo
2004-05-08 14:58
A
Aika urpo jätkä toi kane undertaker!
Angelo
2004-05-08 14:59
A
"Hyppynen" kirjoitti:
"Wankie" kirjoitti:
Just referring to the signature of Kane and Undertaker, bleh.
Ootko huomannut miten englanti valtaa postauksesi vähitellen kuin läikkynyt maitolätäkkö lattian?
Why not? English i s international language!
Vilkku
2004-05-08 16:37
V
"Angelo" kirjoitti:
"Hyppynen" kirjoitti:
"Wankie" kirjoitti:
Just referring to the signature of Kane and Undertaker, bleh.
Ootko huomannut miten englanti valtaa postauksesi vähitellen kuin läikkynyt maitolätäkkö lattian?
Why not? English i s international language!
Luen mielummin oikeinkirjoitettua englantia...
Hamatti
2004-05-08 16:39
H
"Angelo" kirjoitti:
Aika urpo jätkä toi kane undertaker!
Ja sinäkö olet vähemmän urpo? Noiden viestien perusteella.
Legend of Killers
2004-05-08 17:28
L
Kysymys: Onko kane and the undertaker nyt Face
"WWEJohncenaWWE" kirjoitti:
Kysymys: Onko kane and the undertaker nyt Face
Veikkaisin hänen olevan heel, joka yrittää olla face, mutta toisaalta miehen gimmick on säälittävä söpö lapsi, jota ihmiset kohtelevat väärin erinäisissä tilanteissa.
Anonymous
2004-05-08 18:44
A
Eii! Rockin tyylillä NO NO NO! Yöllä kun nukkumaan menen ajattelen että minä olen face ja kaikki muut heelejä! olen face te heelejä joka on UAK:ta vastaan se heel on..
Hamatti
2004-05-08 19:26
H
"TrishStraTus" kirjoitti:
...Sitten vähän aikaa diaryn jälkeen kaverini reggasi Chavo Guerrero ukon. Sen jälkeen kun diaryani oltiin pilkattu saatin päähän pisto luoda Eddie ja Chavo ukko. Sitten pistettiin todella iso avatar siihen , Sen jälkeen saatiin privaa Hardy Boyzeilta missä sanottiin: Ota nyt pois se järetön avatar kone meni jumiin.Me vaan pilkattiin mites on niin huono kone? Vastausta en muista kyllä. Nousin vähän aikaan foorumilla kunnes se joutui tuhoksi.Loin viimeisen äänestyksen samalla loin itselleni Kane And Shane ukon..
Tämä on uskomattoman koskettava hetki. Minä, ex-Hardy Boyz olen päässyt legendaarisen K&U:n legendaariseen kolumniin. Nyyh nyyh, niin koskettavaa.
Ihan aikuisten oikeesti!!
Mistä hitosta kaikki ovat äkkiä oppineet tuon 'aikuisten oikeesti'?
Anonymous
2004-05-08 19:44
A
Sinäkös se Harfy Boyz olit voi voi..
Vilkku
2004-05-08 19:47
V
"Kane And Undertaker" kirjoitti:
Sinäkös se Harfy Boyz olit voi voi..
Olisit Hamatti pitänyt suusi kiinni, nyt tulee noutaja
Heffer/mapa
2004-05-08 20:01
H
"HamattiFIN" kirjoitti:
Minä, ex-Hardy Boyz
Nyt paljastui kuka Hamatti olikin
"Ares" kirjoitti:
Mistä hitosta kaikki ovat äkkiä oppineet tuon 'aikuisten oikeesti'?
Voimme syyttää tästä ainakin Miljonääri Jussi -sarjaa... Toivottavasti kyseinen ilmiö menee nopeasti ohi.
Hyvä tietää, että en enää mene käyttämään sitä julkisesti. Itse opin sen kolme-neljä vuotta sitten eräältä opiskelijatoverilta, joka kertoi käyttäneensä sitä koko lapsuutensa (jossain Pietarsaaren lähikunnista, en muista tarkasti).
Natumania
2004-05-08 21:23
N
"Ares" kirjoitti:
Hyvä tietää, että en enää mene käyttämään sitä julkisesti.
Mikset? Eikö olisi trendikästä ja suorastaan katu-uskottavuutta tihkuvaa käyttää ihka-aidon gentlemanin ja uuden suomalaisen sankarin letkautuksia? Itse jätin jo aikoja sitten ryyppyreissuilla barbaariset "hölökyn kölökyn!" sunmuut junttikippistelyt, nykyinen "tsin tsin" (tai "chin chin", hälläkö väliä?) luo tunnelmaa aivan uudella, elegantilla tavalla. Miljonääri-Jussin sosiaaliset taidot olivat myös täysin omaa luokkaansa. Itsekin alan pikkuhiljaa omaksua hänen tapojaan, ja suosio simpsakkain tyttösten keskuudessa on taattu. Ares, sinulla on mahdollisuus olla in, (en tosin väitä ettetkö olisi jo nyt) käytä tilannetta hyväksesi. Quotaa Miljonääri-Jussia. Paljon. Ja tämä ei ollut vitsi. Minäkään en ole vitsi, eikä ole Ville Loponenkaan.
Minä en ole in. Minä olen se alternative-vaihtoehto kaikille niille, jotka eivät siedä ihmisiä, jotka ovat in. Täten en voi käyttää liian muodikkaita fraaseja, pukeutua liian muodikkaasti (vaikka toisaalta musta on aina muotia) tai kuunnella listamusiikkia. Kysymys on strategiasta. En ole liian hyvän näköinen (valitan, jos murskaan jonkun unelmat... sorry Wankie) ja viime vuosina lihasmassani on muuttunut pehmeämmäksi (lue: läskiksi), joten minun ei kannata markkinoida itseäni trendipellenä, vaan esim. vaihtoehtoisena intellektuellina. Minun ei kannata kilpailla samoilla markkinoilla kuin useimmat, jos voin päästä markkinoile, joilla kysyntä on kovaa, mutta tarjonta heikkoa. Myös absolutismille, kävelyretkistä pitämiselle, tupakoimattomuudelle, koti-iltojen viettämiselle ja sille, että arvostan paljon naisia, on kysyntää.
WestCoastPop
2004-05-09 12:37
W
mulla ei toimi toi UAK:n foorumi......
Hyppynen
2004-05-09 14:08
H
"^Natumania^" kirjoitti:
"tsin tsin" (tai "chin chin", hälläkö väliä?) luo tunnelmaa aivan uudella, elegantilla tavalla.
Tuohan ei mikään Loposen oma juttu ole, ranskalaiset sanovat noin ihan muutenkin.
Natumania
2004-05-09 15:54
N
Niin, mutta Loponen toimii ikäänkuin tuon kippistelyn sanansaattajana suomessa, joten voimme yhdistää hänet tuohon sanontaan, kun suomessa ollaan.
Anonymous
2004-05-16 12:31
A
Minulle luvattiin että tämä ahe poistetaan! ei poistettu!! En jätä tätä foorumia ikinä rauhaan Hell Yeah! Teen vielä jokaiselle stunnerin UAK on palannut And That`s the Bottom Line Stone Cold Said So!
Luehan alusta. Kolumni on poistettu...