---------
"Sensational" Shannon Moore
Eiköhän Moore ollut face heti sen jälkeen kun Hardy lähti. Toisaalta, eipä häntä ole juuri nähty sen "Shannon Keeps Coming Back For Moore" -storylinen jälkeen, joka taisi tapahtua SSeriesin aikoihin...
Moore on jälleen yksi Cruiserweight, joka on jäänyt WWEn politiikan jalkoihin. MFerinä hänellä sentään oli ihan hyvin TV-aikaa, mutta se taisi jäädä siihen... itse olisin toivonut jonkinlaista Sensei vs. Student -feudia ennen kuin Hardy vaihtoi maisemaa, mutta eipä niin päässyt käymään... Moore olisi myös saanut jossain vaiheessa valmistua siihen hommaan mihin häntä nyt sitten koulutettiin Hardyn toimesta (off-topic: Kauanko supersankarin kouluttaminen kestää?).
Moore on jälleen yksi Cruiserweight, joka on jäänyt WWEn politiikan jalkoihin. MFerinä hänellä sentään oli ihan hyvin TV-aikaa, mutta se taisi jäädä siihen... itse olisin toivonut jonkinlaista Sensei vs. Student -feudia ennen kuin Hardy vaihtoi maisemaa, mutta eipä niin päässyt käymään... Moore olisi myös saanut jossain vaiheessa valmistua siihen hommaan mihin häntä nyt sitten koulutettiin Hardyn toimesta (off-topic: Kauanko supersankarin kouluttaminen kestää?).
Parempi tyyppi oli mttituden seuraajana.. koska matt hardy on bäst... V.1
Jep, Shanonin pitäisi saada TV-aikaa enemmän, mutta WWE totuttuun tapaan ei anna näille "pikkuisille" tv aikaa. Shanon saattaisi silloin tehdä vaikutuksen, kun hänellä annetaisiin hyvä feudi ja hyvä painija feudiin.
Shannon Moore: Loistava CW painija. Hardyn siirron jälkeen Shannon on siirtynyt Velocityyn. Joskus jouluna suomen aikaa Shannonia nöyryytettiin pahemman kerran kun hänestä tehtiin Team Lesnarin nyrkkeilysäkki. Mies ansaitsee paljon enemmän kuin Velocityn
--------
Eddien ja Shannonin Tag Team ei mielestäni sopisi ollenkaan kuvioihin
ja enpä usko että itse WWE'n mestari sotkeutuisi tuollaisiin pikkufeudeihin.
EDIT: Minulle tuli rasti tuohon oikeaan ylänurkkaan, eikös ainoastaan moderaattorit voi poistaa viestejä?
Näyttää siltä, että tavalliset käyttäjät saavat toistaiseksi poistaa tässä foorumissa omia viestejään... Tilanne korjataan aikanaan... //Ares
ja enpä usko että itse WWE'n mestari sotkeutuisi tuollaisiin pikkufeudeihin.
EDIT: Minulle tuli rasti tuohon oikeaan ylänurkkaan, eikös ainoastaan moderaattorit voi poistaa viestejä?
Näyttää siltä, että tavalliset käyttäjät saavat toistaiseksi poistaa tässä foorumissa omia viestejään... Tilanne korjataan aikanaan... //Ares
"David Blizz" kirjoitti:
Mitä mieltä olette? Mielestäni loistava cruiser, Hardyn mentyä RAWiin, pieni face-turn on ollut havaittavissa. Odotankin että Moore voittaa Jacquelinelta Cruiserweight mestaruuden.
Face se ehkä on mutta ei voita mestaruutta koska Chavito voitti sen jo takasin Judgment Dayssä. Shannon Suck!
Minun mielestäni mies ansaitsisi paljon enemmän kuin Velocityn.Mutta minkäs teet kun ei se sovi Vincen bisneksiin että cruiserit saisivat enemmän TV aikaa.Jos olisin WWE:n käsikirjoittaja niin pistäisin Shannonin feudamaan Chavon kanssa cruiserweight vyöstä.Ja lopulta siihen feudiin tulisi mukaan Nunzio,Billy kidman ja reiska.Lopulta Shannon veisi vyön,häviäisi sen 3kk jälkeen ja siirtyisi tag divisioonaan Orlando Jordanin kanssa.
PS voittihan Shannon A-trainin joulun aikoihin.
PS voittihan Shannon A-trainin joulun aikoihin.
Sama asia kuin muistakin WWEn pelleistä, mitä olen nähnyt. Tämä kyseinen "sensational" Shanon Loose on sucks!! En voi sallia semmosta hyppyheikkiä, jonka ainoa Brawlaamis crapple on Neckbreaker! Yksinkertaisesti tämän ukkelin aivot ei siedä semmoista. Esim. Hän ei osaa myydä liikkeitä mitä ottaa vastaan. Ja sen nekbreaker näyttää vain pikku swingiltä. Ja hän ei myynyt Asai moonsaulttia kun, Ultimo teki sen hänen debyytissään. Shannon kaatui siinä valmiiksi. Mutta jotkut painijat ottavat ultimon keskeltä ilmaa kiinni. Ja kaatuvat Ultimo sylissään. Ja Ultimo Dragon DDT:kin meni liian nopeasti kun, Shanon Moore ei pystynyt pitämään Ultimoa niin hyvin kun muut cruiserweight painijat. Ultimo Dragon DDT menee hitaasti ja kauniisti!
^ Kai tuo teksti on vitsi? Onhan? Ei kukaan voi kirjoittaa noin huonosti. Lienee äidinkielentunnit paikallaan. Älä lintsaa enää yhdeltäkään äikän tunnilta, jooko? Pilkku on seuraavanlainen: , siinä vasemmalla alhaalla. Piste taas on tämännäköinen: . Noin.
Kun käytät lauseessasi pilkkuja( Pilkku), pisteitä(pilkku), ja muita välimerkkejä(pilkku), on tekstiäsi huomattavasti mukavampi lukea(piste).
Tuosta mallia ja seuraavalla kerralla paremmalla onnella liikenteeseen.
* Lauseen alussa iso alkukirjain alleviivattu*
* Pilkku ja piste suurennettu*
Kun käytät lauseessasi pilkkuja( Pilkku), pisteitä(pilkku), ja muita välimerkkejä(pilkku), on tekstiäsi huomattavasti mukavampi lukea(piste).
Tuosta mallia ja seuraavalla kerralla paremmalla onnella liikenteeseen.
* Lauseen alussa iso alkukirjain alleviivattu*
* Pilkku ja piste suurennettu*
"Lappis" kirjoitti:
^ Kai tuo teksti on vitsi? Onhan? Ei kukaan voi kirjoittaa noin huonosti. Lienee äidinkielentunnit paikallaan. Älä lintsaa enää yhdeltäkään äikän tunnilta, jooko? Pilkku on seuraavanlainen: , siinä vasemmalla alhaalla. Piste taas on tämännäköinen: . Noin.
Kun käytät lauseessasi pilkkuja( Pilkku), pisteitä(pilkku), ja muita välimerkkejä(pilkku), on tekstiäsi huomattavasti mukavampi lukea(piste).
Tuosta mallia ja seuraavalla kerralla paremmalla onnella liikenteeseen.
* Lauseen alussa iso alkukirjain alleviivattu*
* Pilkku ja piste suurennettu*
Eiköhän tuommoinenkin ilmoittelu oo ihan turhanpäiväistä. Täällä keskustellaan *painista* eikä olla millään pirun Äidinkielen tunnilla. Ja mies, ollaan kesälomalla!
Tässä Lappis ehkä toimii omapäisesti, mutta hän on kyllä oikealla asialla. Jos haluat, että joku ottaa sinut edes marginaalisesti vakavasti, kannattaa opetella edes jonkinlaiset perusteet välimerkkien käytön jalosta taidosta. Noilla sinun lauseillasi ei uskoisi, että olet onnistunut joskus äidinkielestä ilman ehtoja selviämään.
Off-topic:
Jos kouluissa (yläaste, ala-aste mm.) kirjoitettaisiin kirjoituskoneella tai tietokoneella enemmän (tarkoitan äidinkielen tunteja), niin varmasti monet saisivat paljon "realistisempia" numeroita. Kun konseptille/vihkoon kirjoitetaan, kaunokirjoituksella varsinkin, niin väleistä, pilkuista ja pisteistä saa opettaja selvää aika huonosti, varsinkin jos oppilaalla on huono käsiala. Ja kun ei saa selvää, niin väärin kirjoitettu voi näyttääkin helposti oikein kirjoitetulta. Aika kaukaa haettua, mutta ehkä kaikki tajusivat.
"Ares" kirjoitti:
Noilla sinun lauseillasi ei uskoisi, että olet onnistunut joskus äidinkielestä ilman ehtoja selviämään.
Jos kouluissa (yläaste, ala-aste mm.) kirjoitettaisiin kirjoituskoneella tai tietokoneella enemmän (tarkoitan äidinkielen tunteja), niin varmasti monet saisivat paljon "realistisempia" numeroita. Kun konseptille/vihkoon kirjoitetaan, kaunokirjoituksella varsinkin, niin väleistä, pilkuista ja pisteistä saa opettaja selvää aika huonosti, varsinkin jos oppilaalla on huono käsiala. Ja kun ei saa selvää, niin väärin kirjoitettu voi näyttääkin helposti oikein kirjoitetulta. Aika kaukaa haettua, mutta ehkä kaikki tajusivat.
Kysymys: Onko Shannon Moorella finisheriä? Olen kuullut jotain, että hänellä olisi Mooregasm? Millainen liike?
"Mostal0" kirjoitti:
Kysymys: Onko Shannon Moorella finisheriä? Olen kuullut jotain, että hänellä olisi Mooregasm? Millainen liike?
WWE.com:in mukaan hänellä ei ole finisheriä ollenkaan.
Tuo Mooregasm saattaa olla hänen WCW-ajoilta.
JA Mooregasm on millainen liike?
Shannon on yksi parhaista cruiserweighestä SmackDownissa. Hänen uuteen lookkiin pitää vähän totutella vielä, mutta ei siinä mitään kaveri on kuitenkin hyvä.
Tietääkseni Shannonilla ei ainakaan vielä ole finisheriä, mutta luulen että aikaamyöten tulee.
Tietääkseni Shannonilla ei ainakaan vielä ole finisheriä, mutta luulen että aikaamyöten tulee.
Shannon on hyvä, no ainakin mun mielestä.
((muuten Shannon kirjoitetaan venäjäksi Sxahhoh Moope)Jos muistan oikein)
((muuten Shannon kirjoitetaan venäjäksi Sxahhoh Moope)Jos muistan oikein)
"Mostal0" kirjoitti:
JA Mooregasm on millainen liike?
Muistaakseni samanlainen kuin Billy Gunnin Fame asser.
"M.H.girl" kirjoitti:
Shannon on hyvä, no ainakin mun mielestä.
((muuten Shannon kirjoitetaan venäjäksi Sxahhoh Moope)Jos muistan oikein)
Off-topic: Tai siis venäläisissä aakkosissa N on H:n näköinen kirjain, tai no, tismalleen samannäköinen. Niin myös R on suomen P:n näköinen jne.
Shannon Moore on niitä harvoja nimiä jotka voi suoraan kääntää venäläisille aakkosille.
"Ted DiBiase" kirjoitti:
Muistaakseni samanlainen kuin Billy Gunnin Fame asser.
Eli? Tiedän mikä on Fame-Asser, mutta ei se kai ihan vastaava ole?
Olen kuullut, että hänellä olisi joku liike, missä se asettaa vastustajan kulmaan kasvot kehäänpäin. Sen jälkeen juoksee kohti, tekee muutaman takaperin kärrynpyörän, lopussa voltin ja siitä Thumpin.
Eli periaatteessa Handspring FC Thump? Olisikohan? Mietin vaan Diaryyni, kun kaikki tarvitsevat liikkeen, jolla matsit lopetetaan.
Shannon Moore on aivan järjettömän tylsä. Smackdownin oltua ensimmäistä kertaa Helsingissä Moore tarjoili illan tuskaisimman esityksen ( mikä on sinänsä saavutus, kun kehässä kävi myös A-Train ). Mooren surkeat gimmickit suututtavat, ja vielä enemmän suututtaa se, ettei Moore parempaa saa, koska surkealla mikkityöskentelyllä ei parempaa ansaitse.
Eiks toi Moore oo nyt leikkan hiukset lyhemmäks? Joo se on surkee painija mitä mä aineskii oon nähny. Suomeskii se vaa sähläs ja nukuin sen ottelun suunnillee. Ja jos sil ei oo nyt finisherii nii huhhuh.Minust vois koko shannon moore mennä vaikka afrikkaa painimaa
Mikä teille nuorille faneille on siinä finisherissä niin hiton tärkeää? Shannon Moore on jobberi, joten hän ei mitään finisheriä tarvitse.
"Ares" kirjoitti:
Mikä teille nuorille faneille on siinä finisherissä niin hiton tärkeää? Shannon Moore on jobberi, joten hän ei mitään finisheriä tarvitse.
...
Hoh.
Ares napsahti.
*vetäytyy suojaan*
"Ares" kirjoitti:
Mikä teille nuorille faneille on siinä finisherissä niin hiton tärkeää? Shannon Moore on jobberi, joten hän ei mitään finisheriä tarvitse.
Eräät kirjoittavat Diaryita tai jotain vastaavaa... Luuletko, että Moore voittaa matsinsa jollain Armlockilla? Ei kiitos.
Jos katsotaan millä Moore on voittanut viime aikoina (eli joskus puoli vuotta sitten), niin schoolboy/small package tulee mieleen...
"Ares" kirjoitti:
Jos katsotaan millä Moore on voittanut viime aikoina (eli joskus puoli vuotta sitten), niin schoolboy/small package tulee mieleen...
Disregard that.
Ajalta, jolloin Moore vielä paini, hän käytti Mooregasm-nimistä finisheriä, joka oli ennen Corkscrew Moonsault mutta vaihtui WWE:ssä Flipping Neckbreakeriksi.
En minä nyt sitä finisheriksi väittänytkään, vaan vihjeenä noin WWE-diaryn kirjoittajalle...
"BlasterMaster" kirjoitti:
Eiks toi Moore oo nyt leikkan hiukset lyhemmäks? Joo se on surkee painija mitä mä aineskii oon nähny. Suomeskii se vaa sähläs ja nukuin sen ottelun suunnillee. Ja jos sil ei oo nyt finisherii nii huhhuh.Minust vois koko shannon moore mennä vaikka afrikkaa painimaa
Moore on hyvä cruiseri. WWE:ssä hän ei saa paljoa TV-aikaa vaikka sitä hän ansaitsisi. Matt, Shannon ja Crash olivat loistava tiimi, mutta Crash meni NWA-TNA:han ja kuoli, Matt meni Heattiin ja Shannon Velocityyn. Shannon voisi aloittaa mestaruusjahdin.
"Sensational" Shannon Moore - nyt uusi sensaatiomaisen hintahtava tyyli!

"Y-M-C-A..."

"Y-M-C-A..."
"Hyppynen" kirjoitti:
"Sensational" Shannon Moore - nyt uusi sensaatiomaisen hintahtava tyyli!
"Y-M-C-A..."
Shannon Moore - Beyond Thunderdome
EDIT: Sen haluaisin vielä lisätä että viimeaikaisten potkujen jälkeen en millään jaksa ymmärtää kuinka Moorella on vieläkin työpaikka WWE:ssä. Taitoahan mieheltä löytyy mutta on ollut jo pitkään selvää että WWE ei aio käyttää häntä mihinkään. Ehkä hän on sitten korvaamaton Velocity-jobberi.
Uh, en koskaan erityisemmin Shannon Mooresta ole pitänyt, mutta tuo meni jo yli käsitykseni.

"Tervetuloa, olen sellitoverisi "Sensational" Shannon Moore. Tartu käteeni, niin tutustutaan yhdessä vankilaelämään."
Ei ole kovin mukavaa kiusata pienempiään...
Burn!
Burn!

Eh.
Shannon on viime vuosina muuttunut aika paljon. Kuka muistaa vuoden 2002:en ja WWE Live- tapahtuman? Silloin Moorella oli:
- Pitkät hiukset
- Hassun näköiset housut
- Eikä tatuointeja tainnut olla
Minusta tuo ulkoasu on ihan hieno ehkä kehässä, mutta se on aika Hinuri-asu.
Ei siis millään pahalla, Shannon...
Ei siis millään pahalla, Shannon...
Shannon on muuttunut näköjään aika paljon.. Kuunnellut varmaan Tuiskun cdeitä liikaa..
Mutta asiaan, missäs muuten koko Shannon on? En ole ainakaan havainnut Suomessa esitetyissä jaksoissa lainkaan enää. Oli tuossa vuosi/puolivuotta sitten vielä mukana mattituudin seuraajana, mutta kun itse Mattitude siirtyi RAW:n puolelle, ei ole Shannoniakaan näkynyt paljon.. Muutakuin häntä käytettiin heittelynukkena muutaman kerran. Pitäisikö hänet siirtää myös Rawiin? Saataisiin sinne kunnon Matt vs Shannon feudi pystyyn, josta voisi tulla mielenkiintoinen jos vain se osattaisiin järjestää kunnolla.. Onko mies sitten velossa vain pomppinut nykyään?
Mutta asiaan, missäs muuten koko Shannon on? En ole ainakaan havainnut Suomessa esitetyissä jaksoissa lainkaan enää. Oli tuossa vuosi/puolivuotta sitten vielä mukana mattituudin seuraajana, mutta kun itse Mattitude siirtyi RAW:n puolelle, ei ole Shannoniakaan näkynyt paljon.. Muutakuin häntä käytettiin heittelynukkena muutaman kerran. Pitäisikö hänet siirtää myös Rawiin? Saataisiin sinne kunnon Matt vs Shannon feudi pystyyn, josta voisi tulla mielenkiintoinen jos vain se osattaisiin järjestää kunnolla.. Onko mies sitten velossa vain pomppinut nykyään?
"niksa 3:16" kirjoitti:
Shannon on muuttunut näköjään aika paljon.. Kuunnellut varmaan Tuiskun cdeitä liikaa..
Mutta asiaan, missäs muuten koko Shannon on? En ole ainakaan havainnut Suomessa esitetyissä jaksoissa lainkaan enää. Oli tuossa vuosi/puolivuotta sitten vielä mukana mattituudin seuraajana, mutta kun itse Mattitude siirtyi RAW:n puolelle, ei ole Shannoniakaan näkynyt paljon.. Muutakuin häntä käytettiin heittelynukkena muutaman kerran. Pitäisikö hänet siirtää myös Rawiin? Saataisiin sinne kunnon Matt vs Shannon feudi pystyyn, josta voisi tulla mielenkiintoinen jos vain se osattaisiin järjestää kunnolla.. Onko mies sitten velossa vain pomppinut nykyään?
Nykyään painii lähes pelkästään Velocityssä. Harmi, että Matt piti Litan comebackin jälkeen siirtää RAW´hon, sillä potentiaalinen Sensei vs. Student feudi kuivui kasaan. Tuskin Moore saisi RAW´ssa yhtään enempää ruutuaikaa. Ja kaiken lisäksi Matt on edelleen loukkaantuneena, joten Matt-Shannon feudia ei pystyttäisi toteuttamaan.
Aivan turha ja hyödytön painija WWE'ssä. Lähtekööt sinne minne kuuluukin eli indyihin. Siellä ei tarvita karismaa, eikä gimmickiä.. kunhan osaa "painia". Miten joku voi suostua tuollaiseen lookkiin? :I
KATSOKAA TUOTA VITUN LIIVIÄ
Ei tuo mikään kovin paha ole. Pidin siitä, että kaveri vaihtoi tyyliä. Mielestäni hän näytti hieman tyttömäiseltä kun hänellä oli pitkät hiukset. Mitä vikaa? Onhan aika erikoiseen tyyliin muuttanut, mutta parempaan. Olen tottunut tuohon ulkonäköön, koska näin ensimmäiset kuvat hänestä lyhyt hiuksisena aikoja sitten, silloin kun Sensationalshannon.comille tuli linkki jostain uudesta sivusta, jonne piti kirjautua ja siellä video pätkän.
Shannon on aina pikku hiljaa kasvatellut tuota tatuointiaan, mutta väliaikana hän teki suurimmat muutokset, mutta meilestäni se on hieno.
Mutta se on maku asia, sanoi kissa ku pallejansa nuoli.
Shannon on aina pikku hiljaa kasvatellut tuota tatuointiaan, mutta väliaikana hän teki suurimmat muutokset, mutta meilestäni se on hieno.
Mutta se on maku asia, sanoi kissa ku pallejansa nuoli.
"Hyppynen" kirjoitti:
KATSOKAA TUOTA v***n LIIVIÄ
WWE voisi palkata Animalin takaisin niin saataisiin New Legion of Doom.
Olen aina pitänyt Shannonista, vaikkakin hän on mitä nyt on.
Hän todellakin näytti vähän tyttömäiseltä, kun hänellä oli vielä vanha tyyli.
Painitaidoissa ei ole mitään moittimista, vaikkakin hänellä on vielä PALJON parannettavaa taitojensa suhteen. Tyyli on Moorella todellakin parantunut, mutta kyseisen (promo) kuvan voisi ottaa uusiksi.
Hän todellakin näytti vähän tyttömäiseltä, kun hänellä oli vielä vanha tyyli.
Painitaidoissa ei ole mitään moittimista, vaikkakin hänellä on vielä PALJON parannettavaa taitojensa suhteen. Tyyli on Moorella todellakin parantunut, mutta kyseisen (promo) kuvan voisi ottaa uusiksi.
Vaihtaisi niitä kuteitansa välillä niin ehkä alkaisi kiinnostus siihenkin heräämään. Hyvä myymään ja SD!:n numero #2 jobberi (ykkönen on tietysti hallitseva cruisermestari). Toivottavasti hänestä ei tuolla gimmickillä tule cruisermestaria, vaan antaisivat tittelin, vaikka Nunziolle, Londonille tai Akiolle. Mattituden seuraajana parhaat aikansa vietti.

Shannon Mooren gimmick alkaa kehittyä. Just so sad...
Koska olen ikuinen Shannon Moore mark, minun oli aivan pakko postata tuo. Tuskin lookin vaihtuminen hänelle yhtään sen enempää voittoja tulee antamaan. Mielenkiintoista, että Shannon on kuitenkin pystynyt pitämään työpaikkansa jo näin pitkään, sillä hän ei taatusti ole tuonut WWE:lle penniäkään.
Mooresta on tehty jobberi, joka ei KOSKAAN voita otteluitaan, suorastaan turha painija wwe:ssä.
"e-z-a" kirjoitti:
Mooresta on tehty jobberi, joka ei KOSKAAN voita otteluitaan, suorastaan turha painija wwe:ssä.
Eivät jobberit ole turhia. Kyllä niitäkin tarvitaan jotka häviävät jokaiselle vastaan asettuvalle painijalle ja ei-painijalle.
Tuosta kuvasta sen verran, että siinä on huomattavissa jotain tuomionlegioonamaista. WWEn täytyy etsiä se toinen elossa oleva Road Warrior(en ikinä muista kumpi elää) ja lyödä hänet yhteen Shannonin kanssa.
Rappeutuneen joukkuedivisioonan pelastus \o/
"Genghis Khan" kirjoitti:
Tuosta kuvasta sen verran, että siinä on huomattavissa jotain tuomionlegioonamaista. WWEn täytyy etsiä se toinen elossa oleva Road Warrior(en ikinä muista kumpi elää) ja lyödä hänet yhteen Shannonin kanssa.
Rappeutuneen joukkuedivisioonan pelastus \o/
"Minä, viime vuoden puolella" kirjoitti:
WWE voisi palkata Animalin takaisin niin saataisiin New Legion of Doom.
Onhan noita new-etuliitteisiä teameja ollut ennenkin. Animalhan on ollut WWE:n kanssa yhteyksissäkin, koskien selostajan hommaa, joten mikä ettei. Sen jälkeen Al Snow voisi muodostaa jonkun OVW-painijan kanssa New New Midnight Rockersin.