Foorumiarkisto

← Painijat

Al Snow?

Mitäs mieltä olette tästä miehestä?

Al snow oli ainakin yksi minun lemppareita, mutta kertokaa ihmeessä omakin katanne!

Lopetusliike: Lumiaura

Al snow oli ainakin yksi minun lemppareita.
Vaikea sanoa herrasta mitään erikoista,kohtuullisen hyvä ninja.
Al Snow ei musta oo hyvä, mutta hyvä ninja hän oli
Al Snow on yhtä tyhmä kuin hänen "paras ystävänsä" Jonathan Coachman





... ja millähän perusteella Al Snow ja Coach ovat tyhmiä? Koska ovat heelejä ja ovat kehdanneet otella Jim Rossia vastaan?

Al Snow on mies, joka ei oikeastaan koskaan saanut kunnon tilaisuutta. Hänelle aina sattui joku todella huono gimmick. ECWssä hän sentään onnistui hankkimaan mainetta Headin kanssa, joka sitten aikanaan ilmaantui myös WWEhen, mutta eipä sillä juuri kehuskella.

Taitoa miehellä on vaikka kuinka.
Al Snow on aivan huono,Sitten vielä 5***** Tähden ninja.
"Kane And Undertaker" kirjoitti:
Al Snow on aivan huono,Sitten vielä 5***** Tähden ninja.


Äläs nyt. Al Snow on todella mainio painija, joka ei ikinä saanut ansaitsemaansa kunniaa, vaikka mies on loistava mikissä, ja kehässäkin miestä katsoo mielellään. Voittihan Al tosin Euroopan-ja Harkkore mestaruuden, mutta silti oikeanlaisella pushauksella (lue: järkevämmällä gimmickillä) miehestä oli voinut tulla vaikka mitä. Kaikki perusasiat olivat kunnossa, mutta Vinnie ei halunnut hänestä mitään erikoista ja hänestä ei myös tullutkaan mitään erikoista.
"Ares" kirjoitti:
... ja millähän perusteella Al Snow ja Coach ovat tyhmiä? Koska ovat heelejä ja ovat kehdanneet otella Jim Rossia vastaan?

Al Snow on mies, joka ei oikeastaan koskaan saanut kunnon tilaisuutta. Hänelle aina sattui joku todella huono gimmick. ECWssä hän sentään onnistui hankkimaan mainetta Headin kanssa, joka sitten aikanaan ilmaantui myös WWEhen, mutta eipä sillä juuri kehuskella.

Taitoa miehellä on vaikka kuinka.

...ja saamme kiittää Alia Mr. Sockosta. Kiitos.
"Vilkku" kirjoitti:
"Ares" kirjoitti:
... ja millähän perusteella Al Snow ja Coach ovat tyhmiä? Koska ovat heelejä ja ovat kehdanneet otella Jim Rossia vastaan?

Al Snow on mies, joka ei oikeastaan koskaan saanut kunnon tilaisuutta. Hänelle aina sattui joku todella huono gimmick. ECWssä hän sentään onnistui hankkimaan mainetta Headin kanssa, joka sitten aikanaan ilmaantui myös WWEhen, mutta eipä sillä juuri kehuskella.

Taitoa miehellä on vaikka kuinka.

...ja saamme kiittää Alia Mr. Sockosta. Kiitos.


Kuten myös loistavista Las Vegas sketseistä Mick Foleyn kanssa. Verbaalinen komiikka puri ainakin minuun loistavasti...
Miksi muuten Foley aina leikkimielisesti naljailee Snow'lle? Onko tämäkin niitä sisäpiirivitsejä, or?

Esim: "It's wonderful to be in this ring with all these great wrestlers... And Al Snow!" -Foley HC-seremoniassa.
"Kumiorava" kirjoitti:
Miksi muuten Foley aina leikkimielisesti naljailee Snow'lle? Onko tämäkin niitä sisäpiirivitsejä, or?

Esim: "It's wonderful to be in this ring with all these great wrestlers... And Al Snow!" -Foley HC-seremoniassa.


Jep, minä veikkaan, että Foley vitsailee Snown kustannuksella aivan siitä syystä, että kummatkin ovat keskenään todella hyviä ystäviä. Foleykin on tainnut mainita joskus, että on sääli ettei Snowta osattu käyttää paremmin...
"Kumiorava" kirjoitti:
Miksi muuten Foley aina leikkimielisesti naljailee Snow'lle? Onko tämäkin niitä sisäpiirivitsejä, or?

Esim: "It's wonderful to be in this ring with all these great wrestlers... And Al Snow!" -Foley HC-seremoniassa.

Lue kirja "Have a nice day!", siinä on paljon tietoa Snowista. "Foley is good":issä Mick keksittyy pilkkaamaan Testiä. Foley is good:issä on kuitenkin Snowille oma luku... "The penis suplex".
Al Snown pitäis kääntää selkänsä Coachille ja liittoutua uudestaan Mavenin kanssa, jos se enään siel pyörii...

Saatais hyvä Tag-Team
"HenKeZ" kirjoitti:
Vaikea sanoa herrasta mitään erikoista,kohtuullisen hyvä ninja.


Funny thing, because you said so!