Foorumiarkisto

← Painijat

|>Ultimate Warrior<|

"Gukumatz" kirjoitti:
Yleisö ei kyllästynyt, yleisössä istuu noin 85% markeja. Mutta Warriorin matsit olivat täysin sysipaskoja. En pitänyt niistä ollenkaan. Miehen liikearsenaali ei todellakaan ollut mikään kattava, herran gimmickillä olisi saatu Hoganiakin suurempi Warriormania, jos vain liikkeitä ja promotaitoa olisi ollut. Silti herra tungettiin gimmickin turvin Main Eventeihin ja hyvää ei seurannut. Aina, tosin matsi Hogania vastaan oli loistava. WWF:ssä Ultimaten suosio alkoi kaikota ja hän siirtyi WCWhen ja parin vuoden kuluttua ura olikin ohi.


Faktojen luettelua jatketaan, älä anna jonkun random-nettinörtin (lue: Ares) aivo pestä sinua.

- Yleisössä istuu markit, heillehän ohjelma on suunnattu. Maksaville asiakkaille. Ketä oikeasti kiinnostaa jonkun wannabe-smarkin mielipide? Pieni prosentuaalinen osa showpainin katsojakuntaa, varsinkin 80-luvulla.

- Sysipaskoja? Tuota Ultimate Warriorin kohtaamiset Randy Savagea tai Hulk Hogania vastaan olivat hyviä. Painillisesti ja tunnelmallisesti.

Mikä matsi oli mielestäsi sysipaska? Kenties Papa Shangoa, Nasty Boyseja tai Triple H'ta vastaan otellut mestariteokset? Kuinka lyhyt matsi voi olla paska? Warriorin matseissa ei juuri koskaan ehtinyt kyllästyä, sehän niiden taika olikin.

- Liikkeitä oli vähän, mutta hahmo saatiin toimimaan. Mikkityöskentelyn puutteestakaan ei näyttänyt koituvan vaikeuksia. Ja hahmon turvin tungettiin Main Eventteihin? Warrior itse nousi suosikiksi, siihen tarvitaan sitä kuulua karismaa, jota Warriorilta löytyi. Ultimate Warrioriahan ei pushattu vuodessa midcardista WWF-mestariksi a'la Lashley.

- Suosio lakkasi WWF'ssä? Lainataan nyt itse sivustolta:
"WrestlingAlert, painija esittelyt" kirjoitti:
Warrior oli edelleen eräs WWE:n fanien suurimpia suosikkeja. WWE suunnitteli laittavansa hänet mestaruusotteluun vuoden 1996 Summerslamiin, jossa vastassa olisi joko Michaels tai mestaruuden mahdollisesti sillä välin Michaelsilta voittanut Vader. Kaikki merkit viittasivat siihen, että Warriorin toinen WWE-mestaruus toteutuisi väistämättä Summerslamissa. Mutta kohtalo puuttui peliin. Warriorin isä Roger Hellwig sairastui vakavasti kesän aikana ja kuoli myöhemmin. Warrior lähti välittömästi isänsä luokse ja ilmoitti lähdöstään vain puhelimitse Linda McMahonille. WWE oli mainostanut Warriorin esiintymistä useissa tapahtumissa, joista tämä nyt siis jäi pois. Vihainen Vince McMahon sanoi heti, ettei Warrior saa omatoimisesti jäädä pois enää yhdestäkään tapahtumasta sopimuksen purkamisen uhalla. Warrior ei pitänyt McMahonin uhkailusta ja päätti lähteä omasta aloitteestaan. Hänen viimeinen esiintymisensä tapahtui RAW'n lähetyksessä, jossa hän voitti Owen Hartin diskauksella, kun Vader ja Bulldog hyökkäsivät kehään. Oli jo vanhan tutun toistoa, että Warriorin tilalle ykköshaastajaksi ja ennen pitkää mestariksi tuli jälleen kerran Sid Justice, joka nyt käytti nimeä Sycho Sid.

Sopimuksensa purkamisen jälkeen Warrior nosti oikeusjutun McMahonia vastaan oikeudesta käyttää Ultimate Warrior-nimeä ja tämän tavaramerkkejä. Oikeusistuin päätti ennen pitkää jutun hänen hyväkseen ja hän jopa muutti nimensä laillisesti James Hellwigistä James Warrioriksi. Mutta ennen rojalteista nauttimista edessä oli vielä yksi valloitus wrestling-maailmassa.
Tuota Ultimate Warriorin kohtaamiset Randy Savagea tai Hulk Hogania vastaan olivat hyviä. Painillisesti ja tunnelmallisesti.
Siihenpä ne hyvät ottelut jäivätkin. WCW:ssä ei noihin matseihin yltänyt yksikään UW:n matsi.

- Yleisössä istuu markit, heillehän ohjelma on suunnattu. Maksaville asiakkaille. Ketä oikeasti kiinnostaa jonkun wannabe-smarkin mielipide?
Tarkoitatko siis että olisit itsekin mark?

Kenties Papa Shangoa, Nasty Boyseja tai Triple H'ta vastaan otellut mestariteokset
Et kehtaa väittää, että matsi Triple H'ta vastaan WrestleManiassa olisi hyvä? Pari liikettä, Hunter ei voita Pedigreellä, Warrior nousee, pari choppia ja Big Splash, se onkin siinä. Hohhoijaa, miten voit väittää kahden minuutin matsia väittää mestariteokseksi?

Warrior itse nousi suosikiksi, siihen tarvitaan sitä kuulua karismaa, jota Warriorilta löytyi.
Warrior popitti yleisöä juoksemalla täyttä häkää kehään, mutta yllättäen kunto loppui kesken ja mies vain hölkkäai. Täydellistä karismaa.
Ultimate Warriror oli todellakin helvetin paska kehässä. Piste.
Monet vanhat WWF miehet(mm. Sgt.Slaughter ja Bobby Heenan)ovat myöskin sanoneet saman. Warriorilla ei ollut hajuakaan myymisestä, hän ei osannut suorittaa yhtäkään liikettä turvallisesti, ja mies oli hyvin epävakaa ja arvaamaton kehässä. Miehen liikearsenaaliin kuului lyönnit, clotheslinet, slammit ja splashit. Ei tuota hyväksi voi sanoa.
Matsit Papa Shangoa, Andre The Giantia ja monia muita sen aikaisia WWF miehiä olivat todellakin ehdotonta DUD-materiaalia, hyväksy se. Puhuit matsin lyhyydestä. Tiedätkö miksi matsit olivat lyhyitä? Koska Warriorin kunto yleensä loppui jo entrancen jälkeen, ja matsi jouduttiin pitämään lyhyenä. Se, että Warrior on paininut kaksi hyvää matsia, ei tarkoita sitä, ettei muut täysin paskoja olisi. Mainitsit jopa kaksi WM-matsia, vau. Eipä tainnut kyllä muuta mainitsemisen arvoista ollaakkaan.
Negatiivisiin asioihin voisi lisätä pukuhuoneen kokoisen egon.

Mutta, Egomaanikon kanssa olen osittain samaa mieltä yhdessä asiassa, Warrior ei ollut paska mikissä. Kaikki Warrriorin promot aiheuttivat omalla tavallaan hilpeyttä, ja loivat sitä outoa utopista hahmoa Warriorille, joka teki hänestä uniikin.
"Gukumatz" kirjoitti:
- Yleisössä istuu markit, heillehän ohjelma on suunnattu. Maksaville asiakkaille. Ketä oikeasti kiinnostaa jonkun wannabe-smarkin mielipide?
Tarkoitatko siis että olisit itsekin mark?

Ei, hän tarkoittaa sitä, että ei WWF/E'n ole mitään järkeä kuunnella jotain random-nettismarkkeja/wannabesmarkkeja. Kuten Egomaniac sanoi, markit ovat maksavia asiakkaita. It's all about the money, not the wrestling. Ei heitä kiinnosta onko jokin ottelu painillisesti loistava. Jos kyseiset painijat myyvät, niin se on yksi ja sama osaavatko he edes kehässä mitään.

"Gukumatz" kirjoitti:
Warrior itse nousi suosikiksi, siihen tarvitaan sitä kuulua karismaa, jota Warriorilta löytyi.
Warrior popitti yleisöä juoksemalla täyttä häkää kehään, mutta yllättäen kunto loppui kesken ja mies vain hölkkäai. Täydellistä karismaa.

Miten juokseminen ja kunnon loppuminen liittyy mitenkään karismaan?

Warrior nyt ei ole koskaan ollut suosikkini, eikä koskaan tule olemaankaan. Katsoin juuri The self-destruction of the Ultimate Warrior-dvd'n pari päivää sitten, ja se vähäisinkin arvostus miestä kohtaan katosi. Hän oli surkea kehässä, mutta kyllä hän silti on paininut pari hyvää ottelua. Ei häntä voi hyväksi painijaksi sanoa, mutta hänen hahmo vain iski suureen yleisöön ja hänestä tuli suosittu. Edelleenkin, ei niillä painitaidoilla ole WWF/E'lle mitään merkitystä.. Itsekin kyllä pidin UW'n promoista, ne olivat omalla tavallaan erittäin mystisiä, mutta samalla myös todella huvittavia. Etenkin WrestleMania VI'n promo oli jotain niin helvetin hauskaa.

Paska painija, paska wörkkeri, mutta karismaa ja lihasta löytyi. Mitä muuta WWE'ssä tarvitaan?
"Nodachi" kirjoitti:

p**ka painija, p**ka wörkkeri, mutta karismaa ja lihasta löytyi. Mitä muuta WWE'ssä tarvitaan?


Aivan, ei mitään muuta. Ja etenkään oihin aikoihin ei muuta tarvinut.
"Gukumatz" kirjoitti:
Siihenpä ne hyvät ottelut jäivätkin. WCW:ssä ei noihin matseihin yltänyt yksikään UW:n matsi.


Jaa, että faktoja pitää yhä kertoa.

- Hyviä otteluita oli varmasti kymmeniä, Hogania ja Savagea vastaan otellut matsit saivat vain sen suurimman näkyvyyden, kiitos suuren tapahtuman. Hyviä matseja olivat varmasti Hoganin kanssa paininut tagteam matsit ja yksilö matseista voisin sanoa vaikka Curt Henning vs. Ultimate Warrior tai Rick Rude vs. Ultimate Warrior, tuossa on tosin vain pari esimerkkiä mutta suurempi lista menisi jo listaukseksi.


"Gukumatz" kirjoitti:
Tarkoitatko siis että olisit itsekin mark?


- Nodachi selittikin tämän jo.

"Gukumatz" kirjoitti:
Et kehtaa väittää, että matsi Triple H'ta vastaan WrestleManiassa olisi hyvä? Pari liikettä, Hunter ei voita Pedigreellä, Warrior nousee, pari choppia ja Big Splash, se onkin siinä. Hohhoijaa, miten voit väittää kahden minuutin matsia väittää mestariteokseksi?


- Mestariteosta ei tarvinnut ottaa aivan niin tosissaan. Tuskin se Ultimate Warrior itse tuota matsia bookkasi? Tietääkseni hänellä ei ollut asiaa bookkaus-tiimiin. Warriorinko olisi pitänyt hävitä tuo matsi? Mies oli reilusti overimpi kuin Triple H silloin...

Ja itseasiassa väitän, että tuo häviäminen Warriorille oli kuitenkin HHH:n uraa ajatellen hyvinkin tärkeä. Seuraavana vuonna uusi gimmick ja stable Michaelsin, Chynan ja Ruden kanssa. Mikäli HHH olisi voittanut ja saanut enemmän näkyvyyttä olisi hän myöhemmin voinut gimmickilläkään hukkua midcardiin.

"Gukumatz" kirjoitti:
Warrior popitti yleisöä juoksemalla täyttä häkää kehään, mutta yllättäen kunto loppui kesken ja mies vain hölkkäai. Täydellistä karismaa.


- Kerro yksikin matsi jossa Warriorin kunto olisi loppunut juostessa WWF:n kehään. Ja ei liity muutenkaan hänen karismaansa. Vaikka Warriorin matsit olivatkin lyhyitä oli hän matseissaan lähes aina menossa. Paha AD/HD tai sitten veti vaan roolinsa yksinkertaisesti hyvin.

"Supa" kirjoitti:
Ultimate Warriror oli todellakin h**vetin p**ka kehässä. Piste.
Monet vanhat WWF miehet(mm. Sgt.Slaughter ja Bobby Heenan)ovat myöskin sanoneet saman.

Negatiivisiin asioihin voisi lisätä pukuhuoneen kokoisen egon.


- Warrior ei koskaan paininut niin pitkiä matseja huonoja vastustajia vastaan että hänen heikkoutensa olisivat näkyneet. Ja btw, onko Kalkkunalla tai Sössöllä mitään sanomista Warriorin painitaitoihin? Slaughter ei osannut kävellä edes suorassa ja Heenan onnekseen tajusi jo julmalla 60-luvulla ettei hänestä ole painijaksi.

- Sano kaksi suurta painijaa, joilla ei olisi noussut kusi päähän? Cena on varmaan yksi ja ainoa. Ja Warrior tajusi oman arvonsa eikä tahtonut "myydä" itseään halvemmalla.

Ja lisäksi tuosta The Self-Destruction of The Ultimate Warrior DVD:stä... Kateellisia paskoja antamassa haastatteluja tai todellakin palkattuja. Viimeisin SmackDown! todistaa kuinka nuo interviewitkin ovat showta.
Siis mitä helvettiä? Väitätkö tosissasi ettei Warrior olisi ikinä paininut huonoja matseja? Ja sitten kehtaat väittää vs. Rick Rude matsia hyväksi, jeez. Varsinainen Warrior-mark.

Warrior ei ole hyvä painija, hänellä ei ole minkäänlaista kiinnostusta vapaapainiin, vaan pelkkään rahaan. Se näkyi kehätyöskentelyssä. Warrior ei ikinä myynyt liikkeitä, oli todella vaarallinen kehässä, eikä osannut kuin yhden kunnollisen painiliikkeen, tai ehkä kaksi. Silti, eihän painijoiden huonus liity mitenkään Warriorin epävakauteen kehässä. Kyllä minä ainakin uskon, jos vaikka Skinner niin sanoisi.

Palataanpa vielä Warriorin matseihin. Niihin yleensä kuuluu se mahtava entrance, jossa Warrior huhujen mukaan kuitenkin aina väsyttää itsenä, ja kun ottelu pääsee alkaamaan, se yleensä sisältää tiukkaa no-sellausta, ehkä yhden bearhugin, löysää brawlia, ja Warriorin finisherin. Jos tuosta saa hyvän matsin niin kaadan puhelintolppia. Poikkeuksiakin toki löytyy, kuten vs. Savage ja vs. Hogan, mutta yleispiirteittäin näin se menee.

Suuria painijoita joilla ei kusta tullut päähän. Undertaker, The Rock, Chris Jericho, Eddie Guerrero ja muutama muu, mutta suurempi lista menisi jo listaukseksi.
Warrior tajusi oman arvonsa? Mitä helvettiä, väitätkö että mies todellakin ansaitsi reilusti enemmän palkkaa kuin muut WWF:n painijat, ja että Warriorilla on vapaus tehdä no showeja ilman kummempia ilmoituksia? Voi jeesus oikeasti. Huhujen mukaan Warrior sai jo valmiiksi enemmän palkkaa kuin Hogan, mutta kiristi Vinceltä lisää rahaa. Tosi arvonsa..Kusipää koko jätkä.
Warriorin hyvät matsit olivat oikeasti vain poikkeustapauksia. Ja hyvissä matseissa vastapuoli usein kantoi Warriorin näyttämään hyvältä.

Niin, ja tässä sitä loistavaa promotaitoa.
http://youtube.com/watch?v=jCZYxLSG5kM&feature=related

Tossa pieni shootti Warriorilta. Aika idiootti on toiki äijä. Koko haastattelu tästä linkistä.
http://youtube.com/watch?v=cNl1dheYI44 <--- Part 1, loput osat löytyy käyttäjän videoista.

Kuinkas moni on muutes kattonu ton Self Destruction of Ultimate Warrior-dokumentin? Mitä piditte siitä?
Olisin vaikka lyönyt vetoa että iliken blogissa oli käytetty sarkasmia, mutta ei, voi jeesus. Puretaanpa tämä sitten osiin.


Kaikkien aikojen paras gimmick. Pisti yleisön kuumaksi joka kerta, kun esiintyi,

Ei ehkä kaikkien aikojen paras, mutta oli ainut syy pitää Whacko Warrioria huipulla. Mies yksinkertaisesti myi. Hyvin energinen ja mystinen hahmo vetosi aina itseenkin todella vahvasti, plus sitten se entrance <3 Mark out joka kerta. Mikissäkin vähintään hauskaa katsottavaa, parhaana esimerkkinä Warriorin uhkaukset kirota Hoganin lentokone syöksymään helvettiin. Hienoja muistoja. Hahmo toimi, sai yleisön aina sekaisin. Kaikki muu harmi kyllä oli tässä viestissä itselleni aika paskaa.

eikä Warrior totisesti ole niin tyhmä tai hullu kuin moni luulee, sillä, kun olen miehen haastatteluita seurannut, olen huomannut hänen olevan hyvinkin älykäs sekä eettinen kaveri.

Ai ei? Kuka täysjärkinen muuttaa laillisesti nimensä Warrior Warrioriksi? En tiedä onko enää käytössä, mutta kertoo jotain. Muutenkin täys homofoobikko ja ääliö, joka ei tunnu mistään omaavaa muita loukkaamatonta mielipidettä.

Selvästi hän oli myös vapaapainiaikoinaan yksi kovimmista painijoista työmoraaliltaan, eikä myöskään ollut mikään päihteiden käyttäjä tai muuten vain egoltaan suuri persoona.

Nyt ei mennä edes mielipideasioissa. Se joka oikeasti pystyy väittämään Warrioria kovaksi workeriksi, on kyllä hullu. Rahanahne ääliö, jota ei vapaapaini olisi voinut kiinnostaa pätkääkään. Kehässä äärimmäisen vaarallinen ja arvaamaton, ja sitä minä tarkoitan oikeasti kayfaben ulkopuolella. Työmoraali oli palkkatasosta kiinni. Jotain työmoraalista kertoo lukuisat skipatut fanfestit ja eventit uran aikana, varmaan kolmet eri potkut, jatkuvat jobbauskieltäytymiset, jatkuva palkankorotusten vaadinta, kehätaitojen puuttuminen ja kehittämiskielteinen asenne. Esimerkiksi Ric Rude muinoin neuvoi UW:ta myymään edes vähän paremmin, ja oli saanut vastaukseksi, ettei hänen tarvitse myydä lainkaan, hän on ULTIMATE WARRIOR! Tietysti Rude veti miehen ketoon yhdellä avokämmiläpsäisyllä, mutta kertoo jotain miehen työmoraalista ja egosta.

Ja ei käyttänyt huumeita? Steroideja meni kyllä uran aikana varmaan melkoisen lääkärin määräyksen yli.

Kaikin puolin kyllä laatupainija kyseessä. Tekniikkapainin lisäksi hän myös taisi kehäpsykologian sekä sitä kautta brawlaamisen.

Voi Jeesus, et oikeasti voi olla tuota mieltä? Warrior veti ehkä kerran-kolme kertaa elämässään vähän yli kymmenen minuutin matsin, koska mieheltä loppui huhujen mukaan kunto jo entrancen aikana. Siihen aikaan entrance väylät olivat paljon pidempiä. Kehässä mies ei osannut mitään, joka liike, mitä Warriorilla oli korkeintaan kolme, oli täysin vastustajan taitojen mukainen. Kuten sanoin, Whacko oli kehässä todella vaarallinen, koska miehellä ei ollut mitään hajua mitä oli tekemässä. Tämän todistaa myös se ottelu Andre The Giantia vastaan, jossa Andre muutamien otteluiden jälkeen tähän kyllästyi, ja pisti Warriorilta tajun pois yhdellä lyönnillä. Tekniikkapainista mies ei ollut kuullutkaan, ja brawlaamisessakin taisi vain osata lyödä. Jos se on huippupainia, että osaa kaksi clotheslinea ja slammin, niin ihan miten vaan. Tekniikka oli Warriorille tuntematon käsite, eikä mies todellakaan osannut brawlata mainittavan hyvin.


Kuitenkaan hän ei kai ikinä pääse WWE:n Hall of Fameen Vince McMahonin kanssa syntyneen riidan vuoksi.

Mikäköhän kränä tämä olikaan? Ainiin, Vince erotti ja palkkasi miehen varmaan kolme kertaa, ja tämänkin jälkeen Warrior uhkaili jopa aseella, vaatien palkankorotusta, tai vetäisi no-shown.

Hieno worker, eikä lainkaan iso ego? kamoon.
Jaahas, eli Warrior on nyt ilmeisesti uusi NWE-mestari. Matsi Orlandoa Jordania vastaan kesti kuulemma peräti 15 minuuttia, joka on Warrior-matsiksi ihan perkeleesti!
Matsia voisi vissiin miehen omalta saitilta vahdata vaatimattomaan 30 dollarin hintaan (paha katsoa, kun saitti on ollut ainakin minulla koko päivän nurin), mutta eiköhän tuota jossain vaiheessa torrenttina tai muuten vaan ilmaiseksi köyhätkin näe...


Saat pistää sitten kyllä palautetta siitä ottelusta. Tuskin kovinkaan hääppönen ottelu oli, kun Ultimate Warrior... no joo, se oli Ultimate Warrior, mutta nyt on ikää tullut ja sitten Orlando Jordan, joka ei ole koskaan ollut mikään hääppösempi painija.

Vai että NWE-mestari
Ja samantien Warrior taisi myös luopua kyseistä tittelistä, ylläri...
Itse matsia en ole vielä nähnyt, mutta latauksessa on. Odotuksia ei tosiaan ole, mutta toivottavasti mies jaksa vielä kehään ravata ja köydet heiluvat niin maan perkeleesti
Eilen ihan uteliaisuuttani katsoin Ultimaten otteluita, ja satuinpa löytämään vanhan Survivor Series kohtaamisen hra. Haudankaivajan kanssa. Ja näistä Ultimaten painitaidoista.. Njoo, nauratti ja vitutti samaan aikaan. En tajua, miten yleisö on voinut tykätä moisesta painista. Ultimaten "taidot" olivat kyllä mitättömät, mutta sitä en sitten tiedä miten paljon hän olisi kehittynyt nykypäiviin mennessä. Kiinnostaisi itseänikin nähdä tuo mestaruusottelu Orlando Jordania vastaan. Samalla näkisi, minkälainen painija Jordanista on kehittynyt sitten SmackDown! -aikojen.
"Moonsault" kirjoitti:
Eilen ihan uteliaisuuttani katsoin Ultimaten otteluita, ja satuinpa löytämään vanhan Survivor Series kohtaamisen hra. Haudankaivajan kanssa. Ja näistä Ultimaten painitaidoista.. Njoo, nauratti ja vitutti samaan aikaan. En tajua, miten yleisö on voinut tykätä moisesta painista. Ultimaten "taidot" olivat kyllä mitättömät, mutta sitä en sitten tiedä miten paljon hän olisi kehittynyt nykypäiviin mennessä. Kiinnostaisi itseänikin nähdä tuo mestaruusottelu Orlando Jordania vastaan. Samalla näkisi, minkälainen painija Jordanista on kehittynyt sitten SmackDown! -aikojen.

Katsoppa UW vs. HHH WrestleMania XII:stä niin sitten vasta naurattaakin. Kuinka HHH on suostunut tuommoiseen? UW nousi heti Pedigreestä.
"Panu5" kirjoitti:
Kuinka HHH on suostunut tuommoiseen?

Mistä lähtien jobbereilla on ollut jotain sanavaltaa?
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Panu5" kirjoitti:
Kuinka HHH on suostunut tuommoiseen?

Mistä lähtien jobbereilla on ollut jotain sanavaltaa?

Niin no, HHH:n silloinen tila. Nykyään jos HHH:lta kysyttäisiin haluaisiko hän hävitä jollekin legendapullistelijalle (jostain syystä tuli Hogan mieleen), ei varmaan ikinä suostuisi.

UW ajatteli niinkuin painijan pitää omaa uraa, mutta olisi voinut edes vähän antaa armoa, kun 'Maniassa ollaan.
"Panu5" kirjoitti:

Niin no, HHH:n silloinen tila. Nykyään jos HHH:lta kysyttäisiin haluaisiko hän hävitä jollekin legendapullistelijalle (jostain syystä tuli Hogan mieleen), ei varmaan ikinä suostuisi.

Typerää sinänsä verrata tuon ajan Triple H:ta ja nykypäivän Triple H:ta.
"DeadManWalking" kirjoitti:
"Panu5" kirjoitti:

Niin no, HHH:n silloinen tila. Nykyään jos HHH:lta kysyttäisiin haluaisiko hän hävitä jollekin legendapullistelijalle (jostain syystä tuli Hogan mieleen), ei varmaan ikinä suostuisi.

Typerää sinänsä verrata tuon ajan Triple H:ta ja nykypäivän Triple H:ta.

Juu, mutta hain takaa sitä, että ajat ovat muuttuneet. Nyt saattaisi kyllä olla tiukkaa, jos HHH ja UW kohtaisi. Kyllä varmaan UW squashaa vaikka Undertakerin, jos ottelusopimuksessa on pari nollaa normaalia enemmän.
Huhhuh, olipahan matsi tuo Warriorin paluu... mies on niin kova että
Spoilervastustaja kaatuu jo pelkkään shoulder blockiin!
Katselin itsekin tuon matsin ja pakko myöntää, että ei hänen tasonsa ole muuttunut juuri yhtään uransa huippuajoista. Warrior ei koskaan ollut mikään work-rate jumala, eikä hänellä ollut mitään käsitystä myymisestä eikä liikkeiden sulavasta toteutuksesta, joten se huomioon ottaen tämä oli kuin olisi katsonut Jimiä 90-luvun alusta, paitsi lyhemmällä tukalla. Missään nimessä ei edes mikään ok-matsi, mutta väittäisin, että Warrior on huonontunut paljon vähemmän kuin monet aikalaisensa, esim. Hogan.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
tämä oli kuin olisi katsonut Jimiä 90-luvun alusta, paitsi lyhemmällä tukalla. .


Muuten samaa mieltä, mutta pari muutakin pikku juttua jäivät puuttumaan (jotka eivät toki olisi matsin tasoa juuri nostaneet, mutta olisivat silti tehneet tästä paremman nostalgiapläjäyksen)

- Onneton entrance, jos ei mies enää pysty kehään juoksemaan, olisi kannattanut jotain muuta keksiä.
- Huono kasvomaalaus, olisin odottanut jotain klassista vihreää tai muuta värikästä, eikä mitään tuollaista valkoista glitterhuttua
- Missä trademark-muuvit? Ei nähty gorilla press slamia, eikä edes big splashia (joka olisi edes vähän tuota onnetonta lopetusta pelastanut)
(- Tunnusmusiikkikin oli aika huono, mutta minkäs teet kun ei sitä klassista wwe-themeä saa käyttää.)