"Kane And Undertaker" kirjoitti:
Al Snow on aivan huono,Sitten vielä 5***** Tähden ninja.
Äläs nyt. Al Snow on todella mainio painija, joka ei ikinä saanut ansaitsemaansa kunniaa, vaikka mies on loistava mikissä, ja kehässäkin miestä katsoo mielellään. Voittihan Al tosin Euroopan-ja Harkkore mestaruuden, mutta silti oikeanlaisella pushauksella (lue: järkevämmällä gimmickillä) miehestä oli voinut tulla vaikka mitä. Kaikki perusasiat olivat kunnossa, mutta Vinnie ei halunnut hänestä mitään erikoista ja hänestä ei myös tullutkaan mitään erikoista.